piątek, 28 kwietnia 2017

Makramowe prezenty

Witajcie kochani .
To znowu ja hahaha:)
Dobrze,że mam w miarę dobry humor i mimo ,że  pogoda nas dziś nie rozpieszcza ,leje od rana jak z cebra ,to daję radę się uśmiechać do Was za pomocą tzw.hahania.
Może to perspektywa dłuższego weekendu tak mnie nastraja pozytywnie ,nie wiem .
A może to ,że wpadłam na bardzo ciekawy pomysł :)
Na razie cicho sza:)

Dziś przybywam zaliczyć zabawę u Reni.

Jak dobrze,że wcześniej narobiłam różnych upominków i prezentów,więc nic nie muszę główkować, bo  pozostało tylko napisanie posta,co właśnie czynię.
A ponieważ wszystko jest makramowe,to nie będę wybierać jednej pracy ,tylko wrzucę wszystkie,bo wszystkie były skromnymi upominkami .
Mam nadzieję ,że Renulkowa żabcia połknie moje makramki ze smakiem .

Kochani fotki robione na prędko,wtedy kiedy byłam w bólach krzyżowych(haha),zatem nie było czasu na żadne poprawki,bo czas naglił.
Zacznę od makramowego obrazka w ramce,jaki poleciał do
Ani T. w nagrodę za wygrane candy.
Pamiętam jak Ania zachwyciła się makramowym kwiatkiem i podobny postanowiłam jej zrobić i go oprawić .
Kolorki fioletowo-żółte to jej ulubiony zestaw.
Szybka ogranicza widoczność i ostrość,ale coś tam jednak widać:)



Skoro był obrazek to wypadało też zrobić jakieś biżutki.
Jedną z nich jest bransoletka z serii tych papuziatych ,jakie powstały na lutowe wyzwanie tutaj.
Jednak ta jest w innym zestawieniu kolorystycznym,dopasowanym oczywiście pod gusta Ani.



W międzyczasie powstało też sporo bransoletek, jakie już doskonale znacie.
Niestety jedynie 3 foteczki zdążyłam pstryknąć,na resztę zabrakło czasu,ale były to takie same bransoletki tyle ,że w innych  kolorach.
Moje czarownice z Łodzi mogą to potwierdzić haha :)


Powstały też bransoletki z moimi ulubionymi koralikami ,które na Wielkanoc podarowałam najbliższym mi osobom.




Jeszcze mi się przypomniało,że nie pokazywałam Wam mojej ulubionej bransoletki w kolorze beżowym, z którą praktycznie od kilku miesięcy się nie rozstaję ,bo ją bardzo lubię i pasuje mi w zasadzie do wszystkiego .



Myślę,że tyle makramek jak na jeden post wystarczy .
Teraz muszę się zająć nowym kolorkiem dla Was ,no i jeszcze przygotować kolejne bombardowanie ,także nudzić się  z pewnoscią nie będę .

A teraz życzę wszystkim udanego i przyjemnego majowego weekendu ,dużo słoneczka i pogody ducha .
Wypocznijcie,naładujcie akumulatorki i róbcie to co Wam sprawia przyjemność.

Żegnam się z Wami tym oto humorkiem:)


Do zaśki :)


26 komentarzy:

  1. O, Kochana, ale się naplątałaś! Oczopląsu można dostać! Mnie się najbardziej spodobała bransoletka Ani i Twoja ulubiona.
    Nie wiem co z tą pogodą, codziennie leje, jak nie deszcz to deszcz ze śniegiem, a mnie by się przydało trochę więcej ruchu niż obijanie się w czterech ścianach.
    Dobrze, że nie brakuje nam pogody ducha :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prekrásne náramky aj pohľadnica! ♥♥♥ Nech sa darí aj naďalej. Pekný víkend prajem

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne te Twoje makramki,czerwona i beżowa na podium,może dlatego,że lubię te kolory,obrazek śliczny,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne bransoletki i makramowy obrazek:) Ta beżowa faktycznie ma uniwersalny kolorek i wygląda super, więc nie dziwię się, że nosisz ją często. Pozdrawiam Danusiu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Makramki cudne :)
    Wszystkie mi się bardzo podobają, ale oczywiście moje są najładniejsze - haha :)
    Jeszcze raz bardzo dziękuję ! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No tego Danka nie zachodź😆
    Sznureczki pleciesz cudnie.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten makramowy kwiatuszek obłędny!! Nic tylko podziwiać i chwalić autorkę. Brawo Danusiu! Pozdrawiam wiosennie i zapraszam do moich kącików! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje makramki są zawsze cudowne! Moja bransoletka od Ciebie będzie miała jutro premierę;) Kolorystycznie pasuje i do mojego stroju i córci, chyba Jej pożyczę, bo mnie jeszcze pasuje czerwień, Andżeli nie;)
    Buziaczki Danuś:) Aż się boję co tam wymyslilaś;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Danusiu! Piękna ta ozdoba w tej ramce, A tych bransoletek jak dużo zrobiłaś ,A wszystkie cudowne i kolorowe - Pozdrawiam Cię Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  10. ulalala napsułaś sie ślicznotek - co jedna to ładniejsza, ale ta ulubiona chyba najładniejsza z nich wszystkich;D
    jestem ciekawa co tam nam wymyśliłaś, mamy sie bać?

    Danuś jak znajdziesz chwilkę to proszę, popraw link na żabci bo wpisałaś mój ;D
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Danusiu, uwielbiam oglądać twoje makramki, zawsze nie mogę wyjść z podziwu jak można zrobić coś tak misternego.
    Uściski posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  12. O... Plątadełka! Nie dziwię się, że to Twoje ulubione koraliki, bo cudne są. Bransoletki są super. :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przeglądam te zdjęcia, kręcę tym kołeczkiem i nie mogę się napatrzeć. Piękne te Twoje makramowe cudeńka!!!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ Ty pięknie pleciesz i tak bardzo kolorowo do tego :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne plecionki, takie cudeńka tylko u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. HAHAHA...Jasiu i Kasia wymiatają:) ale się uśmiałam:):)
    A teraz tak -powiem krótko - to co Ty kochana wyczyniasz swoimi łapkami to dla mnie czarna magia:):):)
    Piękne makramki - nie mogę się napatrzeć:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Danutko, humorek mnie rozbawił :-)
    A Twoje makramki są rewelacyjne - normalnie sznureczki Ci się w łapkach palą ;-)
    Miłego weekendu życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie śliczne :) Beżowa najpiękniejsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudne bransoletki, dosłownie wszystkie mi się podobają - a najbardziej ta ostatnia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Hehehe miałam okazje pomacać prawie każdą i załapać się na tę, której tu nie ma. Wiesz Danusiu, jedynie słuszny kolor.. biały i niebieski. Już Ci mówiłam osobiście, ze kompletnie pochłoneło Cie wiązanie tych węzełków i podziwiam za wytrwałość, cierpliwość i ilość spędzonych godzin na supłaniu. Wszystkie są zajefajne, ale wiesz ta moja to miodzio nad miodkami. Buziaczki Danusiu i lecę zaliczać perełki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpiszę się pod Haniutkiem,bo ja też miałam przyjemność ,,pomacania: Twoich bransoletek Danuś;)Pięknie Ci one wychodzą;)Ale ta Twoja ulubiona, której wzór pokazywałaś mi - mnie wychodzi odwrotnie... No i zapomniałam jak się ją zaczyna...To ,,szkolenie" powinnaś przeprowadzić ze mną rano po śniadanku ,,Mamci", a nie wieczorem po koalacyjce ,,Ciotexa" ha ha ha ha;)Pozdrawiam Cię Danutko gorąco i słodkie buziaczki Ci przesyłam;)

      Usuń
  21. ŚLiczne bransoletki ta twoja beżowa prześliczna - makrama jest piękna tyle różnych ciekawych splotów można w niej wyczarowac :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkie te misternie wykonane bransoletki na zdjęciach wygladają prześlicznie, ale dopiero na żywo, kiedy można je obejrzeć "naocznie" i jeszcze pomacać widać ogrom pracy, te szczególiki i cudowny ich wygląd wprawia w osłupienie. CUDO!!!!
    Dziękuję Danusiu za możliwość dodykania i noszenia tych przecudnych bransoletek. Miłej "majówki" i dużo wypoczynku. Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  23. Prezenty dla Ani są śliczne!!!
    Bransoletki makramki Twojej produkcji zawsze zachwycają, nawet posiadam takowe:)))
    Pozdrawiam Danusiu!

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo lubię makramowe cacuszka,a widzę że dzisiaj u Ciebie jest wiosenny wysyp 😊
    Kwiatek cudny,no i bransoletki wszystkie fantastyczne.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)