poniedziałek, 1 grudnia 2014

Podsumowanie listopadowych złotek

Kochane moje czas na szybkie podsumowanie naszych złocistych śliczności.
Nie ma co się grzebać i przekładać ,trzeba jechać od razu na żywioł mimo ,że brak chęci i czasu ,aby znowu skrobać tego samego dnia   posta .Ale nic , usiadłam ,sprężyłam się jak tylko mogłam i już donoszę co nam wyszło.

W tym miesiącu zgłoszonych zostało 75 złotych prac.
Każda inna,inspirująca i ciekawa.Jak to zwykle bywa kilka osób  musiałam upomnieć ,pogrozić  palcem czy  zdyskwalifikować ich prace,jednak każdemu  dawałam szansę ponownego powrotu do zabawy,nie byłam aż tak okrutną  zołzą,jakby wydawać się mogło.
Z tej  możliwości co niektóre osoby zdążyły skorzystać i się na mnie nie obraziły( bo przecież nie ma o co,ja tylko pilnuję regulaminu  ),pojawiając się w zabawie ponownie z wszystkimi z wszystkimi poprawkami i pięknymi pracami,więc cieszę się i dziękuję moje artychy.

A kto się obraził na mnie  , to sprawia nie tylko mi przykrość ale innym uczestniczkom .
Ale dziś o samych pozytywach mamy pisać ,więc zamykam japę  z moimi uwagami .

Kochane moje jest  mi miło,że nadal chętnie się bawicie co mnie tylko upewnia ,że warto dla Was zabawę organizować i trochę się pomęczyć .
To nic ,że siedzę i wymyślam Wam te wszystkie głupoty w poście  ,banerki i kolory,to nic ,że czasem kilka nocek zarwę, aby  ogarnąć wszystkie komentarze ,zdjęcia ,kolaże.
Lubię to robić ,uwielbiam do Was zaglądać,motywować ,dopingować  i wspierać dobrym słowem .
Przy okazji wyłapuję nowe i   młode blogi ,które na stracie potrzebują wsparcia .

Moje artystki pewnie  nowością dla Was   nie jest ,że najbardziej w listopadzie  zaskoczyła mnie praca Eli,która wykonała banerek -banerka w fioletowo-złotych ślicznościach.
I dla niej mam dziś przygotowaną niespodziankę w postaci takiego oto banerka.



Elu ,ale to nie koniec bo w nagrodę (choć inni mogą myśleć, że za karę haha) proszę Cię, abyś to Ty wymyśliła na styczeń nowy kolor,jego inspiracje,banerek  i zasady.
Kochana masz czas do 24 grudnia,aby przesłać mi swoje propozycje na maila.
Jeśli do tego czasu nie dostanę propozycji,będę musiała się męczyć sama,także kochana do roboty ,nie zawiedź mnie Elcia.
Oczywiście mała niespodzianka do Ciebie poleci,ale to w terminie jeszcze nieznanym ,muszę się jakoś ogarnąć ze wszystkim .

A teraz już przechodzę do obrazkowego podsumowania .
No kolażach znajdują się 73 prace ,bo jedną gdzieś zgubiłam po drodze i nie mam pojęcia czyjej pracy brakuje .Także kochani krzyczcie kogo nie ma .
Ta zguba już się znalazła i kolaż jest poprawiony:)
A druga praca jaka się nie znalazła na kolażu to jest choinka Dorotki,gdyż czekam aż mi podeśle poprawioną pracę .

 Bombki ,dzwonki i inne ozdoby ,które  można powiesić nie tylko na choince 


Biżuteryjnie  


Kartki,obrazki i to co można powiesić na ścianie 


Uszyte,wydziergane i wyhaftowane 



Choinki 



Pozostałe złotka

Znów 100 nie została przez nas zdobyta,ale to nie szkodzi,może kiedyś ta chwila nastąpi i wtedy dopiero zaszalejmy.
A  najlepiej wynajmiemy jakąś knajpkę   i "Bania u cygana do rana " hahaha,pod warunkiem ,że sponsor się znajdzie hihi.
 Na zakończenie moje złotka chcę powiedzieć ,że będę od dziś mówić o Was   sreberka, a to dlatego,że 
 post z nowym kolorem już się  pojawił .Także kto nie wie co i jak zapraszam do siebie klikając tutaj lub z bocznego paska .

Spokojnych snów 

Danutka:)))


40 komentarzy:

  1. Dziękuję za wspaniałą zabawę w złocie, teraz sreberkiem, szarościami się pobawimy.
    Imienniczko, Ty moja, spocznijże trochę, bo z sił całkiem nam opadniesz, tak po prostu, wrzuć trochę na luz.
    Buziaczki na dobranoc.)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szalejesz, kochana, szalejesz. jak Ty to robisz, że nadążasz ze wszystkim. Dopiero co śledziłam jednego posta, a tu następny, i to z kolażami. Cudowne te prace, ale uderzająca w moje czuła miejsce jest maseczka. Uwielbiam!!! Sama mam mały zbiór maseczek, o których planuję posta, ale dopiero po powrocie do kraju, bo nie wszystkie są obfocone :p Pozdrawiam cieplutko. Ps. może od przyszłego roku dołączę się, bo w grudniu już nie zdążę nawet zaprojektować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Danusiu ale się musiałas napracowac , żeby ogarnąc taką ilość prac do kolaży. Podziwiam i bardzo dziekuje za zorganizowanie zabawy i serce jakie wkładasz w jej sprawne poprowadzenie.
    Wszystkie prace sa cudowne i dopier teraz widać ich różnorodność. I faktycznie nie ma ani jednej podobnej pracy , wszystkie sa inne i wszystkie wyjątkowe.
    Gratuluje Wszystkim dziewczynom , które wzieły udział w zabawie i licze , że sreberek będzie jednak 100 .
    Pozdrawia as Wszystkich i życzę udanje zabawy w kolejnych kolorkach. !!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie prace są cudne;) I tym wyróżnieniem dla Elizy wcale nie jestem zaskoczona, bo się dziewczynie należało i to bardzo. Juz nie moge się doczekac co tam nam na styczeń wymyśli, bo mam nadzieję że sie podejmnie tego no niezbyt łatwego wyzwania, ale wierzę że podoła temu zadaniu;)
    Ja jeszcze muszę pozaglądac do niektórych dziewczyn, nie wiem kiedy ale na pewno je odwiedzę;)
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej Danusiu, Ty to naprawdę jesteś cudowną kobietą. Wkładasz tyle pracy, żebyśmy się dobrze bawiły:) to prawda, regulamin jest po to, żeby się do niego stosować. Obrazek Eli rewelacyjny - wyróżnienie zasłużone, a ja dopiero jestem otworzyłam trzecią dziesiątkę "artystek kolorystek" do komentowania :) ( kto późno przychodzi sam sobie szkodzi) i dopiero teraz podziwiam prace dziewczyn (mam mała podpowiedź w Twoim kolażu) ile to jeszcze wspaniałych prac zostało do skomentowania:) pozdrawiam wieczornie Ciebie i wszystkie uczestniczki:) p.s. na sreberko postaram się wcześniej załapać:)

    OdpowiedzUsuń
  6. No to ja będę krzyczała - MNIE NIE MA :-(((((( buuuuu a tak się starałam, anioła z bólem dziergałam, a Danusia mnie zgubiła po drodze :-( ojoj co to będzie co to będzie, chyba pójdę w kąt się popłakać .... hehehe Nie no płakać nie będę, bo jeszcze mi Kochana sreberko wyrzucisz ;-)
    Ps. Srebrne zadanie odrobione, tylko czy dobrze?
    Buziaki Kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i zguba się odnalazła,dzięki za wrzaski :)
      Agnieszko Twój aniołek już wylądował na kolażu pośród pozostałych złotek
      Buziaki :)

      Usuń
  7. Danusiu podziwiam Cię i dziękuję za prowadzenie zabawy, za poświęcony czas i pracę włożoną w przygotowanie poszczególnych "rzeczy" dotyczących zabawy. A że wkładasz w to wszystko swoje serduszko to widać gołym okiem.
    Elunia zasłużyła na wyróżnienie - taka pomysłowa , wspaniale wykonana praca, która zaskoczyła nas bardzo pozytywnie. Jestem ciekawa co tam wymyśli dla nas na styczeń;)
    Żabcia została obsypana pięknym i różnorodnym złotkiem - każde inne, wyjątkowe i niepowtarzalne.
    Przepraszam Artystki Kolorystki, do których jeszcze nie dotarłam - wybaczcie mi opóźnienie.
    Pozdrawiam cieplutko wszystkie Artystki Kolorystki:) Sreberkom życzę udanej zabawy.
    Danusiu pozdrawiam Cię cieplutko:) Buziaczki:) Kasia

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś wspaniała: ) jak Ty to wszystko robisz masz dłuższą dobę niż inni śmiertelnicy ? Bardzo dziękuję za możliwość udziału w tej cudownej zabawie: )

    OdpowiedzUsuń
  9. Danuś zwolnij kobieto :D roboty co nie miara, ale cobyśmy robiły bez Twojego wyzwania? bo choć mam mało czasu to i tak zżerającą mnie ciekawością czekam, co też wymyślisz w następnym miesiącu:D
    Praca Eli zasłużyła na wyróżnienie, bo pamiętam w jakie osłupienie mnie wprowadziła:D ale i reszta prac jest świetnych.
    Danusiu dziękuję za te zabawy i czekam na następne,
    buziaki i pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety nie udało mi się dołączyć do zabawy.... :( i nie wynika z mojego lenistwa...bardzo mi przykro z tego powodu.Podglądam Twoje poczynania i jestem pełna podziwu za zaangażowanie i włożone serce w to co robisz ♥ a z regulaminem krótka piłka jest i trzeba go przestrzegać,nie ma co nad tym dyskutować ani się obrażać! Pozdrawiam serdecznie ♥
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Elizie gratuluję banerka a wam wszystkim dziękuję za wspaniałą zabawe - no i co ? kontynuujemy - dalej - dzięki Danusiu za tak spokojny choć raz w twej zabawie coś tam wymodzę i czekam na twój nr. telefonu i bez gadania bo poproszę wreszcie Anulke ale nie chcę tego robić przez pośredników - buziole ślę kochana - Marii

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystko w jednym miejscu bardzo ładnie, super to wygląda a Ciebie podziwiam za ogorm pracy jaki włożyłaś żeby to wszystko zebrać

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie prace cudowne :) Dobrze Danusiu, że je kolażujesz, bo można od razu wszystko ogarnąć mając wciąż za mało czasu. Ale jestem, oglądam i podziwiam :)
    Buziaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna galeria złotych prac. Gratuluję wszystkim paniom - wykazały się niezwykłą kreatywnością.
    Buziaki dla wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za te kolaże :) Dopiero tutaj widać, ile prac kolorystki dokonały. To niesamowite, jak jednym pomysłem rozruszałaś blogosferę :) I że mogłam odwiedzić tyle niesamowitych blogów.

    OdpowiedzUsuń
  16. i jak piekna systematyka i uporządkowanie!
    jestem pod wrażeniem ilości włożonej pracy :-D

    cześć Ci i chwała! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. No, tempo to ty masz zabójcze. Kolaże jak zwykle imponujące :) A swoją drogą to nie wiem, czy zauważyłaś, że "Szuflada" pozazdrościła nam kolorków i ogłosiła wczoraj wyzwanie "Biel ze złotem". Plagiat?

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja powiem jedno,zazdroszczę Wam tej zabawy.
    Gdzies uciekłam,zakopałam się w codzienności i nie wyrabiam z niczym.Blog odstawiłam na boku,rzadko tutaj zaglądam.
    Podziwiam Cię Danusiu,Twój zapał i zaangażowanie.
    Dzięki kolażom mogłam w biegu obejrzeć cudowne prace.
    Wszystkie są super,ale mnie jakoś tak w oko wpadła maska Martusi i cudowne serce ewy.
    Pozdrawiam Cię ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale piękne podsumowanie! Wspaniała galeria prac!
    Danusiu, wkładasz ogrom pracy i serca w to co robisz, ale dajesz nam mnóstwo radości i wspaniale mobilizujesz! Chwała Ci za to :-)
    Pozdrawiam wszystkie Artystki-Kolorystki!

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam Twoje posty, a podsumowania kolorków i piękne kolaże w szczególności.
    Dziękuję za cierpliwość i ogrom pracy jaki wkładasz w ta "naszą" zabawę :) Dopiero przy takim zgromadzeniu wszystkich prac widać także naszą "ciężką" pracę włożoną w dotrzymanie wszystkich wytycznych. Wszystkie prace są piękne i mogę je długo podziwiać :)
    Pozdrawiam i do zobaczenia w następnym, sreberkowym kolorku :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolejny świetny kolaż z naszymi pracami i świetnie przez Ciebie Danusiu wykonana praca. Dzięki Ci kochana że dla nas wymyślasz co miesiąc te kolorki a potem wszystko tak ładnie podsumowujesz. To na prawdę dużo czasu zabiera więc tym bardziej ogromne brawa się Tobie należą. Praca Eli mnie też urzekła i wcale się nie dziwię że dostała wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo, bardzo dziękuję za wyróżnienie. Rety!!!!!! wcale się nie spodziewałam. Wiele prac jest ślicznie wykonanych i podziwiam ich różnorodność, Cieszę się, że dzięki Tobie poznałam tyle kreatywnych koleżanek i mogę je odwiedzać i podglądać co robią.
    Podsumowanie kolorków wyszło Ci świetnie. Fajnie, że tyle osób bierze udział w zabawie.
    Nie zawiodę i coś przygotuję na styczeń. Odezwę się na @ jak coś wymyślę.
    Dziękuję za Wspaniałą zabawę.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziś króciutko, bo dopiero wróciłam po całodziennym maratonie i padam na twarz:(
    Gratuluję Eli - rzeczywiście wyróżniająca się praca. Gratuluję też wszystkim Artystkom-Kolorystkom - wszystkie prace są cudowne!!! Przede wszystkim jednak Tobie Danuś dziękuję, że ogarniasz to wszystko, trzymasz nas w ryzach, kontrolujesz, motywujesz, ganisz, chwalisz, nagradzasz... Zdaję sobie sprawę ile to pracy, więc wielki pokłon dla Ciebie:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dzięki Danusiu za świetną zabawę. W listopadzie się nie wyrobiłam, ale mam nadzieję, że w grudniu ponownie dołączę do zabawy. Świetne kolaże. W wolnych chwilach pooglądam na spokojnie wszystkie złote prace i poodwiedzam dziewczyny, bo na to zasługują. Wszystkiego dobrego! Odpocznij trochę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Same piękne kolaże nam przedstawiłaś :) A każdy następny coraz bardziej daje po oczach złotkiem :)
    Dzieki Ci Danusiu, ze tak co miesiąc się o nas wszystkie troszczysz i organizujesz te kolorki, banerki i wszystkie posty, i że Ci się to udaje wszystko ogarnąć i nie zwariować :) To serio dużo czasu zabiera i my to doceniamy :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkie prace jak zwykle bardzo fajne! :) Dziękuję za miłą zabawę. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Danusiu, piękne podsumowanie:) i Ogrom pracy wkładasz, za który ci serdecznie dziekuję:) Mam nadzieję, że pociechą i wynagrodzeniem ci tej pracy jest nasza radość z udziału w zabawie:)
    A prace mam wrazenie że z miesiaca na miesiąc jakby piękniejsze:)
    Duża buźka dla ciebie i wszystkich artystek kolorystek.za pracowity listopad:)
    A teraz jeszcze propozycja, aby może w grudniu osiagnąć setkę: Jeśli by każda z nas, która ma zamiar wziać udział w zabawie zamieściła na swoim blogu i banerek i w najbliższym poscie (lub postach) przypomnienie o zabawie, na pewno zachęcimy kolejne zdolniachy, tym bardziej, że kolorek na święta wybrałas super i powinien większości pasować:) Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny temat, piękne prace i oczywiście piękne podsumowanie. Dziękuję Danusiu :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kochana podziwiam Cię za poświęcenie, tyle czasu dla Nas poświęcasz :* kolaże świetne, tyle pięknych prac a a 100 jeszcze zdobędziemy :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  30. Danusiu, ale kolorystki się spisały! Piękne prace, a Eliza zaskoczyła wszystkich.
    Nowy kolor też świąteczny jak i złoto. Ciekawe co wymyślą kolorystki:) Pozdrawiam serdecznie i zdrówka życzę.

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystkie prace zasługują na złoty medal :) A Ty Danusiu w szczególności, za ogarnianie tego wszystkiego :) Setka jeszcze nadejdzie, jestem tego pewna :)

    OdpowiedzUsuń
  32. kochana Danusiu - ja wprawdzie nie na temat, ale chciałam Cię poinformować, że robisz cudne rzeczy i zainspirowałaś mnie swoimi świecznikami z kwiatami z zimnej porcelany do zrobienia takiego tylko w miniaturze - w skali 1:12 :) zobacz sobie w wolnej chwili: http://akrimdolls.blogspot.com/2014/12/swiateczne-stroiki-w-miniaturze-po-raz.html

    OdpowiedzUsuń
  33. Już gotowe. Dodałam zdjęcie. Troszkę mi zetrwało ale już dałam radę. Przepraszam, że tyle trwało i dziękuję za cierpliwość. A teraz lecę nadrabiać zaległości.

    OdpowiedzUsuń
  34. Baner to jest najbardziej odjazdowa praca. W grudniu być może rekord padnie gdyż kolor zwłaszcza w wersji srebrnej bardzo choinkowy.

    OdpowiedzUsuń
  35. Końcówką posta powaliłaś mnie na kolana. Wieki temu wybraliśmy się na disco z kuzynkami, kuzynem i innymi znajomymi. Moja kuzyneczka kochana zawsze cudowała swoje słowa w angielskojęzycznych piosenkach, ale akurat na tej imprezie nieco przegięła. To był czas, kiedy bania u cygana była hitem, a Kasieńka moja kochana darła dziób na całą disco "bania myster Gana do rana", bo myślała że tekst jest angielski, buahaha. Do dziś lejemy po nogach, bo wtedy każdy z opadniętą koparą zerkał na nasz stolk :)
    Cieszę się niezmiernie, że tym razem padło na naszą kolorkową koleżanką z wymyślaniem koloru :)
    Jeszcze nadrabiam komentarze u złotek, tutaj już pojawiają sie nowe prace. Doba za krótka :)
    Buziaki kochana

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo inspirująca zabawa, powstały same cudeńka!

    OdpowiedzUsuń
  37. Gdy tylko zobaczyłam wykonaną przez Elizę replikę grudniowego banera, od razu napisałam w komentarzu u niej, że wiadomo, kto baner na następny miesiąc wymyśli - sprawdziło się :-)

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)