wtorek, 19 sierpnia 2014

Ekspresowo ...

Witajcie wtorkowo!

O wakacjach moich było wczoraj,a dziś sprawy bardziej organizacyjne.
Moje kochane artystki-kolorystki z tego co widzę na blogach zrobiło się czarno od prac do cyklicznych kolorów.Ogromnie się cieszę,że tyle osób jest chętnych na zabawę,która do niczego nie zobowiązuje.
Każda z Was może do niej przystąpić w dowolnej chwili i w każdej chwili z niej zrezygnować.

Były już podane dwa kolory różowy i czarny w 3 wersjach kolorystycznych ,znaczy ten drugi  jest jeszcze w trakcie.

A ja już zastanawiam się nad kolejnym kolorkiem  na miesiąc wrzesień.


Pomysłów mam jak to mówię od cholery,ale chcę abyście uczestniczyły w tej zabawie jeszcze aktywniej.
Wszelkie sugestie ,podpowiedzi mile widziane.
To jest nasza wspólna zabawa, a jestem tylko zwykłą organizatorką ,która bawi się również z Wami i to świetnie.
Też biorę udział w tych kolorach i tworzę swoje prace,a na moje czernidła musisie jeszcze trochę poczekać.

Dlatego mam do Was prośbę  ,piszcie swoje propozycje ,jaki kolor najchętniej byście widziały we wrześniu.Chodzi mi o połączenie góra dwóch kolorów.

Piszę o tym dlatego   ,ponieważ mam w tym tygodniu ogrom pracy,muszę wiele nadrobić ,przygotować ,do tego podliczanie siódemkowym wyzwań.
Uwierzcie mi nudzić się nie bedę .
A w weekend znów wyjeżdżam i wracam  31 sierpnia,dlatego muszę wszekie sprawy  pozałatwiać teraz.
Co prawda dostęp do internetu będzie ,ale czasu na pisanie raczej bardzo mało.
Potem zacznie się rok szkolny to już będzie spokojniej i będę codziennie dostępna.

Na Wasze propozycje czekam do jutra do godz.24:00.

Potem zadecyduję jakim kolorem będziemy się bawić we wrześniu.

Kochani liczę na Was jak zawsze :))

Buziaki dla każdego ,kto podsunie jakikolwiek kolorek.







24 komentarze:

  1. Wrzesień kojarzy mi się z kasztanami, a więc kolor brązowy, beżowy, ecri. Ale oczywiście kasztan może być w łupince i wtedy do kompletu można dołożyć kolor zielony - hihihi.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A dla mnie wrzesień to jeszcze zieleń bo już później , no może nie tak soczysta jak w maju. Ale maj to raczej bez, konwalie,tulipany lub inne kwiaty. A miesiące letnie i wiosenne to tez kwieciste:) Tak, że najlepszym miesiącem na zieleń to wrzesień.. Akurat w zieleni nic nie mam i nie wiem czy uda mi się coś stworzyć takiego:) Kasztan czyli brąz w zieleni najbardziej tak:) Ale to tylko moje wywody i mogę w tym byc jedyna:)Pozdrawiam serdecznie , jeszcze wakacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. jeszcze nie skonczylam swej malutkiej pracy czarnej bo jakoś mi wszystko Danusiu mozolnie to idzie wszystko ale proponuje ecru z biela ewnetualnie kolory ecru z e śliwkowym kolorkiem - wybór należy do ciebie i nie gon tak kobito bo nam sikę zmęczysz - buziaki śle Marii

    OdpowiedzUsuń
  4. a może szkolny kolorek kiedyś fartuszki szkolne były niebieskie lub granatowe . To połączenie niebieskiego z białym .

    OdpowiedzUsuń
  5. Wolałabym aby było jak w pierwszym kolorze czyli różowym, gdy róż był obowiązkowy a reszta dowolna, bo przez te zestawy z czernią nie mogę jakoś z siebie nic wydusić. Co do koloru sugeruję, żeby był jakiś zaskakujący czyli nie kojarzący się z wrześniem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ważne, że nie będzie czarny, to już będzie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mnie się wrzesień kojarzy z pomarańczowym i wszelkimi jego odcieniami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. a może złoty ...w połączeniu z innym jesiennym ..złoto-czerwony, złotozielony, złoto-pomarańczowy itp

    OdpowiedzUsuń
  9. Danusiu zapytałaś i.... masz problem:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie to samo pomyślałam, gdy zobaczyłam prośbę Danusi.

      Usuń
  10. Tyle kolorków padło, że sama już nie wiem co zaproponować, ale sugerowałabym, tak jak Jaglana - jeden kolorek, a z czym go połączymy to już nasza indywidualna inwencja.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. W sumie każdy kolorek będzie fajny. Mnie wrzesień kojarzy sie z rozpoczęciem szkoły, wiec kolor granatowy, niebieski z białym. Ale też mi się podobał pierwszy kolorek, kiedy była duża dowolność w łączeniu, a przy tym Twoje podpowiedzi o możliwości połaczenia, Te twoje podpowiedzi bardzo mi wtedy pomogły :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Danusiu ja zgadzam się z Jaglaną, też bym wolała, żeby był jeden "obowiązkowy" kolor a inne kolorystyczne dodatki to już według własnego uznania. Tak będzie łatwiej przynajmniej dla mnie. Mogę wtedy bawić się razem innymi, tworząc przy okazji rzeczy w kolorach jakie mi pasują lub jakie są mi potrzebne. Boję się też, żeby nie było jakiś dziwnych kolorów typu bakłażan, karmazyn, chabrowy itp bo wtedy to ja odpadam. A jaki kolor na ten miesiąc? Mi jest zupełnie obojętnie, może być niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie sie widzii biel- ma tyle odcieni, kapka granatu tez moze byc :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wrzesień to początek jesieni więc może brązowy z pomarańczowym? Niby był pomarańczowy w tukanie a od brązu niedaleko do czarnego ale w tukanie kolory nie dominowały a brązowy też trzeba odbębnić a kiedy lepiej jak nie jesienią. Jeśli nie teraz to na październik też będzie dobrym tematem.

    OdpowiedzUsuń
  15. Och Danusiu jaki tu wybrać kolorek sama nie wiem ...
    Jeśli chodzi o połączenie dwóch kolorów to pierwsze, które pojawiły się u mnie to : brązy i kremowy lub biały, niebieski i biały. Jeden kolor przewodni byłby łatwiejszy;)
    Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  16. Będziemy teraz robiły sezonowe prace - "jesienne" albo "szkolne"
    więc proponuję pojść w ktorymś z tych kierunków

    OdpowiedzUsuń
  17. Danusiu zrobie wszystko w jakim by to kolorze być miało, byle nie żółte :-D. Przeczytałam Twój post i chodziłam i myślałam przez ten czas i wyszło mi że najmniej współpracuję z żółtym, pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana wiesz co tak chwile sie zastanawialam nad tym co napisałaś i dopiero po chwili to pisze. Miesiąc wrzesień kojarzy mi się z jesienia, deszczem, żółknięciem liści i robi się ponuro no jak to na jesień. Pierwsze co mi sie nasunęło to KOLORY TĘCZY. Ze względu na to, że robi się szaro jakoś ten wrzesień trzeba rozweselić a po drugie każdy jeszcze będzie myślami na wakacjach -ciepłych, kolorowych! I stąd mój pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja miałabym pomysłów par kolorów na każdy kolejny miesiąc :)
    wrzesień- zieleń i żółć
    październik- czerwień i pomarańcz
    listopad- fiolet i szary
    grudzień- biel (albo złoto) i czerwień (albo ciemny zielony- taki choinkowy :))
    styczeń- błękit i srebro
    luty- różowy i popielaty
    marzec- dla odmiany: kolory pastelowe :)
    kwiecień- czerń i zieleń
    maj- biel i czerwień
    czerwiec- kolory nasycone: żółć, czerwień, zieleń, niebieski...
    lipiec- kolory ziemi
    sierpień- brąz i pomarańcz

    Pewnie wcale nie pomogłam, ale pozdrawiam i trzymam kciuki, bo co prawda, na czarne sierpniowe wyzwanie się nie załapię, ale na wrzesień zaglądam z ciekawością :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Moja propozycja to pomarańczowy + żółty lub czerwony :)
    Miłego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)