niedziela, 2 listopada 2014

Podsumowanie październikowych brązów

To był bardzo pracowity miesiąc zarówno dla mnie jak i dla Was moje kochane.
Starałyśmy się pobić rekord i tak prawdę powiedziawszy  udało się .Niedościgniona setka będzie innym razem ,nie załamujemy się i ciągniemy ten wózek dalej 
Do zabawy zgłosiło się aż 86 Artystek -Kolorystek pragnących malować październik na różne odcienie brazów i beżów.
Takie zadanie nam dała Marta ,która to specjalnie na tę okoliczność i na zakończenie miesiąca przygotowała małą niespodziankę dla jednej z Was.
Kochani moi kto jest tym szczęśliwcem nie będę zdradzać, musicie sami się  pofatygować i zobaczyć czyje są te cudności klikając TUTAJ.

Gratuluję droga artystko......

Martuniu a Tobie  dziękuję  z całego serducha za utrudnienie nam zabawy haha,poprzez te zajefajne zestawienie kolorów,za każde miłe słowo i komentowanie u wszystkich uczestniczek zabawy.
Kochana ja mam  również przygotowaną dla Ciebie niespodziankę ,którą  pokażę w następnym poście ,bo czeka mnie jeszcze obfocenie tego cudaka co stworzyłam specjalnie  dla Ciebie.
Także moja droga cierpliwości życzę bo 
dziś już nie dam rady,od kilku  godzin siedzę i kombinuję z kolażami.Byłboby szybciej, bo zdjęcia miałam już prawie wszystkie pobrane , gdyby nie fakt,że coś gdzieś mi się pominęło ,czułam to w kościach i nie mogłam sobie przypomnieć u kogo to widziałam.
Także przeczesywałam jeszcze raz wszystkie linki w poszukiwaniu tej jedynej fotki.
Po długiej gonitwie i podupadłym już kompie udało się znaleźć  ufffff!
Gdybym kogoś jednak jeszcze  pominęła to proszę prześlijcie mi zdjęcie na maila ,a ja dorzucę i edytuję kolaż.

Kochane moje do kolaży podsumowujących brałam wszystkie prace jakie pokazywaliście u siebie  w postach linkowanych ,dlatego jest więcej zdjęć niż linków do Was.
Ale według nowego regulaminu od listopada będzie można dodać tylko jedną pracę ,o wszystkim poczytajcie w regulaminie pod fotką główną .

A teraz już czas na prezentację naszych cudownych brązów ,które tym razem podzieliłam na grupy tematyczne.
Oczywiście kolaże są miksowane losowo,aby nikt nie miał pretensji,że jego fotka jest mniejsza czy większa w kolażu.
Inaczej się nie da tego ogarnąć.
Sporo godzin spędziłam nad nimi i mam nadzieję,że to docenicie i nikt nie będzie miał pretensji o nic.

A teraz już zapraszam do świata naszych brązowych prac wykonanych w październiku 

ANIOŁKI  I  LALE 


DO POWIESZENIA ,POSTAWIENIA I DO GRANIA

SZYCIOWE TWORKI i DESECZKA DECU (NA DOLE PO LEWEJ)


 BIŻUTERIA 


PLECIONKI


PUDEŁKA ,PUSZKI,SŁOJE 

SCRAPKOWE PRACE


WYDZIERGANE,WYHAFTOWANE,UFILCOWANE

 A teraz powiedzcie mi  czy nie mamy dużego,inspirującego zbioru świetnych ,brązowych prac?
Ja uważam ,że tak i to jaki pokaźny,możemy być z siebie dumne jak pawie.

Na koniec jeszcze mam miłą niespodzinakę dla jednej z Was.
Ponieważ najbardziej w tym miesiącu swoją pracą zaskoczyła mnie Milenka ,która swoją gitarą rozłożyła chyba wszystkich na łopatki.
Dlatego  postanowiłam przydzielić jej wyróżnienie w postaci banerka


Kochana gratuluję Ci serdecznie
Pozostałym uczestniczkom dziękuję gorąco za udział w tym miesiącu i liczę ,że to nie koniec Waszej przygody z cyklicznymi kolorkami

I jeszcze jedna sprawa.
Okazało się,że nasze kochane Artystki-Kolorystki  są uzdolnione nie tylko w dziedzinie robótek ręcznych ,ale też pokazały się ze strony poetycko-literackiej.
Dziewczyny potrafią pisać wspaniałe wiersze ,cudnie rymować o czym miałam okazję  przekonać się  niejednokrotnie,.
Dziś chcę przedstawić Wam Małgosię ,która doskonale opisała swoje odczucia odnośnie naszej zabawy, wspominając w nim o mnie i naszej koleżance Ani.
Koniecznie musicie go przeczytać ,dlatego za pozwoleniem haha (małą kradzieżą )Gosi wrzucam go tutaj 

        Mistrza  czyni praktyka

Ze strachem bloga swego zakładałam,
bo wielu rzeczy nie rozumiałam.
Kiedy troszeczkę już ,,załapałam”,
szybciutko  nowe osóbki  poznałam.

Kiedy odkryłam Danutki bloga,
to  ogarnęła mnie wielka trwoga.
Bo to artystka jakich niewiele,
A ja przy niej przecież, to zwykłe cielę?

Ona do wyzwań swych mnie namówiła,
żebym ,,figurki z brązów” lepiła...
A potem cieszą się inne bloggerki,
dodając moim postom magiczne cyferki?!

Tymczasem  Danutka z ,,zimnej czekolady”
robi ,, torty”, różyczki i inne ,,gady”...
Potem ich fotki w ,,puzzle” układa,
lecz zanim to zrobi, więcej się nagada.

Może nie nagada, lecz napisze wiele,
by ją zrozumiało takie jak ja ,,cielę”.
I na tę ,,przynętę” szybko się złapałam,
dlatego w jej konkursach często udział brałam.

I dalej w nich udział będę zawsze brała,
by mi Danutka głowy nie ,,sprała”.
A, że strach zawsze ma ,,wielkie oczy”
to nie wiem, czy mi z monitora Danka nie wyskoczy?!

A, jest  jeszcze Ania -  jej ,,prawa ręka”...
ta to dopiero po nocach mnie nęka?!
Jak pora spać, to po ,,necie” grasuje,
a na drugi dzień rano udaje, że pracuje.

No nie.... takie stwierdzenie byłoby fałszywe,
bo jest jeszcze inne, ale bardziej prawdziwe.
Bo Ania naprawdę sumiennie pracuje,
co widać po świecznikach, które ,,produkuje”.

Ale po cóż ja będę wnikać w ich sprawy?
to takie wsadzanie ,,nosa do kawy”...
Obydwie uwielbiam, obydwie bardzo cenię,
a że mają wspólne cechy – tego już nie zmienię?

I na zakończenie szczerze wyznaję,
że ja tak naprawdę od nich nie odstaję?!
Tak samo jak im mi się ,,dziób nie zamyka”
A, że lepsze artystki? Phi, ,,mistrza czyni praktyka”!  cdn.



Powiem więcej powstała kolejna część ,którą możecie przeczytać u Małgośki na blogu klikając tutaj do czego namawiam gorąco.
Ale to nie wszystko,Gosiula obiecała ,że w przypływie weny napisze wiersz o nas wszystkich ,o naszej wspaniałej grupie Artystek-Kolorystek.
Także moja droga czekamy :)

Trzeba kiedyś będzie pomyśleć o wydaniu tomiku wierszy w wykonaniu naszych wspaniałych dziewczyn, a uwierzcie mi jest co poczytać ,same zdolniachy nam się przytrafiły w tej zabawie.

Teraz to już uciekam,mam dość komputera,dawno nie pisałam tak długo posta ,który skracałam do granic możliwości,a i tak  było co robić i ogarniać .
*****************
Kurcze jeszcze jedno.
Dostałam niedawno wyróżnienie od kogoś i nie mogę sobie przypomnieć od kogo to było.
Kochana ja pamiętam o nim ,ale proszę  przypomnij się bo nie wiem komu mam podziękować .

A  teraz już na bank 
 do zobaczyska kochani .
Co złego to nie ja:)

Danutka:)))





52 komentarze:

  1. To był rzeczywiście bardzo twórczy miesiąc i cudownie że rodzinka nam się powiększa. Wszystkim uczestniczkom serdecznie gratuluję wspaniałych prac i niezwykłych pomysłów. Aż strach pomyśleć co się będzie działo jak listopad sypnie złotem!
    Buziaki dla wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, ale dużo pięknych prac w jednym miejscu. To wszystko dzięki TOBIE i to TWOJA praca największa. Dziękuję, dziękuję, dziękuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Danusiu na początku chciałam Ci serdecznie podziękować za zorganizowanie zabawy i trud jaki włożyłaś w jej przygotowanie i napisanie tego podsumowania. Dopiero na tych kolażach widać jak dużo pięknych prac stworzyły Artystki Kolorystki i jak nas jest dużo. Mam nadzieje , że listopad bedzie równie obfity w piekne złote prace.
    Gratuluję Milence wyróżnienia bo zasłużyła na nie jak nic. Jej gitara z origami modułowego jest niesamowita. Pozdrawiam wszystkie Artystki i dziękuję za wspólną zabawę.
    Buziaczki i miłego słonecznego tygodnia życzę

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za wspaniałą zabawę.
    Odwaliłaś kawał dobrej roboty. Teraz czas na mały odpoczynek, chociaż znając Ciebie/wirtualnie/ nie uda się tego dokonać.
    Brawo Imienniczko:)))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prace, dobrze że to nie ja je oceniam, trudny wybór
    Dziękuję wszystkim za wspaniałą rywalizację
    Danusiu uśmiałam się serdecznie, gdy zobaczyłam moją drewnianą deseczkę w Szyciowych wytworkach
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze Aldonko ,niezły numer mi wyszedł haha,też się uśmiałam .Sorki kochana ,zaraz coś z tą omyłką zrobię ,ale to tylko dowód na to ,że człowiek omylny jest i każdemu może się zdarzyć pomylić deseczkę z poduszką .Tylko ,gdzie tu zakwalifikować tą deseczkę ?
      Chyba już wiem co zrobię
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
    2. Danusiu zostaw tak jak jest, można się przynajmniej pośmiać :)))
      pozdrawiam

      Usuń
    3. Zostawiłam ,ale dopisałam słówko.
      Dzięki kochana :)

      Usuń
  6. Wspaniałe prace!!! Cudownie jest móc je zobaczyć w takim zestawieniu, teraz dopiero widać ile zastosowano technik! Gratuluję i Dorotce i Milence, a Tobie Danuś dziękuje za wspaniałą zabawę:)
    Miłego tygodnia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Danusiu! Jesteś W I E L K A , pięknie to wszystko poukładałaś. Cieszę się, że znalazłam się w gronie tylu Kolorystek. Wiersze są zajefajne. Koleżanki odwiedziłam i jestem zachwycona ich rękodziełem, no i wierszowaniem. Ściskam i miłego tygodnia życzę

    OdpowiedzUsuń
  8. Mojego chyba nie ma, ale nie musisz sie trudzić dodatkowo, jakoś wyjątkowo mi nie zależy, do tego masz źle podpięte na boku listopadowe banerki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest,jest,ja źle eksportowałam z Picasy ale wiem ,że robiłam na bank z Twoją pracą.Także już jest wrzucam poprawiony kolaż,pomino ,że nie zależy Ci na tym ,a szkoda :(
      Jakoś przykro mi się zrobiło,bo ja tyle czasu na nie poświęciłam :(
      Dziękuję za uwagę o banerkach z boku ,już są w porządku .
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Nie zależy mi bo mam mniejsze niż powinnam parcie na szkło... ;p

      Usuń
  9. śliczne te prace, a u mnie czasu ciągle brak, szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie najbardziej spodobały się jeże z igiełkami z kawy, sama mam jeża, więc nie mogłam nie docenić tej pracy :) Wszystkie prace wyszły rewelacyjnie, pomysłów i inspiracji ogrom, a każdy twór piękny i dopracowany :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dziękuję Ci Danusiu za to piękne wyróżneinie. Banerek jak najszybciej zawieszam u siebie na blogu. Cieszę się jak małe dziecko, ze ta moja praca tak się wszystkim podobała:) Jeszcze raz dziekuje za to wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O jejuniu ! Ale cudeńka brązowe powstały :) Dopiero tak zgromadzone w jednym miejscu robią niesamowite wrażenie :)
    Chciałam Danusiu podziękować, że do kolaży "zabrałaś" wszystkie moje brązowości i przepraszam, że dołożyłam Ci pracy.
    Regulamin przeczytałam i już będę grzeczna - haha :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O kurcze,oczopląsu dostałam :) wszystkie prace cudne, jak bym miała wybierać, miała bym straaaszny problem. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobre: czy Danka z monitora nie wyskoczy... :D Danusia, kolejny sukces Artystek- Kolorystek, nie wspominając peanu. hi hi ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Brak mi słów.... Jak nigdy, prawda? Niby cierpię na ,,słowotok", ale jak zobaczyłam wszystkie prace, to niestety, ale zabrakło mi słów.... Uznania rzecz jasna! Gratuluję dziewczątka! Jesteście genialne! Tyle tych brązowych ,,tworów", że o mało nie dostałam oczopląsu? Danusiu, jak dobrze, że posegregowałaś to wszystko, bo w przeciwnym razie trudno byłoby cokolwiek dojrzeć... A gdyby mi tak nie daj Boże przyszło wybrać najładniejszą z prac, to nie znalazłabym, bo wszystkie są superowskie?! Danusiu, przede wszystkim Tobie powinnam pogratulować za wspaniałą i jakże motywującą do działania zabawę;) A teraz zmykam, bo jak dużo piszę, to Blogger mnie wyrzuca... Na bruk niemalże... Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne podsumowanie! Świetnie pogrupowałaś te wszystkie nasze prace. Aż miło popatrzeć! Fajnie, że uczestniczek zabawy przybywa!
    Ciekawi mnie jak będzie wyglądał listopad - spodziewam się, że będzie baaardzo ciekawy!
    Pozdrowienia dla wszystkich Artystek-Kolorystek :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Danusiu, kawał dobrej roboty "odwaliłaś", naprawdę ten trud trzeba docenić. A jeszcze trudniej będzie za miesiąc, bo na mur -beton pobijemy złoty rekord.
    A co do wyróżnienia, to zapewne od Dorotki z bloga "Wiklinowe wariacje"
    Moc uścisków przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  18. zabawa świetna, dziękuję, wiersz super, a Tobie Danusiu dziękuję za ogrom pracy, jaki wkładasz w każdą zabawę, dziś dopiero naocznie do mnie to dotarło, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja jako świeżynka w Twojej zabawie dziękuję raz jeszcze za przyjęcie do grona Kolorystek :)
    Nie udało mi się jeszcze odwiedzić wszystkich koleżanek ale na pewno wpadnę wszędzie z wizytą bo za każdym razem jestem pod ogromnym wrażeniem tego co dziewczyny tworzą.
    Bardzo mi się zabawa podoba i mam nadzieję uczestniczyć w kolejnych miesiącach.
    Kolaże zrobiłaś świetne, pięknie pokazują niezwykłą różnorodność prac i użytych środków.
    Cudowny wierszyk czytałam z zapartym tchem bo u mnie takich zdolności niestety brak.
    Pozdrawiam serdecznie Ciebie i wszystkie Artystki-Kolorystki. Marzena

    OdpowiedzUsuń
  20. Danuś dopiero teraz widać ile nas jest:) piękne prace:) Tobie Danusiu dziękuję za zorganizowanie tej zabawy, a wyróżnionym dziewczynom serdecznie gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie, że tym razem podzieliłaś prace na działy, wszystko jasne i czytelne. Milenie gratuluję, jej praca to mistrzostwo i pomimo tego, że to nie konkurs to pierwsze miejsce zasłużenie się jej należy. Danutko Tobie dziękuję za cierpliwość i ogrom pracy jaki wkładasz w tę zabawę i oby tak dalej i pamiętajmy, że to zabawa a w zabawie chodzi o to by dobrze się bawić i to dotyczy nas wszystkich.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Potężna robotę wykonałaś!!!!!! Wspaniały wiersz ....wszystko to o Was Artystkach-Kolorystkach najprawdziwsza prawda!!!!! Gratuluję Wszystkim dziewczynom , cudne prace!!!!!!!!!!! Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. O mamuniu, ale cudowności. Cała kolekcja brązów wygląda do prawdy imponująco. Wszystkie prace przepiękne. Gratulacje ogromne dla Milki, jej gitara powaliła mnie na kolana. Tyle kawałeczków poskładać do kupy, jeszcze w tak dużej pracy, to wyczyn ogromny. Super kochana poukładałaś foteczki tematycznie, tak zmontowane ogląda się super. Wiadomo co i jak. A ta deseczka, haha, też się uśmiałam, bo byłam tu niedawno, oglądałam fotki, ale jakoś umknęło mojej uwadze, że w szyciowych tworach jest deseczka. A przecież sama pamiętam ją dokładnie :) Jest wesoło i tak trzymać :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  24. Danusiu kolaż super, ale cudne prace powstały, teraz dopiero widać ten ogrom. A ja już mam pomysł na złoto, no i przed chwilą wróciłam już z Piły, więc do dzieła :) Wcale się nie dziwię, że wyróżnienie dostała Milenka, bo dla mnie to co zrobiła było rewelacyjne i pobiło nas wszystkich :) Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniała zabawa w te kolory. Jestem zachwycona weną twórczą wszystkich artystek kolorystek! Ich prace są śliczne i dopracowane. Widać ile mamy utalentowanych osób. To dzięki Tobie Danusiu. Wyłuskałaś je z głębokiej sieci:) Twój blog jak magnes przyciągnął je do Ciebie. Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajnie ,że podzieliłaś tak te prace,bo mogłam zobaczyć te,do których nie trafiłam.
    Na tamtych kolażach wszystko było filigranowe i musiałam brać lupę,żeby cokolwiek zobaczyć;)
    Wszystkie dziewczyny spisały się na medal,a niektóre prace mnie oczarowały.
    Dzięki za zabawę;)Teraz myslę nad złotem,ale się obawiam,że nic mądrego nie wydumam;(
    Cmokaski;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Danusiu brakuje pracy Beatki http://beaartdecor.blogspot.com/:)
    Bardzo się napracowałaś żeby stworzyć te kolaże:))podziwiam Cię:))i dziękuję ,że Ci się chce chcieć:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożenko dziękuję za czujność ,już jest ok i praca Beatki jest już w kolażu.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  28. To była cudowna zabawa i chciałam przy okazji tego podsumowania bardzo podziękować Tobie i wszystkim uczestniczkom, że mogłam do Was dołączyć Jesteście super-zdolne i tworzycie cudeńka a dzięki tej zabawie będę wiedziała gdzie się udać by ciszyć nimi oko :) Gorąco Was pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Super prace - mimo, że wszystkie widziałam, to jednak "w kupie" robią jeszcze większe wrażenie :) W dodatku tak pięknie podzielone tematycznie - miodzio! :-) Dzięki ogromne za październikową edycję i już powoli myślę o złocie... :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jakie piękne i cudowne prace,jest co podziwiać.Pozdrawiam i życzę miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  31. Jest co podziwiać. Jesteście naprawdę pracowite mróweczki.
    Miłego dnie.

    OdpowiedzUsuń
  32. Przepiękne kolaże wyszły :)
    Z resztą jak zwykle :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne prace i tak dużo ich. Dzięki Danusiu za fantastyczną zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jestem pod ogromnym wrażeniem takiej różnorodności. Kurna, Polka to jednak potrafi......
    DZIEWCZYNY JESTEŚMY WIELKIE, WSPANIAŁE, GOSPODARNE, OSZCZĘDNE I SZALENIE ELEGANCKIE BABKI ! PRAWDA??????

    OdpowiedzUsuń
  35. Dziękuję za fajną zabawę i gratuluję wszystkim cudnych prac no i osobom wyróżnionym oczywiście! Buziaki dla Danutki za organizowanie i ogarnianie zabaw! :D :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ojejku! Nie wiem co napisać... Takie cudne prace! Od listopada i ja dołączę do Artystek! Już sobie nie odpuszczę! :)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Przyznaje bez bicia, ze jakos czasu bylo malenko na komentowanie i wlasnei takie kolarze sa dla takich jak ja, zeby zobaczyc roznorodnosc i piekno wszytskich prac. Dziekuje Danko :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Jakie tu się talenta poetyckie ujawniły ostatnio!
    Może jakieś "Stowarzyszenie Umarłych Poetów"...???
    ;-DDDD

    OdpowiedzUsuń
  39. Dopiero teraz widać, jaki jest ogrom tych prac, dziękuję Ci za te kolaże :). Odwiedzając blogi na bieżąco człowiek nie zdaje sobie sprawy, że aż tak dużo jest tych dział i są tak różnorodne :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Brąz i beż utrudnieniem? Bez przesady. Kolory, jak kolory. A prace przepiękne. Dziękuję za zabawę :-)

    OdpowiedzUsuń
  41. Tyle mam do powiedzenia
    Tyle myśli w głowie siedzi
    Lecz gdy czytam Twoje słowa
    Niemoc mnie ogarnia błoga.
    Dziękować po stokroć Tobie trzeba
    Boś stworzyła super bloga.
    Tu artystki się zrzeszająca
    i cudami po oczach dają.
    O matuchno...słów brakuje,
    co by opisać serca bicie,
    które maksimum mi przyspiesza,
    gdy twory artystek tu i ówdzie widzę.
    Śliczności podziwiać mi przyszło,
    Talenty nie z tej ziemi...
    Wzdycham, oj wzdycham
    Ukłony składam...
    i wszystkie ARTYSTKI - KOLORYSTKI
    cieplutko pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  42. Wszystkie prace są fantastyczne, ale moich nie ma niestety:( a wysyłałam fotki na maila 16.10 o 10:20
    no nic.... szkoda, ale wszystkie pozostałe prace artystek-kolorystek widziałam i gitara tez powaliła mnie na kolana:)))))
    Myslę, że nie dobiło do stówy, bo dla niektórych było za duzo brazu w brązie, teraz jest taaaki wybór, że na pewno sie uda:)))
    Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)