czwartek, 14 listopada 2013

SREBRZYSTO - NIEBIESKI STROIK BOŻONARODZENIOWY

Cześć wszystkim! 

 Kupiłam ostatnio kilka ciekawych kolorów bombeczek i najwyczajniej w świecie nie wytrzymałam i musiałam koniecznie coś  skomponować .Mało tego nie wytrzymałam , aby Wam nie pokazać jak to wygląda w tzw.praniu,dlatego w wolnej chwili wskakuję na kompa i szybko piszę posta.Nie będzie długi bo to tylko jedna praca ,za to konkretna. Co prawda wcześniej już takie połączenie srebra z niebieskim pokazywałam ,ale ten stroik ma inny odcień.Kto wcześniej nie widział odsyłam do posta stroikowego klik,gdzie znajdzie różne wariancje kolorystyczne.

A ponieważ moim zdaniem do niebieskiego bardziej pasuje sreberko ,zresztą moje ulubione, tak też i uczyniłam .

A oto i co mi wyszło


ozdoby świąteczne


ozdoby świąteczne


Także dzisiejszy post jest dla lubiących srebrzyste święta ,ale zapewniam, że niebawem postaram się zadowolić zwolenników złota i niekoniecznie  będą to stroiki,być może powstaje coś innego ,ale o tym na razie cisza.Także zaglądajcie do mnie jeśli tylko macie ochotę patrzeć na moje czasem zwariowane pomysły.

Teraz żegnam się z Wami ,stałymi bywalcami  oraz tymi,  którzy wpadają tu na chwilę w poszukiwaniu pomysłów i inspiracji.

Buziaki kochani wielgachne  :)

DANUTKA:)))








22 komentarze:

  1. Danusiu kochana juz zbieram roleczki po papierze i może niebawem będę miała taki :) bo są cudne -pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie takie kolory, ale kilka lat temu marzyło mi się całą choinkę wystroić w przewadze niebieskiego i trochę srebra. Od tego czasu już tak nie marzę , wyleczyłam się, choinka wyglądała koszmarnie brzydko, smutno, po prostu straszydełko, mimo , że każda z ozdób była ładna ale pojedynczo. Ale stroik śliczny , płomyk tylko go rozweseli. Buziaki Danusiu bo powera Ci nie brak:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No dzisiaj Danutka się nie rozgadała;)))Kochana mnie taki zestaw odpowiada bardzo,aczkolwiek wiesz,że podoba mi się też połączenie złota z niebieskościami.
    Ja wciąż i niezmiennie podziwiam Twoje zdolności do tworzenia kompozycji.Mnie zajmuje wieki zanim wszystko do siebie dopasuje i poskadam;)
    Czekam co Ty znowu nam pokażesz;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny. Śliczne są te zdobienia. Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś dla fanów srebra, czyli dla mnie! Srebro w każdej postaci. U Ciebie jak zwykle elegancko i starannie wykonane. Pomysł goni pomysł, a rączki nie nadążają odpoczywać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale jest Pani kreatywne hobby. Zazdroszczę takiego talentu!
    Zapraszam do mnie i wspólnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham i złote i srebrne święta ale stroik wyszedł ci Danusiu śliczny kolorystycznie jest bardzo elegancko wszystko dobrane pozdrawiam cieplutko Marii

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz absolutna rację! Tak jak srebro z niebieskim tak czerwień pięknie komponuje się ze złotem....ciekawe czy zgadłam połączenie następnej pracki? Pozdrawiam gorąco!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny stroik w typowo zimowych kolorach! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wygląda to zestawienia kolorów. Stroik jest bardzo dekoracyjny. Wyobrażam sobie jak pięknie będzie wyglądał po zapaleniu świeczki.
    Pozdrawiam Cię cieplutko i miłego wieczoru.

    OdpowiedzUsuń
  11. Niesamowity stroicze, piękne zestawienie kolorów. Danusiu, ale masz genialne pomysły, wspaniale wykonane dzieła, zawsze mnie zadziwiasz tym co tu prezentujesz.CUDO!Ściskam CIĘ serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietne zestawienie kolorów. Podziwiam Cię za pomysłówość. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny i cudne kolorki!!! Super pomysł i wspaniale wykonany!!!
    Cieplutko pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Podziwiam z zapartym tchem - jak wszystkie stroiki jakie nam pokazujesz:) Pięknie połączyłaś kolorki:) Zazdroszczę Ci Danutko tego tempa wykonywania prac:) Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Danuśko kochana, Twoje stroiki są cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  16. PZEPIĘKNEEEEEEEE

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)