niedziela, 19 października 2014

Zupełnie z innej beczki

Jak ja się za Wami stęskniłam przez ten weekend.
Goście odjechali ,pozostała cisza  i spokój,plus "malutki" bałaganik .Ale niech tam sobie będzie, najpierw muszę się do Was choć w kilku słowach odezwać ,bo inaczej będzie mnie męczyć do późnej nocy.
Zaległości  są, czasu na blogowanie nie było,ale to tylko pozytywnie wpłynie na moje zdrowie i zasłużony relaks.

Kochani dziś zupełnie nierobótkowo,nawet nie moje tworki, chociaż po części z moich materiałów .
Jak już pisałam przy kropelkowym świeczniku  tutaj,moja córka obchodziła urodziny.Na tę okazję chciała zrobić coś sama i padło na babeczki ,w których wykorzystała moje spożywcze barwniki.
Jednym słowem bałaganu przy tym była fura ,ale ona miała zabawę przednią i razem z dziewczynami miały  miły  poczęstunek .
Mimo,że to już  nastolatka  pełną gębą ,to zachciało jej się bawić moimi barwnikami i tworzyć takie kolorowe babeczki.

Na szybciocha cyknęłam jej kulinarne podboje babeczkowe przed i po pieczeniu.


Jeszcze jedno.
Ktoś ostatnio napisał mi ,że ciągle mi się gęba śmieje na moich fotkach z awatarka czy jakoś tak,więc wrzucam wspomnienie lata ,gdzie byłam nad jeziorkiem zupełnie nieuczesana i nie tak rozrechotana jak zawsze.Kto mnie zna osobiście ten wie,że ja jestem taka śmieszka i często się rechoczę bez powodu.
Cóż pośmiejcie się ze mnie troszkę .


I na dziś znów kończę szybciutko,bo jak się rozpiszę to żadnej z Was nie odwiedzę,a tego chyba nie chcecie ?
No i też nie wiem co się dzieje u nowych kolorystek ,jakie powstały brązowe śliczności i czy wogóle doszły nowe prace.

A teraz  moi kochani zmykam do Was pobuszować co w trawie piszczy .

Buziaki niedzielne zostawiam i pozdrawiam :)



38 komentarzy:

  1. Danuś, a rechocz sobie ile wlezie, wszak śmiech to zdrowie, jak go mieć nie będziesz, to kto nas będzie za rączkę prowadził w tej ogromniastej blogowej Rodzince. Babeczki, nie-babeczki Karoliny i jej koleżanek super wyszły. Widać po kim talent córa odziedziczyła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Córcia zdolniacha, babeczki wyglądaja smakowicie , aczkolwiek te na surowo maja zdecydowanie ładniejsze kolorki , hehehe ale są niejadalne :-)
    Na fotce z wakacji dziub tez Ci śmieje tylko tak tajemniczo bo nie widac smiejących sie oczu. A fryzurka wyglada jak być wylazła własnie od fryzjera, a nie z namiotu.
    Buziaczki Danusiu dużo słoneczka i energii na nadchodzący tydzień.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak miło spojrzeć Tobie w oczy- super fotka :) <3 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne babeczki, najlepsze życzenia dla Córci, fryz z awatarka letni fajny:D , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj no wieeesz, ja tu kawe popijam bez niczego a Ty takie smakołyki pokazujesz :( Wyglądają smakowicie.

    W ładzie i nieładzie wyglądasz świetnie :) ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
  6. My sie nie smiejemy z Ciebie tylko z Toba i oczywiscie do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To porechoczemy razem hehe, ja też jestem śmieszka, a włos w nieładzie mam często, i nie mówię tu nawet jak wyglądam po wstaniu z łóżka, ale po jeździe rowerem czy pracy w ogrodzie.
    Babeczki wyglądają tak smakowicie, że nie opanowałam się i jedną wciągnęłam;) Może Karolinka się nie doliczy;) Brawo dla zdolniachy i nie, nie powiem że zdolna po mamusi - zdolna po sobie!!! Wiem jak reaguje moja córcia na takie słowa hihi.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne babeczki. Zdolniacha, bo się wrodziła w Mamusię. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny poczęstunek! I też fajnie, że nastolatce się chciało... nastolatki teraz smartfona czy innego łącza ze światem nie wypuszczają z rąk... co za świat!
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ smakowite babeczki :) I jaka piękna babeczka na fotografii :)))
    Jak dla mnie Danusiu śmiej się do woli, od ucha do ucha :D
    Buziaki Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądają bardzo pysznie mmmmm aż pachnie z ekranu...Dobrze jest się śmiać nawet za dużo. O wiele lepsze to niż gderanie czy ponuractwo albo grobowa powaga.

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie pyszności, aż ślinka cieknie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. śmiech to zdrowie, choć słyszałam i takie coś, że od płaczu jeszcze nikt nie umarł, a ze śmiechu serce komuś pękło, ale ja bardziej trzymam się pierwszej wersji i śmieję się też często

    a babeczki wyglądają smakowicie i pewnie tak smakują

    OdpowiedzUsuń
  14. Danusiu z uśmiechem Ci do twarzy,i jak byś się nie śmiała , to już bym się martwiła,że coś jest nie tak.A babeczki piękne, i na pewno pyszne .Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale fajne te babeczki, takie wesołe! :) Zdjęcie z lata bardzo ładne! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacyjne ciasteczka, po prostu uczta dla oczu i ducha :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Danusia, rechocz do woli, bo dzięki takim osobom jak Ty świat jest piękniejszy.
    A córcia zdolna :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Babeczki świetne, muszę i ja coś tęczowego wykombinować:) a zdjęcie masz piękne i śmiać sie będę do a nie z Ciebie:) pozdrawiam i buziam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Babeczki bajecznie kolorowe ...wyglądają smakowicie :) piękna z Ciebie kobietka :) a śmiech to zdrowie i pozytywna energia więc śmiej się do woli :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Chyba młoda i zdolna kuchareczka Ci się schowała w domu :) Takie pyszności zrobiła, że aż miło popatrzeć i już by się je jeść chciało z monitora :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Tęczowe babeczki wyglądają mega smakowicie:) a Ty Danusiu wyglądasz świetnie:) widać, że śmiech Ci służy. Aż szkoda, że ja taka ciągle radosna nie jestem:):) oj muszę się poprawić bo wiele tracę, hi, hi:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne babaczki, a najfajniejsza Ta blondynka w ciemnych okularach.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Danusiu, gdybyś miała długie włosy, to pomyślałabym, że to Beata Kozidrak (moja ulubienica zresztą)... Czyli, na jedno wychodzi;) Buziaki;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne i kolorowe babeczki - smaka narobiłaś ;)
    No i piękna babeczka na fotce :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale pyszności!!! Tęczowe babeczki świetne - wybiorę się z moimi małymi kucharzami na babeczkowy kursik do Twojej córci:) A Ty kochaniutka wyglądasz świetnie i uśmiechaj się cały czas;)))
    Pozdrawiam cieplusio:) Kasia

    OdpowiedzUsuń
  26. Jesteś kokietką Danusiu ,oj jesteś;))Wiesz jak wyglądasz,jaką sympatię wzbudzasz,więc po co takie ,,posmiejcie się ze mnie?!Pośmiejcie się ze mną;))))
    Ja chętnie jak wiesz.Mimo,że teraz z tym moim śmiechem różnie bywa,to i tak dajemy rade;))
    Kochana Ty moja ślicznoto, wiem jak mogły Cię wkurzać moje okulary,bo mnie te Twoje też wnerwiają;)
    Ściągnąć je proszę natychmiast!!
    Pozdrów Karolinę,złóż jej życzenia od ciotki Ilony i pochwal za zdolności plastyczne i kulinarne;)
    Buziole

    OdpowiedzUsuń
  27. Babeczki wyglądają smakowicie :) miło cie poznać Danusiu..
    Pozdrawiam Edyta

    OdpowiedzUsuń
  28. Uśmiech dodaje uroku, a śmiech to zdrowie, więc uśmiechaj się i śmiej ile wlezie :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Córcia talent odziedziczył po mamusi bez dwóch zdań kierunek inny ale liczy się wyobraznia i odwaga Jabłuszka były cudne a teraz mamy babeczki

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale boskie, kolorowe babeczki, :) już wiem co będę z dzieciaczkami robić następny raz, dziękuje za cudowny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  31. Danusiu babeczki Twojej córci wyglądają smakowicie, sama bym się skusiła na tęczowe babeczki:)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. O mniam mniam, sama bym chętnie taką kolorowa babeczkę zjadła, pewnie pyszne były...?
    A ja uwielbiam ludzi którzy są weseli i często się uśmiechają, sama taka jestem (taka niepoprawna optymistka ciesząca się życiem) :) A wiesz Danusiu, że weseli ludzie żyją dłużej? Więc od dziś ciągle się uśmiechamy, przecież to takie przyjemne. Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  33. śmiech to zdrowie - ja zawsze wszystkim życzę dużo uśmiechu, bo z nim łatwiej iść przez życie :) a babeczki bardzo fajne - sama bym takie chętnie upiekła, a jeszcze chętniej zjadła :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Danusiu! Bardzo dobrze ,ze jesteś śmieszką, bardzo zdolną na dodatek i geny przekazałaś córci..... obejrzałam zaległe posty, ale wybacz mi...nie dam rady komentować po tak długiej przerwie:) Pozdrawiam!!!!

    OdpowiedzUsuń
  35. Babeczki niesamowite :) Dobrze, że córcia się świetnie bawiła - nie ma to jak coś upichcić dla oka i podniebienia :) Zdolniacha! Po Mamusi :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Oj piękniejesz Danusiu! pośmieję się z Tobą, cudowna Kobietko, życzenia dla córci i gratuluję takich wypieków . Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  37. Nieuczesana? Dobrze że nie widziałaś mojej fryzury jak wracam z ogrodu! Dobrze że się często śmiejesz, to znaczy że masz radość w sercu. No i to się udziela!
    Babeczki fantastyczne. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)