niedziela, 17 listopada 2013

STROIKI BOŻONARODZENIOWE I WIANEK DLA MIŁOŚNIKÓW FIOLETÓW

Witam wieczorową porą.

Dziś tak szybciutko wrzucam zaległe stroiki w fioletach dla tych, którzy się tej kolorystyki domagali.Nie czekam już dłużej na ładną pogodę, aby zdjęcia wyszły lepsze.Ten  jakże piękny kolor  spędza mi sen z powiek,nie cierpię robić zdjęć przedmiotom fioletowym i jak się wkurzę to nie będę takich prac Wam pokazywać .Na żywo wyglądają świetnie, ale fotki to jakaś porażka.Do tego przekonałam się ,że brokatowe bombki, które tak fajnie świecą się świątecznymi kolorami na fotce gdzieś ten blask gubią .
Ale koniec marudzenia bo mam do przedstawienia dwa stroiki ,które już Wam są znane oraz  jeden wianuszek.
Do zrobienia wianka użyłam moich  jesiennych zasobów liści kukurydzy ,które pomalowałam na złoto.Wszystko połączyłam właśnie ze wspomnianymi brokatowo-fioletowymi bombkami.I zapewniam Was na żywo wygląda to naprawdę ciekawie ale już na zdjęciu to niekoniecznie

Zacznę od zaległego stroika z połączeniem srebra



Kolejny stroik to połączenie złota z innym odcieniem fioletu i powiem Wam, że taki zestaw  bardzo mi odpowiada mimo,że jestem miłośniczką srebra





Kochani nigdy nie brałam udziału w wyzwaniach, więc to będzie mój debiut.Zgłaszam ten stroik złoto -fioletowy na wyzwanie z fioletem w tytule  na blogu http://www.kwiatdolnoslaski.pl/2013/11/wtorkowe-inspiracje-kolor-fioletowy.html

Banerek do wyzwania



I na koniec wianek z przeklętymi brokatowymi bombkami,które chyba nie cierpią kontaktu z aparatem i nie lubią się pięknie prezentować na fotkach.



Kochani tak wiele osób pytało mnie jak robić  takie stroiki więc informuję,że nie zrobię na nie kursiku ponieważ najzwyczajniej w świecie nie mam czasu.Kto bystry ten się domyślił jak mniej więcej są one zrobione Poza tym  miałam sygnały,że prace się udały, a nawet widziałam niektóre zdjęcia stroików.Dziękuję więc tym którzy się inspirują i wykorzystują moje pomysły do tworzenia świątecznych ozdób.

Miło mi będzie jeśli poinformujecie mnie ,że się zainspirowaliście  czy zrobiliście jakąś pracę z moich kursów,bo wtedy będę mogła Was odwiedzić i ocenić  prace.

 A teraz dłużej nie zamęczam moimi wywodami,dziękuję za Waszą obecność na blogu i za to,że licznik ciągle idzie do przodu i nie stoi w miejscu.
Witam kolejnych obserwatorów ,rozgośćcie się wygodnie a ja postaram się aby nie było u mnie nudno i nie wkradła się rutyna.

Zrobiłam też małe przemeblowanko na blogu,aby było bardziej przejrzyście  i teraz wszystkie moje kurski  znajdziecie na nowo otwartej stronie tuż pod głównym zdjęciem u góry.
Jeszcze troszkę zmian mnie czeka, ale  zrobię to w wolnej chwili .

Miłego wieczoru:)

DANUTKA:)))






25 komentarzy:

  1. Danusiu, wszystko bez wyjątku mi się podoba:) Bardzo ładna kolorystyka. Mój komputer chyba wyjątkowy bo widzę przepiękne kolory:)
    Nie możesz moja Kochana obrazić się i nie pokazywać nam wszystkiego od razu mi minka :( a chyba tego nie chcesz:)? Buziaki Mróweczko

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem Danusiu zdjęcia wyszły bardzo dobrze. Widzę, że u Ciebie też fioletowo. To coś dla mnie więc mogę oczy nacieszyć. Jestem bardzo zaskoczona efektem połączenia fioletu i złota - wygląda ślicznie. Wszystkie stroiki są rewelacyjne. Wianuszek też cudny. Ty masz chyba linię produkcyjną - podziwiam Twoją pracowitość i kreatywność. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja także jestem fanką srebra, ale w tym przypadku połączenie fioletu ze złotem jest boskie! Piękne stroiki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne te Twoje prace Danusiu :) Choć muszę przyznać, że z prezentowanego zestawu najbardziej podoba mi się ostatni wianek ze względu na kolory z dodatkiem "igieł" :-) Pozdrawiam serdecznie Joasia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne prace Danusiu :)
    Ja też ostatnio cierpię z powodu zdjęć, wiele rzeczy dużo lepiej wygląda w rzeczywistości niż na zdjęciach - czasem nie da się uchwycić tego czegoś :))) I też czasem się denerwuję jak zdjęcie mi nie wyjdzie, ale często nie ma już czasu na jego poprawkę... Także dobrze Cię rozumiem :)))
    Pozdrawiam Cię cieplutko i życzę dużo słonka :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. A tak, tak deficyt czasowy zwłaszcza przed świętami daje się we znaki! Mówisz,że zdjęcia z fioletem podłe? Nie zauważyłam! Piękne wszystkie stroiki i wianki! Pozdrawiam i zapraszam na moje candy koralikowe , ale nie tylko!!!...Pa!

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam Danusiu Twoje stroiczki :) A rolki od papieru toaletowego są u mnie w tej chwili na wagę złota ;) Co do preferencji, to fiolet bardzo lubię w każdym jego odcieniu, więc tutaj nie mam faworyta. Pozdrawiam Cię cieplutko i życzę więcej czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Danusiu, poekne prace, cudne. Przemyslane, fiolety cudne w stroikach ale...wianek mnie dzisiaj ujął na maksa.Super!!!Danusiu pozdrawiam Cię i...macham lapką do ciebie, i dziekuje za odwiedziny u mnie:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne fiolety! Nie odbieraj przyjemności ich podziwiania:)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne te stroiki :)
    szkoda że nie będzie kursiku ale rozumiem
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko Danusiu przepiękne: filety, zielenie, błękity, srebro i złoto . Przyznam że myślałam 3 dni jak zrobić tą gwiazdę do stroika :-) Obecnie pierwsze dwie srebrna i złota właśnie schną po malowaniu a wszyscy moi znajomi zbierają rolki po papierze toaletowym. Jak będą gotowe pozwolę sobie przesłać fotki do Twojej oceny. Dziękuję za wspaniałe pomysły i poproszę o jeszcze !!.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja wolę złoto niż srebro,więc ten złoty stroik z fioletowymi bombkami uważam za genialny;))
    Jako,że jestem też miłośniczką wianuszków,bo sama jakoś nie potrafię żadnego sklecić,zakochałam się w Twoim;))
    Danutko,co do kursu,to nie da rady robic go za każdym razem,a poza tym,może Ty tez chcesz mieć jakąś swoja tajemnicę;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie stroiki są piękne:) Można podziwiać różne zestawienia kolorystyczne. Swietnie wyszedł fiolet ze złotem. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne stroiki Danusiu. Bardzo lubię takie kolory. A z tymi zdjęciami to tak już jest, że jak jest coś świecącego to ciężko jest to uchwycić na zdjęciu. Poza tym zdjęcia nigdy nie oddadzą prawdziwego uroku pracy, która w rzeczywistości prezentuje się znacznie lepiej. Sama często mam ten problem szczególnie kiedy zdjęcia robię przy sztucznym świetle.

    OdpowiedzUsuń
  15. Danusiu, ja kocham srebro, już mówiłam, w każdej postaci. Jednak Twoje złoto mnie niesamowicie urzekło :) Fiolet jest piękny, a Ty na prawdę nie masz się co czepiać do tych zdjęć. :) Możesz się pocieszyć, że na zdjęciach wyglądają rewelacyjnie, więc na żywo na pewno niesamowicie !
    No i na koniec zostawiłam sobie wianek. Uwielbiam wianki, chciałabym na drzwiach, na ścianach..., a tak się składa, że nie mam żadnego. :( Albo materiałów brak, takich jak bym chciała, albo coś innego do zrobienia. Twój jest wspaniały!

    OdpowiedzUsuń
  16. Danusiu ale cudeńka stworzyłaś ten ze srebrem skradł me serce , pozdrawiam serdecznie i czekam na kolejne piękności

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne stroiki, cudownie dobrane kolory. Zdjęcia są bardzo ładne i wyraźne:) Wianek i jego "przeklęte bombki" wyglądają wspaniale:) Myślę, że to piękna świąteczna ozdoba:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Stroiki są bardzo ładne !!!
    Ładne dodatki wybrałaś do nich.
    A kolorystyka jest poprostu wspaniała.
    No i powodzenia w wyzwaniu.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Danusiu same cudeńka!!! Piękna kolorystyka i wspaniale wykonane! Uwielbiam oglądać i podziwiać Twoje prace! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniale wkomponowałaś fiolecik w swoje prace:) Jestem pełna podziwu - jak zawsze:) Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bije od nich fajny świąteczny klimat :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Super patent, świetnie się prezentuje:) powodzenia w wyzwaniu

    OdpowiedzUsuń
  23. Fantastyczne stroiki, bardzo mi sie podobaja tez musze jakis taki ukleic :), cudowne kolorki od razu widac na nich swiateczny klimat

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)