środa, 9 grudnia 2015

Ciąg dalszy kartek

Haha to znowu ja:)))
Jak się macie moje pracusie po tej drugiej stronie ekranu?
Gotowi na moje kolejne podboje karteczkowe?
Jeju zaczynam od samych pytajników i ciekawe do czego to doprowadzi nim skończę pisanie.
A może skończę szybciej niż myślicie,a może się rozpiszę ,że nie doczytacie do końca, bo będą same nudy i flaki w oleju.
Tego nikt nie wie co siedzi w mojej  mózgownicy ,która ostatnio zawalona jest samymi pomysłami kartkowymi.
Nie piszę ,że to mój kolejny mały świrek na punkcie kolejnej techniki,bo na razie tego nie wiem .
Po prostu tworzę je z wielką przyjemnością ,ale też z potrzeby chwili,więc trudno tu mówić o wielkiej miłości.Pewnie skończy się stary  rok i przygotowania do świąt, to powrócę do moich starych pozaczynanych technik
Może nie są one na razie  takie ja bym chciała,jakie Wy byście oczekiwali,ale są moje.
Na nich widać kolejne pomysły co siedzą mi w głowie.
Na razie będę je dawkować stopniowo i pewnie za jakiś czas pokażę dopiero te, które mnie w miarę satysfakcjonują .
Ogólnie jak tak patrzę na  wszystkie ,to robią  dobre wrażenie,nawet znajoma stwierdziła ,że są w porzo .
Tak jak przystało mają w sobie coś świecącego ,coś z elementem świątecznym ,to czego chcieć więcej .
Ano tego jest cała masa.
Jedną z nich jest to ,że moja wymarzona kartka jeszcze długo nie powstanie.

Nie wiem czy też tak macie,ale często obdarzam sentymentem swoje pierwsze prace jakie powstają .
Mam kilka starych prototypów,które są dla mnie cenniejsze niż te,które na ich przykładzie później  powstawały i były  doskonalsze i piękniejsze .
Mam sporo takich prac a wśród nich są stroiki,świeczniki,różne zawieszki ,ogromna pajeczyna jakiej nigdy nie widzieliście,początki różnych haftów,a nawet koszyk z papierowej wikliny, który nie poszedł na straty,mimo,że powinien, bo był taki szkaradny.

A dziś kilka takich bardzo prostych kartek ,choć dla mnie jak na początek również bardzo ważnych .
Nadal działam z tego co posiadam i ja chyba nawet to wolę ,niż wszelkie gotowe dodatki.
Owszem fajnie mieć coś co nam pomoże współpracować ,a Wy macie tych skarbów z wykrojników, że głowa mała.Ja nie ma takich cudów, dlatego poszukuję innych  rozwiązań .
Na razie  radzę sobie z nożyczkami ,dziurkaczem ,klejem  i tym co mi rozum podpowie.

No dobra  już przestaję babulić i zaczynam prezentację

Na początek kilka prostych kartek.
Ten papier  jasno niebieski w środku to  chyba od naszej Anuli,bo raczej od nikogo takich papierków nigdy nie dostałam .



Ta kartka czerwona nie jest rozkładana i ma z tyłu kieszonkę na życzenia .
Mimo,że wygląda na płasko to dawałam tekturki pod spód ,a nie wiedzieć czemu tylko jedna fotka z przodu mi wyszła i nie miałam z czego wybierać do pokazania.



Podczas robienia kartek bawię się oczywiście kolorami i nie mogłam się oprzeć ,aby nie zrobić takiej w szarościach .W połączeniu ze złotem nawet ciekawy jest efekt ,choć fotki jak zawsze przekłamują .

 A na koniec zostawiłam moją perełkę haha:) ,choć za czerwienią w kartkach raczej nie przepadam, to o dziwo ta bardzo mi podpasowała.
 Do zrobienia wianuszka wykorzystałam takie małe serduszka, jakie w minioną sobotę zakupiłam  w Pepco.
Także zaglądnijcie  do tego sklepu bo warto ,sporo jest ich w pudełeczku ,cena bardzo atrakcyjna ,więc się opłaca .



I tym sposobem dojechaliśmy do końca.
Kurna.... chata , ja dopiero teraz na zdjęciu zauważyłam, że ta czerwona nie ma napisu  z życzeniami haha,kurcze muszę dorobić nim poleci w świat .
Póki co na razie nie mam tych ślicznych napisów,stempelków jakimi dysponujecie i najzwyczajniej w świecie sobie je drukuję. 

Jak mam w zwyczaju na sam koniec zapraszam do głosowania na "Bliżej natury",kto jeszcze tego nie  zdążył uczynić to zapraszam w imieniu uczestników i swoim .

Kochane dziękuję, że zaglądacie i nie macie mnie jeszcze dosyć .
Jeśli tak będzie piszcie śmiało ,zniknę na jakiś czas, zrobię sobie długie wakacje i odetchniecie ode mnie i moich szalonych pomysłów.

A teraz do zaś .
Pozdrawiam ciepluśko i z uśmiechem na twarzy :)))



28 komentarzy:

  1. Danusiu Ciebie nie da się mieć dość, wręcz przeciwnie ciągle się czuje niedosyt. Więc nie rób sobie żadnych urlopów !!!
    Karteluchy świetne , mnie się szczególnie spodobała ta szaro niebieska . Ciesze się że to kartkowanie sprawia Ci taka przyjemność. Zresztą Tobie przyjemność sprawia wszystko co robisz.
    Do papko zaglądam czasem i faktycznie można tam upolować fajne gadżeciki za grosze. Sezon kartkowy zakończyłam więc poczekam na poświąteczne wyprzedaże i obłowię się już na przyszły rok.
    Co do napisów świątecznych to ja wykorzystuje do tego stare zeszłoroczne kartki , można z nich wyciąć napisy jak i inne elementy i mamy nowe karteczki z recyklingu.
    Buziaczki i lecę do moich kolejnych świeczek

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu - bardzo dobrze że się wzięłaś za karteczki, bo masz mnóstwo fantastycznych pomysłów - np. zalegają mi takie serduszka materiałowe i zrobię z nich wianek tak jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kobieto urlopu Ci się zachciewa, no no no co Ty !!!! Powiem Ci tez mam schowane te swoje pierwsze dłubanki, które uważałam wtedy za mistrzostwo -teraz śmiech mnie ogarnia na ich widok a jeszcze i tak dużo nauki przede mną :). Karteluchy Twoje cudne są buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Szalejesz z karteczkami, ale cieszę się, bo jest co podziwiać!
    Pozdrawiam Danuś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogladam jeszcze raz hehe, bo lubię Twoje zachłystywanie sie nową techniką;) Co do baz do kartek to myslę że nikt od razu wszystkiego nie ma. Ja na przykład mam już pokaźny zestaw dziurkaczy i wytłaczarek, ale zbierałam latami, polujac szczególnie na wszelkie promocje w Biedronce. To samo z papierami, naklejkami itp. Z czasem i Ty, chcesz czy nie, dorobisz się zaplecza kartkowego;)

      Usuń
  5. No to wzięło Cię na dobre :-). Myślę, że nie powinnaś kupować tych wszystkich gadżecików, nie potrzebujesz ich. Dzięki swojej wyobraźni czarujesz pięknie, a ta czerwona perełka z serduszkami jest boska :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. W żadnym wypadku nie znikaj! Co my byśmy bez Ciebie zrobiły?
    Rozpędziłaś się z tymi karteczkami, że hej! Dzięki temu, że nie masz gotowców to są przynajmniej oryginalne, nie kupuj żadnych wykrojników, tak jest lepiej ;-D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Urlop w zimie? no co Ty Danuś zmarzniesz my sie będziemy nudzić:D
    Piękne kartki,dla mnie już są mistrzowskie:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Oryginalne, niepowtarzalne, pięknie się prezentują. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  9. Danusiu mój faworyt karteczkowy to ta z serduszkowym wiankiem nawet bez napisu. Nieźle komponujesz i masz bardzo ciekawe pomysły w aranżacji swoich kartek. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Danusiu idziesz jak burza, ostatnio w wyniku natłoku obowiązków jest mnie mniej w sieci i powoli zaczynam mieć braki,nie nadążam zza postami, zazdroszczę Wam blogującym z wielką regularnością, że jesteście w stanie tak pięknie się rozdwoić - jednocześnie robić różne prace i jeszcze umieszczać je na blogu. Podziwiam !

    OdpowiedzUsuń
  11. Jej Danusiu, Twoje kartki są niesamowite! Takie bogate!Przepiekne!
    Ja nie jestem karteczkowa, ale postanowiłam kilka zrobić, moje tylko malowane farbkami wodnymi. Prostota:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Danusiu złociutka Ty moja, widzę że szlaejesz w produkcjii kartek ! Strasznie się cieszę , ze dołączyłaś do scrapowej gruby :) Świetnie CI idzie Kochaa, szczególnie podoba mi się ta z niebieskim tłem ! Ja tak samo jak Ty mam sentyment do swoich pierwszych prac i mam je schowane w specjalnym albumiku hihih. Życzę powodzenia w dlasyzm tworzeniu kartek Kochana mOja :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Pochłonęły Cię te karteczki, nie ma co. Zaiwaniasz z ich produkcją,jakbyś chciała norme krajowa pobić. Danusiu wszystkie sa urocze i włąsnie to jest najpiekniejsze, ze korzystasz z tego co tam znajdziesz w domku. Widze świecidełka, twoja jute , koroneczki. Świetnie. Musisz miec niezły magazyn takich przydasiów. Ino nam na urlop sie nie wybieraj. My jako grupa pod wezwaniem takiegoż Ci nie udzielamy. O. A jak. Buziaczki i uściski skraperko.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie są przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne karteczki, podziwiam za smak i wykonanie

    OdpowiedzUsuń
  16. Tyle serduszek do jednej kartki, no to do kogoś, kogo baaaaaaaardzo kochasz misi lecieć, albo i jeszcze bardziej :)Widać jak pochłonęły Cię te karteczki, a zobaczysz, uzależnienie się pogłębia, wiem coś o tym, dojdą jeszcze własnoręcznie robione kwiatuszki, nie musisz mieć maszynerii, wystarczą dziurkacze i nożyczki, aaa i zimna porcelanka, takie maluchy fajnie by się komponowały, no i do tego trzeba będzie też pudełeczka robić, bo się karteczki mocno rozbudują i już byle gdzie nie wlezą, a początki takie obiecujące, że na stówe idziesz dalej ! Co do napisów, ja je do dziś tylko drukuję i takie są najfajniejsze, więc nie kombinuj, szkoda czasu, no chyba że masz wykrojnik, ale ja, póki co, takowego nie posiadam :)
    Buziaczki i daj już ta naturę bo jajo zniosę, takie fajności powstały i tylko kilka - myślę - trafnie odgadłam autorów ...

    OdpowiedzUsuń
  17. Prawie za Tobą nie nadążam tak się rozpędziłaś z tymi kartkami :) a wychodzą świetnie, każda jest bardzo pomysłowa :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. No jak nic masz jakiś motorek gdzieś zamontowany (oczywiście myślałam tu o dłoniach, a ciekawe o czym Ty pomyślałaś?) :) Karteczki świetne, kolorki super, a ten wianek z serduszek jest rewelacyjny. Masz głowe pełną pomysłów, ręce pełne zapałów i talent, co widać za każdym razem :)
    Ja też mam sentyment do swoich pierwszych prac. Może nie wszystkie trzymam, ale wszystkie mam uwiecznione na zdjęciach. A mó pierwszy koszyczek z mydła, to powiedziałam, że nikomu nie wydam i do dziś u mnie stoi :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Danusiu, o wakacjach na razie zapomnij;) Twórz te karteczki, bo robisz je ślicznie;) A na dodatek szybko? I niedość, że kartek tyle narobisz, to jeszcze posta wrzucisz? Nie wiem, jak Ty to wszystko ,,ogarniasz"...POzdrawiam Cię cieplutko;) Buziaki;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ach, jak patrzę na te kartki to i ja chcę takie robić :) Mam postanowienie, że zrobię karneciki do prezentów w weekend. Nakupowałam wspaniałych różności i zobaczymy co z tego wyjdzie...

    OdpowiedzUsuń
  21. Karteczkowa Pani witaj, C dn s te Twoje karteczki i trz am kciuki za produkcje. Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne karteczki powstają u Ciebie. Ja na reszcie zabrałam się za robienie swoich, ale jakoś ciężko mi idzie :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow, cudowne i fantastyczne karteczki. Co jedna to ładniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  24. A ta znowu z tymi kartkami! ;) Ją nie mam nawet jeszcze jednej zaciętej A ta już cały komplet. Podziwiam no jest co

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne kartki i do tego wszystkie w moich kolorach.

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)