sobota, 15 lutego 2014

Ogłaszam pierwszy temat Wyzwania Siódemkowego!!!!!!!

Witajcie!


Nie mogłam czekać dłużej i już dziś podaję pierwszy temat wyzwania jaki dla Was przygotowałam.

To dopiero początek a już emocje zaczęły rosnąć i nie mogę się doczekać cóż takiego będziecie wymyślać i tworzyć.
Temat jaki przygotowałam jest bardzo prosty ,tak na rozruszanie się i mam nadzieję ,że w miarę upływu  czasu będę dawkować Wam coraz to ciekawsze i trudniejsze wyzwania.

A to  banerek jaki przygotowałam dla Was, i który starałam się tak zrobić,aby niczego nikomu nie sugerować .





Liczę bardzo na Waszą pomysłowość,dowolność techniczną ,duże zaangażowanie i uczestnictwo.

Pierwszy temat ma najdłuższy czas na wykonanie,aby więcej osób  dowiedziało się o mojej zabawie wyzwaniowej.


  Jeszcze kilka słów  dopowiedzenia odnośnie regulaminu,który podałam wcześniej <klik>

1.Proszę, aby były to nowe prace ,nigdzie wcześniej nie publikowane.

2.Prace możecie zgłaszać do 7 marca ,po czym nastąpi  4 dni czasu na głosowanie.


3.Linki do Waszych prac proszę zostawiać klikając w niebieski znaczek z żabką (Add your link),znajdujący się pod    postem ,wypełniając rubryki jakie się ukażą.

 Bardzo proszę nie zostawiać linków w    komentarzach.

4.Osoba biorąca udział pobiera banerek ,wstawia go  na bocznym pasku  u siebie i linkuje .



Mam nadzieję,że temat jest zrozumiały,szeroko pojmowany i łatwy jak "barszcz".

Także kochani wszelkie dziury,dziurki i dziureczki dozwolone a wręcz obowiązkowe.

Cieszę się ,że chętni już się zgłosili i moje obawy o frekwencję były niepotrzebne,ale cały czas jeszcze czekamy na dodatkowych uczestników i z radością zapraszamy innych do  naszej zabawy.


Życzę powodzenia i trzymam kciuki za wszystkich biorących udział:)



To do dzieła !!!!!!!



Pozdrawiam :)



DANUTKA:))))





40 komentarzy:

  1. Skojarzyło mi się z dziurą w rajstopach, która nie wiem skąd się bierze, bo przecież kupuję niemal 2 pary tygodniowo (nowe, a dziura na drugi dzień, albo tuż po włożeniu na nóżkę) ;) ;) ;) albo z czarną dziurą lub dziurą (luką) w pamięci, czego niestety ostatnio mi nie brakuje ;) ;) ;) Pozdrawiam cieplutko i życzę mnóstwa inspiracji uczestniczkom/uczestnikom :) :) :) Czuję, że będzie się działo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No ja bym nie powiedziała, ze jest to łatwy temat, hmm dobrze ze duzo czasu na opracowanie go...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja pomysłow mam wiele kochana to mnie już znasz na tyle ale dziura? oświeć mnie jaśniej boz nic nie kapuje z tego - no pomyśl sama wyhaftuję serce różyczkami i jak takie chcesz dostać dostaniesz ale dziurę tam papierochem wypalę - chachacha - nie wiem Danutka czy dam radę twym pomysłom buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziura? Hum......mówisz, że łatwe jak barszcz:) Dziury mogą być wszędzie.....nigdy nie brałam udziału w wyzwaniach, ale postaram się wymyślić dziurę:) To wszystko jest dla mnie nowe:) Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zastanawiałam się czy się zapisać do chętnych do Twojej 7, ale tematy widać będą - jak : za wysokie progi jak na moje nogi.Ale chętnie póki co zaglądam, obserwuje , Ciekawa jestem , nawet współczuje zawodnikom(hahahaha). żartuję oczywiście, na pewno wszyscy dadzą rade a ja jeszcze muszę się pozastanawiać , może się zdecyduję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kazieńko nie ma co się zastanawiać Ty jesteś zdolna kobitka więc zawsze coś wymyślisz.
      Buziaki na zachętę :)

      Usuń
  6. Ciekawe wyzwanie, może spróbuję swoich sił
    pozdrawiam i zapraszam na candy

    OdpowiedzUsuń
  7. nie takie łatwe ale będziemy myśleć :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Danusiu z ciekawości zajrzałam ,aleś wymysliła !!! mi sie skojarzylo z dziurą w zębie hihihi

    OdpowiedzUsuń
  9. ło matko bosko aleś wymysliła ja mam tylko jedną wielką czarna dziurę w głowie !!! Muszę się z nią przespać, aczkolwiek łatwo nie będzie. Jutro na kazaniu w kościcle będzie o czym mysleć - nie wiedziec czemu tam mi się właśnie najlepiej myśli. A swoją drogą Danusiu przyznam się że mnie totalnie zaskoczylaś. Poszłam po radę do wujka Google i znalazłam świetny wierszyk Hany Niewiadomskiej Oto jego fragment :
    Dziura Dziumdzia
    W długich spodniach na kolanie,
    Dziura Dziumdzia ma mieszkanie.
    Dziura wielka, postrzępiona,
    Nieforemna, wykrzywiona.

    Patrzy na świat jednym ślepiem:
    – Gdzie by mi tu było lepiej?
    Ciągle głodna spodnie zjada,
    Na nich plamą się rozkłada.

    Spodni coraz mniej już jest,
    Dziumdzia wielka jest, że fest!
    Spodnie myślą: – Niepodobna!
    Nas ubywa, ona głodna!

    Nic z tego mi nie wynika. ale się ubawiłam... No nic lecę wieszac ten banerek jak sie poiwedziało A to trzeba powiedzieć i B.
    Duża buźka .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha,wierszyk dobry ,więc i pomysł niebawem wpadnie Ci do głowy .Już trochę Cię znam Aniu i wiem ,że nie będziesz mogła spać w nocy przez te dziury haha:)
      Trzymam kciuki i pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Dziura?????? Wiedziałam że nie będzie łatwo, ale dziura? To dopiero wyzwanie. Sama jestem ciekawa pomysłów bo ja nie mam jeszcze żadnego. Obiecałaś Danulko inspirację - czekam na Twoją interpretację dziury. Przesyłam buziaczki i zaczynam dumać.....

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziura... Wbrew pozorom to trudny temat, nie mogę przez niego zasnąć ;) Pierwsza myśl dziura w zębie, potem ser z dziurami i dziura w płocie :D hmmmm......

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurde, od myślenia aż mnie gowa rozbolała. W domu wszyscy myślą.... Coś tam się w głowie wykluwa. teraz trzeba się z pomysłem przespać (aże pełnia to i spania nie będzie...) No zobaczymy, trzeba byka za rogi brać, dobrze będzie!!! (tak mi się zdaje).
    buziaczki
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  13. ciągle mam dylemat czy się dołączyć do zabawy czy nie , bo będzie długo trwała z tego co widzę a tematyka ,znając już troszkę Danusię, będzie nas o wiele bardziej zaskakiwać, hmm dziura i siedzę i myślę nad jej odmianą ha ha

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziś cały dzień tworzyłam swoje dzieło w temacie "Dziura". Propozycję umieściłam tam gdzie trzeba.

    OdpowiedzUsuń
  15. A czy może być trochę więcjej tych dziurek ?? Jedna więksiejsza nieco :) i kilka mniejszych? Bo mi się plan nieco zmienił

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martuniu możesz zrobić tyle dziur ile chcesz i jakich chcesz,ważne aby było widoczne gołym okiem ,że to są na pewno dziury ,dziurki czy dziureczki:)Powodzonka :)
      No i jestem strasznie ciekawa co tam wymóżdżyłaś :)

      Usuń
  16. Moja dziurka już na miejscu. Mam nadzieję że się nie obrazicię z Ilonką, że Was tak w jednym poście ulokowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Danutka to wreszcie podjęłam pozytywną decyzje - chętnie wezmę udział w twych wyzwaniach w następnym poście na bank się pochwalę że jednak jestem odważna buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja bardzo proszę o usunięcie zgłosznia pani IS i nie branie go pod uwagę w wyzwaniu. Dziura tej Pani tutaj nie pasuje! Ta Pani swoją dziurę ma za wysoko ! Ja protestuję, ja się nie zgadzam !!! Ta BABA za wysoko poprzeczkę podniosła, wstrętna, niedobra baba. Przy niej moja dziura wygląda ja szparka dziewicza !!! hahaha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha,dowcipnisia,Martuś każdy ma równe szanse i wszyscy trzymacie wysoki poziom.Także nerwy trzymaj na wodzy Ty głupolku :)

      Usuń
  19. O rany! Postaram się moją pierwszą przygodę z wyzwaniem zacząć od dobrej dziury :) No to teraz pozostaje mi tylko śnić po nocach o dziurach, dziureczkach i wymyslaś:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem:) już się wpisałam i biorę udział w zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. OOOO kurde, tyle narzekania, a prace "rodzą się" jak grzyby po deszczu!
    pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  22. Ojej, dziury się nie spodziewałam;) Cóż, zabieram się za myślenie nad tematem:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. wszyscy mają dziurę - -mam i ja ;) pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam swoje dziurki już i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Danusiu, obejrzałam każdą jedna interpretację, wszystkie są super, ale jest kilka, które wywołały u mnie największy uśmiech. :-) Kreatywność niektórych z Was przechodzi moje najśmielsze oczekiwania. :-). Ja chyba polegnę i się nie zgłoszę :-) wszystko co mi się z dziurą kojarzy juz zostało stworzone :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jestem pełna obaw, ale zgłaszam się:) mam nadzieję, że dopełniłam wszystkie wymogi:)
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  27. To moze i mi uda się coś zrobić dziurawego :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jest i moja dziura:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  29. W końcu się udało. Pandziur zaprasza. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zdążyłam! Zrobić dziurę oczywiście :))

    OdpowiedzUsuń
  31. I w ostatniej chwili dołączam moje dziureczki:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Danuisu, a gdzie będziemy glosować? Tutaj, czy w osobnym poście?

    OdpowiedzUsuń
  33. Ewuniu już jest osobny post z głosowaniem .Zapraszam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)