sobota, 1 listopada 2014

Cykliczne kolorki u Danutki - Listopad

Witajcie moje Artystki-Kolorystki.

Pewnie   nie możecie   doczekać się na kolejny kolor.

Nim to uczynię ogromne podziękowania należą się Marcie za to,że nas katowała przez cały miesiąc brązami i beżami .
Martuś drobny upominek za Twe wymysły niebawem do Ciebie poleci.
Podziękowania również należą się Wam za to ,że nadal jesteście ze mną  ,bawicie się i chcecie to robić dalej.
Dziękuję moim zastępczyniom ,szczególnie Anuli ,które pilnują porządku i regulaminu jak mnie nie ma .
I na samym końcu skromnie  pogratuluję sobie tego,że jestem tak zakręcona , świrnięta i   ciągnę  zabawę dalej.

Ale dosyć tych uprzejmości,bo znów mnie wyklniecie za tasiemca,a  przecież cykliczne kolorki to nie "Moda na sukces" czy inny naciągany serial.


Nie będę już go umieszczać w postach  i ciągle o nim przypominać ,bo szkoda mojego czasu i nerwów.
Cały regulamin znajduje się w zakładce,tuż pod głównym zdjęciem <klik> ,także proszę się z nim zapoznać,szczególnie osoby nowe proszę niech tam zajrzą i uważnie przeczytają od dechy do dechy.
  
A i Wy starzy bywalcy zerknijcie jakie zmiany nastąpiły pkt. 7 ,8 i 13,zanim dodacie link żabie na pożarcie.

No dobra chwilę pokrzyczałam ,ale Wy mnie znacie i wiecie,że muszę to robić .
W końcu ktoś od czarnej roboty też  musi być .

A teraz powolnymi kroczkami zbliżamy się do sedna .
Miałam ten kolor dać na grudzień ,ale jakoś mi się odwidziało i doszłam do wniosku,że i tak wszyscy będziemy teraz siedzieć w świątecznych ozdóbkach.A skoro one, to musi być świątecznie,świecąco,błyszcząco , na bogato  czyli jednym słowem na złoto.

Jeśli idzie o kolor złoty to tutaj chyba nie muszę nikomu mówić o jego znaczeniu symbolice ,bo wszyscy wiedzą doskonale.

Jednak pozwolę sobie przytoczyć kilka znanych powiedzeń z tym kolorem 

Czystego złota rdza się nie ima.


I oczywiście kilka ciekawych inspiracji dla Was jakie znalazłam w necie 




W pewnej chwili pomyślałam sobie tak" co będę latać po sieci i wyszukiwać jakieś cuda  ,do tego  innych reklamować jak mam u siebie moje własne, wyhodowane na własnej krwi takie oto pomysły  w złocie".
Co prawda nie nowości bo zeszłoroczne,ale w sieci też jest mnóstwo staroci  ,więc zaryzykuję i przypomnę co niektórym jeszcze raz moje inspiracje bożonarodzeniowe 2013,gdzie było dużo złota 




W tym miesiącu jestem bardzo łaskawa i daję Wam aż 4 możliwości do wyboru.
Poczujcie,że potrafię być ostra ,ale i ludzka haha:)
Kto na jaką wersję się decyduje ,ten pobiera taki banerek .

Na pierwszy ogień idzie samo czyste złoto ,bez żadnych dodatków.Za to można  mieszać różne rodzaje złota czyli: stare ,białe ,królewskie,żółte,czerwone i różne jego odcienie i warianty
Jednym słowem w  100% praca złocista 

Na drugim miejscu ,banerek dla tych co odważnie połączą złote kolory z białymi lub  ecru
proponuję po ok 40 % koloru złotego,40% białego,lub ecru ,pozostałe(nieobowiązkowe) 20 % może stanowić 1 lub 2  dowolne kolory 

Jako trzeci banerek  dla lubiących klasę ,ekstrawagancję i szybkie samochody haha:)
W innym tłumaczeniu działamy na zasadzie przeciwieństw  do drugiego banerka i  będziemy robić złoto -czarne śliczości .
Tutaj również 40% złoto,40% czerń i 20 % (nieobowiązkowe)zostaje na 1-2 inne kolorki

A na koniec ostatnia wariacja kolorystyczna i tu pewnie nie jedną zaskoczę ,ale po prostu muszę to   zrobić- połączenie  fioletu ze złotem .
Kocham ten zestaw  i chcę zobaczyć jak Wy sobie z nim poradzicie,jeśli oczywiście ktoś się na niego odważy.
I znów mamy po 40% fioletu i 40%złotego oraz dodatkowo 20% (nieobowiązkowe)na inne 1-2 uzupełniające kolory


Od Was zależy w jaki sposób przedstawicie złoty kolor.
Wiem,że lekko nie będzie ,a i robienie fotek też do łatwych nie będzie należało.
Jednak Artystki-Kolorystki zawsze dają radę ,niezależnie od moich  wymysłów kolorystycznych.
Bo my :

JESTEŚMY THE BEST !!!!!!!!!!!!!!!!!

JESTEŚMY ZAJEBISTE BABECZKI!!!!!!!!!!!!!

Niech ktoś spróbuje powiedzieć ,że jest inaczej, to będzie miał z nami do czynienia.

WYTYCZNE DO ZŁOTEGO 
1.Procentowe zawartości kolorów widnieją przy banerkach .
2.Każdy pobiera jeden  banerek na jaki  się decyduje i wstawia go u siebie w poście i na bocznym pasku.
3.Piszemy kilka słów odnośnie upodobań do koloru złotego.
4.Min .liczba kolorów w pracy ,odnośnie 2-4 banerka wynosi :
- 2 kolory podst.
lub
-max.liczba to 4 kolory określone banerkami
5.Jeśli praca będzie zawierać więcej niż 4 kolory będzie dyskwalifikowana bez możliwości ponownego jej wzięcia udziału w miesiącu listopadzie
6.Zabawa potrwa od 1 do 30 listopada 2014 do godziny 23:55
7.Życzę miłej zabawy

Kochane moje i to byłoby w dużym skrócie.

Mam nadzieję,że się nie wystraszyłyście tymi zestawieniami  bo co jak co ,ale my  damy radę .
Sama muszę też nieźle pogłówkować co zrobić ,a przyznam szczerze,że nie mam na razie zielonego pojęcia co i jak   .Nie układam tych kolorów pod siebie,po prostu robię tak, aby sobie też coś utrudnić,a  nie tylko Wam.

No to kochane do dzieła!!!

Zaczynamy kochane w listopadzie malować świat na złoto!!!
I co Wy na to moje artychy ?

Jest ktoś chętny od razu czy po namyśle?



88 komentarzy:

  1. Na szczęście jest spoto guzików w złotym kolorze... :D. Fajnie by wyglądała praca, w której połączono by różne odcienie złototego, mogą być też różne faktury dla ciekawszego efektu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam chętna od razu,myśleć ta ja będe jaki se banerek powiesić. W sumie jutro kazanie i pojutrze kazanie to pewnie cos wymyslę. Bo mnie sie tam najlepiej myśli z księdzem w tle :-).
    Ale tak na szybko o korci mnie to złoto z fioletem , tylko jak temu czemuś zrbic foty to juz nie wiem. Ani chcybi trza będzie ten namiot cieniowy zrobić bo inaczej szans nie ma .
    Super pomyłs z regulaminem w osobnej zakładce, a i zmiany w nim uwazam jak najbardziej słuszne. Jest zabawa, sa zasady i trzeba ich przestrzegać.
    No to dziewczyny do dzieła, malujemy Listopad na złoto !!
    Pozdrawiam Wszystkich a Tobie Danusiu dziekuję za kontynuowanie zabawy .

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny temat kolorystyczny wymyśliłaś Danusiu na tak paskudny miesiąc jakim jest listopad :-)
    Kochana, z poprzednią pracą spóźniałam się o minutę(!) i żaba powiedziała do mnie sio, ale teraz ... pomyślę, pomyślę bo jest nad czym :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Toś mnie kurka zaskoczyła!!!
    Złoto powiadasz... No to będzie złoto, tylko który wariant wybrać, oto jest pytanie!
    Danusiu...dziękuję za przemiłe odwiedziny, za zabawę, za Twojego powera i ogrom pozytywnej energii, jaką czerpię chochlą z Twoich słów. Jesteś niesamowita :-D
    Uwielbiam Twoje poczucie humoru i Twój spontan.
    Ach...trza do roboty się brać!
    Złota, złotka szukać. Znowu bajzel zrobię w pracowni...na bank :))) Aj, sorry to się podobno nazywa artystyczny nieład ;-)
    Cieplutko pozdrawiam Ciebie i wszystkie Artystki Kolorystki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak więc w tym miesiącu obsypujemy żabkę złotem;)
    A ja na to jak na lato;) Jestem chętna od razu:))) A jaki banerek zabiorę, okaże się "w praniu";)
    Danusiu wybrane przez Ciebie zestawienia złota z poszczególnymi kolorkami są interesujące i inspirujące:) Każde z nich ma w sobie coś i myślę, że każda Artystka Kolorystka znajdzie coś dla siebie:) Jednak obawiam się zrobienia fotek - łatwe to nie będzie...
    Kochana cieszę się , że nadal kontynuujesz zabawę z kolorkami:))) Wkładasz w to wiele serca, czasu i pracy. Dziękuję:)))
    Bardzo pomysłowo zrobiłaś umieszczając regulamin w zakładce. Zmiany w regulaminie są jak najbardziej słuszne i konieczne - są zasady, które trzeba przestrzegać.
    Pozdrawiam cieplutko:) Kasia



    OdpowiedzUsuń
  6. Tak z rana takia ilość informacji i liczb ?!kochana przeczytałam,ale matematyką zajmę sie później;)
    Pięknie będzie z tym złotem.
    Deklaruję udział w zabawie,ale kurczątko nie wiem jak dam radę z komentarzami.Sorki,ale nie wyrabiam normalnie.Czasami mam problem z obskoczeniem blogów obserwowanych,a tutaj dochodzi prawie 90 prac.Jak coś Danusia ,to wywalaj mnie na zbity ..;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ilonko moja kochana punkt 9 regulaminu mówi tak
      9.Osoba biorąca udział w zabawie w miarę możliwości i czasu komentuje prace innych uczestników.
      Jak się okazało jest to najmilszy punkt regulaminu choć czasochłonny .Ale która z nas nie lubi czytać tak miłych i cudownych komentarzy,więc nie żałujmy sobie nawzajem słów i wspierajmy się najmocniej jak tylko można.
      Dlatego nie rozliczam nikogo z pisania komentarzy,każdy wie na ile może sobie pozwolić ,aby wyrobić czasowo .
      Pewnie,że mogę się złościć jak ktoś oleje sprawę i nigdzie nic nie napisze,ale ja wierzę,że Artystki-Kolorsytki są w porządku przede wszystkim wobec siebie i zaglądają do innych nie dlatego punkciku 9 ,ale dlatego,że chcą i czerpią radość z poznawania innych ciekawych prac innych blogów.
      Komu czas na ile pozwala ten pisze,nie ma przymusu ,a miarą tej ilości niech będzie czyste sumienie każdej z nas.
      Całuski moja kochana :)

      Usuń
  7. Danuś ale narobiłaś z tym złotem :( na dzień dzisiejszy chyba spasuję, nie mam nic w tym kolorze, bo wolę srebro, ale tylko chyba :) coś może jeszcze wpadnie do łepetynki i łapek:)
    Buziaki i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oho, nie spodziewałam się złota :) Fiolet, szary, ewentualnie biel a tu złoty :) Ale może coś wymyślę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj pasuje mi ten złoty kolorek. Mnie też w nim nie zabraknie. Już na gorąco się zgłaszam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Danutka - ja cię kiedyś zjem - czy ty zawsze musisz robić mi na przekór - pozmieniałaś regulamin = jakbyś mnie nie znała - ja nie potrafię wstawić tylko jednej pracy - co to za post ? - wiesz że i tak swoje zrobię - zmień zesz ten punkt proszę , pkt. 8 - tu cię popieram a pkt. 13 - to wiesz że nie patrzę na niego - hihi
    no i do sedna sprawy przechodzę - chyba podwójnie cię żeżrem = no jak tak mi mogłaś zrobić ? - kolor złoty sobie wymyśliła - pytam grzecznie gdzieś ty była zeszłego roku jak ja miałam złoty materiał - ni i co zaś mnie naraziłaś na wydatki - brrrrrrrrr.i jeszcze szukać odpowiednich produktów - wszystkie czekolady które pożeram mają srebrne złotka - nie no nie wytrzymam z tobą -
    reasumując kochaniutka ZGŁASZAM SIĘ DO ZŁOTEGO KOLORU - z naruszeniem puntu nr.7 - nie umiem pokazać jednej pracy O! - znasz mnie -wiesz jaka jestem - może się postaram dostosowac ale ciężko będzie - banerek sobie wybiorę w trakcie pracy - bo nie zdecydowałam jeszcze a jeśli idzie o kolor brązowy - to cię muszę przeprosić - bo faktycznie zapomniałam napisać coś o brązie ale tak się spieszyłam i cieszyłam ze zdąże na ostatni moment że fakt całkowicie zapomniałam - no teraz idę obiad gotować potem na cmentarz i na strych szukać odpowiednich kolorów - buziaki śle złota kobieto - super temat wybrałaś na listopad - za co dziękuję - zawsze ta sama zwariowana Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto jak kto,ale Ty Marii dasz radę .Tylko kochana spróbuj mi się nie zastosować do regulaminu ,nie ręczę wtedy za siebie haha:)
      Pozdrówka:)

      Usuń
  11. Będzie złoto :) muszę się tylko zastanowić który z wariantów choć te złoto z fioletem baaardzo mnie kusi myślę że to świetny pomysł i piękne połączenie, albo z bielą takie delikatniutkie, nie wiem jeszcze. Danusiu dziękuję ci za tą wspaniałą zabawę dzięki niej poznałam mnóstwo ciekawych blogów, twoje pomysły są świetne, pobudzające naszą kreatywność, nie zawsze jest łatwo ale czy zawsze musi być łatwo? Chodzi o poruszenie mózgu by zrobić ciekawą i kreatywną pracę. Danusiu jesteś niesamowita a Twoja pozytywna energia się udziela. Pozdrawiam też resztę artystek kolorystek :) Diana

    OdpowiedzUsuń
  12. Oczywiście i ja się zgłaszam, ale banerek później - nie mam zielonego pojęcia które złotko wybiorę;)
    Z komentarzami tez nie wyrabiam, chociaż z ręką na sercu, nawet w następnym miesiącu, ale jestem u wszystkich Artystek. Niestety u dwóch czy trzech nie mogę napisać komentarza:(
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Będę myśleć, co tu zrobić! Nawet mi to złoto pasuje, bo akurat przymierzałam się do tego koloru. Nie mam jeszcze materiałów, ale w głowie pomysły są. :D A regulamin nowy przyeczytałam. :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. A Ty co? Polska złota jesień? I skąd ja mam niby tyle złota wziąć? Chyba do jakiejś kopalni muszę się zakradać nocami i pomału wynosić grudki, żeby Twoje widzimisię ogarnąć. I że niby ja byłam niedobra z kolorkiem? Toż u Ciebie wymagania jak cholera. Ale to nic, staję w szeregu i do pracy się zabieram niebawem, może moja pusta głowa coś wymyśli w tym temacie. Komentarzy napisałam całą masę, jeszcze kilka nowych postów mi zostało, ale grzecznie ogarniam co jakiś czas i nadrabiam zaległości tam, gdzie mnie jeszcze nie widzieli. A jak pominę co nieco to też się zdarzyć może, bo mi się tutaj nie raz kolorki mieszają i już nie wiem gdzie zaglądałam a gdzie nie :)
    Banerka jeszcze nie zabieram, bo nie wiem co wymodzę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Witaj Danusiu! Z pewnością coś wybiorę, piękny temat wymyśliłaś. Tylko dzisiaj to jestem tutaj tylko na chwilkę. Taki dzisiaj dzień, że czas wyjść z domu. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  16. Oczywiście nie mogę opuścić takiej fajnej zabawy :) Ale banerek podkradnę później, bo decyzja jest trudna ... kusi mnie i czarny i fiolet - haha :)
    Regulamin (wraz ze zmianami) przeczytałam dokładnie i postaram się dostosować :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Słusznie, ze nie zostawiłaś tego koloru na grudzień, bo chyba nikt już by nic nie wykombinował - a tak - jest trochę czasu, ale chyba łatwo nie pójdzie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. To ja się też zgłoszę :-)
    Jeszcze nie wiem w jakim połączeniu,ale już pewien pomysł mi świta :-)
    Jeszcze pomyślę,ale na pewno wezmę udział w zabawie choć czasu mały deficyt mam...

    OdpowiedzUsuń
  19. z brazem sie spuźniłam - prace zrobiłam ale nie zdązyłam obfocić jednak złoty ma szanse ze względu dokładnie tak jak mówisz na świateczny szał robótkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. No to dałaś nam Danusiu zagwozdkę na listopad :) Złoto... Na razie nie wiem co zrobie, ale już zaczynam mocno myśleć, żeby znowu nie zostawiać pracy na ostatni czas.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniale!!! Bardzo mi się to wyzwanie podoba. Mam tylko dylemat złoto-czarny czy złoto-fioletowy? Oba zestawienia są mocno ekstrawaganckie czyli takie jakie lubię najbardziej. To będzie świetna zabawa. A zmiany w regulaminie popieram - bardzo rozsądne. Miłej niedzieli Danulko!

    OdpowiedzUsuń
  22. Niby takie proste złoto. Bo wiadomo będą prace świąteczne to będzie łatwo. A tu raczej nic z tego. Są ciekawe warianty i sama już nie wiem jaki wybrać;-) ale tym razem też nie zawiodę. Co do banerka to jeszcze się zastanowię, który mi przypasuje.

    OdpowiedzUsuń
  23. Pasuje mi taki kolorek na listopad, nawet bardzo ;) Do tego stopnia, że nie wiem jeszcze jaki banerek ostatecznie powieszę, bo kuszą mnie wszystkie 4 warianty... żeby tylko nie było tak jak z tym osiołkiem, co mu w żłoby dano :))) No nic, idę myśleć :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja pierdziele czytam i czytam te warianty po pierwszych 3 powiem szczerze, że mine miałam mega zaskoczoną cóż to wymyśliłaś:) Ale gdy doszłam do 4 pozycji och jaka była moja radość gdy ujrzałam ten fiolet! Jeszcze ze złotem to już w ogóle jestem prze szczęśliwa:) To teraz dałaś mi pole do popisu kochana:) Cóż byłby za świat bez Twoich comiesięcznych kolorków:)
    Oczywiście się zapisuje! Nie odpuszczę żadnego koloru, choćbym miała spać godzinę dziennie:D:D
    Chciałam jeszcze powiedzieć że korci mnie wariant złoty z bielą, co wybiore jeszcze nie wiem, a dwóch prac nie można zgłosić. Banerka jeszcze nie umieszczam. Prześpię się i pomyślę:)

    OdpowiedzUsuń
  25. OOOO kurde! Złoto - koniecznie staję do boju! To nic że w ubiegłym tygodniu oddałam kawał materiału złoto-cekinowego, no przeciez mnie do niczego by się nie przydał! Trudno, choćbym miała własnymi ręcyma złoto przesiewać z pasku rzecznego, cosik wymyślę i na dodatek będzie się świeciło jak... (tu powinno być przysłowie, ale się powstrzymałam). Będzi na bogato, na złoto, a co!

    OdpowiedzUsuń
  26. Kolor na bogato, połączenia wszystkie kuszące, czas ponyślec i pobrać odpowiedni banerek :) fajnie bawić się dalej dzięki zabawie poznałam wiele super prac i ich fantastycznych twórczyń :) oby tak dalej do setki!!! Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja też się zgłaszam,nie wiem jeszcze,który zestaw wybiorę,choć prawdopodobnie będzie to któryś z tych ze zdecydowanymi kolorami,ale banerek pobiorę,jak już będę wiedziała na 100%,coraz bardziej mi się podobają Twoje "kolorowe zabawy" i nie odpuszczę,pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  28. złoto, może i ja sprostam, a przynajmniej się postaram, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Danusiu, fajniutko tak przed świątecznie na złoto. Wariant się sprecyzuje póżniej. Pozdrawiam serdecznie i dzięki wielkie za wspaniałą zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ha!! Diś właśnie zaczęłam łączyć złoto z fioletem...
    ale... mam też zamówienie na złote gody...
    Co wybrać, co wybrać ?? ;-))) Na szczęście mam 30 dni na decyzję ;-)))
    A póki co nadrabiam wciąż odwiedziny w brązie ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  31. O rajuśku Danusiu, no teraz to mnie zrobiłaś... ja tu już trzymam kilka prac w zanadrzu w różnych kolorach, wierząc że jakiś mi podpasuje, cyk i już mam gotowe :) hi hi a tu co? ZŁOTO!!! i co ja mam teraz wymyślić? Kolor piękny, ale pomysłu na razie żadnego. Oj muszę się zastanowić co wymodzić, bo że coś wymodzę to pewne na 100% nie darowałabym sobie, gdybym miała jakiś kolor opuścić :) Buziaki gorące przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  32. tak czułam w kościach że będzie złoto,albo teraz albo w grudniu:)))wezmę się za pracę,ale banerka jeszcze nie ściągam bo muszę przemyśleć wariant:))))skoro się podjęłam wyzwania,to muszę mu sprostać:)))

    OdpowiedzUsuń
  33. Oj ciężki kolor ale mam miesiąc może coś wymyślę: )

    OdpowiedzUsuń
  34. O matko!!! Może coś wymyślę, a jak nie to na pewno będę kibicować!!!

    OdpowiedzUsuń
  35. Powiadasz złoto, niech będzie i złoto. A co kto da radę jak nie MY :)
    Osobiście skłaniam się ku wersji złotego z białym, ewentualnie zupełnie jednolity złoty. Zobaczymy...
    Pomysł już się kształtuje pomalutku.

    OdpowiedzUsuń
  36. A ja na razie się nie zgłaszam, bo nie jestem gotowa na tę złotą pracę. Jak będę gotowa, to dam znaka.Ok? No bo tego koloru akurat się nie spodziewałam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok,ok spokojna Twoja rozczochrana,przygotowuj się i zbieraj materiały z pomysłami .
      Buźka :)

      Usuń
  37. Żadne narzekania, upomnienia i zmiany w regulaminie nie powstrzymają mnie od kolejnej zabawy.
    Jakoś przeboleję ten złoty w listopadzie, ale już wiem że nie zdążę z tym co zaplanowałam - bo ja oczywiście zafiksowałam się, że złoty będzie w grudniu...
    Nie podoba mi się zmiana regulaminu w kwestii jednej pracy, bo jak znam siebie samo mi się wyprodukuje coś przy okazji... cóż, wszelkimi nadwyżkami będę katować w innych postach...
    Danusiu, odwalasz kawał dobrej roboty! Dziękuję za tę fantastyczną zabawę!
    Buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
  38. I ja się zgłaszam, tylko jeszcze nie wiem który wariant wybiorę, więc z banerkiem jeszcze poczekam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochane moje ależ podoba mi się co niektórych determinacja i to,że za żadne skarby i przeszkody nie odpuścicie w tym miesiącu.Już widzę jakie cudowne prace powstaną i czekam na nie z ogromną radością i cierpliwie przez cały miesiąc
      Buziaki moje Artychy :)

      Usuń
  39. Bardzo fajny pomysł, czekam z niecierpliwością na Wasze prace :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Jako że listopad powinnam mieć troszkę luźniejszy to może przyłącze się do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  41. Złoto powiadasz, nic tylko trzeba na Alaskę ruszać i kopać i przesiewać może się jakąś grudkę znajdzie. A tak poważnie to fajny kolorek, chociaż nie mam bladego pojęcia co zrobić, dlatego po ciężkim boju sama ze sobą postanowiłam, że jak coś wymyślę to wtedy ściągnę baner, bo teraz to nie mogę się zdecydować który wariant wybrać. pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Pierwszy raz mam pomysł od razu :) Biorę się do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  43. W zeszłym miesiącu nie udało się. Właściwie to mam pracę brązową, ale nie chciałam znowu robić zamieszania linkując na ostatnia minutę;-)
    Jeszcze nie wiem jak , ale już wiem co !

    OdpowiedzUsuń
  44. I ja mam dylematy. Bo za złotem nie przepadam. No ale skoro Święta to złoto musi być, więc na pewno coś wymyślę. Tylko co? Tylko co? Myśl, myśl...

    OdpowiedzUsuń
  45. No to dałaś czadu! I ktoś tu narzekał na październikowe brązy od Mariwon!
    Uważam,że to jeden z najtrudniejszych kolorów jakie mogłaś wymyślić! Jeszcze te zestawienia. Bo, żeby było z zielonym lub czerwonym to przynajmniej świątecznie by było, a tak...
    No, ale dość narzekania. Jest cały miesiąc, mam nadzieję, że coś wymyślę, bo przecież się nie poddam! Tak więc łapka w górę, zgłaszam się i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  46. A ja pewnie w tym miesiącu odpadnę, bo za złotym nie przepadam.
    Zobaczymy, zobaczymy. Jeszcze jest troszkę czasu na wymyślenie...

    OdpowiedzUsuń
  47. ja nie lubię złotego, ale co tam zgłaszam swój kolaż :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  48. Danuśka, jeszcze zapomniałaś:

    "We are the champions"! ;-D

    OdpowiedzUsuń
  49. Tym razem udało mi się zgłosić na początku miesiąca :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  50. "Ma być złoto ? Będzie złoto". Wiem już co, nie wiem który wariant wybrać. A tu już pierwsze prace gotowe...

    OdpowiedzUsuń
  51. Witaj Danusiu :)

    Zgłaszam się ze swoim złotym kolażem do zabawy :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Danusiu, mam wielki problem! Nie chciaabym nikogo zasmucać, ale według mnie nie wszystkie zdjęcia "pokazują" złoto w pracach konkursowych. No ni groma nie widzę złota tylko brazy i beże....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu rozumiem Cię też to zauważyłam.Nawet napisalam o tym w dzisiejszym poście.
      Pozwól,że nie będę się powtarzać tylko skopiuję tutaj jego treść ,bo pewnie nie wszyscy go tam przeczytają .
      Wiem,że złoto bardzo ciężko się fotografuje,a co niektórzy mogą mieć z tym problem czy wątpliwości.
      Ale trzeba też wziąć pod uwagę,że są różne jego odcienie i nie wszystko złoto jest mocno błyszczące jak psu jajca,dlatego może nie być to widoczne na fotkach.
      Kochani nie bójcie się mówić co myślicie ,nikt przecież w mordę nie da ,a ja już na pewno tego nie zrobię .Jeśli ktoś ma jakieś wątpliwości czy kolor złoty to złoty to proszę ,niech śmiało pisze i pyta autora.

      Ja proponuję robić kilka ujęć swojej pracy ,aby pokazać że złoto to złoto.Poza tym ważne jest tło na jakim robimy swoje prace.Nie róbcie kolorów złotych na beżowych ,bo wszystko się zleje.
      Tło nie powinno dominować na zdjęciu, powinno być gładkie i neutralne,powinno stanowić drugi plan ,a z tego co wiem i sama wykorzystuję to najlepsze dla koloru złotego jest tło czarne ,białe szare.

      Buziaki Kasiula :)

      Usuń
  53. Złoto i fiolet to jest coś! Szukam natchnienia :-)

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja też stanę w szranki, pomysł juz mam, ale jeszcze nie sprecyzowany do końca wiec z banerkiem poczekam
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  55. Ja też stanę w szranki, pomysł juz mam, ale jeszcze nie sprecyzowany do końca wiec z banerkiem poczekam
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  56. O kurczaki...to mnie zaskoczyłaś,muszę tego złota poszukać i przemyśleć sprawę...coś mi po głowie chodzi,ale jeszcze nie wiem co,hahaha :)
    Będę próbować,zobaczymy co z tego wyniknie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  57. Już tyle razy obiecałam sobie, że się przyłączę do zabawy, ale .....
    W końcu udało mi się coś zrobić i tak się rozpędziłam z ilością, że czytając regulamin pkt7 mina mi zrzedła.
    Ale nic to, cieszmy się tym co mamy :)
    Pozdrawiam wszystkie "kolorystki" :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Tak się rozpędziłam, że umknęło mi słówko "nie" z pkt 8 :(,

    OdpowiedzUsuń
  59. W tym miesiącu dołączam i ja! Ostatnim razem nie dałam rady:( Ale cóż czasem tak bywa... dziś powracam:) I z miłą chęcią pooglądam złote prace:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  60. Złoto uwielbiam, więc oczywiście juz cos wymodziłam. Szkoda, że tylko jeden banerek obowiązuje, bo pokusiłabym się i o inne. Mam nadzieję, że spełniłam wymogi regulaminu. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  61. Z chęcią biorę udział w zabawie :) Jak tylko zobaczyłam jaki kolor króluje w tym miesiącu, od razu wiedziałam, że dołączę z jakimś swoim biżuteryjnym "conieco" ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  62. Złoto super, miałam już pomysł, przeczytałam regulamin, a tu klops! Nie doczytałam reszty, dziś chciałam zamieścić pracę ale niestety moja praca jest złoto-granatowa! Buuuu nie mogę się zgłosić... Pozdrawiam wszystkie Kolorystki, do kolejnego miesiąca...

    OdpowiedzUsuń
  63. uff
    w końcu mogę napisać że dołączyłam do zabawy
    proszę mnie nie wykreślać bo to jest komplet a nie pojedyncze egzemplarze
    jako pojedyncze smutno by wyglądało a w komplecie jest zdecydowanie lepiej
    namęczyłam się strasznie z kolorkiem 3 razy zabierałam się do złota
    normalnie jak pies do jeża ;)
    mega wyzwanie
    mam nadzieję że spełniłam warunki

    OdpowiedzUsuń
  64. Dołączam po raz drugi do zabawy ;) Zgłaszam, że praca cała w złocie gotowa!

    OdpowiedzUsuń
  65. Myślałam, że się nie uda, a jednak :)
    Wrzuciłam już żabie małe co nieco :)

    OdpowiedzUsuń
  66. No tym razem dołączam ! :)). Regulamin tak na wszelki wypadek jeszcze raz przejrzałam, w/g mnie wszystko ok. A teraz idę pooglądać inne prace, chociaż wiem, że będą cudeńka :)), jak zawsze.
    No i właśnie z tego powodu najpierw dodałam swoją pracę a dopiero teraz idę podziwiać, gdybym zrobiła odwrotnie to pewnie bym zrezygnowała z zabawy :D.
    Moc buziaków :))

    OdpowiedzUsuń
  67. I ja już żabę nakarmiłam. :) Mam nadzieję, że widać u mnie złoty papier, którego użyłam do wykonania kartki i proporcje kolorów są akceptowalne. pozdrawiam Marzena

    OdpowiedzUsuń
  68. Danusiu! Wycofałam swoją pracę. Mój błąd w przygotowaniu posta, więc nie będę robić zamieszania, zmieniać, wykasowywać itd. Postaram się zrobić coś jeszcze w tym pięknym złoto-fioletowym temacie i mam nadzieję, że wówczas już będzie dobrze. Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  69. Danusiu oczywiście biorę udział w zabawie;) swoją złotą pracę wrzucam właśnie żabie na pożarcie;)
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  70. Danusiu nie zgłaszałam się od razu bo nie byłam pewna jaki banerek wybiorę - dla mnie duży wybór zawsze jest problemem :) ale już sobie poradziłam i dorzucam swoją pracę :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  71. Już miałam odpuścić. bo złoto!? Ale jak tak, poddawać się? No to coś tam pokombinowałam. Biorę banerek i się zgłaszam. Pozdrawiam i zdrówka życzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Nie wiem czy zaakceptujesz, ale się zgłaszam ;) zobaczymy czy żaba przełknie pierwszy sznur na szydełku ;)

    OdpowiedzUsuń
  73. Witam po raz pierwszy i staje do złotego wyzwania ,

    OdpowiedzUsuń
  74. Witam,zglaszam sie do zabawy i serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Zgłaszam się również do zabawy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  76. Serdecznie zgłaszam się na ten złoty bal szczególnie teraz gdy już dobrałam dodatki

    OdpowiedzUsuń
  77. Zdążyłam i żabka będzie mogła coś zjeść złotego:)
    Wracaj zdrowiutka:)))

    OdpowiedzUsuń
  78. Echhh...To ZŁOTKO to moja pięta Achillesowa :(
    Żabunia łyknęła i moje złotości,ale nie zdziwię się jak okaże się wybredna,bo moja praca nie jest zachwycająca :(
    Danutko Kochana !!! Zdrówka Ci życzę !!! W MEGA PAKIECIE !!! <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  79. Do trzech razy sztuka, mam nadzieję, że teraz sprostałam wymaganiom :). Pozdrawiam wszystkie uczestniczki:) A Tobie Danusiu życzę dużo zdrówka:) :*

    OdpowiedzUsuń
  80. Zgłaszam się raz jeszcze i może teraz kolorki już w dobrych proporcjach ;)

    OdpowiedzUsuń
  81. Witam serdecznie po dłuższej niebytności w blogosferze :( Danusiu przede wszystkim życzę Ci dużo zdrówka żebyś jak najdłużej cieszyła nasze oczy tymi swoimi cudami śliczniastymi! I znowu na ostatnią chwilę chyba uda mi się dołączyć do zabawy :) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)