czwartek, 13 lutego 2014

Zapraszam na Siódemkowe Wyzwania u Danutki!!!!!!!!!!!

Dzień dobry!

Kochani moi dziś przychodzę do Was z całkiem inną sprawą i pomysłem.
Często odwiedzając Wasze przepiękne blogi i oglądając prace piszecie ,że bierzecie udział w różnych wyzwaniach ,które są organizowane na blogowisku.
Ja w tym temacie jestem totalnym laikiem ,właściwie można powiedzieć,że nie brałam udziału bo cóż znaczą   te dwa pojedyncze zapisy.
Dlatego postanowiłam ,że muszę poznać tą zabawę z innej strony ,czyli najprościej mówiąc od zaplecza ,sprawdzić jak to działa za tzw.kulisami i zorganizować ją u siebie.

Osobiście na razie nie mam problemu z tworzeniem ,wymyślaniem kolejnych prac,nie potrzebuję namawiania i nie lenię się  ,ale kiedyś może i mnie dopaść jakiś kryzys twórczy.I zdałam sobie sprawę ,że właśnie takie wyzwania mogą dać niezłego kopniaka i zmusić do brania się w garść i zrobienia czegoś nowego.
Jednym słowem są świetną motywacją  nie tylko dla rozleniwionych ,ale dla nas wszystkich. 


Tak więc zapraszam w tej chwili wszystkich chętnych do udziału w mojej zabawie,która potrwa przez jakiś czas i mam nadzieję,że przyniesie nam same pozytywne doznania.

Przygotowałam dla Was fantastyczne i ciekawe tematy wyzwaniowe ,być może jakich jeszcze nie było .

Banerek dla Was,umieście go kochani u siebie czy to w poście czy na bocznym pasku,aby inni mogli się dowiedzieć o mojej  zabawie wraz ze zwrotnym linkiem do tego posta





Zabawa będzie polegała na tym ,że :

1.Co 3 tygodnie będzie się ukazywał nowy temat wraz z banerkiem ,z którym będziecie mogli się zmierzyć,w tym 2 tyg czasu na wykonanie pracy i 4 dni  na głosowanie

2.Technika wykonania pracy oczywiście dowolna,mogą to być kartki,prace szydełkowe,krawieckie,papierowe, z masy solnej,modeliny itp.ale  będą  one  musiały zawierać wyraźny element danego wyzwania tematycznego.

3.Swoje prace będziecie zostawiać pod wskazanym miejscem ,ale o tym będzie mowa później podczas pierwszego wyzwania.

4.Na wykonanie każdej wyzwaniowej pracy będziecie mieli dwa tygodnie czasu,po czym nastąpi 4  dniowe głosowanie.

5.Głosowanie będzie się odbywać poprzez wszystkich obserwatorów mojego bloga,ale również będą mogli głosować i sami uczestnicy wyzwań.

6.Przez 4 dni będziecie mogli głosować na najlepsze  prace przyznając 3  głosy ,czyli pierwsze ,drugie i trzecie miejsce,za co będę przyznawane punkty 

1 miejsce-5 pkt
2 miejsce -3 pkt
3.miejsce-2pkt

Pozostali uczestnicy,którzy nie zajęli żadnego z tych 3 miejsc otrzymają po jednym punkcie za udział.

7.Sumy punktów z kolejnych wyzwań sumują się 

8.Przy każdym losowaniu dodatkowe 5 pkt uzyska praca ,którą ja sama wybiorę .

9.Można opuścić jakieś wyzwanie,ale to związane będzie z utratą możliwości uzyskania kolejnych pkt i dodatkowych pkt bonusowych na koniec wszystkich wyzwań.
Wiadomo,że i taka sytuacja może się zdarzyć,ale jest dopuszczalna .

10.Na koniec całej  zabawy uczestnicy,którzy nie opuścili żadnego wyzwania dodatkowo otrzymają po 3 pkt.

11.Wszystkich wyzwań jakie dla Was przygotowałam będzie 7 i o różnej tematyce .

12.Osoba ,która na koniec całej zabawy zbierze najwięcej Waszych głosów  w przeliczeniu na punkty otrzyma ode mnie własnoręcznie robiony świecznik z wykorzystaniem zimnej porcelany oraz dodatkowe niespodzianki,które będę regularnie dokładać podczas kolejnych wyzwań.

13 .Zastrzegam sobie prawo do nagrodzenia osoby ,której praca mnie wzruszy,ubawi czy też maksymalnie zaskoczy.

14.Najważniejsze,trzymajcie kciuki za powodzenie naszej zabawy.


15.Chęć udziału w zabawie proszę wyrazić poniżej w komentarzu,abym wiedziała ile jest  osób chętnych.

Uczestnicy wyzwania zostają obserwatorami mojego bloga jeśli ktoś jeszcze nie jest.

16.Pomyślałam sobie ,że ja również będę robić prace pod każde wyzwanie  i będę  je Wam prezentować tyle,że one nie będą podlegały żadnej ocenie,a  jedynie będą rozpoczynały każde nowe wyzwanie.


Jejku to chyba na razie wszystko.
Myślę ,że jest o co zawalczyć więc bierzmy się do pracy !

Powiem Wam ,że mam ogromnego  stracha,czy wogóle ktoś się zgłosi do mojej zabawy i przystanie na powyższe warunki.

O reszcie spraw będę informować na bieżąco.



  ZAPISY  TRWAJĄ DO KOŃCA LUTEGO,TAKŻE MACIE SPORO CZASU NA ZASTANOWIENIE SIĘ ,A PIERWSZE WYZWANIE POJAWI JUŻ NIEBAWEM ,POD WARUNKIEM ,ŻE ZNAJDĄ SIĘ CHĘTNI I MOJA ZABAWA NIE POLEGNIE W GRUZACH  JUŻ NA SAMYM POCZĄTKU 

Na życzenie kilku osób przedłużam jeszcze o kilka dni zapisy na wyzwanie ,dlatego ostateczny termin jest do 5 marca

Ponieważ jest już pierwszy temat  wyzwania to wstawiam tu  link do niego <klik>


Pozdrawiam serdecznie:)

Danutka:)))

53 komentarze:

  1. No to ja się zgłaszam . Zaraz pędzę wstawiać banerek . Pomysł jest rewelacyjny , ale w końcu zrodził się w Twojej głowie więc inny nie może być. Bardzo mi się podoba to wyzwanie i jego zasady , dopracowane do perfekcji . Danusiu ale ubogi byłby świat blogowy bez Ciebie . jesteś WIELKA :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z przyjemnością będę podziwiać i głosować, a chętni Danusiu na pewno się znajdą :)
    Pozdrawiam Efka

    OdpowiedzUsuń
  3. Danusiu, świetny pomysł. Ja jestem za i się zapisuję - szczególnie że technika jest dobrowolna :) bo pozwala na pokazanie coś swojego a nie zakupionego tu i tu ... i coś podobnego do tego co już istnieje. Mam nadzieje, że podołam! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł ciekawy, gdyż można pochwalić się swoimi pracami. Ale nie wiem czy oceny prac w drodze głosowania będą w pełni obiektywne. Bo jak zauważyłam na blogach stosujących podobny sposób oceny głosuje się przeważnie nie na najlepsza pracę, ale na pracę osoby, którą się zna, z którą utrzymuje się kontakt, czy która najlepiej zachęci do głosowania na siebie. Im kto ma więcej znajomych w sieci, tym ma większe szanse. Takie mam obawy, ale może tu będzie inaczej. Teresa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwsze to myślę,że osób anonimowych to nie dotyczy.Po drugie nie ma nigdy tak aby był wilk syty i owca cała.Myślę,że jeśli chodzi o takie zabawy między obserwatorami i osobami blogującymi to jest przede wszystkim fajna zabawa a nie wyścig szczurów po wielką nagrodę ,która raczej schodzi na plan dalszy.Biorący udział mogą się w pewien sposób pokazać,zmotywować do działania i wydaje mi się ,że raczej w takich wyzwaniach nie ma wielkiej agitacji,bynajmniej ja ,która odwiedzam bardzo dużą ilość blogów jeszcze się z tym nie spotkałam, aby namawiać kogoś na głosowanie w wyzwaniach.
      Gdyby podchodzić w ten sposób do wszelakich zabaw,to nigdy byich j nie było a we wszystkich przeprowadzonych wyzwaniach nikt nie brałby udziału.A jednak ludzie są chętni i potrafią się bawić, a nie tylko myśleć o dobrach materialnych.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Zgadzam się w pełni z Danusią.Zabawa przednia,można się wykazać i pokazać.Brałam udział w podobnym wyzwaniu i nie spotkałam się z niesprawiedliwymi głosami.
      Wygrywała osoba,która nie miała wcale wielkiej ilości obserwatorów,tylko robiła wspaniałe prace.
      Tutaj nie będą mogły głosować ani osoby anonimowe,ani osoby które nie są obserwatorami bloga.Ja też ,jak każdy mam swoje blogowe przyjaźnie,ale w tym względzie jestem sprawiedliwa i głosuję tak ,jak mi oczy i gust podpowiadają.
      Z wielka przyjemnością zapisuję się do zabawy;)))
      Błagam tylko Danusia,nie wymyślaj cudów,bo mi się pomysły kończą;))
      Już nie mogę się doczekać;)


      Usuń
    3. O i tu ja sie z wami zgadzam a kto myśli nieobiektywnie niech lepiej głosu w ogóle nie zabiera - Danutka w następnym poście się pochwalę o twym wyzwaniu bo zabawę super wymyśliłaś ale również błagam nie wymyślaj trudnych prac bo znasz mnie że ja trudności mogę zrobić bardzo skomplikowaną - hihihi idę do łóżka - gorączka mnie dalej trzyma buziaki ślę M

      Usuń
    4. Danutka posta opublikowałam ile mam czasu bo mam dziure ale ile mam czasu???? na następny post ????

      Usuń
  5. Z wielką przyjemnoscią wezmę udzial w tej fantastycznej zabawie.Jak tylko wróce do domku to wstawie banerek.Zapowiada sie ciekawie.Superrrr:)))pozdrawiam i dziekujję za odwiedziny u mnie:))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysł jest wspaniały !!!
    Danusiu, Ty to masz świetne pomysły !!!
    Postaram się zaglądać i głosować.
    A co do brania udziału myślę, że mógłbym spróbować.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Danusiu ja jestem zawsze chętna na takie wyzwania, teraz kończy sie mozna rzec takie same wyzwanie w Modrak Cafe więc miło bedzie dalej brac udział w wymyślaniu zgodnie z tematem. Banerek zaraz bedzie na moim blogu.
    Pozdrawiam i gorąco i fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miała baba kłopotu !!! Nic kobita nowego nie stworzyła, więc coby nie tracić ciągłości postów / nawymyślała !!!! I co tu z Tobą począć babo ?! No nic, muszę stanąć w szeregu i chęć udziału w zabawie wyrazić. A jak polegnę na całej lini, to będę się chlastać serkiem topionym. Tylko za dużo to Ty kochana nie wymyślaj, bo ja nie wiem czy podołam Twoim fantazjom. Achhhhhh.... buziaki wielkie, a dla anonimka, który się czepia .... pi pi pi .... no nie można tak głośno napisać tego, co bym akurat chciała.

    OdpowiedzUsuń
  9. Danusiu ja tam jestem bardzo chętna ale w następnym poście kochana zaznaczę bo dziś mam troszkę zawirowań innych zmykam na razie kochana buziaki ci ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacja. Chętnie podejmę takie wyzwania. Tylko mam nadzieję, że podołam.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To ja może poproszę od razu ten świecznik- niekoniecznie dlatego, że moje prace będą ładne, ale dlatego, że ja go chcę- a co!!! No dobra- żart, żartem... pomysł wspaniały, ale to dla cierpliwych, a nade wszystko- systematycznych, czego niestety nie znajdziesz u mnie ;) ;) ;) Jestem leń i tyle- a co, wolno mi emerytce ;) ;) ;) Wszystkim uczestniczkom i uczestnikom życzę miłej zabawy- a ja będę śledzić Wasze poczynania- już przebieram nogami ;) ;) ;) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. Też chętnie spróbuję :) Postaram się nie ominąć żadnego wyzwania :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z miłą chęcią zapisuję się do zabawy :) pędzę wstawiać banerek. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  14. No to mamy nowy blog wyzwaniowy! Nigdy nie biorę udziału w cyklicznych wyzwaniach bo z czasem różnie bywa i z pamięcią również. Ale u Ciebie Danusiu nie odmówię sobie. Boję się tylko trochę Twoich pomysłów! Zapowiada się niezła zabawa. Czekam na pierwsze wyzwanie i cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapowiada się jazda bez trzymanki i jak wiadomo różnie z czasem bywa ale chętnie wezmę udział w zabawie zobaczymy jak mi to w praktyce wyjdzie najwyżej polegnę na którymś zakręcie przynajmniej będzie fajna zabawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piszę się na to! Mam nadzieję, że powyrabiam się w czasie :) No i że będę potrafiła sprostać Twoim pomysłom ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Będę kibicować wyzwaniu :) Jestem bardzo niesystematyczna w swoich wyczynach i wiem, że nie wywiązałabym się z zasad, niestety. Ale pomysł bardzo mi się podoba więc będę zaglądać i wybierać najfajniejsze prace :) Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny pomysł. Będę Wam kibicować. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. jeszcze troszke jest czasu, , narazie dziękuje ci za głosik w wyzwaniu Stare Pianino /blog/

    OdpowiedzUsuń
  20. To ja się piszę:) Nie wiem tylko czy uda mi się dotrzymać terminów, ale postaram się z całych sił:) Jeśli mi się nie uda to będę kibicować dziewczynom:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Danusiu, jak ja bym mogła Ci odmówić! Stale kibicuję Twoim poczynaniom:) Jesteś niesamowita! Nie wiem jednak czy podołam, jak nie to kibicem zostanę:) Ale , wstyd się przyznać, mało jestem rozgarnięta, nieśmiało pytam, czy pierwszym tematem jest 7? Czy jeszcze nie ogłosiłaś tematu, a 7 , to ilość wyzwań? Wyłóż mi kawę na ławę:)
    Buziaki, Ania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu 7 to jest liczba wyzwań a jeśli chodzi o temat to przed chwilą akurat napisałam o tym posta.Zapraszam i pozdrawiam :)

      Usuń
  22. To moze i ja sprobuje :) ? Wszak kto nie ryzykuje ten nie ma :P.... pomysłów hahha

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się do zabawy!!! Oj będzie się działo... nic tak nie motywuje do pracy jak zdrowa rywalizacja sprytnych rączek.
    Banerek dodany: http://wdomuiogrodziekasi.blogspot.com/
    I teraz tylko wymysleć coś z dziurą!!!
    pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  24. Witam!
    Ja także zgłaszam się do Siódemkowego wyzwanie ;) Temat "dziura" bardzo mnie wciągnął....w intensywne wymyślanie ;)
    Baner znajduje się u mnie na blogu: http://ulkahej.blogspot.com/
    Dołączyłam do obserwatorów Twojego bloga.
    Mam nadzieję, że podołam i wytrwam do końca zabawy ;)
    Pozdrawiam Ula

    OdpowiedzUsuń
  25. Systematycznością nie grzeszę, ale spróbuję się zmobilizować :) Mam nadzieję, że wytrwałości i pomysłów mi wystarczy.

    OdpowiedzUsuń
  26. Taaak staje w kolejce. Zdecydowałam się mimo, że zdaje sobie sprawę ... nie będzie lekko. Lukę... nie... dziurę już kończę:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Tez chetnie wezme udzial , ania z Przygod z drutami,pozdrawiam, ania

    OdpowiedzUsuń
  28. Spróbuję, może tym razem uda mi się sprostać wyzwaniu

    OdpowiedzUsuń
  29. Moje pierwsze wyzwanie, trochę się boję no ale muszę spróbować, żeby się przekonać czy dam rade.
    Mam nadzieję że tematy nie będą bardzo trudne. Dziura bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam Emila

    OdpowiedzUsuń
  30. Postanowiłam i ja podjąć wyzwanie :) a widzę że łatwo nie będzie *_*

    OdpowiedzUsuń
  31. Witam zgłaszam chęć podjęcia wyzwania, mam nadzieje że podołam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Rewelacyjny pomysł. :) Jestem nowa w tym blogowym świecie, bloga mam dopiero od miesiąca, ale spróbuję się z tym zmierzyć. Nawet już pomysł na pierwszy temat jest. :) Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam jeszcze takie małe pytanko odnośnie regulaminu. Czy te 5 punktów od Ciebie mogą otrzymać też prace, które zajęły pierwsze, drugie lub trzecie miejsce, czy tylko te, które na podium się nie dostały?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam!
      Moje 5 punktów trafi do tej osoby spośród wszystkich uczestników ,niezależnie od zdobytego miejsca ,której praca moim skromnym zdaniem będzie najlepsza i zaskoczy mnie przede wszystkim pomysłowością i wykonaniem .
      Pozdrawiam i życzę powodzenia:)

      Usuń
    2. Danusiu, przepraszam, że tak pytam i pytam... Ale jeszcze pytanko jedno - ostatnie już, obiecuję. :) Czy można zgłosić więcej niż jedną pracę? Mam dwa pomysły i nie mogę się zdecydować który wybrać. ;) Jeśli tak, to należy dodać dwa osobne linki, czy też wrzucić wszystko do jednego posta?
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za życzenie powodzenia - patrząc na dodane już prace bardzo się przyda. :)

      Usuń
    3. Kochana każdy może zgłosić tylko jedną pracę ,aby wszyscy mieli równe szanse,więc proszę o wybór tylko jednej.
      Powodzenia:)

      Usuń
  34. Proszę i mnie dopisać do tej już i tak niekrótkiej listy uczestników :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Danusiu i ja sie zglaszam :-) ostatnio na nic nie mam pomyslow ani ochoty wiec moze Twoje wyzwanie zmusi mni dzialania na co licze :-) tym bardziej ze siodemka zawsze byla dla mnie szczesliwa wiec wierze ze i to wyzwanie moze nie tyle ze przyniesie mi szczescie co da mi sporo radosci a o to przeciez chodzi :-) biegne wiec wymyslic cos na to pierwsze wyzwanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Zapisuję się w ostatniej chwili, mam nadzieję że zmobilizuje mnie to do działania i wypędzi lenia ze mnie, który ostatnio u mnie zagościł. Pomysły na dziurę już są, a teraz czas na realizację. Gorąco pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. No i proszę- zanim się zdecydowałam to zapisy się zakończyły, ale kierowałam się datą dziury a nie zauważyłam tej daty:( ale cóż kto późno przychodzi:)
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu nie ma sprawy możesz się jeszcze dopisać do listy ,im nas więcej tym będzie lepiej i ciekawiej .Pozdrawiam :)

      Usuń
  38. To ja też z chęcią się przyłącze jeżeli można, banerek na blogu: monikanahamaku.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie Monika:)

    OdpowiedzUsuń
  39. W ostatniej chwili ale zgłaszam się...

    OdpowiedzUsuń
  40. Danusiu, mam prośbę - myślę że inne uczestniczki konkursu również - czy byłaby możliwość zmiany w regulaminie zabawy? Chodzi mi o czas na wykonanie pracy: może z 2 tygodni możnaby było zrobić 3 tygodnie???? Idzie wiosna, zacznie się praca w ogrodach, spacery itp. boję się że czasu zabraknie.
    pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  41. Kasiu mówisz -masz ,prosisz -proszę bardzo.Przy następnym temacie wyzwania napiszę o tym.Masz rację idzie wiosna i wiadomo,że czasu na robótkowanie będzie coraz mniej .Pozdrawiam serdecznie i miłego weekendu życzę :)

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)