środa, 30 lipca 2014

Cykliczne kolorki u Danutki - Sierpień


Witajcie moje kochane artystki-kolorystki.
Dzięki sympatycznej Gosi,która wygrała mini konkursik , mogę  Was tak pięknie nazywać .

Kochane zaparzcie sobie kawy ,czy też herbaty ,aby móc spokojnie przeczytać to wszystko co dla Was przygotowałam haha:)
Oj będzie tego sporo,także życzę miłej lektury i przede wszystkim cierpliwości zanim dojedziecie do końca.

Jak widzicie dziś przychodzę z kolejnym kolorem na miesiąc sierpień .
Tak,tak pisałam ,że zawsze będę podawać kolejne tematy 1 dnia każdego miesiąca,niestety tym razem musicie mi wybaczyć ,że przyspieszam z ważnych powodów.
Już się tłumaczę szybciutko.
Po pierwsze sezon wakacyjny trwa ,po drugie i mnie należy się chwila oddechu i wpoczynku .
Troszkę się napracowałam od początku nowego roku,napisałam sporo postów ,powstało wiele różnych prac i do tego prowadzenie siódemkowych  wyzwań  sprawiło,że mam prawo poczuć się zmęczona .I tak właśnie jest.Muszę odpocząć od wszystkiego,naładować akumulatory i wyjechać tam gdzie diabeł mówi dobranoc ,czyli na  jakieś zadupie .
A  dokładniej tam gdzie nie ma tv,netu i innych cywilizacyjnych wynalazków.Tam gdzie panuje cisza,spokój i otacza mnie cudna przyroda.
Z tego powodu temat  podaję troszkę szybciej , a na jego wykonanie macie cały miesiąc sierpień.

Moje kochane artystki-kolorystki zanim powiem co będzie kolorem przewodnim w sierpniowej zabawie chcę podziękować wszystkim tym artychom ,które do tej pory wykonały cudne różowe śliczności.

Ja staram się do każdej z Was zajrzeć ,skomentować i jeśli kogoś przez nieuwagę pominęłam to z góry przepraszam.

Moje serce ogromnie się raduje widząc,że szczególnie punkt 6 regulaminu został wdrożony w życie.
Piszecie do mnie podziękowania,że posty z Waszymi różowymi pracami osiągają rekordowe wyniki w ilości  komentarzy i powiem Wam ,że o to mi właśnie chodziło .Wspólnymi siłami mamy stworzyć rodzinę kolorowych blogerek,dzielnie komentujących i w każdych chwilach wspierających się wzajemnie.
****************************

Nie wiem jak Wy, ale ja mam dosyć upałów i słonecznych kolorów ,chociaż na czas wyjazdu bardzo sobie życzę cudnej i gorącej aury.
Z tego powodu wymyśliłam na sierpień kolor ,który może co nie jedną zaskoczyć .
Wszędzie w wyzwaniach jest  kwiatowo i słonecznie a u mnie dziś będzie mrocznie jeśli idzie o kolory .

Ale najpierw chwila wyjaśnienia .
Inspiracją do kolejnego tematu są zwiarzęta,które uwielbiam od zawsze .Bardzo lubię czytać książki przyrodnicze,oglądać filmy dokumentalne z ich udziałem,podpatrywać zachowania w przyrodzie i nie ważne czy  są to  nasze domowe pupilki czy też egzotyczne zwierzaki.Pewnie,że istnieje grupa zwierząt,które darzę ogromną sympatią ,ale nie o tym mam dziś pisać.Moje zwierzęce upodobania i ulubieńców zostawiam na kiedyś.

Na razie skupmy się na kolejnym kolorze .

A na sierpień przewidziałam kolor nocy, ciemności i mroku ,jednym słowem czarny i jego odcienie.
Mówi się ,że barwa czarna nie jest kolorem ,ale właściwie jest  jego brakiem .
Wykorzystywana jest wszędzie tam gdzie należy podkreślić powagę sytuacji ,jakąś tajemnicę ,autorytet czy choćby żałobę.

Ale też kolor czarny jest symbolem luksusu ,wyrafinowania i szyku np.mówi się mała czarna itp.

Chyba nikomu nie muszę mówić ,że czarny sprawia optyczne pomniejszenie,szczególnie my kobitki za to go cenimy.

Jest wiele związków frazeologicznych,powiedzonek związanych z czernią ,a oto kilka przykładów ,które wpadają mi akurat do głowy:
czarny jak murzyn
czarno to widzę 
czarny jak heban
czarny jak noc 
czarny humor
czarny charakter
czarny jak węgiel
czarna dziura
czarny rynek
czarno na białym  itd....
Oj wymieniać można tego sporo,więc poprzestaję na tych kilku przykładach.

Nie chcę pisać wywodów i tasiemców na temat tego koloru,bo blog jest o rękodziele a nie o symbolice kolorów.
Skupię się tylko  przez chwilę na moich upodobaniach do czarnego.
No ja kocham ten kolor "wyszczuplający",ale  nie koniecznie  sam ,musi być zawsze z jakimiś dodatkiem innego,aby nie kojarzył się z żałobą i smutkiem.
Czerń jest tym kolorem ,który pasuje do wszystkiego,można go łączyć ze wszystkimi kolorami bo doskonale je rozświetla i tonuje. Idealnie nadaje się do wszelkiego rodzaju kontrastów.
No i nigdy nie wyjdzie z mody i zawsze będzie się kojarzyć z dobrym gustem i smakiem.

A teraz pomalutku przechodzę do sedna naszej zabawy
Najpierw kilka wytycznych do koloru czarnego.

1. Udział mogą brać osoby prowadzące aktywnie bloga.
2. Chęć udziału zgłaszacie w komentarzu pod tym postem.
3.Termin zgłaszania prac do końca sierpnia,jak zawsze wrzucamy żabie na język pod postem.
4. Technika wykonania pracy dowolna.
5.Praca nowa,nigdzie nie publikowana.
6.Kochani osoba biorąca udział  odwiedza i komentuje prace innych uczestników,oczywiście w miarę możliwości i czasu.W ten sposób będziemy  poznawać się wzajemnie i odkrywać nowe i ciekawe blogi.
Ta zabawa będzie miała sens wtedy,kiedy będziemy aktywne,stworzymy małą  rodzinę rękodzielniczek.
 Przypominam,że tu nie chodzi o żadne nagrody ,tylko   mamy świetnie się bawić i być artystkami-kolorystkami pełną gębą 
7.Podczas prezentacji swoich prac piszemy kilka słów o upodobaniach do koloru czarnego.
8.Oczywiście jak to było w wyzwaniach siódemkowych ja obowiązkowo bawię się z Wami i robię swoją pracę danego  koloru,także mój link będę wrzucać również żabie na ozorek.
9.Życzę miłej zabawy.

Jeszcze kilka słów odnośnie banerka,nie byłabym sobą gdybym czegoś Wam nie utrudniła ,a może ułatwiła,zależy kto jak na to spojrzy .
Kolor sierpniowy podzieliłam na 3 grupy,każda z Was wybiera sama z  jaką wersją będzie się zmagać.

Pierwsza grupa dotyczy osób tworzących prace,gdzie kolorem przewodnim jest czarny z dodatkiem kolorów jakie ma dziób tukana toko.A dokładniej mówiąc łączymy kolor czarny z żółtym , pomarańczowym i białym.Pamiętajmy o zachowaniu proporcji w kolorach,tak jak pokazuje banerek.
Dopuszczalne jest łączenie czerni tylko z żółtym,albo tylko z pomarańczowym,z przewagą oczywiście czarnego .
Kto decyduje się na takie połączenie kolorów pobiera banerek z tukanem.

Druga propozycja to połączenie czerni z lekkim muśnięciem czerwieni,tutaj możemy zagrać na naszych zmysłach .Kto wybiera  ten wariant pobiera banerek z czarnymi łabędziami



Ostatnie połączenie jest szalone i w biegu,idealne dla krejzolek takich jak ja  haha:)
Tutaj mamy do dyspozycji czerń i biel ,mniej więcej w równych proporcjach. 
Chętni na zeberkowe twory pobierają ten oto banerek.


Od Was moje kochane artystki-kolorystki zależy w jaki sposób przedstawicie u siebie barwę czarną .
Piszcie kochane jak Wam się taka forma zabawy podoba,jak to odbieracie,każde uwagi i komentrze mile widziane.

Mam tylko nadzieję,że pomysł przebiegu sierpniowej zabawy przypadnie Wam do gustu i będą znów chętni tak jak w różowiankach.

A to,że zabawa ma być przyjemna ,bez wielu ograniczeń nie musi wcale oznaczać ,że będzie łatwa.
Na razie sama jeszcze nie wiem  co wykonam i z jakiej opcji skorzystam.

Kochane moje artychy zabierajmy  się do myślenia,tworzenia i zaskoczmy siebie   swoimi wykonami i pomysłami.

Skarby moje ja nadal mam włączoną moderację komentarzy,póki nie wyjadę to będę udostępniać je.Po wyjeździe  od czasu do czasu i  przy okazji   też postaram się  je powrzucać,chyba, że nie będzie co ,wtedy mam problem z głowy hahaha:)


No chyba dosyć macie mnie  na dziś ,bo  czytania było sporo ,ale krócej się nie dało.


O gazetnikowym głosowaniu pisałam wczoraj ,kto nie czytał zapraszam tutaj .

To już chyba wszystko co miałam do zakomunikowania przed moim wyjazdem.
Teraz spokojnie mogę jechać i się pobyczyć ,poleniuchować i szukać kolejnych inspiracji w przyrodzie na kolejny rok.

Buziaki dla wszystkich,szczególnie tych co będą się bawić w sierpniu z nami,moich kochanym siódemeczek i artystek-kolorystek.


Do zobaczyska po urlopie:)





72 komentarze:

  1. Danusiu, odpoczywa, ładuj akumulatory i do zobaczenia po powrocie.
    Ja niestety odpadam z czarnego koloru, bo są dwa kolory, których nie lubię i staram się nimi nie otaczać: czarny i brązowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jupiiii, mój ulubiony kolor :-) W takim razie wchodzę w ten sierpień! Jeszcze tylko muszę przemyśleć, którą z 3 wersji wybrać, ale chyba będzie środkowa, zobaczymy... Udanego urlopowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj Danusiu, dzięki Tobie alzhaimer nam nie grozi;) Spodziewałabym się, no nie wiem... może niebieskości, bieli, a tu taka zagwozdka, i do tego z wyborem!!! No cóż, na pewno się zgłaszam, ale co do banerka to muszę przemyśleć, a w te upały myśli się wolniej hehe.
    W każdym bądź razie bawię się u Ciebie świetnie, poznałam wiele wartościowych osób i z tego najbardziej się cieszę, bo to ważniejsze niż wszystkie nagrody.
    Danuś, wypoczywaj sobie spokojnie na tym zadupiu:) A powiem Ci że też bym tak chciała, często nawet mówię, że chcę na bezludną wyspę, oczywiście na jakiś czas, a szczególnie w czasie roku szkolnego jak wkurzą mnie bezsensownymi wymysłami i następną partią dokumentów!
    Buziaczki... i dziękuję Ci za wszystkie ciepłe słówka u mnie:) Miłego wypoczynku:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana to mnie teraz zastrzeliłaś. Trzy warianty a każdy fajny. Śmieszna sprawa, bo widzisz czarny to mój ulubiony kolor i mam pustkę w głowie, podczas gdy w różowym miesiącu mimo że nie lubię różu od razu wiedziałam co zrobię. Prawdę powiedziawszy coś czułam że to będzie czarny, od kilku dni miałam takie przeczucie na myśl o nowym kolorze. Kochana wypoczynek należy się jak najbardziej, choć będzie nam brakować hardkora, kolaży i Twoich wizyt u nas. Baw się dobrze, wypoczywaj i wróć bezpiecznie do nas z głową pełną pomysłów i cierpliwością do robótek (i do nas ha ha). Matko piszę Ci tu posta w komentarzu... Buziaki słodziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj Danutko rzeczywiście się rozpisałaś, ale przyjemnie się czytało twój post. Pomysł na różne grupy kolorków jest bardzo fajny. Zabieram sie do główkowania co by tu ciekawego zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Danutko, bardzo lubię czytać Twoje posty i nigdy dla mnie nie są za długie :) Kolor czarny lubię (jako, żem puszysta- hihihi), ale nad wariantem muszę troszkę pomyśleć, więc banerek wpadnie na mojego bloga z opóźnieniem :) Udanego wypoczynku życzę i niecierpliwie czekam na kolejne posty. Aha, bym zapomniała - oczywiście zapisuję się na kolejny miesiąc świetnej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale się rozpisałaś kochana, ale czytało mi się z wielka przyjemnością. Oczywiście w sierpniowym kolorowaniu też wezmę udział i chyba wybiorę wariant zeberkowaty, ale jeszcze to przemyślę. Tak w ogóle to pomysł z takim podziałem wyzwania szczególnie się bo ja uwielbiam różne urozmaicenia.
    Danusiu kochana życzę ci miłego wypoczynku,ładuj akumulatorki i szybciutko do nas wracaj. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. no czytania było sporo ale dotrwałam do końca.... hmmm czarny mówisz? spore wyzwanie, trzeba będzie pomyśleć co można by tutaj zrobić....
    a jak na razie to miłego urlopu życzę;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Było różowo , niech będzie i czarno , zapisuję się ale nie wiem jeszcze którą opcję wybiorę
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja nie wiem, czy tym razem dam rade cos porobic, bo podobnie jak ty wyjezdzam niebawem i bede dopiero po 20stym. Moze jeszcze cos zdarze teraz... Udanego odpoczynku Danko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hura!! uwielbiam czarny i już zaczęłam coś przygotowywać, ( nie wiedząc, że takowy będzie:) tylko, ze nie wzięłam pod uwagę, że muszę coś domieszać:) ale spoko dam radę:)
    buziaki ogromne i udanego urlopu:)
    Ps.
    mnie wystarczy, że prąd wyłączą i mam swoje prywatne zadupie na co dzień:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawy i intrygujący kolorek wybrałaś i dopasowałaś te zestawy. Bardzo chętnie się dołączę, ale sama jeszcze nie wiem, z której wersji skorzystam. Już mam pewien pomysł tylko nie wiem czy uda mi się go wprawić w życie.
    Pozdrawiam i życzę miłego wypoczynku:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Życzę Ci miłego wypoczynku. Naładuj akumulatory i działaj dalej.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. No to znowu pojechałaś po całości !! że też Ci się mózg nie zlasował od uapłu , albo i zlasował , że tak nawymyslłaś. Czytałam i czytałam i czytałam i nie mogłam doczytac gdzie tego psa pogrzebałaś. bo że to będzie znowu pomysł nie z tej ziemi to byłam pewna.
    No dobra dosyc wygłupów. Oczywiście biorę udział jak nanjbardziej i juz nawet wiem który banerek zabieram, hihi nawet moja praca juz siedzi w głowie :-))))
    To ja zbieram zeberki. Pakuj się kochana i zmykaj na Twą twoja dzicz !!! odpoczywaj tylko nie za dużo bo jak wrócisz to znowu coś wymyślisz , lepiej zajmi mysli liczeniem "hardgandera" ( kurna nie magę spamietac jak się to pisze:-)) Powiem Ci jeszcze że się dowiedziałam dziś, że na tym zadupiu gdzie jadę jest internet w jedynej knajpie jak tam istnieje więc jak się szybciej połączę niż upiję to zgłsuję na gazetnik .
    Udanego wypoczynku , pieknego słoneczka .
    Buziaczki do za miesiąc........ jeny jak ja to wytrzymam ???????????????

    OdpowiedzUsuń
  15. No pięknie! Czy ja coś pisałam, że czarny mi nie straszny?!
    Tak sobie myślałam, że po różowym musi być coś odmiennego, przez myśl przemknął mi czarny, ale dalej sobie myślę: nie, no w sierpniu? chyba, że przewrotna ta Danutka :-)
    Zatem zgłaszam się do kolejnej zabawy!
    A ty sobie odpoczywaj, leniuchuj i wracaj do nas jak najszybciej!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale fajnie! Mam przynajmniej trzy pomysły. Ale ... jadę na wypoczynek i nie wiem czy zdążę zrobić to co mi się zamarzyło. W każdym razie będę zaglądać i podziwiać prace innych. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja nie umiem nic robić , ale chociaż pooglądam Wasze prace :-)))
    I o co chodzi z tą żabą ????

    OdpowiedzUsuń
  18. Wiedziałam!!! Jak napisałaś Danusiu o zaskakującym kolorku na sierpień pod moją czarną butelką od razu pomyślałam, że to będzie czarny. Dla mnie bomba! Wypoczywaj kochana w ciszy i spokoju i wróć do nas z nowymi pomysłami! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  19. Podziwiam twoją kreatywność, znowu nas zaskakujesz, trzy banerki do wyboru ! Mnie się bardzo podoba, ten wybór daje wieksze pole popisu i bardzo ukierunkowuje nasze sierpniowe poczynania:)
    Miłego i efektywnego ładowania akumulatorków życzę, choć mam wrażenie, że twoje nigdy się nie wyczerpują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem, czy to co napisałam jest wystarczającym zgłoszeniem chęci w zabawie sierpniowej, więc niniejszym się zglaszam z wielka ochotą :)

      Usuń
  20. No... Danutko! Wypoczywaj solidnie, bo Ci się należy. Szczególnie, że teraz zaszalałaś z kolorkami :) I nawet z banerkami - 3 do wyboru (prawie że do koloru :))
    Na razie brykam tworzyć gazetnik, bo jednak nie chciałabym oddać go walkowerem. Mam jeszcze 3 dni.
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  21. Danusi ja nie mogę pojąć z kąt Ty bierzesz tą górę pomysłów. Oczywiście ,że bawię się dalej. Za pomysły i organizację zabaw dziękuję serdecznie. Dzięki temu mój skromny blog zaczął tętnic życiem. Poznałam mnóstwo fajnych osóbek i możliwość podziwiania ich prac. Życzę super wypoczynku, szczęśliwego i szybkiego powrotu do Nas. Magda

    OdpowiedzUsuń
  22. ach Danusiu Ty moja zlociutka zaszlalas z tym postem hihih , ale jak zawsze z przyjemnoscia doczytalam do konca, uwielbiam czytac ! Hihihi Wydaje mi sie ze dam rade wziac udzial w tym miesiacu , jednakze musze sie najpierw zastanowic pod jaki banerek stworzyc prace :) Zobaczymy co z tego wyjdzie hihih . Buziaczki Kochana :*:*:* Milego odpoczynku , naladuj akumulatory i wracaj do nas szybciutko !

    OdpowiedzUsuń
  23. Kiedy napisałaś o upałach , chłodzie, to pierwsze moje skojarzenie - będzie jakiś turkus. Czerń mnie zaskoczyła. Warianty czerni tym bardziej. Idę myśleć.
    Dobrego urlopu, wypoczynku i efektywnego ładowania akumulatorów. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Po pierwsze życzę Ci cudownego wypoczynku na łonie natury, zregenerowania sił i powrotu z nowymi wspaniałymi pomysłami. Czerń lubię ale ciągle myślę którą z opcji wybrać, chyba zebra mi najbliższa ale tak naprawdę nie wiem jeszcze, hmmm a może wszystkie 3 opcje?

    OdpowiedzUsuń
  25. O Danusiu, no teraz to mi dogodziłaś z kolorem. Ja uwielbiam czarny, no w końcu skądś przydomek Czarna dama się wziął :) I już podskoczyłam z radości jak przeczytałam, już mi się buzia śmiała od ucha do ucha, bo wiedziałam dokładnie co zrobię, a tu klops! Są trzyma banerki kolorystyczne... super, ale gdzie czwarty? z kolorem czarno-różowym? Albo z napisem czarny i inny dowolny? :) No i jak nic mój pomysł legł w gruzach i teraz muszę wymyślić coś innego.
    Ty tymczasem kochana wypoczywaj, leż do góry brzuchem, nic nie rób, jednym słowem leniuchuj ile wlezie a potem do nas wracaj bo na pewno się stęsknimy :) Buziaki wielkie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu, gdzie jesteś? Wracaj bo tu smutno bez Ciebie :)

      Usuń
  26. miesiac czasu - long time oj bardzo mi cietu bedzie brakowalo - wracaj mi tu wypoczeta i cala zdrowa noi oczywiscie wypoczywaj i pobieraj energie z powietrza a pomysly ze wszystkie co cie tam na uropie bedzie otaczac - ty to potrafisz wim ze jak spojrzys zna byle patyk i juz masz w glowie pelno pieknych pomyslow - nie zalapalamsie u ciebie kochana na zabawe w rozowiankiale kolor czarny to extra wymyslilas tym bardziej ze juz kiedys pisalam w jakims poscie ze mam zamiar ....oo tajemnicy teraz nie zdradzac bo jeszcze ktos podchwyci - hihihi.Dzieki tobie i zabawie w czrno mroczny kolkor postaram sie jakos dokonczyc ma prace zaczeta i walnieta w kat i tak kwitujac me wywody Danusiu musze ci podziekowac bo zaczynam mnie coraz to bardziej mobilizowac - wiec bardzo chetnie wezme udzial w tych mrocznych kolorkach - przeciez nie moge tak siedziec bez konca i sie zamartwiac - dlon mam prawie sprawna - zostala sztywna reka od nadgarstka w gore poza lokiec ale jak zaczne cos robic to moze i o tym zapomne - banerek ja wstawie jak zdecyduje teraz czy laczyc i jaki kolorki - dziekuje jeszcze raz kochaniutka buziaki sle Marii

    OdpowiedzUsuń
  27. Napisałam, napisałam i mi znikło, piszę więc od nowa. Urlopu udanego Ci życzę, trzeba odpoczywać i dbać o siebie. Do zabawy się zapisuję, tylko nie wiem jakie kolory wybiorę, bo pomysłów mam kilka, pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Chętnie dołączę do zabawy,tym bardziej,że bardzo lubię czarny kolor.Ale,żeby nie było,że tylko czerń mnie tu zatrzymała,dołączam jeszcze do zabawy z lipca z kolorem różowym.Wiem ,że czasu mało,bo przysłowiowe 5 min,ale coś wymyślę.Tobie Danusiu,życząc miłego wypoczynku,serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wpadłam na moment, bo czasu mi dziś brakuje na wszystko, a tu tyle do czytania. Widzę kochana, że zorganizowałaś mi czas wolny na urlopie :) Czasu na szydełko trochę znaleźć mogę, coby jakiegoś twora do Cię machnąć, paczka z włóczkami z Kamartu do Tarnowa już dotarła, ale oczywiście jest jeden problem. Zamówiłam kilkanaście kolorów, ale akurat czarnego nie :) No przecież to było do przewidzenia, że tak łatwo nie będzie :) No nic, będę,musiała iść do sklepu i zakupić odpowiednie kolory. Akurat pędzę po dzieciaki do przedszkola z buta, bo małż mój dziś auto zabrał, więc do sklepu mogę wstąpić, bo jest tuż obok przedszkola. Aj, pomieszałaś mi wszystko babo jedna niedobra. Zobaczysz, zobaczysz!!!!! Oj, chyba będę dzwonić o 8 rano jednak :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Danusiu trochę mnie zaskoczyłaś. Myślałam , że może dasz czerwony kolor bo właśnie takim dziergam. Powiem Ci , ze coś czarnego zaczęłam dziergać właśnie na drutach ale nie miałam zamiaru pokazywać tego na blogu. Teraz nie wiem , jak skończę pogłówkuje czy mogę pokazać?
    Danusiu życzę udanego urlopu , nabrania oddechu i dystansu do naszych robótek . Oczywiście czas szybko leci więc wracaj szybko zdrowa i pełna pomysłów:)))) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  31. Witaj Danusiu oj gdybym wiedziała że czarny wybierzesz to bym nie publikowała moich ostatnich prac ;) ale ok wymyślę inne :D będzie wyzwanie żeby coś zupełnie w innym klimacie stworzyć :) tylko z którym połączeniem kolorów to jest pytanie ;) miłego odpoczynku :) pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  32. Dzięki Danusiu za edycję 6 punktu regulaminu;)
    Przyznam się szczerze,że ten punkt nie pozwalał mi się wcześniej zapisać do zabawy,bo moja doba okazałaby się za krótka i nic nie istniałoby oprócz blogów;)
    Teraz ze spokojną głową mogę podjąć wyzwanie i stworzyć coś czarnego.
    Baw się dobrze na wakacjach,wypocznij,ale pomyśl czasem o mnie,bo ja będę za Tobą tęsknić;(
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  33. Zdecydowalam sie Danusiu na obrazek nr 3 :) Banerek juz wisi u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Mój ukochany kolor tylko jeszcze muszę przemyśleć z czym go łączyć,wybór trudny.... :)
    Odpoczywaj Danusiu i wracaj do nas wypoczęta i z nowymi pomysłami ♥
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Pomysł fantastyczny, kolorek uwielbiam, chętnie zgłaszam się do sierpniowej zabawy, ale ... chwilowo banerka nie pobieram, bo nie jestem pewna, którą z wersji wykonam, albo nie ... już wiem :)
    Pozdrawiam i miłego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Danusiu, zamieściłam u siebie na blogu, jak krok po kroku ustawić, żeby posty były widoczne u innych po opublikowaniu. Mam nadzieję, że pomoże to np. Danusi ze Słomianego zapału z haftem w tle. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Majeczko ,że pomogłaś naszej blogowej koleżance i przy okazji inni będą mogli skorzystać .J
      Buziaki kochana :

      Usuń
  37. Danutko, serdecznie dziękuję Ci za życzenia:) Masz rację, nie przepadam za upałami, ale teraz to pewnie większość ma ich już dość;) A tu podobno cały następny tydzień ma być tak upalny - ufffff. Pozdrawiam słonecznie i życzę miłego odpoczynku:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Witam
    Jestem bardzo poczatkujaca "blogerka " nie dokonca umiejaca sie w tym wszystkim odnalesc :)
    Z wielka checia zglaszam sie do zabawy i zaluje braku udzialu w wczesniejszych zabawach :(
    Mam nadzieje ze nadrobie hi hi
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  39. Czarny kolor :/ łooo kurczę będzie trudno, nie mam w planach nic czarnego do wyszycia, i mam nadzieję że nie będę musiała.

    OdpowiedzUsuń
  40. Napisałam, w pierwszym że odpadam. Była to decyzja chwili, bo ja naprawdę nie lubię otaczać się czarnością. Dziś mój wzrok padł na wykonane niedawno kolczyki :)))))
    Dlatego jednak jestem i wybieram zebrę :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Różowy odpuściłam, ale czarny to mój ulubiony więc po weselu biorę się do dzieła, jak wymyślę co zrobię wstawię baner, bo na tę chwilę nie mam pomysłu. Danusiu, udanego wypoczynku i ładowania akumulatorów Ci życzę i wracaj z nowymi pomysłami:)) pozdrawiam cieplutko Monika:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja się zgłaszam bardzo chętnie. Wybieram banerek z czarnym łabędziem bo czarno- czerwony to mój ukochany zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  43. Pomysł jest tak wiec jestem dobrej myśli :)
    Normalnie dziwno mi że Twój ostatni post jest sprzed 5 dni, nauczyłaś mnie tu częciej zagladać na nowe posty.
    Wypoczywaj i ładuj baterie :>)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Danusiu Ty już pewnie na urlopiku:))) A ja wróciłam hi hi hi... Wypoczęłam za wsze czasy tam gdzie brak zasięgu ha ha ha ale jak gdzieś był to kuknęłam co tam w trawie piszczy i mam mega zaległości , a do pooglądania to mam wiele ciekawych różności:))) Więc pomału zacznę nadrabiać nieobecność... Kontakt z naturą bez "cywilizacji" jest czymś cudownym- tego nam trzeba w dzisiejszych czasach. Tobie życzę udanego wypoczynku od wszystkiego - oj należy Ci się i to bardzo!!! Ładuj akumulatorki, a przede wszystkim zrelaksuj się i wypocznij.
    Kochana Danusiu cudownie bawię się z Wami w kolorki - poznałam wiele wspaniałych twórczych artystek- kolorystek!!! Z Tobą nie można się nudzić !!!
    Jeśli chodzi o sierpniowy kolorek to ja oczywiście jestem na tak!!! Szczerze mówiąc czułam po kościach , że go wybierzesz hi hi hi i nie pomyliłam się:) Zaskoczyłaś mnie trzema wariantami - oczywiście pozytywnie:) Jest to bardzo ciekawa propozycja. Tylko jaki wariant tu wybrać jeszcze nie wiem - muszę sobie to dobrze przemyśleć... Wybór trudny - chyba najprościej wybrać wszystkie trzy i po kłopocie hi hi hi?:) Danusiu nie wiem czy pamiętasz o tym połączeniu czarnego z pomarańczem o którym mi napisałaś wcześniej? Uwierz chodziło mi to po głowie od tamtego czasu i nawet pomysł się pojawił:) Tylko ,że nie do końca spełnia wymogi więc muszę pogłówkować troszkę co i jak. Ale są trzy warianty do wyboru więc coś się pojawi:)))
    Pozdrawiam :) Buziaczki Kasia

    OdpowiedzUsuń
  45. Kolor zaskakujący, ale kot już jest podpięty do żabki, czyli - bawię się :-)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ojej Danusiu! Ależ Ty zaszalałaś z tymi kolorami, banerkami, wyzwaniami. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona! Cieszę się, że Twoje starania nie idą na marne, a dziewczyny z ogromną chęcią się dołączają. Mam ogromną nadzieję, że i ja niebawem będę w stanie dołączyć do Waszej zabawy!. Buziaki kochana. Zapewne już na urlopie, ale życzę pięknej pogody i wspaniałego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Danusiu zabawa super,szkoda że nie mam bloga.
    Pozdrawiam Krysia:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Witam serdecznie Danusiu, jestem po raz pierwszy na Twoim blogu i bardzo spodobały mi się te zebry:) A to dlatego, że taż ostatnio mnie bardzo zainspirowały: http://my-orange-tree.blogspot.com/2014/08/zmiany-sprawiaja-ze-wszystko-jest.html
    Zajrzę jeszcze do Ciebie w poszukiwaniu inspiracji i - kto wie - może przyłączę się w przyszłości do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  49. oj zabiłaś ćwieka tym kolorem Danusiu!
    :-)
    Łatwo nie było :-D

    OdpowiedzUsuń
  50. Fantastyczny pomysł! Jestem tu pierwszy raz, ale już wiem, że zostanę na dłużej:) Zaraz zabieram się do pracy. Już mam swój typ ;) Pozdrawiam i udanego wypoczynku:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Chociaż dopiero zaczynam zabawę z rękodziełem, ale zgłaszam chęć zabawy w kolorki. Wybrałam banerek 3. Pozdrawiam wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  52. W końcu mam pomysł :) Teraz pora na realizację

    OdpowiedzUsuń
  53. A co tam, dołączę i ja z moją zebrą :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Danusiu, zdążyłam z pracą tydzień przed końcem miesiąca. No coraz lepiej mi idzie :) i dodatkowo nie są to 4 patyki na krzyż i trochę koronki :) buziaki ogromniaste dla organizaorki świetnej zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  55. Pomysł był, realizacja też tylko zdjęć zabrakło:( Ale już są i możemy przyłączyć się do zabawy:D
    Pozdrawiamy wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Witam, świetny pomysł na czarny konkurs. Znalazłam Cię przypadkowo i bardzo spodobała mi się ta zabawa.Uwielbiam ten kolor ale z dodatkiem bieli. W szafie nam mnóstwo ciuchów biało- czarnych. Na blogu mam konika czarno - białego, więc nie może wziąć udziału w konkursie (pkt 5). Nie zdążę nic nowego stworzyć, bo we wtorek wyjeżdżam, ale z przyjemnością dołączę do obserwatorów i będę śledziła kolejne konkursy. Serdecznie pozdrawiam. Zapraszam na bloga http://milydrobiazg.blogspot.com/2013/06/czarno-biae.html

    OdpowiedzUsuń
  57. Dołączę i ja do zabawy, wybrałam zebrę:) Czarny kolor lubię, uwielbiam.... ach a z dodatkiem jakiegoś koloru- to już całkiem! dlatego może zdążę jeszcze coś wydziergać???? Hm...
    Na razie są dwie siostry:
    http://myszkowato.blogspot.com/2014/08/blackwork-lady.html

    OdpowiedzUsuń
  58. Tym razem też coś przygotowałam i to już nie tak bardzo na ostatnią chwilę. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  59. No to dodaję " SIĘ " he he :) Z moją maleńką,skromną pracą :)
    Pozdrowioneczka :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Ja też chętnie dołączędo zabawy jeśli nie jest jeszcze zapóźno.
    Już się zabieram za dzierganie.. mam nadzieję że zdąże.
    Pozdrawiam serdecznie i jeśli byś miała ochotę to zapraszam jednocześnie na moją Wymiankę Matrioszkową.
    http://majalena.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  61. I ja dołączam do zabawy Danusiu! Co prawda jestem na szarym końcu, bo to już ostatni gwizdek, ale coś tam sklecę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Majalenko i Małgosiu cieszę się ogromnie,jeszcze jest dużo czasu ,aż całe 3 dni i kilka godzin haha,więc na pewno coś wymyślicie i nam pokażecie.
      Buziaki dziewczyny :)

      Usuń
  62. Danusiu zgłaszam się do wyzwania i jestem Twoją chcianą 50 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super,cieszę się ogromnie,że jest nas aż tyle, a może będzie jeszcze więcej ?
      Pozdrówka :)

      Usuń
  63. Witam, witam. I ja chętnie wezmę udział w zabawie. Życzę udanego odpoczynku :) Zapraszam do siebie po garść inspiracji: http://wharmonii.blogspot.com/2014/08/black-white-w-letniej-wersji.html

    OdpowiedzUsuń
  64. Danusiu Gratuluję przekroczenia 50tki w kolorkach;) Mi na ostatnią chwile udało się dodać swoją pracę;) Nie jest taka jak różowa, ale coś tam zrobiłam;)
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  65. Spóźniona ale zdążyłam i oczywiście biorę udział w zabawie - takiej okazji nie przepuszczę :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  66. Danusiu, usuń mój link z tej zabawy i przepraszam

    OdpowiedzUsuń
  67. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)