piątek, 6 listopada 2015

Podsumowanie październikowych śliwek

Kochani czas na szybkie podsumowanie naszych śliweczek.
Nie będę pisać jak piękne są te nasze śliweczki  ,bo doskonale wiecie ,że tak jest.
Uwielbiam jak mnie zaskakujecie i tworzycie prace o jakich czasem same nawet nie śniłyście.
Nagle włącza się Wam turbo doładowanie i potraficie takie piękne rzeczy wyczarować  ,że normalnie szczęka opada .
Wiele z Was ujawnia kolejne  ukryte talenta,odsłania nowe strony swych zdolnych łapek co ogromnie mnie cieszy i motywuje tym samym  do działania.

Zdaję sobie sprawę ,że miesiąc to  mało czasu ,aby się wyrobić na przeróżne zabawy blogowe,jednak potraficie się pięknie zmobilizować i wyrobić na czas  za co ogromnie Wam moje kochane Artystki Kolorystki dziękuję .

No dobra spójrzmy teraz na wszystkie nasze śliweczki razem, gwarantuję ,że jest na co popatrzeć.









Wszystkie prace zgłoszone są śliczne ,ale w tym miesiącu moje serce podbił jeż Niesfornych niteczek 
Kurcze ma w sobie coś ten zwierzak,takiego jeszcze nigdzie nie widziałam ,dlatego z ogromną ochotą wyróżniam  tą pracę .
A dla Ciebie kochana ten oto  banerek do pobrania.


A teraz kilka słów odnośnie prac carvingowych.
Zgłoszonych było 15 śliwkowych dekoracji z czego 2 prace raczej nie mają nic wspólnego z carvingiem.
Czasem przymykam oko i nie wywalam linków nie zgodnych z zasadami  ,ale od przyszłego miesiąca raczej coś takiego nie przejdzie,także proszę się kochane pilnować i nie karmić nimi Stefanii,bo nam bidulka jeszcze się udławi.
Ja wiem ,że to wszystko było smaczne ,pyszne ,ale nie o to nam chodziło.

Mimo,że jest prac carvingowych  zawsze mniej to cieszą i bawią nas ogromnie.
Ja kocham tego typu dekoracje ,które wbrew pozorom robi się szybko i bardzo przyjemnie.
A widać ,że dziewczyny pomysłów mają co nie miara,bo co miesiąc mamy świetne i jakże  odżywcze małe dzieła sztuki .
Spójrzcie co nasze zdolniachy kulinarne upichciły  z śliwek i innych zdrowych produktów.



Kochani jeśli nie zostawiłam u kogoś komentarza to z góry przepraszam ,ale zapewniam byłam u wszystkich artystek.

Kijankowo - kochana u Ciebie nie mogę dodać komentarza któryś raz z rzędu,nie wiem czemu?

Na dziś to tyle.
Mam jeszcze jeden post do napisania ,także kończę i pozdrawiam wszystkie moje artystki 

Buziaki :)



26 komentarzy:

  1. Takie piękne prace, że aż nie mogę się napatrzeć. Oglądam i oglądam. I fajnie jest, że zebrane są na kolażach, wszystkie razem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe podsumowanie i przepiękne prace - jedyne w swoim rodzaju:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojejkuś jakie przepiękne te prace!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowite prace, a wyróżnienie jeża to strzał d dziesiątkę, mnie też zachwycił!
    Buziaczki Danuś:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeż jest the best. Zasługuje w pełni na wyróżnienie.
    Podsumowanie świetne, jak zwykle i kawał roboty odwalasz po raz kolejny.
    Wspaniale się wszyscy bawimy.)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle piękne prace . Dziewczyne bardzo sie starają i myslę, ze z miesiąca na miesiąc pokarmu dla Stefanii będzie coraz więcej. Pozdrawiam wszystkie artystki. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale pięknie wszystkie prace razem wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem zachwycona podsumowaniem całości. Ileż cudownych prac powstało! Myślałam, że wszystkie obejrzałam osobiście, okazało się, że nie , kilka prac mi umknęło:)

    OdpowiedzUsuń
  9. A gdzie moje różyczki?! Stefek pożarł?! I nie wydalił?! Oj, przepraszam Danuś... Nie dojrzałam swojego obrazka... Musiałam wrócić drugi raz na Twój kolaż... Są! Całe szczęście, bo już myślałam, że Stefan je tak długo trawi? Wszystkie prace są śliczne! Gratuluję ARTYSTKOM KOLORYSTKOM! I sobie też;) No przecież jestem artystką pod każdym względem... ),,Kolorystką" też;) No i o czy tu mówić? Jak nie lanie wody, to bicie piany? Ale artysta , to ponoć wszechstronnie uzdolniona osoba, więc chyba się do nich zaliczam? Zresztą, nazwa: ARTYSTKI KOLORYSTKI, to mój wymysł, czyli też swego rodzaju artyzm... A więc śmiało mogę wleźć w to grono;) Nawet z tym swoim obrazeczkiem, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  10. No Danusiu nie myślałam , że aż tyle tych śliweczek powstało, co jedna ta ładniejsza. A Ty znowu się musiałaś napracować , żeby to wszystko do jednej kupy zebrać :-)))))) Więc dziękuję bardo za Twój wysiłek a dziewczynkom za twórczą pracę i super pomysły.
    Idę wyżej , bo masz chyba jakieś turbodoładowanie dzisiaj , dwa posty w dwie godziny , no kochan w moim wydaniu niewykonalne.
    Pozdrówka

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne te nasze śliwkowe prace, szczególnie w zestawieniu, aż mi zapachniało lawendą. ;) No i carvingi wymiatają. :) Pozdrowienia dla wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
  12. Danusiu z ogromną przyjemnością czytam i oglądam Twoje podsumowania. Wymagają sporo czasu , pracy - dziękuję:) W jednym pościku możemy zobaczyć piękne prace Artystek Kolorystek. Brawa dla wszystkich - stworzyłyście śliczne śliweczki. Osobiście jeżyk skradł moje serducho ;)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jeżyk może niewyględny, ale te oczyska! Też mnie urzekły :-)
    Fajne prace tworzą dziewczyny i fajnie jest je zobaczyć wszystkie razem w kupie
    "dzięki ci pani" za twój trud przy kolażach

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne podsumowanie, ale śliwkowo się teraz zrobiło :) Jak tak patrzę po kolażach, to kilku prac jeszcze dokładnie nie obejrzałam, ten czas tak pędzi... muszę nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  15. I znowu dopiero przy pięknym podsumowaniu widać ogrom pracy jaki artystki-kolorystki włożyły w kolejny kolorek :) Dziękuję Danusiu za piękne podsumowanie i całą Twoją pracę włożoną w naszą zabawę :)
    Jeżyk w pełni zasługuje na wyróżnienie :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne prace powstały, do tego tak różnorodne. :) Jeżyk w pełni zasłużył na wyróżnienie! Pozdrawiam cieplutko wszystkie Artystki!

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolaże mają coś w sobie. Wszystkie prace razem wyglądają pięknie. i jak ich dużo :)
    Cieszę sie, ze udało mi się zrobić sliwkowa robótkę, może czekoladową dam radę?
    Danusiu - Pracusiu podziwiam Cię :)

    OdpowiedzUsuń
  18. W kolażu te pracę wyglądają przecudnie :) Bardzo dziękuję za wyróżnienie mojego jeża, z dumą zawieszam banerek na swoim blogu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak zawsze nie mogę wyjść z podziwu oglądając podsumowania cyklicznych kolorków. Piękne prace zrobiły dziewczyny! Tak na marginesie jestem uparta, bywam wredna itd. czyli zgodnie ze stereotypem skorpiona :D buziaki

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie wiem jakim cudem ja ten Twój post przegapiłam.... na szczęście już tu trafiłam i swoje oczy tymi cudnymi pracami nacieszyłam. Jak pięknie fioletowo sie tu zrobiło :) Teraz trzeba się wziąć za czekoladkę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ze wszystkich śliweczkowych prac, dla mnie najpiękniejsza jest szkatułka w róże, dopracowana w każdym calu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. same cudeńka, aż chciałoby się potrzymać każdą z nich w dłoniach ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Prawdziwa śliwkowa uczta, uwielbiam fiolety a i śliweczki w tej oprawie z ostatniego zdjęcia chętnie bym pochłonęła, chociaż następstwa mogły by być nieciekawe, (mam wrażliwy układ pokarmowy:))) Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniały zestaw:) przepiękne i różnorodne prace:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Czuję się wręcz "zalana" fioletem :) Widać, że kolor przypasował :)
    Jeż cudny i uroczy, słusznie wyróżniony.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)