czwartek, 3 grudnia 2015

Podsumowanie czekoladowych pyszności.

Dobry wieczór  wszystkim.


Kochane moje artystki najpierw na Was trochę pokrzyczę .
Prosiłam w regulaminie głównym , a dokładnie w  pkt.13 ,że fotka jaką chcecie widzieć w kolażu podsumowującym ma być pierwszą ,abym nie musiała przedzierać się ponownie przez wszystkie posty i szukać tej jednej ,jedynej i sama wybierać która nadaje się . !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Problemu nie ma jak jest jedno zdjęcie,ale jak jest ich więcej to robi się to uciążliwe,a ja nie chcę za nikogo decydować a niestety często się tak dzieje .
To Wy wybieracie ,które zdjęcie  najlepiej się  nadaje i o to Was bardzo proszę w tym miesiącu.
Kochane szanujmy nasz wspólny czas  .

A teraz będzie już bez krzyków i bury :)

Zaczynam chwalić wszystkich pod niebiosa.
Czas czekoladowych prac minął kilka dni i powiem Wam ,że żal tych chwil ,bo  tak było nam fajnie i słodziutko .
Dosłownie czekolada nam wylewała się uszami haha :)
Pojawiło się tyle cudnych prac tutaj ,tyle fantastycznych rozwiązań i pomysłów ,co świadczy ,że nadal mnie nie zawodzicie i bawicie się tłumnie.
Może rekordu ze stycznia nigdy nie pobijemy,ale skoro bierze udział ponad 60 zdolnych kobitek ,to chyba nie jest z nami i tą zabawą tak źle.

Kochani co tam będę się rozpisywać ,fotki jak zawsze mówią same za siebie ;








I jeszcze na koniec nasza wisienka na torcie,czyli prace carvingowe.
Ach jakie mamy zdolniachy kulinarne ,które tworzą takie wspaniałe smakołyki.
Nie chwaląc się ja też mam w tym kolażu mały swój wkład.

Dziewczyny dziękuję ogromnie za udział w zabawie 

A teraz mówię Wam pięknie dobranoc :)

Danutka :)





37 komentarzy:

  1. Od samego patrzenia można przytyć :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. e tam, od patrzenia to nikt nie "zaszedł"
      chyba ;-D

      Usuń
    2. To ja z przekory :
      Czy można zajść w ciążę z wrażenia ????
      No to zależy co się "wrazi"

      Usuń
    3. Do Dorotki: Jasne, że od patrzenia nikt nie ,,zaszedł";) A, jeśli nawet ,,zaszedł" to się wróci;););)

      Usuń
  2. Danusiu a gdzie moje świecące kule?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aldonko są na 3 fotce od końca,nie zgubiły się :)

      Usuń
    2. A ja mam na nosie okulary i nie zauważyłam, przepraszam bardzo i serdecznie pozdrawiam

      Usuń
  3. Dostałąm śliotoku jak zobaczyłam na końcu te smakołyki,a pod ręką nieczego słodkiego,tak się nie robi Danusiu:(((
    Dziewczyny wyczarowały cudne prace.Rożne techniki,a każde dzieło dopracowane.Może ja wreszcie się skuszę na następny kolorek;)
    Buziole

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczności i pyszności - oto najkrótsze podsumowanie kolorku czekoladowego:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwykle fachowo wszystko pokazałaś. Tyle wszystkich prac, że oczy bola od patrzenia. A słodkości ... mniam, ale ostatnio mi nie wolno za dużo. Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  6. o, jak pieknie czekoladowo. ja nadal twierdze, ze ten kolor ma w sobie jakas szczegolna moc :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prace i świetna zabawa, nawet jak tylko podglądam :-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też ja też tylko oglądam, świetna zabawa:) nie dziwię się że Stefcia teraz odpoczywa na wczasach, no przecież musi odpocząć po kaloriach.Pozdrawiam cieplutko buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. O rany, tyle cudnych czekoladowych prac i jak nic znów musze iść coś na język czekoladowego wrzucić.
    I weź tu człowieku schudnij :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie prace przeurocze, nie wiadomo na której oko zawiesić :p Gdyby mieć tyle oczu ile prac, byłoby najsprawiedliwiej :) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. Danusiu jak zawsze wielkie podziękowania dla Ciebie za przygotowanie zabawy i podsumowanie .Nawet nie myślałam, że aż tyle pięknych czekoladowych prac powstało. Wszystkie śliczne A kulinarne wyczyny .. mniam pychotka smakowicie wyglądają .
    Buziaczki i zmykam bo coś mi się ślipia zamykają

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam nadzieję Danusiu,że nie krzyczysz na mnie ;)
    Znam regulamin ...wiem,że pierwsza fotka jest dla Ciebie...zawsze z tym się liczę :)
    A reszta zdjęć to tylko dopełnienie całości ...
    Faktycznie - czekolada obfitowała,że ho ho...aż mi słabo na jej widok...
    ulga,że nie muszę jej konsumować...ufff....
    Ale oczętami mogę jej koloryt podziwiać w tak pięknych- fantastycznych pracach ;)
    Wszystkie bez wyjątku są dla mnie wyjątkowe :)
    Dziękuję Danusiu za listopadową zabawę i wszystkim Artystkom - Kolorystkom ;)
    Buziolki :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne prace! Bardzo apetycznie się dzisiaj zrobiło na blogu, chyba idę po czekoladkę hihihi .Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  14. No i pieknie jak zwykle. Super prace i takie róznorodne. Mozna poogladac. A nuż ktoś ppoza Tobą skusi sie na zmiane techniki. Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudny, czekoladowy wysyp! Kolorystki są niezawodne! Dopiero na kolażach widać ogromną różnorodność prac. Wszystkie są śliczne.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Todo en chocolate, la belleza y el deleite.
    Bss.

    OdpowiedzUsuń
  17. To ja już chyba wiem czemu Stefania wybyła na odpoczynek w tym miesiącu... to pewnie tylko taka ściema, a tak naprawdę treningi, siłka i fitnesy :)
    Świetne podsumowanie, jak zawsze :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Z wielką przyjemnością zawsze oglądam podsumowanie. Wtedy najlepiej widać wszystkie dzieła. Czekolady są apetyczne i śliczne:)
    p.s. Danusiu, mnie chyba ukaralaś za zdjęcie na końcu czekoladowego postu, nigdzie nie widzę mojego notesu:) Obiecuję, poprawię się na przyszłość!
    Serdeczności zostawiam i myslę nad różanym:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha ostrzegałam :)
      Aniu, słoneczko Twoja fotka w folderze gdzieś się zapodziała,już ją dopadłam i teraz jest wszystko w porządku.Zawsze znajdzie się jakaś zagubiona owieczka ,teraz padło na Ciebie :)
      Buziaki kochana :)

      Usuń
    2. Dobrze, że na mnie nie padło i moja ,,ciuchcia" nie pojechała w siną dal,, bo darłabym się w niebogłosy;););)

      Usuń
  19. Piękne prace;) A te czekoladowe pyszności to już nie powiem-jadę po czekoladę;) Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj, to ja sobie pójdę do kąta na grochu poklęczeć...
    Ale zestawienie wyszło cudnie. Cudnie i smakowicie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniały wysyp cudownych czekoladek!!! W takich podsumowaniach dopiero widać jakie z nas zdolniachy;)
    Pozdrawiam Danuś:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Danusiu, ze zdziwieniem stwierdziłam, że do kolażu podsumowującego listopad wybrałaś inne zdjęcie mojej pracy, niż to, które zamieściłam jako pierwsze w moim poście. Aha, czyli krzyczałaś na mnie.
    Ale dlaczego?
    Pierwsze zdjęcie mojej pracy na blogu przedstawia wszystkie kolory, jakie praca powinna zawierać w listopadzie. Na zdjęciu nie widać całej pracy, lecz jej fragment, bo takie było moje założenie i celowo to zdjęcie wstawiłam na początku, bo mnie się ono podoba i chciałam, aby właśnie ono było w podsumowaniu miesiąca.
    Praca została przez Ciebie zaakceptowana komentarzem, więc rozumiem, że spełnia warunki zabawy.
    Jeszcze raz dokładnie przeczytałam regulamin i nie ma w nim wymogu umieszczania na pierwszym zdjęciu całej pracy. Jeśli czegoś nie doczytałam lub nie zrozumiałam, to proszę wytłumacz.
    Szanuję Twój czas, a równocześnie proszę o uszanowanie mojej decyzji, co do wyboru fotografii mojej pracy. Jak zauważysz na moim blogu, lubię robić różne ujęcia moich prac, zbliżenia, spojrzenia z innej perspektywy. Bawię się fotografią :)
    Mam nadzieję, że wszystko wyjaśnisz i dobrze się zrozumiemy, bo kolejne zabawy przed nami :)
    pozdrawiam
    Gosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Gosiu.
      Wydawało mi się ,że wszyscy chcą aby były widoczne ich całe prace a nie tylko jakaś część,stąd moja decyzja o pobraniu innej fotki.
      Następnym razem w razie czego napisz dokladnie którą fotkę mam pobrać ,chyba że od razu będę brała pierwszą z brzegu,wiedząc że tego sobie życzysz i przestrzegasz regulaminu.
      PO drugie nie ma problemu,kolaż już jest poprawiony ,.
      Po trzecie w regulaminie 2015/2016 pod głównym zdjęciem ,dokładnie pkt.13 tak jak pisałam w poście znajduje się punkt,odnośnie kolejności Waszych fotek.

      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  23. Witaj Danusiu. Urocze karteczki i jak zawsze pomysłowe. Czas niestety przecieka mi przez palce, ale gdybym nie zdążyła do Świąt, życzę już dziś Tobie Wspaniałych Świąt - radości i zdrówka

    OdpowiedzUsuń
  24. I jak zwykle przy pięknym (i pracochłonnym) podsumowaniu widać jaka ilość pracy została wykonana przez artystki-kolorystki :) Super to wygląda :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  25. No i co teraz? Mam nakrzyczeć na Ciebie ? Gdzie żeś władowała moją ,,ciuchaję"? Nad choinkę Ani? A większej foty, to nie można było dać? Przecież na moim blogu taka olbrzymia, jak prawdziwa? No, ale wiadomo... A, zresztą... Ja tu tylko się bawię, a nie chwalę zdolnościami... Jak bym miała więcej czasu, to na moje czekoladowe prace musiałabyś poświęcić całą stronę i pisać osobnego posta;););) I bardzo Cię proszę Danusiu, żebyś wzięła sobie do serca moje słowa. ,,Ciuchcia" jest w złym miejscu, bo jak przejeżdżając zawadzi o czubek choinki Ani, to Ania tym czubkiem uszkodzi koła mojej ,,ciuchci";) I wtedy nakrzyczymy na Ciebie... Już możesz zacząć się bać, bo następna zabawa tuż, tuż...;););) Buuuziaaaki;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękności :) brawo dziewczynki

    OdpowiedzUsuń
  27. Niby jeden kolor, a tyle różnorodności z niego zrobionych. Co jedna praca to ładniejsza. A te czekoladowe smakołyki... ślinka cieknie.

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)