niedziela, 20 grudnia 2015

W świątecznych klimatach,czyli takie zwykłe dekoracje :)

Dobry wieczór !
Nareszcie znalazłam chwilę, aby odezwać się i napisać kilka słów.
Dziś bez żadnych wstępów i innych słowo-umilaczy z mojej strony.
Nie będzie karteczkowo ,bo na razie nie mogę pewnych  pokazać ,nie chcę zdradzać niespodzianek jak wyglądają kolejne wypociny scrapkowe.
Za to chcę pokazać zupełnie co innego ,aby jakoś podtrzymać firmę Knocika ,w końcu szefowa jestem to muszę się starać jak mało która,bo pójdę z torbami albo mnie moje dziołchy na taczkach wywiozą .

Najpierw nic nowego, bo będą makramowe świeczniki .
Wzór jednego z nich już widziałyście jakiś czas temu ,bo to był prezent dla naszej Ani (Nawanny).
Drugi wzorek sama sobie obmyśliłam i potem zrealizowałam .
Oba były zrobione już dosyć dawno temu ,ale czasu nie było odpowiednie foty porobić .

Może zacznę od ciemniejszej strony  ,aby zwabić Was blaskiem świec prosto z pulpitu haha.
Ja to jednak cwana bestia jestem :)







Taki zestaw poleciał do mojej dobrej znajomej i wiem ,że jest bardzo zadowolona,bo lubi wszelkie plecione sznurki.

Kolejna praca jaką chcę pokazać była robiona dla pewnej młodej damy do szkoły.
Miałam strasznie mało czasu ,więc bez namysłu robiłam i kleiłam na wariata, aby zdążyć na czas.
Ponieważ miała to być jakaś ozdoba świąteczna to powstała choinka koronkowa .

I tu bardzo przydały mi się szerokie koronki w kolorach  ciemny brąz i ecru od znanej już Wam Marysi.
Troszkę świecidełek,kokardek ze słynnej włóczki,kawałeczki juty,perełki z jedną dziurką od Jadzi  i tadam ,powstało takie coś .







A na koniec zostawiłam pokazanie mojej dekoracji świątecznej stołu .
Ale zanim pokażę całość zobaczcie od czego to się zaczęło.
W zeszłym tygodniu powstał pierwszy lampion z użyciem soli kuchennej i  taśmy dwustronnej  .
Do tego doczepiłam troszkę dekoracji w postaci bombki i dzwonka z zimnej porcelany. 



Do środka wrzuciłam trochę suszonej jarzębiny i dzikiej róży,a dla wzmocnienia aromatu pod tealighta włożyłam kilka  goździków.
Jak się pali to pod wpływem ciepła cudnie unosi się zapach w całym domu.

Drugi lampion powstał jakieś dwa dni temu przy użyciu koronek i zawieszki z zimnej porcelany w postaci gwiazdki .


Tu na dno podsypałam trochę ziaren kawy 



I na koniec oba razem.W tle dla celów fotkowych postawiłam aniołka jutowego,jakiego robiłam rok temu 



Oba lampiony powstały po to ,abym wykorzystała je przy dekoracji stołu.
W tym roku zachciało mi się zrobić to w  fioletach.
Do jej zrobienia wykorzystałam apaszkę fioletowo- beżową,bombki   i troszkę różnych naturalnych dodatków jako wsad do wazonu .
A całość na stole wygląda tak .







Oj czego tu nie ma ?
Są bombki ,szyszki sosnowe i z modrzewia,różne orzechy ,laski cynamonu,igliwie,anyż ,susz owocowy .
Ale zrobienie dobrego zdjęcia ze szkłem graniczy z cudem, ciągle wychodzi jak za mgłą ,więc dałam sobie z tym spokój.



Może szału nie ma ,ale  jak widzę na żywo to mnie się nawet podoba taka wariacja .
Niestety zapomniałam o zapalonych świeczkach, a już cały majdan  sprzątnęłam .
Ja to jestem czasem szurnięta ,krzesła w tle psuły mi cały efekt ,więc  je za stołem poprzewracałam na podłogę haha ,bo nie chciało mi się ich wystawiać .Zresztą czasu nie było,a tak poszło szybciej .

No dobra kochani to na tyle.
Reszta prac pewnie dopiero po świętach ,bo sporo prezentów w nich jest .
Karteczki też będą ,także będzie co skrytykować haha .

 Z życzeniami pewnie jeszcze na bloga wpadnę,więc dziś składam je tym co już na blogi nie zajrzą .
Radosnych i spokojnych świąt .

Danutka :)



41 komentarzy:

  1. No, chociaż raz przyznaję Ci rację, że jesteś cwana bestia Danusiu;) I nie dość, że cwana, to na dodatek zdolna, jak cholera?! Teraz wiem, dlaczego tak cichutko było na Twoim blogu... Bo tworzyłaś te swoje cuda i cudeńka?! Każda praca jest śliczna i jakże pomysłowa?! Lampion z użyciem soli kuchennej i taśmy? Pierwsze słyszę?! Skąd Ty czerpiesz te pomysły? Jestem po prostu ,,wniebowzięta" patrząc na te Twoje piękności... I na dodatek pachnące? Nie będę oceniała każdej pracy z osobna, bo byłoby to dla mnie zbyt trudne... Wszystkie są po prostu boskie ,,Mistrzynio" rękodzieła;)Pozdrawiam Cię gorąco i przesyłam moc przdświątecznych buziaków;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No i całe szczęście Danusiu, że przypomniałaś sobie o naszej firmie , bo jak nic byśmy z torbami poszły, a tak to może jakieś karpiowe będzie ?
    I popatrz myk i już są 4 świeczniki . Tylko Ty tak potrafisz . Ubranka makramowe świetne a słoiczki ubrane w koronki równie piękne . I te zapachy , kurcze tylko nie zapalaj obu naraz bo będziesz jak naćpana jak Ci się to wymiesza :-)
    Dekoracja na stole jak w Hiltonie cudna jest w tych fioletach. W sumie to mogłabyś złożyć CV jako dekorator wnętrz , myślę , że by Ci zatrudnili z pocałowaniem ręki.
    A choinka , no kurcze piękny artystyczny nieład ale wszystko w nim pasuje.
    Ale Ci nasłodziłam dziś , chyba Cię zemdli :-)
    Dobra spadam bo pewnie chcesz iść spać :-)
    Buziaczki i kolorowych snów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, Ty Anulko...Bez Twoich ,,słodkich" komentarzy ta ,,cyberprzestrzeń" by chyba zamarła... Uwielbiam Twoje słownictwo w komentarzach! jesteś genialna! Gdybyś nie dodała(po raz pierwszy)swojego komentarza u mnie - to nie wiem, czy dalej bym go prowadziła... Chyba nie...













      '

      Usuń
    2. Małgosiu miło mi że dzięki mnie istniejesz w tym blogowym świecie, czułam nosem patrząc na tą porcelankę, że jesteś swój człowiek i szkoda by było, żeby Cie nie było, a swoją drogą to nieźle se wtedy naplułam na monitor :-)

      Usuń
  3. Cudne dekoracje a świeczniki od ciemnej strony pokazane śliczne :) Pięknie to wszystko wymyśliłas :) Pozdrawiam cieplutko i światecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cholipcia, ale mnie zaskoczyłas. Mnogościa prac. Ty to jednak jesteś nie do pobicia w tych rekodzielniczych pracach. Zawsze coś kombinujesz i wymyślasz. Ciekawe skąd bierzesz te pomysły. Lampioniki makramowe sa superanckie, zwłaszcza jak palą się w nich świeczki. Choineczka koronkowa niczym księzniczka na balu. danusiu wszystko piekne i urocze. Dekoracja stołu w moich ulubionych kolorkach wyglada imponujaco. Tylko karpika nie zrób na fiolecik, bo jakiś dziwny będzie. No cóż tylko pozazdrościc weny twórczej. Zasłuzyłas sobie na wspaniałe i spokojne świeta, czego życze Ci i całej twojej rodzince. Buziolki kochana i do zaś.

    OdpowiedzUsuń
  5. Danusiu piękne dekoracje zrobilaś,sliczne świeczniki i choinka,bardzo fajnie prezentuje się ten wazon wypełniony bombkami fioletowymi i innymi skarbami,super pomysł na ozdobę świąteczną:)
    Życzę Tobie Danusiu i Twoim bliskim radosnych i blogoslawionych świąt Bożego Narodzenia oraz szcześliwego Nowego Roku:-)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Danusiu- pięknie u Ciebie i bardzo świątecznie! ja tylko podziwiam, bo zginęłam gdzieś w zawierusze pracy i codziennych spraw....Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Same piękne dekoracje, cuda cudeńka prawdziwe :) życzę również WESOŁYCH ŚWIĄT! pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Można tylko wzdychać, och i ach...same cuda. Uwielbiam takie klimaty.

    Przy okazji chciałabym Życzyć Tobie Wesołych i przede wszystkim Zdrowych Świąt !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ileż prawdziwych cudeniek, nie mogę się nadziwić jak pięknie te dekoracje wyglądają. A po podświetleniu to już bajka:)) piękny nastrój Danusiu tworzysz i tyle bogactw natury przy tym użyłaś. Podoba mi się pomysł z powrzucaniem goździków i innych pachnidełek do lampionów:)może wykorzystam:)) pozdrawiam przedświątecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie tu u Ciebie. Choinka cudna , bardzo mi się podoba.
    Zdrowych , spokojnych i radosnych Świąt oraz wszelkiej pomyślności w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  11. Od razu wiedziałam, że tytuł jest mylący, bo u Ciebie nigdy nie ma "zwykłych" dekoracji :) Cudowne świeczniki, rewelacyjna choinka, ale fioletowa dekoracja stołu podoba mi się najbardziej: z jednej strony taka trochę nieoczywista, a z drugiej bardzo elegancka :)
    Pozdrawiam przedświątecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Danusiu cudeńka wyczarowałaś wszystko piękne a świeczniki są mega pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystko piękne i świąteczne, ale choinka mnie zauroczyła najbardziej hihih chyba muszę sobie poczynić podobną, chociaż jakoś weny do niej nie mam :) Pozdrawiam Danusiu

    OdpowiedzUsuń
  14. Danusiu piękne prace- zresztą jak zawsze :D
    nawet nie będę pisała które i dlaczego bo wszystkie mają to coś, co wzrok przyciąga:)
    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne dekoracje:)Wesołych świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Danusiu, lampiony zrobiłaś piękne, a dekoracja bardzo estetyczna :) Ja to zawsze mam problem z dekoracją stołu, bo stoi tylko wtedy gdy nikogo nie ma, potem na stół wjeżdża jedzenie i cała reszta musi ustąpić mu miejsca :) Chyba za dużo jemy :))))))
    Nie wiem, czy będę jeszcze na blogach, więc życzę Ci Kochana zdrowych, radosnych i spokojnych świąt :)
    Buziak :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Danusiu, śliczne prace. Choinka niezmiernie ciekawa! Lampiony wspaniałe, te makramowe szczególnie dech zapierają. Pięknie wyglądają gdy płoną w nich świece! Klimatycznie...

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne i pomysłowe ozdoby zrobiłaś Danusiu:) Świeczniki wyglądają rewelacyjnie -muszę pomyśleć nad takimi. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świeczniki zawsze u Ciebie są przepiękne. Reszta też na medal.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne ozdoby powstały u Ciebie :) Najbardziej podoba mi się koronkowa choinka :)
    U mnie jeszcze nie koniec przygotowań, ale chyba tak dużo tego nie będzie - haha :)
    Pozdrawiam i życzenia świąteczne ślę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Same cudeńka, jak zwykle Danusiu poczyniłaś,tylko pozazdrościć.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Same piękności, wszystkie. Lampiony cudowne i teraz na czasie, żeby te egipskie ciemności rozjaśnić, a dekoracja urocza. Pięknie, pięknie i jeszcze raz pięknie :-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak to u Ciebie Danutko :) same cuda cudeńka. Nic dodać nic ująć.
    Pozdrawiam bardzo świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Danusiu kolor zarówno świeczników jak i Twojej choinki pasują idealnie do moich tegorocznych bombek ze sztucznej słomy więc chyba w tym roku mamy trochę podobne dekoracje. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Przecudne dekoracje!!!
    Zdrowych, wesołych Świąt:))
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkie Twoje cudeńka są magiczne ale najbardziej zachwyciła mnie choineczka w urokliwych kolorach :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Danusiu, u Ciebie zawsze tak pięknie i ciepło. Wpadłam pożyczyć Ci kochana Wesołych Świąt!!! Mocno ściskam wirtualnie. Mimo, że ostatnio moja trójeczka dzieci zajmuje mi cały świat, pamiętam o życiu blogowym...może jeszcze kiedyś tu wrócę na pełny wymiar. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  28. Danutko Ty Moja Kochana, ja dzisiaj tak szybcikiem neistety , ale Kochana musze powiedzieć, że kto jak kto ale Ty najpiękniejsze świeczniki robisz :) Nadal masz swój fach w ręku. Nie mogę się doczekać Twoich scrapkowych karteczek.Buziaczki Moja Kochana i Zyczę Ci Wesołych Świąt !

    OdpowiedzUsuń
  29. Przesliczne te ozdoby na świeczki. Nie miałam pojecia ze to tak ślicznie wyjdzie. Choineczka tez cudowna:) zycze tobie wesolych swiat i szczesliwego nowego roku:)💕

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepiękne lampiony i bardzo urocza choinka :)
    Pogodnych Zdrowych i Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne dekoracje Danusiu!
    Życzę Ci zdrowych, wesołych i pogodnych Świąt Bożego Narodzenia.
    Niech będą one okazją do zadumy, ale i radości z rodzinnego spotkania.
    Niech przyniosą wytchnienie od codziennych zmagań i trosk.
    Oby magia Bożego Narodzenia przetrwała w nas jak najdłużej!
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  32. Ho, ho, kochana jesteś niesamowita. Twoja głowa jest pełna wspaniałych i niepowtarzalnych pomysłów. Cudowne prace.

    OdpowiedzUsuń
  33. Kurczę, Danusiu!!! Co by nie powstało z pracy Twoich rączek, to sliczne jest!!! Te lampiony są super!!! Choinka wcale im nie ustępuje! Wesołych świąt!!

    OdpowiedzUsuń
  34. Jestem pod ogromnym wrażeniem - i choinki i świeczników i dekoracji stołu. Spokojnego świętowania Ci życzę. Wiedząc, że stawiasz na zdrowe odżywianie nie ukrywam, że jestem ciekawa, co pysznego przygotowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  35. Już pisałam wielokrotnie że jesteś niesamowita!!! Supłasz, kleisz, kombinujesz i wszystko wychodzi Ci gustowne i wysmakowane. Choineczka jest rewelacyjna!!! Świeczniki od Ciebie tworzyły u mnie wigilijny nastrój;) To tak jakbyś była moim gościem;)
    Buziaczki Danuś:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Wspaniały ogrom pomysłów - jesteś niesamowita :))

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękne ozdoby Danusiu! Świeczniki są cudne! I każdy inny. Zapach na pewno jest nieziemski jak tam są zaświecone świeczuszki. Masz niesamowite pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  38. same śliczności tu u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Przepiękne świeczniki i dekoracja, jestem pod wrażeniem:)
    A pomysł na świecznik już wykorzystałam, ale nie był tak ładny jak twoje i już poszedł jako dokładka do prezentu :)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)