wtorek, 15 grudnia 2015

Świątecznie parami, kolorami

Czołem robociki
Witam Was w ten sposób,ponieważ wszyscy teraz zaiwaniamy jakbyśmy mieli motorki w tyłkach ,łapkach i innych częściach ciała ,o których tu nie wspomnę .
Jedna z Was nawet nazwisko na ten czas zmieniła . 
Słusznie Gosia zauważyła,że nasza Anula 
nie nazywa się teraz Iwańska tylko Zaiwańska buhahaha:)
Bardzo mi się ta zmiana podoba ,tylko ciekawe co na to sama zainteresowana:)
Dobrze ,że Witkowskiej w ten sposób się nie da przerobić haha:)Choć nigdy nie wiadomo do końca co tej  Gosi może do łba strzelić,bo ona jest niezwykle obrotna  i pomysłowa w  przekształcaniu wszelakich nazw.

Wszyscy teraz mnożymy się i troimy, aby wyrobić się na czas ze wszystkimi pracami jeszcze przed pierwszą wigilijną gwiazdką.
Pogoda nam sprzyja ,bo nie jest mroźno i okna można przelecieć ,nie martwiąc się ,że nam pazury do szyby przymarzną .Tak też wczoraj zrobiłam ,wykorzystałam moment odpowiedni ,bo świeciło słoneczko i zawojowałam z moimi oknami na świat.
Dziś już jest zdecydowanie gorzej , od rana popaduje  śnieg z deszczem ,aż nie wierzę i przecieram oczy ze zdziwienia,bo to u nas pierwszy taki opad w tym roku.Gdyby tak  jeszcze przymroziło to świat zrobiłby się piękniejszy, a powietrze o wiele zdrowsze.
A tak to na dworze jest jakaś zgnilizna,której nie cierpię wrrr .

A ponieważ czas nagli ,to szybciutko pokażę kolejne kartki jakie do Was poleciały.
Dziś będzie parami ,a każda para robiona w podobny sposób,zmieniając ułożenie i kolorystykę .

Zacznę od pierwszej pary   z choineczkami 





Kolejna para powstała dla miłośników fioletów
Pierwsza wersja jest w poziomie ze złotem 



i druga w pionie ze srebrem




Pojawiły się u mnie pierwsze kartki z wykorzystaniem serwetek papierowych,  z których zrobiłam małe choineczki .
I znów mamy dwie wersje kolorów 







A na koniec takie rodzynki, też z wykorzystaniem tej serwetki 








I jeszcze taka jedna






Muszę Was kochani zasmucić, to nie jest koniec moich kartek, jest jeszcze kilka sztuk,ale na razie nie mogę ich  pokazać bo to ma być niespodzianka.
Ale jedno mogę już powiedzieć, z papierkami na razie koniec,nie zrobię już żadnej kartki w tym roku.
Także sprzątam ten majdan karteluszkowy i biorę się za szybką dekorację domu .

Z Wami się już żegnam ,życząc przyjemnej przedświątecznej atmosfery.

Pozdrówka ciepluśkie:))))




32 komentarze:

  1. ktoś tu zdaje się cały czas nas ściemniał że jest niekartkowy :p pięknie Ci to wychodzi ale co się dziwić jak w każdej technice szybko dochodzisz do wprawy i perfekcji. filetowa na skos jest przecudna :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. No wszystkie cudowne - czy ty kochana masz krasnoludki jakieś - pisałaś niedawno że cierpisz na brak czasu a zmiana nazwiska jest superaśne - buhahahha - hihihi- wielkie buziole ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  3. Danusiu tę karteczki są cudowne. Rewelacyjne ! Urocze! No po prostu jest co podziwiać, bo pięknie Ci one wyszły. Nie powinnaś poprzestawac na karyeczkacj na święta tylko dalej brnąć w tę technikę bo bardzo dobrze Ci to wychodzi. I nawet z jakiś tam zwykłych kartoników i tzw. resztek jesteś w stanie wyprodukować prawdziwe cudowności ! BRAWO ! jestes wielka !

    OdpowiedzUsuń
  4. No Danusiu, jakże nie można zmienić Twojego nazwiska? Można. ,,Zaiwaniasz" od świtu do nocy z tymi karteluchami, więc można ,,przerobić" Cię na Switkowską;)Tak czy siak,karteczki wyszły Ci cudaśne;)Ja też już zamknęłam karteczkowy warsztat, bo podobno co za dużo, to nie zdrowo;););) I najważniejsze, że uporałaś się z oknami, przynajmniej sąsiadów będziesz lepiej widziała;)Albo oni Ciebie ha ha ha ha ;) Tak sobie przeleciałam raz jeszcze te Twoje karteczki od góry do dołu i powiem szczerze, że nie ma najładniejszej, bo wszystkie są piękne;) Buziaczki;)

    OdpowiedzUsuń
  5. no no Danusiu :) te dwie pierwsze to całkiem profesjonalnie wyglądają :D
    normalnie urodzona z Ciebie skraperka :D mam nadzieję, że na Wielkanoc też masz w planach zrobić własne karteczki, bo dostarczasz mnóstwo inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne kartki.Piękne kolory i tak bogato zrobione. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Każda inna, a wszystkie piękne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana roszalałaś sie z tymi karteczkami :0 Przecudne są:0

    OdpowiedzUsuń
  9. No1 Kochana! Wymiatasz ;) :DDD

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne karteczki, bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne karteczki w fajnych kolorkach, a przy tym pomysłowe i oryginalne :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne karteczki :) Już teraz nikomu nie wmówisz, że jesteś nie karteczkowa - haha :)
    Bardzo dziękuję za cudną karteczkę, która właśnie do mnie dotarła. Buziam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Danusiu Moja Kochana, jestem mega zaskoczona !Jaki progresik w kartkach -rewelacja ! Dodatek koronki daję wiele uroku, jestem zauroczona, wymiatasz już w karteckowym świecie. Bardzo mi się podoba, szcególnie ta pierwsza :)Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  14. O rany, widzę że kochana wpadłaś w szał karteczkowy :) Ja już mam je na szczęście skończone i wysłane :) Dziś, właśnie przed chwilą, skończyłam sprzątać pokoje, jutro postaram się ogarnąć resztę i mogę się wziąć za dekorowanie :) U nas dziś też było biało bo popadał śnieg i mroźno było...

    OdpowiedzUsuń
  15. No masz i z tego wszystkiego zapomniałam pochwalić, że super karteczki zrobiłąś :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj Danusiu zawstydzasz mnie , ponoć to zawsze była nie Twoja bajka , ale myślę że już jest Twoja , bo karteczki są przepiękne. Tyle w nich inspiracji , każda inna , każda wyjątkowa. Mam w tych dzisiejszych jedną perełke, która podoba mi sie najbardziej . To ta zielona z choinką z serwetki i kolorowymi bombeczkami z koralików. Ale w sumie to wszystkie mają duszę i kawał twojego serducha , więc wszystkie są bezcenne.
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  17. Twoje karteczki są piękne :) Pierwsza w różu przesłodka a w zieleniach to prawdziwa gratka :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. No i miałam rację, że jesteś szaloną kobitką.Upartą. Nie odpuszczasz i zawzięcie pracujesz. Widzę, ze nie lubisz nie umieć czegoś zrobić. Danusiu te karteczki sa wspaniałe. Co jedna to ładniejsza. Nie wybiore swojej faworytki bo sama nie wiem którą miałabym wybrać. Jeśli dalej będziesz bawiła się w karteczki to znowu osiagniesz swój mistrzowski poziom. Buziaczki i pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  19. Danuś dochodzisz do perfekcji :)
    piękne kartki:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Danuś, za co się weźmiesz to robisz perfekcyjnie! Wiem co mówię, bo właśnie dostałam od Ciebie najpiękniejszą, najcudowniejszą z wszystkich cudownych karteczek jakie zrobiłaś, oczywiście niebieską;)Zdjęcie nie oddaje w połowie jej piękna! Razem z Andżelą nie mogłyśmy wyjść z podziwu. Jest po prostu doskonała!!! Dziękuję:) Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Widzę zaczyna się bardziej przestrzennie i coraz łatwiej wpadają Ci nowe koncepcje, które super realizujesz i wiesz ... coś mi się widzi, że to nie ostatnie kartki w tym roku, pewnie znajdziesz jeszcze jakąś lukę w produkcji :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cuda, cudeńka! Wszystkie są śliczne i radosne. Podziwiam Danusiu Twoją kreatywność, świetnie sobie radzisz z nawą dla Ciebie techniką.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Z czystym sumieniem mogę powiedzieć że karteczki i są cudnej urody :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Danusiu! Wszystkie karteczki są ślicznie skomponowane i piękne. Jedną już właśnie dostałam, więc namacalnie mogę podziwiać. Wielkie DZIĘKI, mam nadzieję, że moja też dotrze niebawem. Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  25. Choinki z papierowych serwetek są genialne! Oczywiście wszystkie karteczki cudne, ale jednak na tych choinkach zawiesiłam się na dłużej :)
    pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  26. PRZEPIEKNE....powiem krotko!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ło matko i córko :D
    Ja się nie dziwię,ze czasu nie masz :D
    ale że jeszcze masz kfile na mycie okien :D
    Grunt to organizacja, śliczności pozdrawiam cieplutko buziaki

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystkie kartki piękne. U Ciebie widać jak można zrobić piękne karteczki z tego co się ma pod ręką. Tylko trzeba mieć świetny pomysł. pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  29. Kolejna porcja pięknych kartek. Prawdę mówiąc, taka zima jak teraz wcale mi nie przeszkadza, bo przynajmniej nie marznę. Mroźna jest piękna, ale... mroźna. I śliska. Aż się nie chce z domu wychodzić.

    OdpowiedzUsuń
  30. Naprawde niesamowite są twoje karteczki:)

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)