piątek, 1 maja 2015

Cykliczne kolorki u Danutki - Maj

Tak,tak  moje pracowite mróweczki,wraz z początkiem nowego miesiąca znów  pojawiam się z kolejną propozycją kolorystyczną 
Czas tak szybko leci do przodu i nie chce się zatrzymać w miejscu choć na parę chwil,że chciał nie chciał trza przysiąść na dupie i napisać szybciutko posta z kolejnym zadaniem dla moich artystek-kolorystek.

Zabawa trwa w najlepsze i mimo,że znów nie pobiliśmy nowego rekordu ,nie mamy  co się  smucić ,bo jest nas spora grupa ,która znajduje czas i chęci na dalszą wspólną zabawę .

Doskonale zdaję sobie sprawę ,że teraz nie  jest zbyt dobra pora na zabawy blogowe, bo maj jest miesiącem obfitym w różne uroczystości min. komunijne,porządki w ogródkach i sprzyja aktywności fizycznej na powietrzu .
Jednak mam cichą nadzieję ,że znów znajdą się chętni na wspólną zabawę i poczynią swe cudne prace.

Pewnie jesteście ciekawi jaki czeka Was kolor?

Ale jak zawsze chwilkę to potrwa zanim zdradzę, który to kolor będzie głównym bohaterem tego miesiąca.
Nasz Stefcio już zaciera łapki na Wasze śliczne kąski 

Tym razem postanowiłam ,że swoich inspiracji będziemy poszukiwać w pięknych ,oryginalnych wnętrzach ,które potrafią tworzyć niepowtarzalny klimat.
To one niech w maju będą myślą przewodnią i  natchną nas nowymi fantastycznymi pomysłami .

Dlatego mam dla Was takie  oto propozycje  wnętrzarskie




Jeśli nadal nie wiecie jaki przygotowałam kolor to już szybciutko podpowiadam.

Wedłu nonsopedii(źródło)
To kolor jeden z wielu nierozróżnialnych  przez facetów.
Trochę różowawy,trochę beżowawy,dosyć jasny.
Przez niektórych ludzi nazywany kremowym .
Nadaje pmieszczeniom nutę romantyzmu(twierdzą tak głównie kobiety).
Przez fachowców produkcji świec nazywany jest zjebanym białym .

Rozumiem ,że teraz już wiecie iż ten tajemniczy kolor to :
ECRU

Kolor ten kojarzy się z elegancją i czystością .
Można go łączyć praktycznie ze wszystkimi kolorami, szczególnie świetnie komponuje się z czernią ,złotem,  granatowym,brązowym,ciemnymi odcieniami zieleni .

Spójrzcie jakie śliczne kolczyki w tych kolorach znalazłam w sieci 


Oto  wytyczne na ten miesiąc 
1.Każda praca powinna zawierać widoczną gołym okiem większą połowę (ponad 50% ) koloru  ecru  (dozwolone różne jasne odcienie kolorów beżowych,kremowych ),pozostałe kolorki dobrane dowolnie i w dowolnej ilości.

Aby rozjaśnić obrazowo wrzucam przykładową paletę dopuszczalnych kolorów


2.Z mojej strony dorzucam kolejne nieobowiązkowe,ale mile widziane  pytanie  i proszę odpowiadać na nie u siebie w postach ze zgłaszaną   pracą .

Jakie widzisz plusy i minusy  zabawy kolorystycznej i co byś w niej zmienił/ła?

3.Czas  zabawy od 1-31 maja  do godz. 23:55 ,a prace proszę wrzucać Stefanowi (InLinkz) na pożarcie pod tym postem .
Jak to zrobić pokazałam tutaj .

4.Technika pracy dowolna .

5.Cały regulamin znajduje się tutaj,osoby nowe proszone są o dokładne zapoznanie się ze wszystkimi jego punktami 

6.Chęć udziału w zabawie wyrażacie w postaci komentarza pod tym postem.

7.Jak zawsze wspominacie w kilku słowach o upodobaniach do tego koloru 


8.Banerek do pobrania


9.Posty niezgodne z wytycznymi i nie spełniające wymagań regulaminu będą usuwane z Inlinkz bez wcześniejszego uprzedzenia przez organizatora zabawy

******

Edit:

Nowy punkt regulaminu 

 Z dniem 1 maja 2015 prace biorące udział w mojej zabawie ,możecie również  dodawać do linkowego party u Diany,ale pod warunkiem ,że nie będą to posty o charakterze wyzwaniowym  .Z tego co czytałam coś takiego również się zapowiada .


To co kochani?

Powodzenia !!!!


88 komentarzy:

  1. Może tym razem zapiszę się jako pierwsza. Czy biorę udział? Jak nie jak tak ;) miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  2. Wchodzę na bloggera i co widzę. Nowy kolorek u Danutki! Ja się obowiązkowo zapisuję do zabawy :) Piękna inspiracja a kolorek bardzo fajnie wybrany, też go lubię dlatego z przyjemnością coś zmajstruję. Pozdrawiam cieplutko i życzę Ci Danusiu słonecznej i udanej majówki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię ten kolor,a na majowe wyzwanie jest idealny,oczywiście zgłaszam się

    OdpowiedzUsuń
  4. Danusiu ja będę na 100% :D
    miłego weekendu kochana Ci życzę i buziam

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznam, że jestem mocno zaskoczona kolorem! Jakby na przekór temu co dzieje się wokół. To bardzo ciekawa propozycja choć zupełnie nie wiem jak temat ugryźć. Ale oczywiście bawię się dalej!
    Udanej majówki Danusiu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ecru to piękny i elegancki kolor, a przy tym szalenie inspirujący - przynajmniej dla mnie:) Przyjemnego majowego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam ten kolor:)))więc na pewno coś wymyślę:))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczywiście zapisuję się do zabawy. Z fioletowym kolorkiem poległam ,ale nie znaczy to ,że nie obserwowałam poczynań koleżanek kolorystek. Banerek już zamieszczam i mam nadzieję ,że w tym miesiącu dam radę coś tematycznego stworzyć.Relaksacyjnej i ciepłej majówki :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Opis "zjebany biały" :0 położyłaś mnie i nie wstaje , muszę koniecznie coś zmajstrować z tym kolorem , wpisuje się w kolejkę, i jestem ciekawa jak se dziewczyny poradzą , pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  10. No i znów udało Ci się mnie zaskoczyć;) Na bank spodziewałam się żółtego hehe, chociaż nie przepadam za tym kolorem i juz trzęsłam portkami co zrobię, ale ecru jest super! Zgłaszam się oczywiście z wielką przyjemnością:)
    Miłego weekendu Danuś:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem i ja . Nie doczekałam nocnej publikacji posta :-)
    No chyba jestem trochę zaskoczona wyborem koloru , ale chyba nie powinnam się dziwić . U Ciebie prosto byc nie może :-) Został nam biały i żółty to wybrałas cos pośredniego . Ale Twoje inspracje "wnętrzarskie " sa cudowne . A więc nie ma co marudzić tylko brac się do pracy :-).
    Buziolki i udanego słonecznego weekendu życzę.

    OdpowiedzUsuń
  12. W kwietniu mi się nie udało Danusiu, ale obiecuję poprawę i już obmyślam pracę w beżach:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też będę, ale to nie jest mój kolor :-( Ale zmuszę się. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. beżowy należy do fajnych kolorów mój ulubiony wiec mam nadzieje ze sprostać pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny kolor, oczywiście piszę się na dalszą zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Z fioletem tym razem nie dałam rady, ani czasowo, ani organizacyjnie, ale w tym miesiącu na wszelki wypadek się zapisuję. Kurczaczek, tylko, że z tym ecru już prace były, miałam nadzieję Danusiu na coś zupełnie nowego, kolorku, którego jeszcze nie było :-) Fiolet bywał, ecru też już było, miałam nadzieję na żółty, którego nie lubię, ale jak zawsze nas czymś zaskoczysz, przecież prosto być nie może ;-)
    Pozdrawiam i gratuluję pierwszym odważnym dziewczynom :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeszcze nie wiem co, jeszcze nie wiem jak, ale na pewno nie odpuszczę :)
    Pozdrawiam i życzę odpoczynku w ten majowy weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Też dopisuję się do kolejnego koloru, widzę, że już nawet dwie parce dodane. Nie wiem jeszcze co zrobię, ale obiecuję coś wymyślić i nakarmić tym Stefana :0
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  19. Ostatnio mi sie nie udało ale Danusiu to nie z powodu lenistwa:)
    Kolorek bardzo mi sie podoba . W technice frywolnej robie wiele rzeczy w tym kolorze. A tak naprawde lubię go. Jest letni , ciuchy w tym kolorze wolę niż białe. Może białe bluzki podobają mi sie ale ecru chyba bardziej. Wnętrza piękne pokazałaś . Ecru nie tylko w szafie ale również w wystroju wnętrz wspaniale się spełnia.
    Już pędze i daje na pożarcie Stefciowi, chyba sie nie pogniewa, ze tak go zdrobniłam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. To kolor przewodni mojej przeprowadzki do nowego mieszkania, wiec tez zgłaszam swój udział w zabawie
    Powodzenia Kolorystki

    OdpowiedzUsuń
  21. Jako, że ostatnio kupiłam całą rolkę sutaszu ecru i jakoś muszę ją spożytkować, mogę powiedzieć, ze kolor dobrałaś mi idealnie. Zatem w zabawie będę na pewno. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Z chęcią wezmę udział w zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ecru jest wspaniałym kolorem, bardzo się cieszę, że właśnie jego wybrałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  24. nareszcie kolor, który lubię:-) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  25. Nareszcie jakiś kolorek dla mnie! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  26. mój kolor - jesteś wspaniałą Danusiu - dziękuję i oczywiście się bawię - serdeczności ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  27. Oj pasuje mi ten kolorek, jeszcze nie wiem co tam zmaluję, ale dam radę. To moje ulubione kolorki. Pozdrawiam majowo- weekendowo.

    OdpowiedzUsuń
  28. I ja ochoczo dołączę do zabawy w tym miesiącu. Kolorek piękny więc na pewno coś wymyślę :) Pozdrawiam Danusiu i dziękuję za świetną zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Danusiu fajny kolorek wybrałaś na maj może uda mi się i w tym miesiącu coś zrobić w tym kolorze pozdrawiam cieplutko i pobieram banerek :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jako, że to moje ulubione kolory jakie wykorzystuję w wystroju wnętrz i mam tego pod ręką zawsze pod dostatkiem, to obowiązkowo staję do zabawy :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Kolor idealny! Może tym razem uda się pobić magiczną cyferkę i widzę, że niektóre dziewczyny szybciutko się uwinęły może to jakiś dobry zwiastun :) Banerek zabieram do siebie i melduje gotowość wykonania zadania :) Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. spróbuję coś wyczarować :)
    pozdrawiam i miłego weekendu życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo dobry kolor. Też go lubię i to bardzo. Tak w ogóle to wszystkie kolory lubię i dzięki Twoim zabawom polubiłam niebieski:))) Buziak.

    OdpowiedzUsuń
  34. Oczywiście choćby się paliło i waliło "kolorków" sobie nie odpuszczę! Tym bardziej, że byłaś tym razem dla nas bardzo łaskawa i zaproponowałaś dość szeroką paletę odcieni:) Tak więc i ja staję w szranki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Zapisałam się! Jak dla mnie - rekordowo szybko ;-) Pomysł z inspirowaniem się projektami wnętrzarskimi jest świetny! Sama czasem w poszukiwaniu inspiracji przeglądam czasopisma o urządzaniu wnętrz.

    OdpowiedzUsuń
  36. No jakże mogłabym nie wziąć udziału w zabawie... Nawet, gdyby nie był to ulubiony mój kolor, to z największą przyjemnością wezmę udział Danusiu;) Na głowie stanę, a zrobię coś w tych odcieniach, bo je lubię;) Buziaki;)

    OdpowiedzUsuń
  37. wrzuciłam żabie na pożarcie :) mam nadzieję że będzie smakowało :) pozdrawiam buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  38. Kochana odpowiedz dla Ciebie....jakby co pisz dalej podpowiem....
    Witaj....zakupiłam dokładnie thttp://www.sklepplastyczny.pl/student-designer-525979/utaj ten zestaw....dziewczyny co malują od lat podpowiedziały musisz dokupić 2-3szt odcieni skóry ....2-3szt odcieni szarości i masz całość można coś stworzyć ....moje doświadczenie jeszcze brakuje brązów bo włosy misie itd...., pamiętajmy kolorów jest 120 ....połowy nie mam ale frajda niesamowita i jako jedyne miejsce dodają do 3 szt jedną końcówkę cienką taką na mega cienkie miejsca oczy ...usta (niestety do zestawu nie dają gratis) a i aby też wzięła blender pisak się tak zwie -miesza kolory gdy przejście odcieni nam nie wychodzi albo rozjaśnia.....tyle polecam ....na innych się nie znam ...dziewczyny chwalą też copiki ale cena 2 razy tyle......ja jestem za promarkerami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta ogromnie dziękuję za odpowiedź i za to,że poświęciłaś mi chwilkę uwagi .
      JUż patrzę na linka ,zobaczę jak tam sprawy sie mają z tymi promarkerami i czy na naszą kieszeń to jest odpowiednie.Znając cókę może naciskać haha :)
      Pozdrawia cieplutko i życzę miłego dnia :)

      Usuń
  39. Zbyt nie śmiało, ale zgłaszam się do zabawy. Na fiolet myślałam,że nie zdążę, ale dałam radę. Ecru uwielbiam równie jak fiolet. Lecę szukać inspiracji o do roboty. Życzę wszystkim miłego weekendu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Tym razem piszę się i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  41. A ja będę wszystkim kibicować...czasu brak, sezon tuz yuż pellno roboty...caly weekend w pracy....pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  42. Oczywiście, że się zapisuję. Lubię ten kolorek. Co z niego wymodzę jeszcze nie wiem, ale przed północą powinnam moją pracę podrzucić Stefciowi ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Przed północą ostatniego maja :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Uwielbiam tę paletę kolorów, właśnie w ecru ))) Piękne wnętrza- w takich zamieszkać ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. Dopiero 3 dzień miesiąca, długi weekend a już tyle komentarzy i zgłoszeń! Ja też się zgłaszam.

    OdpowiedzUsuń
  46. Ale cudne kolory, a ja już tyle prac w nich zrobiłam, musze pomyśleć nad kolejną :)

    OdpowiedzUsuń
  47. kurczaki! ja dopiero kolor wyczytałam a dziewczyny już ze Stefanem szaleją! :-)

    OdpowiedzUsuń
  48. Tym razem nie odpuszczam i zgłaszam swoja gotowość - tym bardziej, że praca również jest gotowa!

    OdpowiedzUsuń
  49. W kwietniu nie dałam rady ale w maju już jestem. Idę dokarmić Stefka coby nie zgłodniał za bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  50. "Przez fachowców produkcji świec nazywany jest zjebanym białym ." ha ha ha ha leże i sie śmieje, ecri mam w całym domu na ścianach. Ach już widze te wspaniałe prace :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Udało mi się już coś wymyślić i wykonać, a teraz pora, żeby zgłosić się do zabawy po raz kolejny!
    Mam nadzieję, że moja praca jest w kolorze ecru (jednak nie tylko faceci mają problemy z rozróżnianiem kolorów ;).

    OdpowiedzUsuń
  52. Choć w kolorki już się nie bawię, bo z początkiem tego roku wena mnie opuściła, to na pytanie częściowo odpowiem - zafundowałabym wszystkim uczestniczkom jednakowe monitory do komputerów, jednakowo wyregulowane bez możliwości samodzielnej regulacji i takie same karty graficzne, a najlepiej komputery o identycznych parametrach, żeby nie było wątpliwości ile koloru jest w danym kolorze i żeby u wszystkich prezentowane prace wyglądały tak samo.

    OdpowiedzUsuń
  53. A ja mam jeszcze pytanko, tworzę pracę, będzie ona inspiracją w wyzwaniu Szuflady czy mogę ją zgłosić do ciebie, jako że jestem projektantką Szuflady to oczywiście moja praca nie bierze udziału w wyzwaniu, a opublikowana będzie 15 maja. Zajmie mi sporo czasu jej stworzenie a akurat w większości będzie królowało w niej ecri

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana odpowiedź napisałam na priv,raczej nie jestem problemowa i kłopotu z tym nie będzie .Ponieważ u mnie regulamin rzecz prawie święta to szczegóły tam omówimy .
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  54. Beż na maj, brzmi ciekawie :) Chętnie spróbuję sił kolejny raz :) Zgłaszam się do udziału w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  55. super kolorek. uwielbiam Ecru i jasne że biorę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Witam, bardzo się cieszę z tego, iż w maju został wybrany kolor kremowy. Bardzo mi przypadł do gustu. Uwielbiam go, a szczególnie w wydaniu kremowych pereł. Z chęcią przyłączam się do zabawy. Pozdrawiam uczestniczki.

    OdpowiedzUsuń
  57. Zgłaszam się ponownie,choć moje prace zrobione już były wcześniej,ale nie doczekały się opublikowania.
    Kolorkiem się nadają więc mogę je zgłosić?
    dziękuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  58. Postaram się w maju szybciej uwinąć z pracą:) i oczywiście nie odpuszczam :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  59. I ja zapisuję się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Z przyjemnością po raz kolejny dołączę do kolorków ... chociaż praca jeszcze w lesie . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  61. Tym razem udało mi się dołączyć do zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  62. Ja również przyłączam się do zabawy, mam nadzieję, że to wszystko ogarnę...:) Pozdrawiam! Gosia

    OdpowiedzUsuń
  63. Help! Bardzo chciałabym się dołączyć do zabawy, praca zrobiona, banerek wklejony, post napisany, ale nie umiem sobie poradzić z żabą!:(( Na tej stronie nie ma pod Stefanem napisu Submit link, jestem jeszcze zielona w blogowym świecie, proszę o pomoc. Gosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. KOchana nie szukaj żabki pod tym postem ,tylko zerknij w zasadach tamtej zabawy,dokładnie krok po kroku jest wytłumaczone co jak zrobić .To ni ic skomplikowanego i wierzę że teraz dasz radę .
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
    2. Udało się:) Jesteś wielka!:)) Dziękuję!

      Usuń
  64. Danusiu zgłaszam moja podkładkę, chyba jest wystarczająco bezowa :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  65. I chociaż ecru i beże kojarzą mi się z późnym latem, to karteczkę zrobiłam na ślub majowy właśnie w ecru. I bawię się z Wami drugi raz. :))

    OdpowiedzUsuń
  66. Danusiu, bardzo proszę usuń mnie z nr 43, dziewczyny w komentarzach dały mi info, że żabka odsyła do innego posta. Nie mam zielonego pojęcia, jak to się stało. Już wstawiam prawidłowy odnośnik. Sorki. :))

    OdpowiedzUsuń
  67. Ok, jestem ponownie, usunęłam sama. Mam nadzieję, że wszystko jest ok. Miłej niedzieli życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  68. W szafie na materiały skrawki kropatego ecru czekały na Twoje wyzwanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  69. W kwietniu nie zdążyłam, tyle miałam pracy, ale w maju dołączam się :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Ufff.... udało mi się dotrzeć. No popatrz. I nawej maj jeszcze nie minął :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  71. Ja również zapisuję się. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  72. Danutka jestem i ja :-) i zapisuję się do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  73. ja również dołączam do zabawy :) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  74. Super kolor, z chęcią wezmę udział!

    OdpowiedzUsuń
  75. Dołączam i ja po raz kolejny. :-)

    OdpowiedzUsuń
  76. Danusiu zabawię się z Wami w te kolorki. Pierwszy raz więc pomóż w razie co.

    OdpowiedzUsuń
  77. Trochę późno, ale przecież lepiej późno niż...
    Banerek już zwinęłam i ładnie sobie wisi, biorę się za pisanie posta ;)

    OdpowiedzUsuń
  78. I ja również dołączam :) Chyba zdążę :)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  79. Wreszcie po długiej przerwie chętnie przyłączam się ponownie do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  80. Uf, zdążyłam, w ostatniej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Zdążyłam na prawie ostatni moment:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)