poniedziałek, 1 grudnia 2014

Cykliczne kolorki - grudzień

Czołem artystki !
To już 6 raz bawimy się kolorami.Aż wierzyć się nie chce ,że tyle czasu wytrzymaliście  ze mną .
Jak już wiadomo,dziś jest pierwszy dzień miesiąca,więc przybywam do Was z kolejnym kolorkiem.
Jednak tradycyjnie zanim dowiecie sie jaki to będzie  kolor, obowiązkowo poprzynudzam i coś tam opowiem .


Czy lubicie kochani bajki animowane dla dzieci?

Bo ja uwielbiam - te stare z dzieciństwa ,gdzie na dobranockę leciał Bolek i Lolek ,Jacek i Agatka,Reksio czy Rumcajs.

Ale też lubię te współczesne wersje  kinowe  takie jak Shrek,Epoka lodowcowa czy Madagaskar.
Zajmę Wam chwilkę tym ostatnim filmem ,a to dlatego ,że ta wspaniała czwórka z nowojorskiego Central Parku  jest tak sympatyczna ,wesoła i  bardzo zżyta ze sobą,że nie jeden/jedna chciałby mieć takich przyjaciół   .
A bohaterami tego filmu są  lew-Alex,zebra -Marty,hipopotamica -Gloria i żyrafa -Melman
Każde zwierzę jest o innym umaszczeniu ,godnym pokuszenia się o połączenie kolorów w naszych pracach.

A ponieważ grudzień jest bardzo oczekiwanym miesiącem szczególnie przez dzieci,ze wzgledu na mikołajki czy podchoinkowe prezenty ,to warto w tym miesiącu pójść w całkiem innym kierunku.




Ale w tym filmie są także 4 odlotowe  pingwiny: Skipper,Szeregowy,Kowalski i Rico,które wręcz uwielbiam. To są dopiero wymiatacze ,na wszystko znajdą sposób .

Pingwiny kojarzą się z zimą ,lodem,śniegiem czy nawet grudniem i zbliżającymi się świętami i byłyby  idealnym pomysłem na naszą zabawę ,gdyby nie to ,że czarno-białe prace robiliśmy już w sierpniu.


Pewnie zastanawiacie się w tym momencie co ta Danutka znów nawymyślała.

To powiadam Wam  ,że nie jest źle,a nawet będzie lepiej niż w listopadzie,z tego względu ,że zapanuje przedświąteczna gorączka i wszyscy będziemy zalatani i zarobieni po łokcie.

Ale jest jeszcze jedna fantastyczna postać w tej bajce,a mianowicie król Julian ,czyli król lemurów,który swoją sławę zdobył chyba znaną wszystkim piosenką
"Wyginam śmiało ciało ..."

I to on zamieszka na grudniowym banerku .

A dlaczego Julian ?


Ano dlatego,że na kolor grudniowy zaplanowałam różne odcienie szarości ,a dla ułatwienia Wam  pracy  również mogą to być srebrne kolory.



Jeszcze tylko kilka inspiracji  dla Was na ten miesiąc.






Ogólny regulamin zabawy znajdziecie  TUTAJ-szczególnie  osoby nowe proszę o zapoznanie się z jego treścią ,żeby potem nie było niespodzianek,że Wasz link nagle zniknął 

Zasady i wytyczne do grudniowego koloru
1.Chęć udziału w zabawie wyrażacie w komentarzu  pod tym postem
2.Zabawa potrwa od 1 do 31 grudnia 2014 do godziny 23:55
3.Prace mają składać się z min   50 %   koloru srebrnego, szarego czy  siwego  i dodatkowych kolorów jakie sobie wymyślicie.Ich ilość nie jest ograniczona 
Jest tylko jedna przeszkoda
!!!!!!!!!!!!!! 
nie można używać koloru niebieskiego ,który idealnie pasuje do grudniowego kolorku.
4.Jak w każdym miesiącu wspominamy o upodobaniach do wybranego  koloru 
5.Link wrzucacie do żabki na pożarcie  pot tym postem .
6.Życzę miłej zabawy :)

Kochani kilka słów wyjaśnienia.
Skoro przewodnim kolorem miesiąca jest ten podany na banerku to proszę pilnujcie się trochę tych ilości % ,aby znów sytuacja się nie powtarzała jak było przy złotkach,gdzie  wymaganego koloru było ledwo 10 %.

I to byłoby na tyle co przygotowałam na grudniową zabawę .
Także kto się bawi z nami ,kto jest taki odważny ,że zdecyduje się na szaro-srebrzyste kolorki?

Ja jestem chętna na mur beton ,choć jak zawsze nie mam pojęcia co tam wymóżdżę ciekawego.

Buziaki kochani :)


ZANIM DODASZ LINK ZAPOZNAJ SIĘ DOBRZE Z REGULAMINEM TUTAJ


88 komentarzy:

  1. Fantastycznie- jutro, a właściwie dzisiaj nad ranem:))) działam zatem najpierw w szarościach i złocie- oczywiście białym złocie próby...
    Danusiu- ależ trzymałaś w niepewności:) Uwielbiam polskie bajki i chętnie z dziewczynkami je oglądamy.
    Ach miała jeszcze cosik napisac, hm... aaaaa... inspiracja z niebiesko- srebrną choinka trochę wprowadza nas w błąd skoro niebieskiego koloru mamy unikać:))) hi hi hi hi:D
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martuniu wszystko jest ok,wkradł się mały chochlik ale już poprawione .
      Powodzenia z szarościami .Buźka :)

      Usuń
  2. No tak , ja cierpliwa jestem do 24:00 komentowałam złotka i nie mogłam sie położyć o ludzkiej porze bo do rana bym umarła z ciekowości co też nasza Królowa wymyśliła tym razem. No Madagaskar - kurcze mam tyły bo bajki nie oglądałam , zatrzymałam się w rozwoju na BOlku i Lolku i Jacku i Agatce. Chyba sie musze doszkolić, a własciwie dooglądać.
    Sreberko było jednym z moich typów ale drugim był niebieski.... no ale czego sie można było
    spodziewac , To co najbardziej oczywiste zostało zabronione . Królowa sobie niebieskości nie życzy i zrobiła tomz pełną świadomością i premedytacja bo przecież srebrno niebieska choinka jest odjazdowa !!!. No nic piszę się oczywiście do zabawy, nie odpuszczę , nigdy w życiu !!!
    Dziewczyny życze Wam powodzenia i mam nadzieję że i Wy nie odpuścicie. Powodzenia
    A Tobie Królowo dziękuję za trud jaki wkładasz w przygotowanie zabawy .
    Pozdrawiam serdecznie w tą mroźną nockę.

    OdpowiedzUsuń
  3. O rany to się zimno zrobiło, w listopadzie Alaska a teraz to na Grenlandię trzeba jechać. To do roboty:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Danusiu oddaj niebiesko - srebrna choinke bo wychodzi na to że mam omamy albo naćpana jestem !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha zostanę przy tej drugiej opcji haha,bo mi się podoba to Twoje naćpanie .A i literówek przy tym jak mało,jakbyś to nie Ty pisała.
      Tak na poważnie to zapomniałam ją wywalić zanim opublikowałam ,ale już jest inna w zatępstwie ,równie piękna jak tamta.
      Buźka Anula i powodzenia w szarościach :)

      Usuń
  5. Jak to szary??? Miał być BIAŁY! Bialutki, bialusieńki jak śnieg ... :-( No to znowu Danusiu pojechałaś nam po rajtach. Chociaz w sumie trochę spodziewałam się srebrego, ale z białym, bo taką pracę już mam gotowiusieńką, ech, znowu trza będzie myśleć, bo jak już raz wskoczyłam żabie na pożarcie, to nie mogę się wycofać, chcociaż już teraz wiem, że nie będę dosypiać ... Ale szary? Nie przełknę tego, biorę się już za srebrny jeśli już. Ale, ale, ale ... Jak go wymieszam z białym to dostanę po głowie bardzo mocno, czy tylko mocno? Pytam, na wszelki wypadek gdybym jednak z czymś nowym nie wyrobiła ... Niby wyżej jak byk napisane, że można mieszać z każdym, aby nie niebieskim, ale wolę zapytać.
    Dobra, idę wracam do tych kartek jeszcze na godzinę, buziaki Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana jak będzie te min 50 % szarawych srebrzystości to miksuj sobie z czym chcesz,byle ani grama niebieskiego nie było.
      Buźka :)

      Usuń
    2. No to poszło Danusiu :-) Uffff, oby z górki ;-)

      Usuń
  6. No chyba będę pierwsza zapisana :D kocham szary wiec od razu sie piszę, juz myślałam ze bedziemy tworzyć w kolorach zwierzaków z bajki dobrze że wybrałaś Juliana prace z pewnością będą wystrzałowe jak on sam :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, strzał w 10 ! Musisz wrzucić coś wyjątkowego:-)

      Usuń
  7. Też lubię bajki zarówno te starsze (do listy dałabym jeszcze kilka np krecika) jak i te nowe (niektóre są masakrycznie głupie ale ostatnie które mi się podobały to hotel transylwania i ralph demolka) Jest też jedna która zawsze będzie w moim sercu - Król lew. Ale tematem głównym jest kolor i nie pewiem mam kłopot z pomysłem na prace ale zawsze tak mam a i tak coś wykombinuję więc bawię się na 100%. Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O jak się cieszę ;) mam prace która nie była publikowana....a tylko dlatego że nie miałam wtedy bloga;)....dziękuję za ten kolorek strzał w 10 ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Danusiu tak szybko czas leci i pomyśleć,że 6-ty raz będziemy malować świat kolorkami - kiedy to minęło?! Pamiętam jak zapisałam się do zabawy mając troszkę ponad miesiąc hi hi hi:) To już a może dopiero pół roku wspaniałej zabawy? W sumie jest wiele kolorków ;) Ja się bawię na mur beton:))) Banerek z Julianem zabieram od razu:))) Oj będę "wyginać umysł " ;) myśląc nad pracą do tego grudniowego kolorku, bo niebieskiego nie można użyć. Nie, żebym narzekała;) wręcz przeciwnie - ja się cieszę:)))
    Kochana Danusiu wytrzymujesz z nami;) i dalej prowadzisz zabawę - dziękuję:)))
    Pozdrawiam Cię cieplutko , przesyłam buziaczki:)
    Pozdrawiam również wszystkie Artystki Kolorystki:)
    Kasia



    OdpowiedzUsuń
  10. Danusiu czy Ty kiedyś odpoczywasz?
    Ja oczywiście stawię się na wyzwanie, jeszcze nie wiem jak i kiedy, ale praca będzie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj Danusiu, widzę, że odzyskałaś humorek po szpitalnym maratonie - super!!!!!
    Kolorek jak dla mnie - idealny! aby formalności były spełnione - zgłaszam swój udział w grudniowej zabawie, pozdrawiam cieplutko z mroźnych Mazur!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kompletnie nie mam pojęcia co zmontować, ale czekałam na kolejny kolorek i z takimi zasadami to szaleć można. Tak więc zapisuję się już dziś, pozdrawiam cieplutko i trzymaj się Danutka zdrowo :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. No to ja się zapisuję i mam nadzieję, że tym razem kolorów będzie w sam raz:-D

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiedziałam! Skoro było złoto, to musi być i srebrna szarość. Żeby było ciekawiej, to właśnie siedzę w szarym sweterku i podziwiam swoje srebrne paznokcie, bo szarość, podobnie jak czerwień, to kolor dominujący w mojej garderobie. Biorę się do pracy :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Danusiu, tak coś czułam, że po złocie się posrebrzy na blogach:) jak dla mnie bomba, bo lubię ten i szary kolor,ale co zrobię to sama jeszcze nie wiem:)
    Buziaki i spokojnego tygodnia:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję za wreszcie przyjazny kolorek, szarości to to co lubię, a że dodatek srebra, no cóż, czymś trzeba okrasić zabawę. Ja jestem chętna zapisuję się już dziś, pracę mam w głowie.

    OdpowiedzUsuń
  17. No proszę, rzeczywiście Danusiu coś te bajki nam dziś w głowie :) O ja miło wspominam zarówno Bolka i Lolka, jak i wiele innych z tamtych czasów, w końcu to czasy mojego dzieciństwa :) Jak i te teraźniejsze, uwielbiam Shreka czy Epokę lodowcową, itd... A króla Juliana to uwielbia moja teściówka :) Srebra i szarości... hmmm Całkiem na coś innego się nastawiałam, myślałam, że może teraz w czerwień pójdziemy, a tu taki kolor. I myśl teraz człowieku co tu zrobić...? Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  18. łał Daniusiu wybrałaś fajny kolor, to ja już nawet konczę pracę z tym kolorkiem, szary i srebrny mniam, a poza tym możesz puisac pościk możesz :) długi czy krótki chętnie poczytam, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj Danusiu :) Muszę Ci powiedzieć, że dzięki Tobie coraz lepiej mi idzie przezwyciężanie mojej słabości jaką jest wieczne spóźnianie się :) w październiku byłam na samym końcu, w listopadzie w środku, a w grudniu - no sama zobacz :) Hehe :) dziękuję i pozdawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. No i super, choć w pierwszym momencie szary wydawał się smutny na święta, ale ze sreberkiem będzie swiątecznie:) Szkoda, że bez niebieskiego:( no ale przeciez jakieś utrudnienie być musi, a i tak dałaś nam w tym miesiącu dużą swobodę:) Oczywiście zostaję w zabawie z największą przyjemnością:D
    A Tobie Danusiu wielkie podziekowania, że nam miłościwie królujesz :)
    Pozdrawiam serdecznie ciebie i wszystkie artychy:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Klasyczne kreskówki mają w sobie to coś, że chce się je oglądać do końca życia :) Ale żeby skojarzyć je z szarym kolorem, to na to bym nie wpadła. Szarości się spodziewałam już w listopadzie, więc i na grudzień też mi pasuje :) Lubię i szary i popielaty i srebro (siwy to już raczej mnie lubi), więc problemu nie będę miała ze zrobieniem czegoś w tych kolorach. Ale z tym niebieskim, to sobie wymyśliłaś! I tło w banerku to chyba tak na złość. Mimo to piszę się na szary.
    Pozdrawiam i zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uzalezniasz Danusiu!!
    Pierwsze co zrobilam po przetarciu oczu to... zajrzalam jaki to kolorek bedzie krolowal ;-)))
    Tez bardzo lubie bajki, nawet do kina na niektore chodze ;-)))
    Tym razem szybciej wstawie prace coby na czas watpliwosci wyjasnic - choc mam nadzieje, ze tym razem nie bedzie to konieczne ;-)))
    Milego tygodnia i duuuuzo usmiechu

    OdpowiedzUsuń
  23. Aż trudno uwierzyć , że tyle szczęścia miałam tym razem :) Właśnie miałam publikować mojego nowego posta, ale postanowiłam jeszcze sprawdzić co tym razem Kochana wymyśliłaś na grudzień, i co kolorek mojej pracy idealnie pasuje. Chyba jeszcze nigdy tak szybko nie uporałam się z wyzwaniem

    OdpowiedzUsuń
  24. Hmmmm...... no szarości i srebrzystości uwielbiam, lubię się nimi otaczać, a tymczasem w głowie pustka, może to z niewyspania, ale dosłownie "widzę ciemność" :-) No nic, banerek zabieram i mam nadzieję, że coś mnie oświeci w miedzyczasie :)
    PS: Też liczyłam na biel :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zaskoczona, ale pozytywnie:-) muszę wymyślić coś fajnego już uruchamiam szare komórki;-)

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo fajnie to wymyśliłaś Danusiu :) ale srebrnego to w życiu bym z Królem Julijanem nie skojarzyła :D i nawet mam już pomysł na srebrzystą pracę - będzie bardzo srebrnie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Działajcie dziewuszki, działajcie !!!! Ja w tym roku poddaję się na każdym gruncie:) , ale chętnie popatrzę:):):)!!!Pozdrawiam!!1

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajnie się składa że będzie to kolorek srebrny :) ja się zgłaszam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. A ja się na nic nie nastawiałam, czekałam z ciekawością na nowy kolorek i jestem zadowolona ... że już wiem o jakim kolorze mam myśleć haha :) Jestem tylko trochę zaskoczona i zdeprymowana szybkością przygotowania prac przez niektóre koleżanki. No ja tak szybciutko chyba jednak nie potrafię - haha :) Zapisuję się oczywiście i idę szarzyć w spokoju :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. O matko, ale wstęp!!!!!!!!!!!! Już myślałam ze nie doczekam się kolorku hehe, ale jest!!! Powiem że spodziewałam się srebra lub bieli, czyli jest dobrze;) Jeszcze nie wiem co zrobię, ale na pewno zapisuję się do zabawy;)
    Bajki uwielbiam wszystkie o których pisałaś, dodam jeszcze Krecika oraz Żwirka i Muchomorka... ech, to były czasy.
    Pozdrawiam Danuś:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Suszymy ząbki panowie! Matko, aleś pojechała z tematem. Pingwiny i Julka mam na co dzień, bo moje dzieciaki wciąż oglądają kolejne odcinki Pingwinów z Madagaskaru. Kolorek zapodałaś całkiem fajny, choć mi zdecydowanie ostatnimi czasy zupełnie obcy. Ale, że co ja tutaj widzę? Żaba pożarła już cztery linki? Mają kobiety tempo. SZALONE !!!
    Właściwie to ja wpadłam do Ciebie skomentować choinkowe obrazkowe cudeńka, a tutaj przecież pierwszy i nowy kolorek. Zaskoczona jestem, bo jakoś mi umknęło, że to już grudzień nastał. Tylko gdzie, się ja pytam, jest śnieg ?? Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  32. Jest fajnie, Julian jest bombowy! Często sobie podśpiewuję: "wyginam śmiało ciało" - szczególnie rano jak z łóżka nie chce się wyjść. Ja się żadnego koloru nie boję ale jestem pod wrażeniem Twoich pomysłów Danusiu. Do każdego wyzwania jesteś pięknie przygotowana, pełny profesjonalizm.
    Nie minęła jeszcze doba a na jęzorze już cztery zgłoszenia - czyżby w grudniu miał paść rekord?
    Buziaki zostawiam i lecę dalej...

    OdpowiedzUsuń
  33. To będą bardzo świąteczne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  34. To mnie zaskoczyłaś, nie samym kolorem a tym, że z niebieskim nie można go zestawić, bo akurat robię coś srebrnego z morskim niebieskim, ale to nic zrobi się coś innego;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wiedziałam, wiedziałam, nawet już coś w srebrze zaczęłam szykować, ale przychomikowałam, że może się przyda i co... jak znalazł. Czytając jednak wstęp już zaczęłam tracić nadzieję, bo to troszkę przewrotne było. Fajnie jest, więc do dzieła. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Gaduło kochana, uwielbiam te Twoje wywody i opowiastki- uruchomiają wyobraźnie. Gdyby je wszystkie spisać po kolei, byłoby opasłe tomisko- lektura na długie zimowe wieczory i zero nudów
    Danusiu- serce, motyl, choinka- przepiękne inspiracje :)
    Pozdrawiam cieplutko i buziaki ślę <3

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam Madagaskar,4 pingwiny,a króla Juliana kocham namiętnie,więc banerek z jego podobizną już zawieszam.Kolorki są super,a ja w przeciwieństwie do większości wypowiadających się nie lubię niebieskiego,więc mi go nie żal,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. No nieźle! Ja się dopiero zgłaszam do zabawy, a tu już cztery pracusie swoją robotę wykonały:-).
    W sumie to mam już srebrną pracę, nigdzie nie publikowaną... nawet dwie... hmmm... co tu zrobić? Może jeszcze się postaram i zrobię kolejną, bo ja tak lubię srebro :-) wtedy sie zdecyduję!
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. kurna kurna kurna - do cholipy babsztylu niedobty - gdzięś ty była 20 lat temu ? - jak ja uwielbiałam popielatowy kolor i miałąm pełną szafę ciuchów - ech zdziecinniałaś chyba na te swoje młodsze stare lata Danuśka ale wiesz co ci powiem - to ci powiem ty masz jakiegoś bzika bezbłedności kierowniczej razem byśmy dwie fury węgla pociągły i jeszcze się cieszyły że dały my radę - no masz ci los coś wymyślę i już tym razem nie będę pisać o dyskwalifikacji a wiesz że mnie korci te słowo - a tak na poważnie - pewnie że wezmę udzial w zabawie i dizekuję ze mnie rozumiesz - więc trzymajmy się razem - acha i jeszcze jedno na meila proszę mi wysłać twój nr telefonu a to dlatego że w ferworze walki z nerwami wolę wysłać smsa z zyczeniami świątecznego a i zawsze nam się przyda w smesy pogadać - ja tylko proszę a ty bez gadania wysyłaj - odpisze i się przedstawię że to ja - buziole ogromne Marii i dziękuję bardzo za to że cię tutaj mam bo takich bab z jajami mało na tym świecie - pappappapa - sorki za błędy ale mi spieszno dalej poodwiedzać koleżanki

    OdpowiedzUsuń
  40. No dobra, zgłaszam się i lecę szukać jakiegoś fajnego wzoru pp do uszycia w szarościach....

    OdpowiedzUsuń
  41. Był brąz, było złoto, no to teraz czas na srebro:)
    Pingwiny powalają swoimi tekstami, Julian jest nieziemski, jego tekst:
    "Słuchajcie sensowne panienki
    Prawdziwy Król Julian tu stoi!" idealnie pasuje do naszej Danusi!!
    bo Ona wszystkiego pilnuje, nasza królowa Danusia:)
    "A zatem, przysięgam, że was nie zawiodę, nie tylko nie zawiodę, ale powiodę ku zwycięstwu i chwale. Albowiem „We Are The Champions”!" ,
    czyż nie jesteśmy z siebie dumne jak uda nam się stworzyć coś własnego, niepowtarzalnego?, jesteśmy zwyciężczyniami dla samych siebie:)
    pozdrawiam wszystkie "panienki" i życzę twórczego grudnia

    OdpowiedzUsuń
  42. ehhh nie dałam rady w listopadzie no ale moich ukochanych szarosci nie odpuszczę. Dopiero dziś ukończyłam moją złoto-białą pracę.

    OdpowiedzUsuń
  43. Zapisuję się do dalszej zabawy. Jeszcze nic nie wymyśliłam, bo w chwili obecnej jestem bardzo zajęta, ale obiecuję z pewnością coś wrzucę żabce na pożarcie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. Ha ha wiedziałam !!!
    Wyczuł to mój duży nochal,że grudzień będzie srebrny :) Tzn.szary,ale myślałam o srebrze i nie pomyliłam się :) No i całe szczęście,że przy zakupie złotych papirków dołożyłam do koszyka też i te srebrne,co daję mi już przewagę,bo 3/4 miesiąca nie będę latała za materiałami ...i nakarmię żabencję w pierwszym tygodniu grudniowym ...ufff :)
    Zatem zgłaszam moją gotowość do działania :)
    Pozdrawiam Cię Danutko kochana,dbasz o nas,byśmy się nie nudziły :) oraz Was wszystkie Artystki - Kolorystki :) Ciao :)***

    OdpowiedzUsuń
  45. O jejku, jak ja kocham Juliana! Strzeliłaś w 10 z tym kolorkiem no i oczywiście biorę udział w szaro-srebrnej zabawie :) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja myślałam, że mimo miłości do bajek nie czytałaś "Małego pokoju z książkami". ;). Trafiłaś idealnie w drugi kolor sukienki szytej przez Małą Krawcową , więc bajka zapewne potoczy się dalej... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. Danusiu już poprawiłam ...choineczki już są....gdzieś mi umkły:)

    OdpowiedzUsuń
  48. No rzesz Ty!!! Aleś Danuś wymyśliła, toż ja dopiero co wstawiłam srebrną choinkę, byłaby jak znalazł :( A tak znowu muszę myśleć co tu stworzyć, ale na pewno coś tam wrzucę żabce na pożarcie.
    Buziole ogromne.

    OdpowiedzUsuń
  49. To ja też się piszę... no raz kozie śmierć ;) Pomysł już mam. Materiały już kupiłam. Co z tego wyjdzie się zobaczy. Dzisiaj skonczyłam to, co miałam nadzieję, będzie się nadawało. Taką miałam nadzieję na biel, krem. No w końcu białe święta ;) Cóż, jutro może zacznę się srebrzyć. Banerek dodam jutro jak załączę komputer. Może być?

    OdpowiedzUsuń
  50. chciałabym chociaż zdążyć na jeden kolorek w tym roku bo tak czaje się i to chyba będzie 4 do którego się przymierzam i a to czasu brak na wykonanie a to pomysłu zawsze coś ale teraz się zawzięłam bo to wstyd by było żeby w grudniu nie wymodzić nic srebrzystego, tym bardziej że to taki zimowy kolor. szkoda tylko że nie ma tego niebieskiego no ale kto powiedział że ma być łatwo
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  51. Na mocy nadanej mi przez króla Juliana zgłaszam się do wyzwania :PP , mam nadzieje że żabcia pożre i nie odda :) serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  52. Niemożliwe Danutko, że pamiętasz Jacka i Agatkę, to znają tylko takie Dinozaury jak ja :)
    " Luliana " uwielbiam, człowieki też są fantastyczne i czasem też wyginam śmiało ciało :) dlatego w grudniu powracam, pewnie zrobię pracę dopiero po świętach, ale co tam, sztuka się liczy :)
    Przytulam, będzie dobrze !

    OdpowiedzUsuń
  53. Zachęcona poprzednią zabawą dołączam się również...

    OdpowiedzUsuń
  54. To ja się dołączam ponownie do zabawy, chyba wszystko ok? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  55. Uff wreszcie znalazlam koniec tch komentarzy zeby tez dolaczyc do kolorkowej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  56. dolaczam sie :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Z największą przyjemnością trwam nadal w zabawie :)
    Mam nadzieję,że wszystko " gra " ? :)
    Buziolki :)

    OdpowiedzUsuń
  58. To i ja się zapisuję,chociaz nie wiem czy uda mi się poprawnie to zrobić bo ostatnio mam problemy ale dzięki sugestii Ani spróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  59. Danusiu,chyba coś źle zrobiłam,wstawiłam linka do bloga ale jestem dopiero w trakcie pracy na konkurs,nie wiem teraz jak to naprawić,pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  60. No i dostałam po łbie ...Auuuć :) Ale to moja wina,przyznaję się bez bicia !!!
    Jak to się powiada,zjadła mnie rutyna ...Sądziłam,że Twój regulamin znam na pamięć,a jednak zawiodłam :( Nie doczytałam tego punktu,bo w zasadzie do tej pory nie był mi potrzebny i pewnie go po prostu nie przyswoiłam... Za co przepraszam ze skruchą ...Mam nadzieję,że będzie mi to wybaczone ;)
    Danusiu...ale to nic..najlepsze stało się przed chwilą...śmieję się sama z siebie,jakim cymbałem jestem !!! Wyobraź sobie,że nakarmiłam żabkę tylko u Ciebie ...a tam nie ... XD :)Weszłam,by usunąć link a tu nie ma,nie istnieje ...O żesz ty orzeszku,se myślę ...Puknij się w łeb... Zostałam zdyskwalifikowana za udział w wyzwaniu,bez zgłaszania tam pracy ....Uchhh...Jaka stara taka głupia. Melduję,że post poprawiony,czyli usunięte,to co zakazane,zaraz nakarmię Twoją żabencję ponownie....tym razem mam nadzieję,że mnie nie wypluje :)
    A na koniec stwierdzam,że powiedzenie " co nagle to po diable " w sam raz pasuje do tej sytuacji...Już nie będę tak mknąć,bo tylko z tego same kłopoty ...
    Pozdrawiam Danusiu i jeszcze raz przepraszam za kłopot.

    OdpowiedzUsuń
  61. Illonko pewnie,że wybaczę ,tym bardziej jak sama przyznałaś się do błędu i sklerozy .
    Kochana baw się dobrze u mnie ,niech Twoja karteczka będzie podziwiana i oceniana.
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Danusiu wrzuciłam link z moją pracą do żaby,ale nie wiem czy go połknęła,he,he,bo to dla mnie ciężkostrawna potrawa,buziaki Halina:)

    OdpowiedzUsuń
  63. Dziękuję Danusiu za pomoc,wreszcie się udało:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super,zdolna dziewczyna .
      Baw się dobrze z nami :)
      Buziaki :)

      Usuń
  64. Tym razem przeczytałam wszystko aby niczego już nie przeoczyć, jak poprzednio ;) Dołączam Danusiu , idę pisać posta , potem kliknę linka żabce :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Udało mi się też małe co nieco stworzyć na grudzień. Mam nadzieję, że Danusia zatwierdzi pracę.
    Pozdrawiam i zaraz idę karmić żabkę :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Udało mi się w końcu wyrobić NIE na sam koniec ;-)))
    Danusiu - dziękuję przede wszystkim za kursik... ale i za to że ta zabawa trwa...
    Mobilizuje i nakręca do działania ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  67. uf wymyśliłam i zrobiłam wreszcie coś srebrnego,no bardziej szarego. Mam nadzieję że Aniołek spełnia wymogi kolorystyczne. Buziaki i pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  68. I ja się zgłaszam-prace już mam...teraz to już tylko techniczne sprawy,a z tym mam najtrudniej :-(

    OdpowiedzUsuń
  69. Oczywiście się zapisuję, żabka będzie za chwilę i przeze mnie nakarmiona;)

    OdpowiedzUsuń
  70. Tym razem i mnie się udało coś wydziergać :)

    OdpowiedzUsuń
  71. uff zdążyłam jeszcze przed świętami i się zgłaszam na szarości jak najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  72. No to cos dorzucilam od siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  73. :) w końcu udało mi się zmajstrować moją pracę i się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  74. I ja się piszę na ten kolorek choć praktycznie w ostatniej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  75. Dołączyłam prace, udało się nie na ostatnią chwilę:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  76. Proszę proszę proszę przyjmijcie mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Zgłaszam się i ja. Wreszcie się wyrobiłam :) nie na 23:50 ;)

    OdpowiedzUsuń
  78. Hello, I want to subscribe for this blog to get most up-to-date updates, thus where can i do
    it please help.

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)