sobota, 1 sierpnia 2015

Nowa odsłona Cyklicznych Kolorków u Danutki -Sierpień

Witam

Od 3 miesięcy głowiłam się ,czy zabawa w  kolorki ma trwać nadal .


Byłam pewna ,że większość osób jest znudzona zabawą ,że wszystkie kolory podstawowe są zaliczone ,więc kto dalej będzie chciał w tym tkwić ?

Jednak czytając Wasze posty rocznicowe zrozumiałam  ,że nadal chcecie co miesiąc wrzucać Stefanowi swoje prace ,nadal chcecie czuć ten dreszczyk emocji oczekując  ogłoszenia nowego koloru tuż po północy.


Zanim jednak przejdę do konkretów pragnę podziękować pewnej osobie ,która przysłała mi specjalny prezent z okazji 

1 rocznicy trwania zabawy.
Marzenko kochana proszę ujawnij się ,bo nawet nie wiem jak dodać linka do Ciebie i Ci serdecznie jeszcze raz podziękować za śliczną niespodziankę .
A oto co dostałam od Marzenki 

Marzenka już się ujawniła ,a tym lipcowym mikołajem jest wspaniała nasza blogowa koleżanka Micia 


Spójrzcie ile pracy dziewczę włożyło,ileż mamy tutaj kolorowych kapelusików .
Ta toaletka wygląda jak nasza kolorystyczna zabawa ,a jej wielkość robi ogromne wrażenie.
Codziennie będę jej pytać "Lustereczko powiedz przecie.."



Do tego jakie ma fajowe schowki 

Marzenko dziękuję za tak miły gest, nie spodziewałam się ,że ktoś zrobi mi taki niesamowity prezent z okazji zabawy .

A teraz wracam do tematu głównego.

Aby przez kolejny rok nuda nam nie groziła to potrzeba  pewnych zmian  .


I
Po pierwsze zmieniła się nazwa zabawy  z:
CYKLICZNE KOLORKI U DANUTKI
na
CYKLICZNE KOLORKI 
ARTYSTEK-KOLORYSTEK

Przecież gdyby nie Wy to kolorki  nie przetrwałyby ani jednego dnia .
Uważam ,że zasługujecie na to w 100%.
Cóż znaczy taka Danutka w nazwie,kiedy ogromny potencjał jest właśnie w moich mróweczkach  zwanych Artystkami -Kolorystkami .


II
Cały rok naszej zabawy będzie inspirowany zdrowym odżywianiem  .

Zdecydowałam się na taki ,a nie inny krok,ponieważ sama od  lat zwracam na to szczególną  uwagę ,ale od 3 miesięcy dokonałam rewolucyjnych zmian w swojej diecie.

Postanowiłam połączyć zabawę ze zdrowymi warzywami,owocami i innymi korzystnymi dla zdrowia składnikami .
Nie myślcie,że będziecie robić warzywa czy owoce z różnych materiałów,co to to nie haha)aż tak nie oszalałam ,choć temat byłby również interesujący.

My nadal będziemy się skupiać na połączeniu różnych kolorów,a myślą przewodnią każdego miesiąca będzie  zdrowe odżywianie.


III
Kochani dokonałam pewnych zmian w regulaminie ,myślę ,że dla wielu z Was korzystnych,także proszę o zapoznanie się z nimi klikając TUTAJ lub pod główną fotką bloga.
Nowe punkty zaznaczone są na czerwono 


IV
 Co miesiąc będą czekały Was  dwa zadania.
Ale nie bójcie się kochane ,dodatkowe zadanie nie zajmie Wam dużo czasu bo  przy okazji ukaże inne ukryte talenta jakie w Was drzemią .


V
Z każdym miesiącem zalecam jak najwięcej uśmiechu i dużą porcję  dobrego humoru 


***
Jeśli chodzi o sierpniowy kolorek to myślę ,że w tym miesiącu dam Wam fory i nie będę utrudniać ,ze względu na czas urlopowo-wakacyjny.

Przechodzimy do wytycznych na sierpień 2015
1.Teraz jest czas kiedy natura obdarza nas pysznymi soczystymi owocami ,bogatymi w różne składniki mineralne i witaminy.
Dlatego proszę aby dominującym kolorem w pracy był  kolor brzoskwiniowy w połączeniu z białym lub szarościami Pozostałe kolory stosujemy w minimalnych ilościach  do 10%


Inspiracje przykładowe dla Was 


2.Czas trwania zabawy od 1 do 31 sierpnia 2015.

3.Chęć udziału w zabawie wyrażacie w postaci komentarza pod tym postem .

4.Aby ułatwić mi pracę proszę ,aby zdjęcie do kolażu podsumowującego było  pierwszą fotką Waszej pracy ,potem możecie ich wstawiać ile dusza zapragnie.

5.Prace wrzucacie Stefanowi,czyli w pierwszym In linkz  pod tym postem .
Jak to zrobić tutaj (szukaj w poście )


6. NOWOŚĆ

Osoby chętne  wykonujące pracę sierpniową oraz takie ,które mają bardzo mało czasu i nie zdążą wykonać brzoskwiniowej pracy mają możliwość wykazania się w kuchni wykonując szybką dekorację z dostępnych warzyw i owoców.
Od razu mówię to nie mają być jakieś gotowe dania ,torty,ciasta itp.chyba że ktoś sobie tego życzy.
Ma być zwykła lub niezwykła haha dekoracja z dostępnych "fruktów "

Warunek -dekoracja powinna zawierać w stopniu dominującym  kolor sierpniowy.
W tym miesiącu dopuszczalny jest kolor naszego chrupiącego warzywka ,czyli marchewki.
Inspiracje na ten miesiąc 


Mam nadzieję ,że znajdziecie czas choćby na zwykły kwiatek z warzyw.Nie ukrywam,że liczę na ujawnienie się różnych talentów w tej dziedzinie.
Spróbujcie mnie zaskoczyć ,a dodam,że interesuję się tym od dawna i sporo już widziałam .

Prace owocowo-warzywne prosze wrzucać do drugiej żabki,za którą odpowiedzialna jest Stefania 

7.Jedna osoba może dodać linki do jednej lub  obu żabek ,w zależności co wykonała

8.Nie ma konieczności wstawiania obu prac (rękodzielnicznej i warzywnej) w jednym poście,chyba że ktoś sobie tego życzy (wtedy wrzuca ten sam link do jednej i drugiej żabki ).

9.Banerki do obu prac do pobrania 

Do pierwszej części zabawy pobieramy ten 


I dla bardzo zapracowanych lub chętnych  ten banerek





Kochani w razie niejasności pytajcie śmiało .

Mam nadzieję ,że taka dawka informacji jak na dziś Wam wystarczy i nie zrazicie się do tej zabawy .Mam cichą nadzieję, że nadal będziecie chętnie malować ze mną świat na kolorowo i do tego zdrowo :)


To co?

Są chętni ?



Zaczynamy!!!!!


71 komentarzy:

  1. No toś kochana pojechała po bandzie hehe. Nie wiem od czego zacząć, pewnie od nazwy... Ty jesteś naszą carycą i królową, dlatego jak dla mnie poprzednia nazwa była strzałem w dziesiątkę, ale skoro taka Twoja decyzja pozostało tylko zgodzić się i podziękować za docenienie nas, Artystek-Kolorystek:)
    Forma z dwoma niezależnymi wariantami świetna, a juz bałam się że będę musiała pzejść na dietę, co zresztą by się przydało;) Kolorkiem zwaliłaś mnie z nóg hehe. zastanawiam się, ale chyba jeszcze nigdy nie uzywałam brzoskwiniowego, ale cóż, zawsze musi być ten pierwszy raz;) Oczywiście że bawię się nadal, boje sie troche września, ale mam nadzieję że i teraz uda mi sie nie odpuscić żadnego koloru.
    Pozdrawiam wszystkie Artystki-Kolorystki i Ciebie Danusiu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeny kobieto oszalałaś , mało Ci było Stefana musialaś mu Stefanię dołożyć . I co ... mam teraz strugać marchewki ??? Czy Ty wiesz , że jesteś szalona ?? Ale ... w sumie jak sie tak zastanowić to wyjdzie nam chyba na zdrowie , tylko czy mi się mózg nie zbuntuje jak będzie musiał mysleć podwójnie ?? Ale tak włśsciwie to ja nie rozumiem tej Stefanii?? Bo co, mam jej dać tylko fotkę warzywek , czy mam się ropisywać jak powstał kwiatuszek z brzoskwini??
    No powiem , że czuję się zaskoczona po raz 14 , jesteś nieprzewidywalna , a Twoje pomysły są zajebiste. Ale... no nie odpuszczę zabawy jestem , melduję się , i niech będą te warzywka :-), aczkolwiek nie obiecuję że zadowolę w sierpniu oboje Państwa Stefanowskich.
    Buziaczki !!

    OdpowiedzUsuń
  3. Toś mnie zagięła :o szok możne nawet bomba (witaminowa haha) ale lubię nowości i udziwnienia-zabawa jest wtedy ciekawsza. Do 30 stawie się na mecie :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Danutko, co raz to ciekawsze pomysły sie pojawiaja... może cos uda mi się zrobic??? Hm...okres wakacyjny nie oznacza czasu zmarnowanego, a prezencik otrzymałas fantastyczny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Danuś no pewnie że są i będą :D
    w tych warzywnych raczej brać udziału nie będę, bo zupełnie nie mam zdolności plastycznych i carvingowych.
    No, chyba, nie wezmę, bo przy waszych cudach to i mnie zaczyna korcić:D
    buziam i miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo się cieszę, że zabawa będzie trwała nadal. Gratuluję świetnej zabawy! Zaraz zabieram sie za nowy tworek :) Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe zmiany. Ja bawię się nadal :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No tak mnie w nocy zaskoczylaś tymi warzywkami , że zapomniłam se banerki powiesić i napisać :
    Prezencik dostałaś piękny gratuluję!!
    Zmiany w regulaminie mi się podobają
    Przespałam się z Twoim nowym pomysłem i dziś widzę go już bardziej optymistycznie :-)
    Życzę Ci udanego słonecznego weekensu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny pomysł owocowo-warzywny, zapewne powstaną prace zdrowe i kolorowe:) Idę poganiać wenę, żeby nie zostać z pracą na koniec miesiąca:)) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Danusiu, dajesz czadu :)))))))
    Pomysł z warzywkami bardzo mi się podoba, a odkąd zobaczyłam las z brokułów, pejzaż z sałaty i podobne tego typu obrazy będę czekać niecierpliwie na efekty pracy naszych artystek, bo jestem pewna, że nie jedno potrafią zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I w sierpniu ja się również dołączę. Okazało się, że mam brzoskwiniową pracę do zrobienia :0
      Banerek porwałam do siebie.

      Usuń
  11. Oj no i znowy spóźniona lipcowo, ale brzoskwinie uwielbiam i postaram sie coś stworzyć i jak to dobrze że zabawa trwa dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsze, co mi przyszło do głowy po przeczytaniu tego posta, podobnie jak Nawannie, to: pojechałaś po bandzie i to na całego. Jeszcze jestem w lekkim szoku. Ale dziś rano córka skoczyła do piwnicy po randomowy dżem do śniadania i przyniosła... brzoskwiniowy. Uznałam to za dobry omen. Oczywiście bawię się dalej, choć jeszcze nie mam kompletnie żadnego pomysłu. Pozdrawiam Ciebie i wszystkie Kolorystki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Danusiu ale fajnie to wymyśliłaś! Bardzo mi się podoba i oczywiście piszę się na to :) Skąd Ty masz tyle tych pomysłów - zawsze potrafisz zaskoczyć :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Nooo Kochana Ty to potrafisz zaskoczyć człowieka, zmiany oczywiście na plus. A część owocowo - warzywna jest super, ja na diecie to warzywka zawsze są i owoce też.
    Mam tylko pytanko do części owocowo warzywnej, bo coś mnie zaćmiło chyba, dekoracja ma być brzoskwiniowa, pomarańczowa czy pomarańczowo-brzoskwiniowa. Ale namieszałam hahahaha Chyba muszę łyknąć kawki na pobudzenie :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko głównie chodzi o kolor ,dlatego dopuszczam również marchewkę .
      Praca nie musi być zrobiona z samej brzoskwini,bo ta część zabawy ma Wam ułatwić zadanie a nie utrudniać .
      Wierzę,że coś wymyślisz .
      Buziaki :)

      Usuń
    2. a teraz wszystko jasne, dziękuję :)

      Usuń
  15. Dobrze, że sierpień ma 31 dni, to może te marchewki jakoś przyjdą mi do głowy - haha :)
    Zapisuję się oczywiście na dalszą zabawę. Nie wiem czy sobie poradzę warzywno-kuchennie, ale malować kolorkami nie przestanę :) Dzięki Danusiu za super zabawę i Twoje niesamowite pomysły. Gratuluję prezenciku - jest super:) Pozdrawiam cieplutko i lecę skrobać marchewki - haha :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba nie będę wyjątkiem, bo też jestem zaskoczona :) Brzoskwiń mam akurat w lodówce dwa pełne koszyczki, ale kolor brzoskwiniowy... kurczę, chyba nigdy nie zrobiłam żadnej pracy w tym kolorze, póki co pustka w głowie i to kompletna :) Pożyjemy, zobaczymy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Danusiu jak mogłaś nie wiedzieć że ta komódka jest ode mnie ;-) to udała mi się niespodzianka choć się przecież podpisałam.Twoją zabawę odkryłam jesienią zeszłego roku i wzięłam udział w kilku wyznaniach w miarę możliwości,ale korciło mnie zrobić coś ekstra,a że wiatr pozbawił mnie prądu na kilka dni i miałam jeszcze urlop postanowiłam zrobić coś takiego w czym ujmę wszystkie 12 miesięcy cyklicznych kolorków i policzyłam że było 24 wersje zestawów. No tak tyko co można zrobić w tylu zestawach? Kapelusiki!!! I tak aby pokazać Twoją ogromną pracę włożoną w prowadzenie zabawy powstała komórka modystki. Choć przyznam że bałam się iż moja niespodzianka zaginęła gdzieś na poczcie. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słoneczko na paczce było tylko imię i nazwisko,więc wybacz ale nie wiedziałam kim był sprawca tej cudnej niespodzianki.Teraz na bank już zapamiętam kim jest ta tajemnicza osoba .
      Kochana jeszcze raz ogromnie dziękuję za cudny pomysł, prezent i pamięć ,nie spodziewałam się takich gestów.
      Oczywiście zaraz w poście dodaję link do Ciebie .
      Buziaki kochana mikołajko lipcowa :)

      Usuń
  18. Prezent prześliczny dostałaś. Ozdoby warzywne cudo.
    Jesteś świetną organizatorką i umiesz urozmaicić zabawę.
    Cieplutko pozdrawiam i miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  19. O, cię.... A już myślałam, że kolor żółty był wyzwaniem! Ty to Danusiu masz pomysły! Ale fajnie, mózg paruje, rączki świerzbią, coś się wymyśli... A warzywka i owoce? Zobaczymy... Ale cieszę się, że zabawa trwa nadal! Pozdrawiam, Gosia.

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow super pomysł teraz będzie kolorowo i zdrowo pozdrawiam serdecznie i mam nadzieję że zdążę z zadaniami :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Brzoskwinowo słodziutko się zrobiło ależ mnie zaskoczyłaś drobnymi zmianami na zdrowsze i lepsze ale super nie odpuszczam i bawię się dalej ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Widziałam post rano, poczytałam, ale komenta nie zostawiłam, bo mnie zamurowało, tak jak i wszystkie wypowiadające się przede mną.Bałam się, że będzie gorzej, a tu jeszcze kulinaria dorzuciłaś, w których to nie ja, ale mój małżonek się specjalizuje. Kolorek mi odpowiada, brzoskwinie jako owoce też lubię, ale co dalej. Bawię się bo co innego mi pozostaje, tylko co tym razem wymyśli moja " makówka", tego nawet ja nie wiem. Mamy czas, pomyślimy i coś zmajstrujemy, ale być może Stefania głodna będzie, bo w jej dietę to ja się wtrącać nie będę.
    Pozdrówka.
    Ps. Widzę, że Marzenka jeszcze się nie odezwała,podpowiem zatem za nią, bo to skromna osóbka, warta by do niej zajrzeć. Namiar na bloga Marzenki o nicku Micia
    http://sennyocean.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. O Matko i Córko! To Ci dopiero niespodzianki rocznicowe, ale przyznam, że pomysł jest odlotowy i stanę na głowie, albo nie... na nożu, żeby się wywiązać. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  24. No i fajnie. Podobają mi się zmiany. Przyzna się szczerze, że czasami nie zdążyłam wykonać zadania. Teraz mam nadzieję, że możliwość popisania się w kuchni pomoże mi tym razem nie opuścić ani jednego miesiąca. Pozdrawiam serdecznie i cieszę się, że nie zrezygnowałaś z zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  25. Danusiu, super, świetnie że bawimy się dalej, bo ja nie wyobrażam sobie miesiąca bez jakiegoś wyzwania u Ciebie :) Pomysł z dekoracjami warzywnymi - świetny. Nie wiem, czy ja w tej dziedzinie coś zrobię, ale bardzo chętnie pooglądam dzieła innych koleżanek. No to czas zacząć myśleć, co tu wymyślić :) Buziaki dla Ciebie gorące!

    OdpowiedzUsuń
  26. A to ci dopiero niespodzianki :)
    Pozdrawiam serdecznie i ... zgłaszam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. A juz się bałam, jak straszyłaś zmianami:) A one są całkiem fajne:) Co prawda gorzej będzie z tymi kuchennymi sprawami, bo niestety do tego to ja drygu nie mam. Oczywiście chętnie zostaję w zabawie, ciesząc sie, że trwa dalej:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Cieszę się ogromnie, że zabawa trwa! Podobają mi się nowe pomysły. Kolor sierpniowy trochę dyskusyjny - brzoskwiniowy czyli pomarańczowy inaczej? Trudna sprawa ale z marchewkami zapowiada się niezła zabawa.
    Miłego tygodnia Danusiu.

    OdpowiedzUsuń
  29. Zmiany super - w sam raz dla zapracowanych.
    Mi kolorki bardzo się podobają i cieszę się że trwają
    a w sierpniu coś wrzucę na pożarcie jak nie Stefciowi to Stefci
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Właściwie ja już na walizkach siedzę,ale kolor jak najbardziej mój ,więc coś wymyślę:))))

    OdpowiedzUsuń
  31. Marzenka jest niesamowita, a jej niespodzianki uśmiechają się w różnych zakątkach Polski ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. O żesz Ty orzeszku :P
    Hmmmm.... No to zaszalałaś kochana !!!
    Po przeczytaniu posta ( czyli przed chwilą ) od razu rzuciłam się w moje zapasy papierowe i...
    ze smutkiem stwierdziłam,że nie mam ani jednego takowego w tym odcieniu :(
    Ale.ale....jeśli dopuszczasz w wyzwaniu number 2 żeby marchewka udawała brzoskwinkę - to może w głównym też tak możemy troszkę poczarować ??? ;P Hęęę ???
    Pewnie nie,ale co szkodziło zapytać :)
    Zatem muszę urządzić poszukiwania koloru peach czym prędzej !!! Bo czasu mam mało,nim zamknę swój grajdoł w ramach " urlopowych chwil "....
    Tak,że jeszcze się nie zgłaszam Danusiu ma kochana...i z pustego Salomon nie naleje...;(
    A jeśli chodzi o warzywno-owocową część zadania to już mówię/piszę na wstępie,że Stefanii nie nakarmię,gdyż dalece mnie do takich zadań :( Może jakby to było za rok,dwa....moja córka jest w Technikum o profilu usług gastronomicznych i wiem,że ją czekają takie cudeńka jak nauka tworzenia ozdób dekoracyjnych z warzywek,czy owoców...może mnie kiedyś nauczy :) Póki co - jestem głąb kapuściany w tej dziedzinie i nawet się za to nie zabieram ...Ale już nie mogę się doczekać końca sierpnia,by podziwiać Artystki - Kolorystki,bo wiem że na pewno znajdą się perełeczki,które zachwycą nas,że ho ho ...gały wyjdą nam z orbit :)
    Póki co,pozdrawiam Danutko serdecznie :)
    Życzę miłego wypoczynku i udanych wakacji :)
    <3 Lovam <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Jestem pod wrażeniem pracy Marzenki :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Podrzucam królika, mam nadzieję, że do dobrej żabki, bo są do siebie łudząco podobne ;) Buziaki i zmieniam długość geograficzną na kilka dni ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jestem jak najbardziej za brzoskwiniowym kolorkiem i za brzoskwiniami też.

    OdpowiedzUsuń
  36. :) No no, ale zakręciłaś piłkę teraz :P

    OdpowiedzUsuń
  37. Pierwszy raz w Nowym Roku i mam nadzieję, że tym razem będą wszystkie 12 miesięcy. Pomysłami zaskakujesz Danusiu, inspiracji dodajesz, i już jestem ciekawa co będzie w przyszłym miesiącu:-) Wrzucam jedną pracę w oba linki i mam nadzieję, że dobrze zrozumiałam nowe zasady :-)))

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękny i pomysłowy prezent dostałaś.Do kolorku brzoskwiniowego się zgłaszam,a ten drugi punkt programu jest odjechany,nie wiem,czy dam radę,bo ja talerze to przeważnie zieleniną ozdabiam,na więcej mnie nie stać,ale tak sobie myślę,to może to będzie następny bodziec,żeby się znowu czegoś pouczyć?

    OdpowiedzUsuń
  39. No, no ......
    Po przeczytaniu postu i komentarzy pozostało mi tylko podpisać się pod nimi. Zadziwisz mnie już od kilku miesięcy swoimi szalonymi pomysłami i pięknymi pracami. Bardzo lubię tu zaglądać i czytać Twoje posty. Chętnie przyłączam się do zabawy, mam nadzieje, że uda mi się do końca miesiąca wyczarować jakąś pracę w brzoskwiniowym kolorze.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  40. No to się porobiło! Że niby ja mam jeszcze wykazywać się w kuchni?! Owszem, miewam takie przebłyski, ale jak mi się nudzi ;-). Ja raczej z tych, co wchodzą do domu i już od progu pytają: "GDZIE OBIAD?!" :-). A propos "gdzie obiad" polecam obejrzeć na YT skecz Dzień mężczyzny kabaretu Hrabi.
    Jest jednak pewna szansa, że jak się napatrzę to i ja coś zmajstruję i nakarmię Stefanię.
    Stefan ma u mnie chody, więc on martwić się nie musi - dla niego jak zwykle coś będzie. Już siedzę drugi dzień i kombinuję ;-)
    A toaletka super odlotowa, piękna, pomysłowa! Świetny prezent!

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetnie, że bawimy się dalej. Co prawda w ten upał nic w ciągu dnia nie da się zrobić, ale późnym wieczorem odzyskuję życie i chętnie cos można wykonać. Banerek wisi, kartka ukończona, więc idę wrzucić Stefankowi na pożarcie. Na razie tylko . Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  42. Dołączam się do zabawy, ale poprzestanę na pierwszej jej części. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Udało mi się w tym miesiącu podrzucić wcześniej pracę i mam nadzieję, że spełniłam wymogi.pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  44. No to chciałam tylko Cie Danusiu zacytowac jeszcze: "Jeśli chodzi o sierpniowy kolorek to myślę ,że w tym miesiącu dam Wam fory i nie będę utrudniać ,ze względu na czas urlopowo-wakacyjny."
    ja się tym kolorem załamałam i to po zrobieniu zadania ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Danusiu, dodałam, choć nadal nie jestem do końca przekonana. Czekam na Twoja ocenę. Na inspiracjach są kolorki takie właśnie jak moja serweta, więc może sie nada :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  46. To prawda co napisała Monia , ze banerki są do siebie bardzo podobne sama zwracałam uwage aby ich nie pomylić ... może jakaś drobna zmiana w tytule ? Oczywiście zgłaszam się do Cyklicznych Kolorków jak i do Warzywno-Owocowej ... mam nadzieję , ze dam rade . Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  47. Robi się bardzo ciekawie, mam nadzieję, że znajdę czas, żeby choć kilka prac zobaczyć.

    OdpowiedzUsuń
  48. Zgłosiłam się po raz pierwszy do Twojej zabawy Danusiu, mam nadzieję, że Stefan zaliczy moją skromną pracę i nie wypluje jej.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  49. O matko z córką!
    A ja się żymałam... co to za kolor "brzoskwiniowy" ;-D a tu cała seria będzie!!!
    Tosz to szok! ;-DDD

    Cóż... trza bedzie przywyknąć :-)))

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja też staram się od jakiego czasu wyeliminować przetworzoną żywność i chemię w domu, ale to wcale nie jest takie łatwe. A w kuchni lubię prostotę i raczej takie ozdabianie mnie nie kręci, chociaż nigdy nie wiadomo ;)
    Na razie nakarmiłam jedną żabkę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  51. No tak. Faktycznie poszalałaś z tym kolorkiem. Brzoskwiniowy ma być. Rany już połowa miesiąca, a ja nic nie wykumałam jeszcze. Mózg przegrzany, ale podobno ma być chłodniej to może obudzą się szare komórki. W zabawie owocowo warzywnej to nie wiem. Nie mam talentu do takich dekoracji. Cóż, czas pokaże co tez dziewczyny wymyślą. Pozdrawiam Danusiu serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  52. Nooo, nie powiem że było mi łatwo wymyślić coś w sierpniowym kolorze. Jednak warto się wysilić, pogłówkować i zmajstrować coś innego niż zazwyczaj - i za to lubię takie wyzwania! :)
    W zeszłym miesiącu się nie wyrobiłam, ale teraz sobie nie odpuściłam i zgłaszam swój udział w zabawie!

    OdpowiedzUsuń
  53. Witam serdecznie dopiero po raz pierwszy bawię się u Ciebie Danusiu mam nadzieję, że sobie poradzę ; )) Super zabawa ; ) gratuluję fajnego pomysłu ;), a ten pomysł owocowo - warzywny to dopiero HIT ;) na pewno nieraz skorzystam z pomysłów koleżanek, bo ja to jestem noga kulinarna ; )) gorąco pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  54. melduje, ze nakarmilam zapracowanego Stefana :)

    OdpowiedzUsuń
  55. W poprzedniej edycji nie wzięłam udziału, tej nie mogę przegapić! :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Danusiu uporałam się z suszeniem więc mogę zgłosić moją pracę na wyzwanie na część kulinarną raczej się nie zgłoszę bo się kompletnie na tym nie znam. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  57. Witam serdecznie, bardzo się cieszę, że zabawa trwa dalej. Zmobilizowałam się i wykonałam bransoletkę w pięknym brzoskwiniowym kolorze, który bardzo lubię. A to za sprawą ciepła, które z niego bije. Mam nadzieję, że co miesiąc będę aktywnie się pojawiać. Zapraszam na mojego fb. Życzę udanej zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  58. Danusiu, dodałam (tym razem z bloga - komputer już działa całe szczęście), mam nadzieję, że wszystko ok. Kolor brzoskwinkowy bardzo lubię - np. w postaci letnich bluzek. Dlatego powstała bransoletka w tym kolorze, która idealnie podchodzi do moich ubrań. Pozdrawiam wszystkich

    OdpowiedzUsuń
  59. Danusiu, i tym razem udało mi sie coś wymodzić. Mam nadzieje, że spełnia kryteria, chyba że coś przeoczyłam:) Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  60. Kolorek w tym miesiącu bardzo ładny, ale ja niestety spasuję, bo nie znalazłam w swoich zasobach żadnych przydasiów w kolorze brzoskwiniowym, ale z chęcią popatrzę co inne dziewczyny wymodziły :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Ja jak zawsze kochana na końcu - a że brzoskwiniowy kolor jest bardzo łągodnym i sympatycznym dla wzroku więc się bawię a co ja gadam - jakże mogłabym odmówić sobie oraz opuścić jakiś miesiac - buziaki ślę i praca już jest gotowa - Marii

    OdpowiedzUsuń
  62. Klina mi wbiłaś tą brzoskwinią. Coś tam wymodziłam,może jakoś Stefan przełknie i nie wypluje, choć nie powiem, może być ciężkostrawne ;)

    OdpowiedzUsuń
  63. Dorzuciłam jeszcze Stefani coś do zjedzenia i mam nadzieję, że nie wypluje:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  64. Uff, zdążyłam niemalże w ostatniej chwili :) ale w dekoracjach z jedzenia to ja nie jestem dobra. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  65. Miałam napisać dokładnie tak samo jak Ania: Uffff! Zdążyłam przed północą :)
    A był to prawdziwy wyścig z czasem :)
    Postaram się zajrzeć do Was, ale nie obiecuję, bo przecież za chwilkę nowy kolor :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  66. i ja Danusiu dołączam do zabawy :)
    dobranoc :*

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)