poniedziałek, 24 kwietnia 2017

Podziękowania :)


Witajcie !
Mam ogromne wyrzuty sumienia,że ostatnio jest mnie tak mało na blogach .
Kochani nie wypada się tłumaczyć ,ale ostatnio jestem mocno zaganiana ,dlatego bardzo proszę wszystkich o cierpliwość ,na maile odpowiadam  najszybciej jak tylko mogę .
Moi drodzy przypominam o wsparciu dla naszej Jadzi, wszystkie szczegóły o co kaman znajdziecie
Zaglądajcie,czytajcie i wspierajcie w potrzebie naszą blogową koleżankę 
Pamiętajcie liczę na Was,szczególnie na moje kolorystki,nie zawiedźcie mnie kochane.
Rozmawiałam przed niedzielą z Jadzią  i muszę Wam powiedzieć ,że jest wzruszona do łez z tego co do niej napływa każdego dnia i od każdego dobrego  serduszka.
I wcale nie mam na myśli rzeczy materialnych ,bo w takich chwilach liczy się najbardziej każde wypowiedziane przez nas słowo ,które jak wiecie potrafi mieć magiczną moc.
Dziękuję Wam kochani w imieniu Jadzi i swoim .


****
Następna sprawa to świąteczne życzenia i karteczki od Was.
Bardzo Wam kochani za wszystko dziękuję .
Przykro mi ,że nie dałam rady do wszystkich wysłać swoich kartek,ba ciągle ich mam za mało ,ale liczę na zrozumienie,tym bardziej ,że przez ten pieroński kręgosłup czas przedświąteczny jeszcze bardziej miałam skurczony.
Melduję ,że już jest o niebo lepiej,mogę prawie skakać haha;)

Dziękuję również za kolejne życzenia i upominki urodzinowe jakie do mnie jeszcze dotarły przed świętami.
Oj kochani rozpieszczacie mnie,a przecież w niczym sobie na to nie zasłużyłam.

Lucynko - Lucy z Mazur,zaskoczyłaś mnie niespodzianką, przepięknie dziękuję za karteczki i przydaśki,wszystko wykorzystam ,nie ma innej opcji:) 









Marzenko -Miciu Ty też zawsze o mnie pamiętasz i takie cuda wysyłasz. 



Karteczki ,tapety są po prostu  zarąbiste i z pewnością z nich skorzystam.



Marzenko składaczek jest fantastyczny,dziękuję ślicznie 

Natalka Stefaniak (haha ta od ważek i innych owadów))  również przysłała  dwie karteczki:urodzinową i wielkanocną .
Dziękuję Nati 




Pamiętała o mnie również Kazia Mazur

Na serwetkę nie mogę się napatrzeć taka cudna.Jejciu ileż  cierpliwości trzeba mieć, aby coś takiego zrobić .
Kaziu słoneczko moje bardzo Ci dziękuję 


A teraz już przejdę do kartek wielkanocnych  od kochanych dziewcząt.

Dziękuję ślicznie Marylce

Dziękuję Anitce T.

Dziękuję Hani Pater za piękną quillingową karteczkę 

Dziękuję Edytce Sternik

Pięknie dziękuję Małgosi X.

Dziękuję również Ewie Jurewicz

Dziękuję Lidzi-Czarnej Damie

 Dziękuję mojej kochanej Krysi z wakacyjnego jeziorka 

Dzięki wielkie dla Pawanny -Ani

Hubciu Tobie także dziękuję 

Jadziu ogromne podziękowania 

Kwiatkosiu dziękuję 

Wiki dziękuję pięknie

Dziękuję Reni Walczak  

Dziękuję Beatce -Ranya

Dziękuję Ani T.

Dzięki wielkie dla Adrianny Przybyłowskiej

Dziękuję Madzi -Allienor

Dziękuję Ani -Nawannie

Dziękuję Milence Chmiel

Dziękuję Ilonce-A.M.S 

Pięknie dziękuję Ani Iwańskiej 

Dziękuję ślicznie Gosi Oszczędłowicz 

Kochane wybaczcie,że nie podlinkowałam Was,ale chyba wszycy wiedzą o kogo chodzi .

Do perełek zajrzę wieczorkiem, coś czuję ,że powstały same ślicznotki :)

Buziaki dla Was :)



23 komentarze:

  1. Piękne karteczki i prezenty otrzymałaś Danusiu:) Pozdrawiam ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ho, ho, ho :) Ale wysyp pięknych karteczek i przydaśków :) Ślicznie Cię dziewczyny obdarowały :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne karteczki :D

    Nie żebym się jakoś szczególnie czepiała ale nazywam się deczko inaczej :D:D:D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne prezenty i karteczki otrzymałaś Danusiu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cuda Danusiu dostałaś:) gratuluje i ciesze sie ze otaczają Cie takie dobre dusze!

    OdpowiedzUsuń
  6. Listonosz chyba nie miał lekko :) Śliczne karteczki i upominki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No Danusiu Twój zajączek musiał być bardzo wyrośnięty, że uniósł tyle prezencików. Pięknie Cię dziewczynki obdarowały. Nie od dziś wiadomo że dobro powraca w dwójnasób, a Ty przecież taka dobra duszyczka zawsze wszystkim pomożesz. :-)
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniale jest otaczać się takimi cudownymi ludźmi którzy o nas pamiętają:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Danusiu, krótko i zwięźle - dobro powraca.
    Tulaski, kochana.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniała galeria kartek i prezentów, to miłe dowody życzliwości.
    Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ulcia nie "krzykaj" haha ,Twoja karteczka była we wcześniejszym poście .
      Buziole

      Usuń
    2. Ulcia nie "krzykaj" haha ,Twoja karteczka była we wcześniejszym poście .
      Buziole

      Usuń
    3. No patrz,a ta usunęła teraz .
      Będziemy się bawić w ganianego hahaha ?

      Usuń
    4. Oj tam, oj tam... ja i Ty wiemy o co chodzi ;)

      Usuń
  12. Piękna kolekcja karteczek :) śliczne prezenty otrzymałaś Danusiu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. I co ja mam powiedzieć ? Szczerze - prezenty i karteczki przecudne, ale bardziej zachwycila mnie ilość zdjęć i precyzja z jaką to wszystko nam pokazalaś. Jesteś Wielka !
    Buziole ❤

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystko piękne. Urocze prezenty i karteczki. A krzyzykowa karteczki od Ani zachwycająca. Uwielbiam na nie patrzeć. I potwierdzam Danusiu, Dobro Powraca. Buziam.: )

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne karteczki i prezenty dostałaś, Danusiu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Otrzymałaś cudne upominki i karteczki :)

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)