piątek, 29 listopada 2013

BOMBKA ZE SZNURKA - TYM RAZEM SREBRZYSTA

Dzień dobry !
Kiedyś bardzo lubiłam zimę ,dużo śniegu i wielkie zaspy,po których można było przemierzać krótkie odcinki z wielkim trudem(że o dłuższych nie wspomnę) ,kopać  tunele i  tarzać się w śniegu jak małe dziecko.W końcu byłam kiedyś dzieckiem jak każdy z Was.
Dziś czasy się trochę zmieniły,zimy są inne, często nas zaskakują ,dlatego ją jakoś nie bardzo lubię.Owszem patrząc przez okno fajnie jest podziwiać uroki zimy,ale inaczej bywa, gdy trzeba odśnieżać ,odszraniać samochody lub czekać na miejską  komunikację.Do tego te warstwy  ciuchów na sobie ,czapy,rękawiczki to wszystko sprawia,że myślę tylko o tym aby szybko się skończyła.
Jeśli się zastanawiacie, dlaczego zaczęłam dziś na wstępie o śniegu i zimie to powiem Wam ,że taka była myśl przewodnia kolejnej pracy jaką wykonałam .
Zrobiłam taki maleńki domek, ośnieżony dosyć mocno, który nie wyszedł ani ładnie ani ciekawie.Po prostu to taka mała chatka w środku zimy,która jest gdzieś z dala  od cywilizacji.A o tym, że jest maleńka świadczyć mogą np. jej okna ,które wykonałam z jednej zapałki(jedno okno=jedna zapałka).Płotek zrobiłam natomiast z cienkich i krótkich wykałaczek.
Jednak i w takich domach kiedyś panowała świąteczna atmosfera ,też strojono choinki,przygotowywano wigilijne potrawy i śpiewano kolędy.Kto wie czy nie bardziej wtedy  przeżywało się  święta niż teraz ,gdzie przepych jest dookoła.
Dlatego świąteczną atmosferę stworzyłam wokół domu w postaci ogromnej choinki(oczywiście w porównaniu do rozmiarów tej chatki) dodałam troszkę szyszek i bombek, aby stworzyć typowy bożonarodzeniowy  nastrój .Na płotku zawisły maluśkie mini bombeczki.Wszystko zostało pięknie obsypane brokatem.
Całość umieściłam w bombce ze sznurka pomalowanej na srebrzysty kolor.

Mam nadzieję,że nie zanudziłam Was moimi wywodami,ale chciałam przedstawić tą pracę w inny sposób.
A teraz to już mi pozostało tylko pokazanie tejże bombki  w różnych ujęciach .


ozdoby świąteczne




ozdoby świąteczne





Jeśli ktoś ma ochotę zobaczyć inną moją bombkę ze sznurka zapraszam tutaj

Na koniec witam nowych obserwatorów,których sporo przybyło,czujcie się jak u siebie

Oczywiście przypominam o mojej zabawie,zapisy są dla każdego i bez ograniczeń  klik

Miłego weekendowego tworzenia:)

DANUTKA:)))



26 komentarzy:

  1. Piękna :) Pozdrawiam http://paulaaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. witaj Danusiu, ciągle zaskakujesz swoimi pomysłami. Bardzo ładna bombka.
    Pozdrawiam Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojejciu, ojejciu, jaka piękna magiczna kraina, wspaniała bombeczka i do tego ten domek.Piszesz, że nie ładny. A ja napisze, że bardzo magiczny, bardzo efektowny i piękny. I te szyszki i ptasie..wspaniałe..takie bajkowe..Zauroczyłaś mnie Danusiu dzisiejszą pracą. Wspaniała, niesamowita, niepowtarzalna.Małe cudeńko:))

    OdpowiedzUsuń

  4. ale piękna bombka. Fantastyczna zima aż mi się właśnie zatęskniło za taką, z dzieciństwa:) Właśnie w dzieciństwie nawet czasem nie potrzebowało się zbyt wiele ubierać, dresy, jakieś buty, czapka przy temperaturach bliskich zeru nawet kurtki się nie brało i biegi, albo łyżwy na stawie albo sanki i na górkę albo po prostu ślizgawka przed domem, ale to moje czasy , Ty Danusiu w wieku prawie moich synów wiec nie było takiej opcji, żeby chłopcy wyszli bez kurtek:)))) Ale to cudeńko i Twoje wspomnienia przypomniały mi o moim dzieciństwie , jakbym obejrzała filmik uroczy:)Buziaki Danusiu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Domeczek z dawnych czasów :)
    Też nie lubię zimy, ale kocham okres świat Bożego Narodzenia. A jeśli chodzi o przeżycia świąteczne... cóż. będą takie jakie sami sobie stworzymy. Na nic przepych dookoła, jeśli w nas samych nie będzie miłości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę przyznać, że jestem zaskoczona. Podziwiam pomysł, wkład pracy i wykonanie. Piękna, świąteczna dekoracja. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie bogactwo detali! Piękna kompozycja:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bombka śliczna , bo jakże mogłoby być inaczej:)! Lubię zimę i nie lubię z tych samych powodów co i Ty! U nas jeszcze śnieg nie padał, ale pewnie już tylko patrzeć:) Pozdrawiam ciepluśko zatem:)!

    OdpowiedzUsuń
  9. Danusiu jesteś niesamowita twój talent przekracza samą ciebie ja jestem pełna podziwu taka piękna ta bombka że się w niej zakochałam buziaczki śle Marii

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna bombka z baśniowym domkiem.Masz rację chyba dawiej ludzie umieli bardziej się cieszyć ze wszystkiego. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna i pracochłonna praca ale jest efekt

    OdpowiedzUsuń
  12. Danusiu pisałam Ci już, że domeczek jest fantastyczny :) Taki maleńki, z dala od wszystkich trosk i smutków :) Bardzo podoba mi się ten mocno ośnieżony dach. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna, bo cóż więcej można powiedzieć
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Danusiu, zrobiłaś maleńki, uroczy domek :)) Całość fajnie się komponuje. Pozdrawiam i życzę udanego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie przemyślana kompozycja Danusiu. Jak kawałek bajki zamknięty w zaczarowanej kuli. Nie do wiary, że to wszystko takie maleńkie. Cudeńko! Pozdrawiam cieplutko i miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  16. wspaniałe Twoje prace...podziwiam i pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  17. Czekałam na ten domek. :) Faktycznie jest malusieńki :) Piękna bombka Ci wyszła. Śliczny odcień niebieskiego. Moim zdaniem niebieski ze srebrnym idealnie się uzupełnianją.
    Miałaś swoje przemyślenia i udało Ci się przelać je na pracę. Też myślę, że zimy kiedyś były lepsze. Myślę, że z wiekiem człowiekowi zmienia się pkt patrzenia. Jako dziecko był to tylko czas beztroski, bez obowiązków. Można było hasać po zaspach, nic nie musieć robić. Rodzice martwili się o chodnik. Teraz Ty jesteś mamą, masz swoją rodzinę, o którą musisz zadbać. Toteż i beztroskie święta zniknęły :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie Ci wyszła Danusiu, zresztą jak zawsze :)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolejna piękna bombka !!!
    Ale tym razem ładniutki domek w środku otoczony szyszeczkami, bombkami.
    No i te mini bombki na płotku tak ładnie wyglądają.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześliczna ta bombka:) i ten domek, malusieńki i uroczy:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna i bardzo oryginalna Świąteczna kompozycja ...w ogóle jesteś bardzo kreatywną osobą i masz mnóstwo ciekawych pomysłów :) Pewnie będę tu częściej gościem dla podziwiania i inspiracji :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna bombeczka i przeuroczy świąteczny domek:) Również marzę o takiej na święta:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)