wtorek, 16 grudnia 2014

Matecznik i uniwersalny obrazek


Przysiadłam na chwilkę ,aby napić się  popołudniowej  kawki,odsapnąć od porządków  i nabrać sił na to co sobie jeszcze na dziś zaplanowałam .
A skoro już jestem na kompie to wypada coś pokazać i naskrobać kilka słów do moich czytelników i podglądaczy.
Wczoraj opublikowałam wyniki 1 etapu candy urodzinowego klik ,więc gdyby ktoś przeoczył zapraszam do zapoznania się ze zwyciężczynią.Oczywiście zabawa trwa nadal,więc nie ma co się smucić ,bo każdemu może dopisać szczęście w styczniowym losowaniu.

Tyle formalności ,przechodzę do sedna.

Najpierw chcę Wam pokazać jak wyglądał jakiś czas temu mój kosz matecznik,który co jakiś czas przechodzi małą metamorfozę..




A na podstawie tych kwiatków powstał znany większości artystek-kolorystek  mój srebrzysty serwetnik oraz 
dla pewnej wspaniałej  duszyczki Jadzi,taki oto uniwersalny obrazek z zimną porcelaną.
Dlaczego go  nazywam uniwersalnym ?
Ano dlatego,że może być ozdobą całoroczną ,bo zawiera elementy zarówno świąteczne jak i zwykłe .

A tak się prezentuje w całości,proszę na jakość fotek nie zwracać uwagi bo wiadomo jak jest od jakiegoś czasu za oknem .








Jeśli chodzi o prace porządkowe  to u mnie trwają nadal i jakoś końca nie widać .
Już prawie wszystkie okna  lśnią czystością  ,na koniec zostawiłam sobie największe ,tylko czy mi na nie czasu starczy ?

Jak nie, to nie będę przecież płakać ,bo "Dom to nie muzeum ,ma służyć  do mieszkania ,a nie sprzątania ."
I tej złotej zasady się trzymajcie , ja tak robię i wcale nie narzekam .

Dostałam też kilka miłych upominków, za które bardzo serdecznie dziękuję ,ale o nich będzie mowa w całkiem osobnym poście ,pewnie dopiero po świętach i na spokojnie.

Tym sposobem mój czas na przerwę się zakończył więc  lecę dalej do pracy i to robótkowej,bo mam kilka zamówień na  świeczniki .

A teraz znikam .
Do zobaczyska pracusie 

Danutka:)))





30 komentarzy:

  1. Obrazek jest cudny jak zawsze i faktycznie uniwersalny - wpasuje się w każde okoliczności ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem co ładniejsze, matecznik czy praca wykonana z jego zawartości - haha :)
    Danusiu piękne obrazy malujesz :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obrazek w brązach jest bardzo klasyczny i będzie świetnie dekorował mieszkanie przez cały rok!

    OdpowiedzUsuń
  4. Danusiu! jak ja kocham te twoje obrazki. Są prześliczne. Pozdrawiam pracusiu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Napiszę krótko: CUDA! Pozdrawiam Cię Danusiu gorąco i biegnę pozaglądać do innych, bo na nic nie mam ani czasu, ani chęci... Buziaczki;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Danuś te roboty przedświąteczne to nas wykończą:)Właśnie "zdycham" po pierniczeniu, a jeszcze muszę na jutro ozdobić te pierniki ..... tym bardziej podziwiam Ciebie i inne osóbki, które w tym goracym czasie jeszcze robótkują!!!! Oczywiście obrazeczek - palce lizać!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Danusiu ale z Ciebie mróweczka i pracuś , wykorzystujesz każdą minutkę swojego czasu . Jestaś tak zorganizowana, że trochę Ci tego zazdroszczę. Dla mnie nadal doba jest za krótka.
    A Twój obrazeczek jak zawsze jest cudowny taki stonowany , nawet nie myślalam że połączenie brązu z perłowa bielą i jutą będzie tak ładnie wyglądać.
    Pozdrówka i pędzę do moich pierogów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny mateczki, bo różyczki jak zwykle cudowne :)
    A obrazek jest rzeczywiście uniwersalny. I do tego piękny. Pracuś z Ciebie Danusiu :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny obrazek
    Danusia, nie przeforsuj się
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. hm powiadasz do mieszkania nie do sprzątania D:D:D gdybym tej zasady się trzymała to moje dziecie by mi klepisko w domu zrobiło, bo twierdzi że z brudu jeszcze nikt nie umarł:D a ja tylko myje i sprzatam:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Danusiu, bardzo ładny obrazek, wszystkie te Twoje obrazy są śliczne!
    Ja się nie przepracowuję, spędzam święta tylko z moim M, dzieci bardzo daleko, to i nie ma pośpiechu:)
    Pozdrawiam cieplutko, nocną porą:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam oglądać Twoje obrazki !!!
    Do tego są z jutowymi dodatkami, takie naturalne.
    Tylko nie przepracuj się, proszę ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. To Twój najładniejszy obrazek, takie jest moje zdanie :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Ala

    OdpowiedzUsuń
  14. Obrazek śliczny. Piękna kompozycja. A różyczki zawsze u Ciebie mi się podobają.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  15. Obrazek jest śliczny i rzeczywiście uniwersalny. Będzie wspaniałą dekoracją nie tylko w Święta.
    Miłego sprzątania Danusiu! Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Obrazek jest cudny, uroczy, śliczniutki, naj naj. Ja jeszcze ostatnie pakowanko, sprzątanko i FRU. Nadrabiam jeszcze biegusiem co u kogo powstało i zmykam. Czasu niewiele, ale u mnie jak zawsze wszystko na ostatnią chwilę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczny matecznik i prześliczny obrazek :) ja nie wiem jak ogarnę porządki przedświąteczne, bo przecież mam leżeć... ale w poniedziałek moja Siostra ma przyjechać to może chociaż w salonie i kuchni mi trochę okna pomoże ogarnąć... bo bajzel chyba i tak zostanie - w końcu nie mamy jeszcze skończonych remontów i nadal sporo rzeczy zalega jeszcze w pudłach... dlatego też przyjęłam zasadę żeby się tym nie przejmować - najważniejsze jest zdrowie, a reszta to pikuś :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolejny super kolorystycznie matecznik a obrazek pierwsza klasa, podobają mi się te kolorki i już zazdroszczę kolejnej szczęśliwej posiadaczce takiego cudeńka. Buziaki dla Ciebie Danusiu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowny ten obrazek w moich kolorach :) Oj sprzątanie to straszna sprawa wydaje mi się, że nigdy nie skończę zawsze jeszcze coś... a potem od nowa....

    OdpowiedzUsuń
  20. ja tam tez się nadmiernie porządkami nie stresuję, stajni Augiasza nie mam , ważne aby pierogi były! :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Sliczny obrazek - kolorki jak zwykle super dobrane :)
    Zawsze powtarzam - posprzątane czy nie, Święta i tak przyjdą. A najważniejsza jest radość, którą przynoszą.

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny obrazek, zaczarował mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Obrazek jest cudowny, jak zwykle wykonany z ogromną starannością i sercem, to od razu widać :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zawsze wyznawałam zasadę, że dom to nie muzeum, a ja nie jestem na służbie. Jeśli mam zrobić coś pożytecznego, to niech to będzie dzieło rąk własnych :-). No czasem sprzątam ;-)
    Ja Ci tu kadzić nie będę po raz kolejny, wystarczy że powiem że jedno takie dzieło wisi na ścianie, a drugie stoi na honorowym miejscu na witrynie :-)
    Buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Obrazek przecudny!!! I te kolorki przepiękne!!! Oczarował mnie!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  26. ...nie mogę się dodać do obserwujących?

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo oryginalne te Twoje prace! Świetne te kolorki na obrazie- wszytsko mi się podoba! Korci mnie, aby spróbowac zrobić ten Twój świeczniczek, ale nie wiem, czy się uda.... Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny obrazek. Kolejne dzieło spod Twoich paluszków.bardzo zdolnych. Zestawy kolorystyczne.tak umiejętnie dobrane. Znowu jestem pełna.podziwu: )

    OdpowiedzUsuń
  29. To prawda, dom nie muzeum, dlatego przedświąteczne porządki, to u mnie zwykłe, ale regularne porządki bez szaleństw.

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)