środa, 26 kwietnia 2017

Kwietniowe karteczki


Czołem wszystkim :)

No to "jadymy" z tymi  karteczkowymi zabawami ,bo koniec kwietnia lada moment.
Jako pierwsza zabawa u naszej Anulki.
W tym miesiącu gościnną projektantką jest Lidzia,znana jako Czarna Dama .
Po wszystkie szczegóły co, jak i do czego zapraszam tutaj ,a ja wrzucam piękny banerek i zabieram się do mych skromnych urobków kartkowych .




Zrobiłam 3 kartki,na 3 różne okazje.
Pierwsza z misiem serwetkowym na urodzinki,imieninki czy od serca bez okazji na poprawę humoru.


Druga ze żłóbkiem ,czyli skromnie i prościutko .Jako grafikę wykorzystałam obrazek pokolędowy 2017 :) 


I jako trzecia, kartka w kształcie jaja.
Coś u góry się karteczka delikatnie zagięła,ale nie miałam już możliwości poprawić tego i zrobić inną fotkę ,bo jajo wyruszyło z życzeniami do jednej z Was.
Na tej kartce Gosiaczkowy stempelek znalazł swoje miejsce .


Aby dopełnić formalności jeszcze tylko obowiązkowy kolaż dla Anuli 



Druga zabawa należy do naszej Uleńki .
Ulcia dała nam fory i wymyśliła karteczkę według mapki.
Takie rozwiązania to ja lubię ,nie muszę myśleć co, gdzie umieszczać ,tylko jadę jak leci i gotowe.




Oczywiście jak to u mnie bywa ,skorzystałam z serwetki ,którą przykleiłam na tekturkę i wycięłam  koło .



Ostatnia już zabawa karteczkowa na ten miesiąc należy do Inki.
Inka zadała wykonanie kartki bożonarodzeniowej inspirując się wielkanocną grafiką.


Cóż, temat ciekawy pozostało tylko coś wymodzić .
Sporo resztek  mi zostaje po makramowych  bransoletkach, zatem czas zacząć je wykorzystywać ,bo przecież szkoda wyrzucać ,prawda?
Dziś padło na taki wianuszek sznureczkowy,do którego poprzyczepiałam kuleczki styropianowe ,kilka gwiazdek, ozdóbek i gotowe.
Wszystkie papierowe ozdóbki,łącznie z napisem pochodzą z papieru na prezenty od Marzenki ,które podklejone tekturką  świetnie spełniają swoją rolę .
Jak widać szara tapeta od Ani T. również znalazła tu swoje miejsce.
Jestem mile zaskoczona tym co z tej kombinacji  powstało i ta kartka podoba mi się najbardziej ,łącznie z jej kolorystyką.




Mam nadzieję ,że wszystkie karteczki do dziewczyn zostaną mi zaliczone i będę mogła przejść do następnych zadań ze spokojem .

Kochani na dziś koniec ,bo co za dużo to ..........


Przypominam  o mojej cyklicznej zabawie C.K. ,jak zawsze Stefan czeka na Wasze perełki do końca miesiąca.

Buziaki ,słodziaki i pozdróweczka dla Was :)






29 komentarzy:

  1. Wszystkim życzę miłej zabawy. Niestety w karteczkach jestem beznadzieja. Pozdrawiam Danuś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja Droga, karteczki sa coraz piekniejsze!!! ta ostatnia z szara tapetą w tle rewelacja. Podziwiam i ślę buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  3. Danusiu, śliczności wymodziłaś :-)
    Zawsze podziwiam, jak skrzętnie wykorzystujesz wszystkie ścinki.
    A kartka do Inki jest "the best"!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale się Danusiu sprężyłaś z tymi kartkami . Widać że dla Ciebie to pikuś - raz, dwa trzy i kartki gotowe. A wszystkie niezwykle urokliwe. Z obrazkiem pokolędowym super pomysł, Wianuszek dla Inki tez mi się chyba podoba najbardziej . Ale super jest też kartka dla Uli.
    Buziaczki przesyłam i dziękuję , że jeszcze Ci się nie znudziło to kartkowanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne karteczki a ta w zabawie u inki super rewelacja ja jeszcze nawet nie zaczęłam nad swoja myśleć

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę świetne! Pomysł z obrazkiem pokolędowym super, nie pomyślałam...:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie kartki są piękne, ale ta na zabawę u Inki rzeczywiście jest najpiękniejsza :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Danusiu, wszystkie karteczki są bardzo fajne, ale szczególnie podoba mi się ta dla Inki :) Świetna jest! Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  9. Danusiu, karteczki prześliczne. Też zbieram pokolędowe obrazki w celu wykorzystania do kartek:)
    Ostatnia to prawdziwy majstersztyk!
    Buziolki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje cudeńka coraz bardziej cudne! Danusiu, bardzo podoba mi się karteczka dla rogatego, wianuszek extra! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie karteczki wyglądają super, ale ostatnia chyba faktycznie najlepsza, taka "inna", efekt końcowy po prostu świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie sobie poradziłaś z wytycznymi, wszystkie karteczki są urocze i ładnie wykonane. Najbardziej podoba mi się ostatnia - jest prześliczna!
    Przesyłam serdeczne pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne karteczki Danusiu :) i powiem Ci szczerze, że do Inki podoba mi się najbardziej :) Ten wianuszek ma coś w sobie i jest niebanalny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne karteczki Danusiu:)Fajny pomysł na wykorzystanie obrazka pokoledowego. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Karteczkowanie weszło Ci już w krew :) Śliczne karteczki powstały, a najbardziej mi się podoba w tej zabawie to, że na święta jest już pełno karteczek i tylko troszkę trzeba dorobić :)
    A jesteś pewna, że to tapeta ode mnie - haha :) Nie pamiętam co wysłałam - hihihi :)
    Cieszę się, że się przydaje. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wianuszek dla Inki - przychylam się, jest the best, dla mnie tym bardziej,bo bardzo skandynawsko, pięknie to Ci wyszło! ale serwetkowa z Mikołajem też!

    OdpowiedzUsuń
  17. Danusiu! Mi trudno Powiedzieć która ładniejsza,Bo wszystkie mi się podobają - Pozdrawiam Cię Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  18. Niesamowicie fajne karteczki. Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  19. jakie skromne??
    jak dla mnie karteczki są świetne, a ta ostatnia to juz jest cudo:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  20. Karteczki rewelacja, każda jedna wyjątkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Danuś, no z Ciebie to mistrzyni pierwszej klasy? W takim tempie zrobić tyle karteczek??? Dobrze, że nie ,,podprowadziłam" przez pomyłkę Ci Twoich okularków, bo byś krzywo te kuleczki na wianku poprzyklejała ha ha ha ha ;)A tak na poważnie, to karteczki śliczniutkie;) To bardzo miłe, że korzystasz z moich stempelków;)Pozdrawiam Cię bardzo gorąco i buziaki przesyłam;) No i miłego weekendu Ci życzę;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Prześliczne karteczki!!! Wszystkie są wspaniałe, ale tak naj, naj, najbardziej spodobała mi się ostatnia.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne wszystkie! A najbardziej spodobala mi się ta ze żłóbkiem;)pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Danusia, ja nie wiem kiedy Ty to wszystko robisz :-). Tyle karteczek, każda z pomysłem. Muszę przyznać, że i mnie najbardziej spodobała się ta ostatnia. Oglądając tę ze żłóbkiem nagle doznałam olśnienia - może i nie mam pokolędowych obrazków, ale... kurcze, może dam radę coś wymodzić.
    Buziaki ogromniaste!
    PS.
    Danusiu, bardzo Ci dziękuję za słowa wsparcia i że mogłam posłuchać jak się świetnie bawicie w Łodzi :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Urocze karteczki Danusiu, wszystkie jakie nam tu pokazałaś. Jest na czym oko zawiesić a już ta na zabawę u Ulki jest dla mnie numerem jeden :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Danutko bardzo ładne i ciekawe kartki.
    I jestem mile zaskoczona zrobiłaś fantastyczną kartkę korzystając z papieru do pakowania.
    Świetny patent mam nadzieję,że można skorzystać no efekt jest rewelacyjny.
    I jeszcze sznurkowy wianek.
    Danutko pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne karteczki!
    Z papieru do pakowania też już korzystałam, ale twoja kartka jest the best !

    OdpowiedzUsuń
  28. Prześliczne karteczki .Wszystkie bez wyjątku :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. o matko i córko - to trzeba mieć parę w rękach, żeby to wszystko zrobić :) świetne kartki :)

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)