poniedziałek, 1 czerwca 2015

Cykliczne kolorki u Danutki -Czerwiec

Wiem doskonale,że przyzwyczaiłam Was do tego,iż nowy post kolorystyczny pojawiał się już po 24:00 lub wczesnym rankiem.
Jednak tym razem nie dałam rady.
Ogólnie ciężko było mnie ostatnio złapać na necie,bo po prostu na nim nie siedziałam .
Miałam sporo pracy ,obowiązków,zobowiązań  i tak zleciały prawie 2 tygodnie  mojej nieobecności.
Czasem wpadałam dosłownie na chwilkę zobaczyć czy w zabawie wszystko gra ,ale na pisanie nie miałam zupełnie ani czasu ani chęci.
 Obiecuję wszystko pomaluśku nadrobić podczas przygotowywania podsumowania koloru ecru.

Dziś  pierwszy dzień nowego miesiąca,więc tym samym czas na kolejny kolorek.

Oczywiście dziękuję tym wszyskim ,którzy bawili się w maju. 
Widzę ,że zabawa nadal Wam się podoba ,a co więcej piszecie,że ma trwać nadal.

No ,no zobaczymy jak to się wszystko potoczy.

Ale na początek chcę złożyć życzenia wszystkim naszym dzieciaczkom :
tym mniejszym 


oraz tym większym ;) 


Nie chcę zbytnio przedłużać tego posta ,więc szybko przechodzę do konkretów.

Kolor w tym miesiącu pewnie nikogo nie zdziwi,bo w końcu musiała i na niego przyjść pora.
A mowa oczywiście o żółtym .
O symbolice i znaczeniu tego koloru tym razem nie będę pisała,bo  potraficie to zrobić lepiej .
Dlatego kto ma ochotę może u siebie w poście napisać kilka słów na ten temat

Postanowiłam, że w tym miesiącu będziemy inspirowali się wschodami i zachodami słońca.
Niech ogromna  fantazja przeniesie Was  do krainy marzeń,gdzie codziennie świeci słoneczko,nie ma zmartwień  i trosk,a wszyscy są radośni i weseli.
 Popłyńmy w tych marzeniach  jak najdalej i jak najpiękniej:) 






Ale Was pewnie najbardziej interesują zasady i wytyczne jakie przygotowałam na ten miesiąc  ,dlatego już szybciutko je przedstawiam .

Skoro mamy nadal bawić się kolorami i eksperymentować różne połączenia ,to moja propozycja jest taka:

1.Zgłaszana praca nie może brać udziału w innych wyzwaniach.
Wyjątek stanowią :
-wspólne nauki decu i frywolitki u Reni i Justynki

-Linkowe party u Diany,poza tymi postami,w których będą proponowane zabawy wyzwaniowe 

oraz dodatkowo od tego miesiąca 
-nauka makramy u Jaosi(Aisha)

2.Każda zgłoszona praca powinna zawierać widoczną gołym okiem większą połowę (ponad 50 %) koloru żółtego lub  jego odcieni oraz obowiązkowy drugi kolor określony banerkiem.
Jak zawsze   5-10 % mogą stanowić inne kolorki,ale nie są one obowiązkowe

ZESTAW ŻÓŁTO-CZARNY


ZESTAW ŻÓŁTO-BORDOWY

Dla jasności przykładowe odcienie bordo




Czyli w tym miesiącu powinny  powstawać prace tylko:
 żółto-czarne
 lub
 żółto-bordowe 
z bardzo małymi domieszkami innych kolorów

3.Czas zabawy od 1 do 30 czerwca 2015 do godz.23:55.

4.Prace wrzucamy Stefanowi (Inlinkz) na pożarcie pod tym postem,jak to zrobić klik (szukaj w zasadach tamtego postu)

5.Cały regulamin znajduje sie tutaj,osoby nowe proszone są o zapoznanie się z całością 

6.Chęć udziału w zabawie wyrażacie w postaci komentarza pod tym postem.

7.Jak zawsze wspominacie w kilku słowach o upodobaniach do koloru miesiąca

8.Spodobało mi się zadawanie Wam różnych pytań ,dlatego tym razem przygotowałam kolejne,które jest jak zawsze tylko dla chętnych .
Napisz w kilku słowach z czym kojarzy Ci się żółciutki kolor.

Liczę ,że wykażecie się wspaniałym humorem ,wyobraźnią i pięknymi skojarzeniami ,nie tylko z takim oto bananem

A teraz kochani życzę powodzenia w tworzeniu 
Pozdrawiam wszystkie  artystki-kolorystki ,ogromna buźka dla Was :)



69 komentarzy:

  1. A ja już popłynęłam z myślami i rozmarzyłam się o słonecznej plaży... Ale mam już żółto-czarny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe zestawy kolorystyczne:) Pierwsze, co przyszło mi na myśl to osa, która idealnie wpasowuje się w żółto-czarny zestaw kolorków:))) Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niech więc w czerwcu zapanuje słońce - bawimy się dalej! Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zlituj się kobieto. Gdzieś Ty widziała większą połowę???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziała , widziała Martusiu... Ja też widziałam, jak już było po połowie;););)

      Usuń
    2. też tak mam ;P
      połowy są nierówne bo ja zawsze dostaję mniejszą ;-P

      Usuń
  5. Kochana, zanim weszłam na Twojego bloga, próbowałam wyobrazić sobie, jakim że kolorem poczęstujesz na czerwiec- nie trafiłam. Te zestawy wymyśliłabym na sierpień a teraz koniecznie błękit... Prawda jednak jest taka, że uwielbiam takie zachody- kiedyś nawet wyhaftowałam parę tych obrazków dla przyjaciół z okazji urlopów, a może bez okazji :p Pozdrawiam cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Danusiu jak zwykle super tym razem kolor żółty już myślę co by tu zrobić pozdrawiam :-) Miłego dnia :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. No z tymi zachodami słońca to popłynęłaś...;-), bo ja właśnie zaczęłam malować zachód słońca, ale on bardziej pomarańczowy niż żółty ;-(, ale nie ma co, ja się zapisuje do zabawy już teraz.

    OdpowiedzUsuń
  8. Prawdę mówiąc, sprawdzałam już po 24.00 czy jest nowy kolorek, tak nie mogłam się doczekać:)
    Bardzo mi się podobają twoje życzenia;) Tobie również wiecznej dziecięcej radości:) Takiej jak żółty kolorek i piękne widoki, które pokazałaś:)
    Oczywiście zostaję w zabawie i już myślę nad tym co zrobić:)
    Pozdrawiam serdecznie:)
    I dzięki za nowy punkcik regulaminu:) Buźka:)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie mam bladego pojęcia co zrobię bo żółty nie należy do moich ulubionych ale, że zrobię to wiem na pewno- no chyba, żeby...... pfu,pfu
    Dobrego tygodnia Ci życzę , biuziole:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobra, ochłonęłam...... Wnerwiłam się na Cię, bo mam coś żółtego, ale niestety z brązem, a Ty chcesz czarny albo bordowy. Nie po drodze mi cholerka jasna no. A ucieszyłam się czytając początek. Oczywiście dostałam w twarz i to mokrą ścierą :) Nie przemaluję, bo się nie da, wrrr...... Ty to wiesz jakie głody człowiekowi pod nogi rzucać :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Tego kolorku się bałam, bo jakoś mi z nim nie po drodze, ale oczywiście bawię się dalej;)
    Pozdrawiam Danusiu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Żółty z czarnym jeszcze jak cię mogę, ale żółty z bordo to jakoś mi zupełnie nie pasuje. Dużo lepsze byłoby takie zestawienie "zachodzącego słońca"

    OdpowiedzUsuń
  13. Każdy kolorek jest fajny i ma w sobie to coś :) Żółciutki i to inspirowany zachodem słońca dla mnie jest super. No oczywiście wybiorę połączenie z czernią, bo inaczej nie byłabym sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Powiem Ci tak... Chyba przeczuwałam ten żółty kolorek moim szóstym zmysłem, bo już od niemal tygodnia szyję żółto-czarno-szarą kolię sutasz! Nie wiem tylko, czy mi ją zaakceptujesz, bo na moje oko tego żółtego (mimo, że jaskrawy i daje po oczach), jest tak około 40%...Aczkolwiek jeśli chodzi o efekt i wrażenie na otoczeniu, to żółty jest na 1000% ;-) Spróbuję jeszcze przemycić kilka żółtych koralików i może się zmieszczę w tych srogich warunkach.... Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda ze nie ma opcji żółto-zielonej bo akurat kończę taka pracę :)Ale cos wymysle :) żółty z czarnym bardzo mi się podoba także pewnie będzie cos w tym odcieniu:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ha ha ha ha ha ha ;) Ja zaliczam się do tego drugiego obrazka ze smoczkiem;) Dziękuję za życzenia;) A Tobie Danusiu życzę takiego banana od rana do następnego rana;) Kolorek żółty z czarnym wybieram - bardzo się cieszę;) Pozdrawiam Cię cieplutko i przesyłam buziaczki;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne inspiracje zdjęciowe- namówiłas mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  18. No to trzeba coś zaplanować i zrealizować ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ojj, jakie fajne połączenie kolorystyczne. Jako, że dzisiaj jest piękny dzień a ja w końcu mogę odetchnąć z ulgą to melduję się do zabawy. Nie mogę przegapić kolejnej odsłony Twojej cudnej zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję za życzenia i nawzajem - najlepszego :)
    Kolorek mi się podoba, bo słoneczka trochę mało za oknem - haha :) Zestawienie z czarnym bardzo mnie kusi, ale zupełnie "nie widzę" połączenia z bordo, więc pewnie będę chciała spróbować (oczywiście jeśli zdążę ).
    Dzięki kochana za świetną zabawę :) No i oczywiście nie może mnie zabraknąć i tym razem :) Pa !

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeszcze nie dojechalam nad morze ale ciekawosc mnie zzerala co tez wymyslilas...No zaskoczenia nie ms co do kolorku podstawowego zestawiemie z czarnym tez normalne ale to bordo mnie zaskoczylo. Sie cos wymysli bo nie odpusxcze ;-)
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak pisanie z telefonu i na dodatek w samochodzie nie było najlepszym pomysłem . Literówki osiągnęły pozimo maximum. Póki co pomysłu brak na żółtą pracę a tu widzę, Stefan pomalutku puchnie. :-)

      Usuń
  22. Gram dalej, żółty, to taki cieplutki kolor. Dodaje energii po tym zimnym maju. Myślę, że każdemu przypadł do gustu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Oczywiście biorę udział ... dla mnie ten drugi kolor to czekoladowy brąz ... czytam w komentarzach ktoś go określił jako bordo więc nie wiem może określ Danusiu jaki to odcień i dopisz do postu . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Bogusiu jest wyraźnie w poście napisane,że ma być kolor bordowy,pewnie przeoczylaś .Dlatego dla wyrazistości dopiszę jeszcze większymi literami ,aby rzucało się w oczy i wiadomo o jaki kolor dokładnie chodzi.
    Dziękuję ,że bawisz się dalej,pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Żółto- bordowe ciekawy pomysł, coś się wymodzi. Wszystkiego dobrego Danusiu z okazji dnia dziecka:) [pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Czarny i żółty! Tak bardzo mocno coś dla mnie. Oczywiście, że się zgłaszam, kradnę banerek i wrzucam u siebie. Już nawet trochę połączenia żółci i czerni wrzuciłam na bloga dla klimatu. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  27. A ja właśnie dzisiaj się zastanawiałam od rana jaki kolorek będzie i stwierdziłam, ze już tyle kolorków było, a takiego żółtego jeszcze nie. I wchodzę, czytam a tu kolorek żółty:) WIelka radość, więc teraz się trzeba do roboty brać.

    OdpowiedzUsuń
  28. O kurczę, będę mieć ciężko, bo żółtego jakoś wybitnie nie lubię, no nie podchodzi mi zupełnie :-) Postaram się coś pomyśleć, ale nie dam sobie nic uciąć, że się wyrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Żółty jest ok, ale jeszcze nie mam pomysłu jak połączyć go czernią, aby nie wyszła osa :) Będę kombinować!
    Bawimy się dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  30. No nie powiem, czekałam kiedy nadejdzie żółty, choć to nie jest mój ulubiony kolor :-). Ano zobaczymy, co też uda mi się zdziałać...
    Bawmy się dobrze :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgłaszam się do zabawy i w tym miesiącu chociaż na razie nie mam bladego pojęcia co zrobię. Uszylam ostatnio żółto czarną pszczółke ale ona zamieszkała na blogu już w maju....

    OdpowiedzUsuń
  32. i ja chętnie przyłączam się do zabawy, póki co bez pomysłu ale wierzę i mam nadzieję że jakiś się znajdzie :)
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  33. Zaglądałam od samego rana, siedziałam jak na szpilkach. No i jest kolorek, trochę się zasmuciłam, bo żółtego nie lubię. Myślę i myślę i nie wiem czy coś z tego będzie. No, ale zgłaszam się do wyzwania, zobaczymy co z tego będzie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  34. O matko i córko! (to tak okazyjnie, odnośnie ostatnich świąt, hehe) Ale zestaw kolorków! Kompletnie nie moje klimaty:( Ale nic to, jak wyzwanie to wyzwanie - dzielnie je podejmuję:)) O, już mam pomysł:)) Kapitalna zabawa! Dziękuję, Danusiu!

    OdpowiedzUsuń
  35. To już? Już nowy kolor? Przecież dopiero co ecru było. Ale ten czas pędzi...

    OdpowiedzUsuń
  36. Mnie kolorek cieszy, bo właśnie końce maja zaczęłam nowe kolczyki w zadanej kolorystyce:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Kolorki zupełnie nie moje, ale mam nadzieję ,że mimo nadchodzącego truskawkowego tornada coś uda mi się zdziałać.

    OdpowiedzUsuń
  38. Kolor żółty jest super, ale zestawienia wybrałaś dość ciężkie. Niemniej jednak odpuścić nie zamierzam, na pewno coś wymodzę, choć jeszcze nie wiem, na który wariant się zdecyduję :)

    OdpowiedzUsuń
  39. zółty lubię ale te połączenia mnie zabiły... trza będzie podumać... ;-D

    OdpowiedzUsuń
  40. Wiedziałam że będzie żółty i nawet mam już zakupione elementy do biżutka. Ale te połączenia ... do chrzanu że się nie wyrażę. O ludzie, Danusia litości... :(

    OdpowiedzUsuń
  41. zół z czarnym to oklepany zestaw ale żółty z bordowym - ciekawa kompozycja - Danuś poniewaz maj był dla mnie czarnym miesiącem z tego tytułu nawet odpuściłam kololorek ecru nad czym bardzo ubolewam - ach maj zakończył się również fatalnie jak tylko uporam się się naprawą bloga coś wymodzę , ale zostało mi jeszcze z 50 postów do naprawienia - ale żółty to słoneczny kolor więc może czerwiec będzie dla mnie bardziej przychylny - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  42. A mnie się połączenia podobają,bo z nimi ten żółty jest bardziej "strawny" przynajmniej dla mnie,oczywiście piszę się na dalszą zaabawę

    OdpowiedzUsuń
  43. Chcę się również zgłosić. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  44. I ja się zgłaszam ze swoją żółto-czarną pracą. :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Zgłaszam się :) mam tylko nadzieję, że zdążę opublikować a nie tak jak w zeszłym miesiącu kiedy uszyłam a nie starczyło czasu na opublikowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  46. A kochana moge zglosic prace do projektu 12 chust/szali w jeden rok? Tutaj: http://www.makneta.com/2015/06/12-chust-llub-szali-w-jeden-rok-march.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+DrobiazgiMaknety+%28Drobiazgi+Maknety%29

    OdpowiedzUsuń
  47. Kochana moja regulamin mówi ,że nie zgłaszamy prac do innych wyzwań a z tego co widziałam to te chusty to zapowiadają się wyzwaniem ,skoro sama autorka tak to nazwała.
    POzdrawiam cieplutko i wierzę ,że coś wymyślisz na żółte kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Czytam właśnie komentarze i widzę, że nie tylko mnie te kolorki kojarzą się z osą ;) Nic innego nie zdążę zrobić, bo mam na głowie przeprowadzkę, więc musi zostać najbardziej banalna z banalności ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Zgłaszam się do zabawy :D czas najwyższy bo ostatnio nie dałam rady :(

    OdpowiedzUsuń
  50. Coś tam wydumałam i zgłaszam się do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  51. W końcu udało mi się skończyć pracę i zgłaszam si do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  52. I ja się zgłaszam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Zgłaszam się i ja ...ze swym żółto - czarnym kataklizmem ....
    Pozdrowienia miłe ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Widzę, że zadania coraz ciekawsze. Przyłączam się do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  55. Danusiu dołączam do zabawy, Stefanka nakarmiłam żólto-czarna karteczką. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  56. To ja też się zapisuję, kradnę banerek i zmykam pisać posta ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. Danusiu, udało mi się zrobić coś takiego i myślę że spełnia wymogi. Myslałam o moich słonecznikach- haftem wstążeczkowym ale doniczka na zdjęciach wyszła bliżej brązu i jeszcze zielone liście.
    Mimo braku czasu i innych dodatkowych spraw zrobiłam dzięki zabawie coś - podkładki, które pewnie by inaczej nie powstały. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  58. żółto czarno karteczka już jest

    OdpowiedzUsuń
  59. Z trudem bo z trudem, jednak w zabawie z radością wzięłam udział i mam nadzieję, że tak już zostanie. Pozdrawiam Danusiu.

    OdpowiedzUsuń
  60. Udało mi się w ostatniej chwili przed wyjazdem
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  61. Intensywny miałam miesiąc i już się obawiałam, że nie zdążę z kolorkami :-)

    OdpowiedzUsuń
  62. Nie przepadam za żółtym, ale dałam radę:)

    OdpowiedzUsuń
  63. Do jasnej ciasnej znów nie zapisałam, czas to naprawić. Wezmę udział jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Danusiu- teraz jeszcze raz przeczytałam wytyczne i ...okazuje się, że mój naszyjnik nie licząc sznurka ma 50% żółtego- więcej nie, a jak liczyć ze sznurkiem tonawet mniej :-/ Jakbyś mogła, to zajrzyj, czy może być- na razie go nie zgłaszam...Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  65. Zgłaszam się do zabawy :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)