niedziela, 30 marca 2014

Wianek wielkanocny nr.2 i niespodzianka od Ani

Witam niedzielnie!

Jaki śliczny dzionek dziś  się zapowiada.Od rana świeci piękne słonko i jest bezwietrznie .

Właśnie przerwała mi pisanie posta  moja kochana Dorotka ,która  zadzwoniła z Anglii.
Cóż może być piękniejszego niż wiadomość od wspaniałej istotki,która  o nas pamięta.
Dziękuję Ci kochana za tak miłą niespodziankę i życzenia .Koniecznie wracaj do nas jak najszybciej bo tęsknimy ,szczególnie ja bo Ilonka mówiła, że już się odzwyczaiła od Ciebie i nie tęskni.Ale mówiąc między nami ja jej nie wierzę :)

A skoro już się zaczęłam chwalić to pragnę również  podziękować  Ani ,która zrobiła mi w tygodniu bardzo miłą niespodziankę i przysłała śliczne podarki .Anię znam od jesieni i muszę powiedzieć ,że jest to fantastyczna i bardzo ciepła osóbka,moja wierna komentatorka, wesoła babeczka i do tego niezła zdolniacha.Kto jej nie zna jeszcze to proszę zaglądnijcie na jej bloga tutaj,a sami przekonacie się ,że poznać ją to sama przyjemność .
A teraz  spójrzcie  cóż mi Ania  przygotowała


 Prześliczne jajo z hafcikiem 

Ogrom serwetek i każda jak to mówię z innej parafii,oj będzie trzeba coś zadziałać z ich udziałem 

Kapelusik igielnik z pięknym wstążkowym kwiatkiem 

Wstążki,wstążeczki i brokatowe serduszka

No i nie zabrakło również kartek z życzeniami.Aniu nie przejmuj się ,że są kupne, niebawem zaczniesz działać i w tym temacie bo jesteś zdolna bestia i z zapałem do pracy



Anulka dziękuję bardzo !!!!!


A teraz dosyć chwalipięctwa , czas zacząć pisać o kolejnym wianku,który powstał na bazie liści kukurydzy .
Coś nie bardzo mi wychodzą te wielkanocne prace ,mam ciągle jakieś grymasy i niezadowolenia w stosunku do nich .
Kolorystyka mi odpowiada,bo są takie stonowane i nieprzesłodzone,ale brakuje w nich tego czegoś ,nie wiem sama czego.A może to tylko moje dziwne humory nie pozwalają mi ich dobrze ocenić ?
Może nadal żyję w ciągłym amoku i dziwnej niechęci do robótek.
Trudno zerknijcie na niego i oceńcie sami 

Znów pojawiły się na nim moje porcelanowe kwiatki (oprócz tego dużego) jajeczka i taka śmieszna biedronka porcelankowa

Gniazdko uwiłam  z kukurydzianych włosów i dodałam  piórka



Myślę,że starczy dziś pisania ,bo pogoda sprzyja spacerom i aktywności podwórkowej, a nie siedzeniu przed monitorem.

Dziękuję za wszystkie komentarze,przemiłe słowa i maile.
Witam nowych obserwatorów i podglądaczy.

Wieczorkiem zajrzę do Was na blogi i skomentuję nowe prace:)

Miłej niedzieli :)

DANUTKA:)))




31 komentarzy:

  1. Oj Danusiu gdybym była wiedziałą że masz urodziny aj ty taka dziwnie tajemnicza jesteś no cóż więc tu złoże najszczersze od serca mego wszystkiego dobrego zdrówka i słońca oraz uśmiechów na twarzy , spełnienia niespełnionych marzen oraz wszystkiego czego sama sobie życzysz - a wracając do tematu [postu będziesz miała sporo pracy i bardzo mi się podobają prezenciki od Ani - tak Ania to bardzo szczera duszyczka a wianek jest cudowny nic mu nie brakuje buziaki ślę i miłego niedzielnego popołudnia życzę Marii

    OdpowiedzUsuń
  2. Same słodziaki dostałaś do przerobienia :))) Cudny wianuszek stworzyłaś :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Danuś czepiasz się sama siebie:) wianek jest cudny!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wianek bardzo wiosenny, super! Z okazji urodzin dużo zdrówka i szczęścia życzę. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny wianek ;) nie ma co narzekać! Gratuluję przydasi, fajna przesyłka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiadome jest przecież, że wianek cudny, więc i komentować za wiele nie ma co. Nie wiem co tam masz za jakieś marudzenia, czego tam Ci brakuje? Zrzędisz tak sobie poprostu, haha. Choć w zasadzie to jakaś maleńka ptaszyna by się tam przydała. Ale ale.... co do tych cudowności które dostałaś, to zazdroszczę, szczególnie tych pięknych wstążeczek kwiatuszkowych. Piękne są !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Danusiu z całego serca Ci dziekuję za tak wiele miłych słów pod moim adresem, Jest bardzo miło z tego powodu, a do tego dstałam u Ciebie darmową reklamę. To dla mnie zaszczyt.
    Co do wienuszka to sama wiesz najlepiej co ja myślę na temat Twoich prac :-) Co byś nie wzieła do ręki zawsze powstanie coś pieknego . Troche Ci zazdroszę tej kreatywności i tych super pomysłow. Ja póki co niestety w wiekszości pomysły czarpię z sieci. Może dlatego ,że mi nie starcza już czasu na myślenie :-). Pozdrawiam Cię serdcznie i życze udanej imprezki urodzinowej . Raz jeszcze 100 LAT !!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne przydasie dostałaś. Wianek śliczny, piękne różyczki w całości świetna kompozycja.
    Na urodziny wszystkiego dobrego, spełnienia marzeń i dużo zdrówka. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też nie widzę żadnych braków w wianku ;) Jest piękny i bardzo w Twoim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj będzie się działo :))))) Danusiu, teraz to już musisz w swoje prace dołożyć coś z decoupage'u :))))
    Wianek jest bardzo wiosenny, ja bym tam jeszcze wetknęła gałązki bukszpanu, bo ja na wiosnę do wszystkiego wtykam bukszpan :)
    Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko śliczne. Pozdrawiam Zosia

    OdpowiedzUsuń
  12. Danusiu mnie również bardzo podoba się Twój wianuszek :) A ten ogromny kwiat jest po prostu mega :) Jeszcze raz dużo zdrówka życzę i gratuluję pięknego prezentu

    OdpowiedzUsuń
  13. zazdroszcze pogody bo u mnie to jedynie do spania :( sliczne dostalas podarunki, szczegolnie serwetki ktorych zazdroszcze :) ja niestety mam problem z dostaniem jakis fajnych ciekawych, zapewnegdy odwiedze Polske to zabezpiecze sie w konkretny zapas :) stroich wielkanocny sliczny, super by sie prezentowal na drzwiach :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Wianek jest bardzo ładny. Zazdroszczę Ci Twoich pomysłów. Przydasie bardzo fajnie , już wyobrażam sobie jak będziesz zaskakiwała nas , co z nich stworzysz:) Jeszcze raz Wszystkiego Najlepszego,
    Sto lat, sto lat...... :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Danusiu, wszystkiego naj naj naj lepszego z okazji urodzinek, wszystkiego co sie szczesciem zwie, usmiechu i radosci na kazdy dzien.Wianek jest....przepiekny, ogladam go i ogladam i nie moge oczu oderwac. Powiem szczerze, ze nigdy u nikogo nie widyzialam tak pieknej pracy i pewno dlatego do dnia dzisiejszego nadal nie mam wianka wiosenno wielkanocnego na moje drzwi. Jest cudasny. Piekne prezenty dostalas. Raz jeszczce wszystkiego naj naj naj...i cieple pozdrowienia posylam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wianek myślę, że jest bardzo ładny, delikatny i stonowany kolorystycznie. Z okazji urodzin życzę wszystkiego najlepszego, dużo pomysłów, jeszcze więcej zdrowia i siły na ich realizację. Pozdrawiam serdecznie Magda

    OdpowiedzUsuń
  17. Niespodzianka super- tyle podarków... Wianek jak zwykle, piękny- chyba jesteś zbyt wymagająca w stosunku do siebie: podglądam, podglądam ze stron wszystkich i nie widzę, by miało jemu coś brakować :) :) :) Pzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Danusiu wianeczek piekny kolorowy jak wiosna. Nie jedna pani domu chciałaby go mieć na te święta. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj! Nie wiedziałam o Twoich Urodzinkach....wszystkiego dobrego , zdrówka i niezliczonej ilości pomysłów...wianeczek super wiosenny, dopracowany w szczegółach do perfekcji!!! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Danusiu Twoje prace nigdy nie są nudne cieszą oko za każdym razem pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Jednym słowem tutaj w blogosferze,można znależć przyjaciół;)
    Bezinteresowne podarki,to jest coś pieknego;)
    Prezenty dostałaś śliczne i przydatne,a mają największą uwagę przykuł świecznik z pięknym kwiatkiem.
    Co do Twojego wianeczka,to jak zwykle mistrzostwo:)
    Biały kwiatek i biedrona skradły moje serducho;))
    Buźka wielka;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wianek przecudny, wspaniale wykonany!!! Śliczne prezenty dostałaś!!!
    Wszystkiego najlepszego, cieplutko pozdrawiam i buziaki:))

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękny tak jak wszystkie pani prace,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Wianek jest przepiękny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Zawsze robi Pani piękne prace, nic dodać nic ująć =)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kochana Danusiu - wybacz proszę, ale w tym roku przegapiłam Twoje urodziny (bardzo mi wstyd!). Przyjmij spóźnione ale z serca płynące, najszczersze życzenia: zdrowia, radości, miłości i spełnienia marzeń a także wielu nowych cudownych pomysłów!
    A wianuszek jest prześliczny, jestem zachwycona detalami. Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  27. Prześliczny wianuszek i urocze prezenty Danusiu otrzymałaś:)
    Czytam powyżej, że byłaś jubilatką!!!! Ja też składam same najserdeczniejsze:))) Buziaki mocne!

    OdpowiedzUsuń
  28. Danusiu, chcialabym sie dolaczyc do zabawy w Twoje wyzwania, ale nie jestem pewna czy jeszcze moge :( Bo niestety ominelam o pierwszym i z drugim niestety juz nie zdaze. Jednak na trzeci mam juz pomysl i chcialbym uczestniczyc w Twoich ciekawych wyzwaniach. Prosze o odpowiedz :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę,że mimo iż zapisy się zakończyły to fajnie jak ktoś chce do nas dołączyć.Nie będę odbierać nam radości z zabawy.Dlatego zezwalam a Ty spokojnie bierz się za tęczowe wyzwanie.O zasadach poczynasz u mnie w postach ,banerki są z boku.
      Mam nadzieję,że weźmiesz udział w głosowaniu najlepszego kubka ,które zaczyna się od jutra .
      Pozdrawiam )

      Usuń
    2. Dziekuje Danusiu! Jestem Tobie niezmiernie wdzeczna i doceniam to iz zezwalasz mi na to abym wziela udzial w Twoim super wyzwaniu. Bardzo sie ciesze :) az normalnie uradowalam sie cala:) Ja zabieram sie juz do roboty na teczowe wyzwanie i w glosowaniu wezme udzial masz to jak w banku bo bardzo lubie udzielac sie na forum blogera. Dziekuje Danusiu jeszcze raz ! Jestes wielka :) Pozdrawiam

      Usuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)