sobota, 30 sierpnia 2014

Podsumowanie "Siódemkowych wyzwań u Danutki"

Witajcie moje kochane!

Huraaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Udało się !!!!!!!!!!!


Nareszcie będę mogła spać spokojnie bo wszystkie punkty zostały podliczone i kilka razy sprawdzone.Przy podliczeniach pomogła mi moja osobista księgowa Ania,której ogromnie dziękuję  za pomoc.

Kochane moje za nami 7 różnych wyzwań,każde inne i  o innym stopniu trudności.
Zaczęliśmy od zwyczajnej dziury ,a skończyliśmy na gazetniku.Obowiązkowo  pozakonkursowo ja bawiłam się z Wami i robiłam również swoje prace pod kolejne tematy.
Kolaży nie będę dziś pokazywać ,bo bym się zajechała na amen.Kilka udało mi się wcześniej zrobić z Waszymi pracami i są  one w postach na blogu.

Chciałam Wam moje kochane siódemeczki ogromnie podziękować za poświęcony czas,za  trud ,za piękne prace,pomysły i doskonałą zabawę .
Waszymi prześlicznymi pracami sprawiałyście nam cudowne niespodzianki,a każda z nich była jedyna i wyjątkowa.
Jesteście dziewczyny kochane i wyjątkowe.

Przy okazji zabawy poznałyśmy wiele blogów,wspaniałych koleżanek,nawiązały się nowe przyjaźnie blogowe.Niektóre z Was odkryły w sobie ogromny potencjał, wielką motywację i za to Wam również laseczki dziękuję.

Ale dosyć ogólnego podsumowania,bo Wy tam pewno czekacie na zwycięzcę ,a nie moje przeciąganie 

Kochani nagrodą główną jest  świecznik z zimną porcelaną ,którego dziś  nie pokażę ,aby była większa niespodzianka dla wygrywających.Oczywiście inne niespodzianki również zostaną dorzucone,ale o tym dziewczyny pewnie same kiedyś napiszą .
A teraz!!!!!!!!!!!!
 Bezapelacyjnie  ogłaszam ,że "Siódemkowe wyzwania" wygrała nasza niedościgniona w pomysłach i wykonach 
 Kobitka ,która aż 4 razy wygrała wyzwania,zajmując tym samym pierwsze miejsca i która  2 razy zakładała koszulkę lidera.

Ilonko dla Ciebie ten oto banerek  i nagroda  ,która do Ciebie poleci  w niedalekiej przyszłości .Adresik mam więc problemów żadnych nie przewiduję ,oby tylko poczta dobrze się spisała i nie nawaliła.


Kochani czas na kolejne miejsce na podium ,które zajęła jedyna w swoim rodzaju,zwariowana i nałogowa blogowiczka ,kobitka burza, mistrzyni żartobliwych i najdłuższych  komentarzy
Anulka dla Ciebie również przygotowałam banerek oraz niespodziankę,jaką wyślę niebawem jak tylko poczta zacznie funkcjonować po urlopie.


I na 3 miejscu na podium uplasowała się 
Dziewczyna ,dla której szydełkowe dzierganie jest ogromną pasją opanowaną do perfekcji,której wszystkie szydełkowe robótki wyglądają pięknie,milusińsko i słodziutko.
Dla Ciebie kochana  mam również przygotowaną niespodziankę w postaci banerka i małej niespodzianki,dlatego kochana poproszę o adresik do wysyłki.

A dalej kochani moi z taką samą ilością punktów na 4 miejscu znaleźli się :
Ewa Jurewicz
Ania Skonieczna 
i
Pawanna

Natomiast 5 miejsce należy do Ani T.

Moje drogie na koniec muszę koniecznie wspomnieć o kilku blogach,które wzięły udział we wszystkich 7 wyzwaniach.
A są to :
Wspomniana Mama po godzinach 
oraz 
Ania Iwańska
a następnie:
Ania Skonieczna 
Ania T.
Czarna dama
Karto-flana
Niesamowity kuferek
Dziewczyny jesteście wielkie!!!!!!
 Gratuluję Wam wytrwałości  w tworzeniu cudnych prac.
I dla Was też  mam przygotowany banerek Przykro mi ,że tylko tyle mogę dla Was zrobić :(muszę chyba poszukać sponsora,aby móc  każdego obdarować haha:)




Ale tak naprawdę wygrane są wszystkie uczestniczki wyzwania,bo dzięki tej zabawie zyskały coś czego nie da się przełożyć na dobra materialne ani żadne nagrody.

No to kochani do zobaczenia teraz w mojej nowej zabawie z kolorami ,większość już tam jest i świetnie się bawi.

Buziaki słodziaki kochane:)


39 komentarzy:

  1. Gratuluję Wszystkim wytrwałości, a Tobie pomysłu. :) Pozdrawiania

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje Danusiu za ta możliwość wzięcia udziału w Twoich siódemkowych wyzwaniach . Bawiłam się niezmiernie miło i poznałam wiele nowych Perełeczek. Wszystkim dziewczynom gorąco gratuluję :****

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wszystkim biorącym udział - jesteście wielkie!!! Oczywiście szczególne brawa dla zwyciężczyń!!! Prace Ilonki i Ani są mi znane, więc tym bardziej przytulam:)
    Dla Ciebie Danuś szczególne pochwały za przygotowanie i ogarnięcie tego wszystkiego:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdeczne gratulacje dla zwyciezczyn, naprawde zasluzone wygrane :) Tobie Danutko dziekuje goraco z trud wlozony w organizacje tych wyzwan, sama wiem jak to jest, bo od niedawna mozna sie cyklicznie bawic u mnie ;) No, ale wracajac do tematu to dziekuje Tobie serdecznie i pozdrawiam wszystkie uczestniczki zabawy. A zabawa byla przednia :) Nie wiem, czy policzylas, ale tych blogow i uczestniczek wszystkich wyzwan jest 7 ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie brałam udziału w wyzwaniu, ale z pracami spotykałam się na wielu blogach, zwycięzcy zajęli zasłużone miejsca na podium. Prz okazji powstały przecudne prace i w zasadzie, jak napisałaś - w tej zabawie Wszyscy są zwycięzcami :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wszystkim zwyciężczyniom, ale głosowałam jako pierwsza w tym wyzwaniu i to nawet dwa razy, a nie ma mojego wpisu? No i co teraz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu po pierwsze nie możesz wiedzieć czy głosowałaś jako pierwsza ,ponieważ mam cały czas włączoną moderację komentarzy .Po drugie poleciałam od razu sprawdzić wyniki i tam są oddane Twoje głosy tylko raz,Twój komentarz jest na 11 miejscu .Także wszystko jest ok .
      Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
    2. Acha, no to przepraszam Danusiu za ,,gorzkie żale".;) ,,Zamotałam" się... Pozdrawiam cieplutko;)
      P.S. A już się bałam , że mojA koleżanka będzie mnie znowu strofować, że nie brałam udziału w głosowaniu;););)

      Usuń
  7. Wielkie gratulacje dla wszystkich biorocych udzial w zabawach :)
    Z niecierpliwoscia czekam na nowe wyzwanie .Danusiu jestes wielka i dziekuje za wspaniala zabawe .
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety w siódemkowym wyzwaniu nie miałam okazji brać udziału ale za to kolorom nie przepuszczę! Już dwa miechy zaliczone i z niecierpliwością czekam na kolejny:P Danutko jesteś świetną organizatorką i nic dziwnego, że tyle osób się z Tobą bawi. W kolorkach przed chwilą patrzyłam jest Nas 50:) i to jest tylko i wyłącznie Twoja zasługa za co chylę czoła. Nie da się Ciebie nie czytać, przeglądać, komentować, no najzwyczajniej w świecie się nie da! Przynajmniej ja nie potrafię. Najszczersze gratulację zwyciężczyniom oraz reszcie Dankobandy haha ale mi się wymyśliło na te Twoje siódemkowe uczestniczki:P za wytrwałość i przede wszystkim pomysłowość! Dobra kończę już, po pierwsza w nocy się zbliżą i pasuję się kiedyś położyć spać:) Dobrej nocki Ci życzę, kolorowych snów, żeby Ci się wyśnił na miesiąc wrzesień:) i ślę gorące buziaki:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wszystkim dziewczynom, ale szczególnie Ilonce, której prace podziwiam od dawna:)
    A tobie Danusiu dziękuję za świetną zabawę:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie piękne banerki !!!!!! Z takimi to wszystkie wygrane blogi będą wyglądały cudnie. Ogromniaste gratulacje dla wszystkich wygranych i tych z ostatnich miejsc również (w tym i dla mnie haha) Zabawa była przednia, na szczęście wielkiej pustki nie pozostawia, bo są przecież cykliczne kolorki, więc nudy nie będzie. Tobie Danusiu oczywiście wielkie dzięki za organizację i wielki szacun za liczenie tych wszystkich punktów. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziewczyny!!!!JESTEŚCIE WIELKIE!!!!! Gratulacje!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wszystkim siódemkowym dziewczynom :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję zwyciężczyniom !!!
    Dziękuję Danusiu za wspaniałą zabawę.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Serdecznie gratuluję zwyciężczyniom!!! Podobno czwarte miejsce to najgorsza opcja ale ja się bardzo cieszę że udało się dojść tak wysoko. Nagrodą jest radość tworzenia i dodatkowe inspiracje.
    To wspaniałe znać taką świetną organizatorkę która napędza ruch w sieci. Danulko - buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  15. ja gratulujęrównież wszystkicg któ¶zy brali udział Danusiu w twojej wspaniałej zabawie a tym któ¶e zajęly trzy pierszw miejsca szczególne gratulacje - zadałaś mi pytanie w komentarzu-otóż Danusiu chętnie ale wolę siębawić w czarny kolor - tak wyszło przepraszam - czekamz niecierpliwościąna kolory kochaniutka dające radość- buziaki ślęMarr

    OdpowiedzUsuń
  16. Moje kochane dziewczyny,bardzo Wam dziękuję za wszystkie głosy i za wspólną zabawę;)
    Każda taka zabawa,to nie tylko pokazanie swoich prac,ale też mozliwośc poznania nowych blogowiczek;)
    Danutka ukłony dla Ciebie za zorganizowanie wspaniałej zabawy;)
    Buziaki dla wszystkich

    OdpowiedzUsuń
  17. Danuś, aparat mam taki, w granicach 500zł:)
    http://www.optyczne.pl/18.4-Test-Test_tanich_megazoom%C3%B3w_2012_Olympus_SP-620UZ.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja również gratuluję wszystkim Siódemeczkom, bo piękne prace tworzyłyście. Ilonce, Ani i Mamie po godzinach gratuluje pudła, a pozostałym dziewczynom gratuluje wytrwałości, chęci, cudownych prac, bo wiadomo, nie każdy może wygrać. Dla mnie wszystkie jesteście wygrane.
    Osobne gratulacje należą się Danusi, za zapał, charyzmę i całe pokłady wytrwałości :)
    Jesteście wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje dla wszystkich wygranych :)
    Bardzo dziękuję za super banerek i oczywiście skaczę z radości, że udało mi się zająć aż 5 miejsce! Danusiu, jesteś super :) Twoje zabawy przynoszą tak wiele radości, po prostu DZIĘKUJĘ ! Oczywiście nie przestanę "walczyć" dalej jako artystka-kolorystka i tak szybko się mnie nie pozbędziesz :) Pozdrawiam serdecznie i buziaczki ślę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dzięki Aniu za odpowiedź,w wolnej chwili przejrzę co tam o nim piszą.
    Buźka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i znów blogger płata figle to bo to odpowiedź dla Nawanny i pod nią pisałam ,oj zatłukę go kiedyś:(

      Usuń
    2. Ode mnie też mu przyłóż hihi:)

      Usuń
  21. Danusiu jeszcze raz serdeczne dzięki za super zabawę, fajnie się wymyślało rzeczy do stworzenia na dany temat :) Oczywiście zaraz pochwalę się banerkiem na swoim blogu. A wszystkim dziewczynom stojącym na podium serdecznie gratuluję. Ilonka tworzy istne cudeńka, więc wygrana w pełni zasłużona, ale i wszystkie pozostałe dziewczyny zasługują na pełen szacunek i uznanie za swoje prace :)

    OdpowiedzUsuń
  22. No i nie wiem od czego zacząć ???
    ## Chyba przede wszystkim Danusiu dziękuję Ci ogromnie za zorganizowanie tej zabawy i za trud jaki włożyłaś w jej przeprowadzenie!!!
    ## Ilonce gratuluję I miejsca. Jestem dumna z tego , że mogłam stanąć na pudle obok , to dlal mnie ogromny zaszczyt !!!
    ## Mamie po godzinach gratuluję III miesjca - to mistrzyni szydełka , potrafi przy jego pomocy zrobić wszystko
    ## Wam dziewczyny biorące udział w wyzwaniach dziękuję pięknie za udział i za to że mogłam Was poznać. Zaczynając wyzwania byłam mało komu znaną Anną , która dopiero co zaczęła przygodę w blogowym świecie , kończąc 7 wyzwanie mam mnóstwo nowych obserwatorów i wiele przyjaznych duszyczek, odwiedzamy się nawzajem, pomagam i wspieram czasem tylko dobrym słowe , ale ono jest bardzo potrzebne!
    ## Wszystkim którzy oddali na mnie głosy dziekuję bardzo , to moje II miejsce to w połowie Wasza zasługa!!
    ## No i cóż ... coś się skończyło , ale coś sie zaczeło - cykliczne kolorki - Danusiu dzieki wielki za kolejną zabawę !!
    ## Twoja osobista księgowa zawsze gotowa do pomocy !!
    Pozdrawiam i przepraszam , że mój komentarz prawie tak długi jak Twój post Danusiu - musiałam se pogadać :-)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję wszystkim. Za wytrwałość a Danusi za ogrom pracy jaki włożyła.
    Wiernie kibicowałam i głosowałam. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  24. Danusiu, pojawiłam się u Ciebie dopiero w lipcu przy okazji Różowego, jednak ja z natury jestem ciekawska dusza i musiałam przynajmniej zapoznać się o co chodziło z Siódemkami. Powiem szczerze jestem pod wrażeniem po pierwsze pomysłów, a po drugie zgłoszonych prac. Wszystkim dziewczynom należą się ogromne brawa za podjęcie wyzwań!!! Szczególne gratulacje dla najlepszych :-)
    A ja przy okazji pomyślałam, że byłabym niezmiernie dumna gdybym mogła na swoim blogu umieścić znaczek, że jestem Artystką-Kolorystką :-)
    Buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. gratuluję dziewczyny , byłyście niesamowite, wiele wrażeń i wiele imponujących prac powstało, poznałam wiele osób i dziękuję serdecznie za wspólną zabawę :* Dziękuję Danusiu za możliwość próby swych sił :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję wszystkim dziewczynom, nie tylko tym, które stanęły na podium. Zrobiłyście wiele pięknych rzeczy, podglądałam z boku i zazdrościłam talentów :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wielkie gratulacje zwyciężczyniom, niski ukłon dla Danusi za organizacje i inspiracje do pracy, wszystkim za podzielenie się swoimi pomysłami ! :)
    Ogromny szacum ! :))

    OdpowiedzUsuń
  28. Danusiu Ogromne Dzięki dla Ciebie, za pomysł, za trud i za świetną zabawę. Powstało wiele pięknych prac.wiele osób dzięki Tobie i dzięki świetnej zabawie się spotkało, poznało, polubiło:) Ty tez na każdy temat zrobiłaś śliczna prace , która warta była "pudła"- jak to Ania u siebie napisała.
    Ilonce należało się pierwsze miejsce, każdy wie bo każda jej praca zachwycała bardzo . Gratuluję dziewczynom na podium i każdej która brała udział niezależnie czy we wszystkich wyzwaniach czy w jednym:)
    Gratuluję pomysłów i wytrwałości::)
    Ja niestety nie brałam udziału do końca bo.... z przyczyn zdrowotnych , może trochę z obawy i niepewności osobiste a później trochę trudności w pomysłach frywolitkowych bo tak postanowiłam w pewnym momencie ale ... obejrzałam nawet po kilka razy wszystkie prace i kibicowałam trochę, tak myślę. Buziaki ogromne i pozdrowienia ślę Kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluje wszystkim" Wspaniałym dziewczynom" za ich pomysły i piękne prace. Danusi za cudowna zabawę, może kiedyś dołączę. Pozdrawiam i miłego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  30. Witajcie! Dopiero teraz odczytałam post i jestem mile zaskoczona iż znalazłam się na podium! Nie spodziewałam się tego!!! Gratuluje dziewczynom na podium, tym które przebrnęły przez wszystkie 7 wyzwań jak i tym które wzięły udział w zabawie. Była to świetna, kreatywna zabawa za co serdecznie dziękuje Danusi :* Cieszę się że Cię znalazłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Danusiu, jestem szczęśliwa, że mam czwarte miejsce! Dziękuję wszystkim , którzy na moje prace głosowali. Cudna to była zabawa! Szkoda, że do ostatniego wyzwania nie przystąpiłam, ale czas nie pozwolił mi na to:) Zresztą nawet postów nie było kiedy napisać i zajrzeć na ulubione blogi. Muszę się pozbierać:) Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  32. Wielkie gratulacje dla "podium"- cieszę się razem z Wami sukcesem! To ogromne wyróżnienie na które zasłużyłyście! Gratuluję wszystkim zawodniczkom- jestem pewna, że udział w zabawie był dla Was wspaniałym przeżyciem i nagrodą samą w sobie. Gratulacje należą się także Danusi, kochana jestem pełna podziwu Twojego zaangażowania i organizacji zabaw. Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluję wszystkim uczestniczką!!! Gratuluję zwyciężczyni!!!! Jestem stronnicza więc napisze, że jakoś mnie to nie dziwi Ilona jest MISTRZYNIĄ w pełnym tego słowa znaczeniu :)

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)