czwartek, 13 marca 2014

Wyniki głosowania "dziura" i kolejny temat wyzwania siódemkowego

Dzień dobry!
Kochani i jesteśmy już po pierwszym głosowaniu w moim wyzwaniu.
Bardzo mi miło,że tyle osób wzięło w nim udział.
U mnie nikt nie zostaje z niczym ,każdy uczestnik biorący udział dostaje na samym starcie 1 magiczny punkcik.
Ale co ja tu będę dużo opisywać ,przecież Wy czekacie na ogłoszenie wyników a nie moje paplanie.
Zacznę od tego ,że moje 5 punktów do dyspozycji daję Ani znanej jako Pawanna ,za pracę która moim skromnym zdaniem zasługuje na wyróżnienie.Zaskoczyła mnie tymi dziurami kornikowymi na maxa,bo w sumie dziur nie musiała robić ,całą robotę odwaliły za nią  korniki  haha ,a ona jedynie nadała piękny charakter swej pracy jaką była ikona.



I tak po kilkukrotnym  podliczeniu wszystkich głosów :największą ilość punktów w tym rozdaniu zajęła: 



1 miejsce -Ilonka Szczęsna            -5 pkt + 1 pkt.                                                                                r-m  6 pkt
2 miejsce -Mama po godzinach   - 3 pkt + 1 pkt                                                                                r-m 4 pkt
                   -Pawanna                        - 3 pkt + 1 pkt                                                                                  r-m 4 pkt
3miejsce  - Pani włóćzka               - 2 pkt  + 1 pkt                                                                                r-m 3 pkt
Pozostali uczestnicy otrzymują po 1 punkcie


Wszystkim gratuluję bardzo serdecznie i zapraszam do zmierzenia się z kolejnym tematem .



A cóż to będzie zaraz się przekonacie.

Skoro dziura okazała się łatwym tematem co pokazały zgłoszone przepiękne prace  to kolejny temat  nie powinien  przysporzyć Wam problemów.
W sieci krąży mnóstwo przeróżnych filiżanek a ja dla odmiany postanowiłam,że tym razem wszyscy robimy kubki  z różnym przeznaczeniem .Niby proste a jednak postanowiłam Wam troszkę to utrudnić.
A więc praca ma być zrobiona od podstaw w formacie 3d,oczywiście technika jest dowolna ,może być szyta,wyszywana,blaszana,klejona,papierowa, z gliny ,masy solnej  itd.co tam kto wymyśli ,ale musi być trójwymiarowa,czyli kartki raczej odpadają.Dobrą wiadomością jest to,że termin na jej wykonanie jest nieco dłuższy i wynosi nie 2 ale 3 tygodnie,na specjalną prośbę jednej z uczestniczek,ponieważ jest wiosna i zaczynają się prace ogrodowe,spacery itd.Dlatego przychyliłam się pozytywnie do tej prośby a Wy macie więcej czasu na wymyślanie kubeczków.


Banerek do pobrania dla Was ,zrobiłam taki aby nikomu nic nie sugerować.



Już nie mogę się doczekać cóż za cudne kubeczki powstaną.
Linkujecie jak ostatnio tam gdzie jest znaczek z żabą.


Zapomniałabym o jednej sprawie ,otóż do głównej nagrody jaką jest świecznik z zimną porcelaną ,dorzucam troszkę przydasi w postaci wstążeczek,koralików,serwetek ,sznurka i piórek .



Także zabierajmy się do roboty i stwórzmy niezłą kolekcję przeróżnych kubków i kubeczków.



Gdyby ktoś jednak chciał jeszcze do nas dołączyć to jest ostatni dzwonek ,zapraszam,a chęć wzięcia udziału zostawcie w komentarzu poniżej.

Buziaki dla Was zostawiam i pozdrawiam wiosennie:)



DANUTKA:)))





38 komentarzy:

  1. Witaj Danusiu, swietne wyzwanie, ja z checia wezme udzial, mam nadzieje, ze teraz juz zadne psikusy nie bedą dawaly w kosc.Gratuluje wygranym no i..poki co bede myslec bardzo mocno nad moim....kubeczkiem.Pozdrawiam Cię wiosennie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję zwycięzcom wyzwania "dziura"!!!
    A teraz "kubki" przed nami ;)
    Dziękuję Danusiu za wspaniałą zabawę. Już się zastanawiam co zrobić.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdeczne gratulacje Dla zwycięzców 1 wyzwania !! Przyznam się już od wczoraj z niecierpliwością czekałam na wyniki , aczkolwiek z przebiegu głosowania można było się domyślić kto wygra. Ciekawa tez byłam drugiego wyzwania. Na pozór wydaje się prostszy od dziury ...... ale widać ze poziom prac bardzo wysoki więc trzeba się trochę postarać. :-) Pozdrawiam wiosennie i pędzę wieszać nowy banerek .

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że o ile nie będzie to dla Ciebie problemem "księgowym" to można w ogóle uwolnić możliwość dodania swojej pracy w dowolnym momencie, wówczas nie zdobędzie się punktów za udział w całości ale można walczyć. Poza tym czy punkty są najważniejsze...
    Co do kartki w kształcie kubka to jest to dość proste dokonanie, taką kartkę można potem podarować wielbicielowi herbaty bądź kakao.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziury powstały cudne teraz jestem ciekawa jakie kubeczki wyjdą z pod tak różnych zdolnych rąk

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki wszystkim za głosy i gratuluję dziewczynom miejsca na podium;)
    Cieszę się bardzo;)
    No to pojechałaś Danusiu z tym kubkiem;))
    Uwielbiam takie wyzwania i zaczynam myśleć intensywnie nad pracą;)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję koleżankom !!!!! Ale z kubkiem to już przegięłaś !!!!!! Ja mogę, owszem mogę.... zrobić sobie kawę w moim wielkim kubu i to chyba jest koniec moich kubkowych pomysłów. Obawiam się, że tym razem nie podołam wyzwaniu :( Czasu na myślenie trochę jest, postaram się aby moja ostatnia szara komórka coś wymyśliła, ale....... no nie wiem, nie dam rady !!!! Udusiłaś mnie !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wyróżnionym koleżankom :) Dziura jak to dziura, ale kubek?... Mam pomysł, a właściwie to już robiłam kiedyś, może też się dorzucę, choć czasu ostatnio u mnie jak na lekarstwo i to w dosłownym słowa tego znaczeniu ;) Pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  9. Szok!!!! Kubek??? Kubeł? Kublan??? A może zaraz wiadro!!! (hihihihi).
    Oj, czarno to widzę.....chyba polegnę na "polu walki"
    Serdeczne gratulacje zwycięzcom
    pozdrawiam cieplutko Kasia

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję zwyciężczyniom:) ale tym razem Danuś pojechałaś, aż się boję co wymyślisz kochana następnym razem:)
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wygranym! Zabawa była fajna. Teraz jest gorzej - kubek to zupełnie nie moja bajka - ciężka sprawa. Ale jak się powiedziało "a"....może coś wymyślę. Przesyłam buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziekuje wszystkim za glosy! Gratuluje wszystkim bo prace sa bardzo pomyslowe! Na kubek pomysly mam dwa ale jestem na tygodniowym urlopie wiec realizacja po powrocie ;-) Pozdrawiam cieplo!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluje zwyciężczyniom 1 rundy!!! A kubek to całkiem fajne wyzwanie i mnóstwo możliwości. Mam parę pomysłów tylko co wybrać:)) pozdrawiam serdecznie Monika:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj, ciężka sprawa! Kubek i to 3d!!! Dobrze, że długi termin:) Trzeba działać pomiędzy pracą w ogrodzie:)

    DZIĘKUJĘ WSZYSTKIM ZA GŁOSY NA MOJĄ DZIURĘ:) DZIĘKI WAM, JESTEM NA DRUGIM MIEJSCU!!!! CAŁUJĘ WSZYSTKICH BARDZO SERDECZNIE! ANIA

    OdpowiedzUsuń
  15. Danusiu, ja tez chętnie się zgłaszam na twoje wyzwanie. Juz się niecierpliwie, kiedy zacznę prace. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale mi milo za ten punkcik :) A prace poprzednie ogaldalam i tak sie zastanawialam co wwybrac, ze przegapilam termin oddawania glowso. Nastepnym razem na pewno zaglosuje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję zwyciężczyniom pierwszej rundy, dziękuję za głosy i już myślę nad kolejnym wyzwaniem.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Przyglądam się , głosuję i kibicuję! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję wszystkim, bo wszystkie prace były pełne inspiracji :) Teraz będę wciąż zaglądać, co też Wasze pomysłowe głowy i zdolne ręce stworzą :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Danus mam pytanie czy filizanka tez pochodzi pod kubeczek czy to ma byc typowy kubek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak pisałam w poście proszę aby to były same kubki 3d w dowolnej technice i przeznaczeniu,filiżanki odpadają.Życzę powodzenia w wymyślaniu i pozdrawiam :)

      Usuń
  21. Gratuluję wygranym z Dziurą!!!!
    Nie wiem czy dam radę z kubkiem. To znaczy pomysł mam ale pracochłonny :)
    A mam tak dużo pozaczynanych robótek....
    Danusiu tak czy inaczej baner wstawiam:) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  22. Danusia świetna ta zabawa ..podglądam i podczytuję ...
    mocno dopinguję ....super pomysł
    gratuluję zwycięzcom pierwszej tury

    OdpowiedzUsuń
  23. Danusiu świetny temat :) Pomysł od razu mi przyszedł do głowy - a przynajmniej zarys :) Serdecznie gratuluję zwyciężczyniom poprzedniego wyzwania :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję wszystkim dziewczynom wysokiej punktacji w I - etapie a teraz czeka nas drugi - wiesz Danusiu dziura nie była trudnym zadaniem ale tym kubkiem to już mnie zagięłaś - piszesz że kartki raczej nie - a to dziwne bo mi jak nic tylko kartka chodzi po głowie nawet mam dwa pomysły - dobra nie marudzę już kubek 3D ? - no nie wie,m ? spasować ? - no nic powiedziałam A to i wypada powiedzieć B /// oj Danuś Danuś ja już się obawiam co ty wymyślisz w następnych etapach bo dajesz nam dużo do myślenia a i coraz to trudniejsze zadanie mamy do wykonania i tylko prosze aby na końcu ci nie wpadł i ogólnie w trakcie temat np. wulkan - bo chyba większość by wybuchła - ślicznie dziękuję ci za zabawę i jadymy dalej bo fajna ta twoja zabawa buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  25. Marudziłam, marudziłam... pogoda niedopisała więb był czas na szaleństwo. kilka burchli na rękach i kubek gotowy. Ha!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Nigdy nie bralam udziału w czymś takim inie wiem, czy mogę się jeszcze zgłosić. Przyznam, ze bardzo bym chciała. Pozdrawiam i czekam na odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  27. Witam Majeczko!Oczywiście możesz się przyłączyć do zabawy,dopisz się do moich obserwatorów ,poczytaj regulamin i zgłoś swoją pracę .W razie jakichkolwiek pytań pisz i pytaj.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kubek dodany - Wyzwanie Siódemkowe i moje pracę będę umieszczać w tym samym poście, mam nadzieję że tak mogę? Jeśli nie to proszę daj znać.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratulacje dla wyróżnionych i wszystkich biorących udział w wyzwaniu... jak widać "dziura" ma tyle wcieleń ile ludzi z wyobraźnią ... fajna zabawa Danusiu :) Temat KUBEK też ciekawy, już podglądam pokazujące się prace :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Danusiu, wpisałam się na listę. Jestem czwarta. Trzy poprzednie prace są bardzo ładne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Kubek dodany mam nadzieję, że warunki spełniłam. Pozdrawiam serdecznie i ciekawa jestem innych prac Monika:).

    OdpowiedzUsuń
  32. Danusiu już chciałam zrezygnować ale udoło mi sie coś wymyśleć. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  33. Witam
    Kubeczek z butelki to niesamowity pomysł. Efekt końcowy zaskakujący.
    Pozdrawiam
    Edyta

    OdpowiedzUsuń
  34. Danusiu i w końcu jestem....Mam nadzieję,że i mój skromny kubeczek zagości na liście propozycji|:))i zostanie przyjęty z uznaniem:)Pozdrawiam Cię :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  36. No i w ostatniej chwili zdążyłem ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)