środa, 1 kwietnia 2015

CYKLICZNE KOLORKI - KWIECIEŃ

Słoneczka moje  zaczynamy nowy miesiąc ,więc pojawiam się z kolejną propozycją kolorystyczną .
Będzie bardzo krótko jak na takie posty,bo zupełnie  nie mam czasu jak większość z Was.

Wiem ,że dziś jest dzień dla żartownisiów ,ale mi jakoś nie do śmiechu.
Miałam też Wam jakiś kawał wyciąć ,ale się nie udało.Zabrakło czasu :(
A na dokładkę córcia mi się rozchorowała ,od soboty walczymy za gadziną,a jeszcze  pisze dziś egzamin,proszę trzymajcie kciuki za nią.

Sama też nie czuję się najlepiej ,no i święta lada moment,więc szkoda czasu na zbędne słowa.
Pogadam sobie kolejnym razem ,jak sytuacja się uspokoi.

Dziękuję Wam za wszystkie zielone prace jakie pojawiły się w marcu.
Setka znów przekroczona ,choć mój wymarzony  rekord jeszcze nie został  osiągnięty.
Także nadal czekam na upragnioną 120 ,na więcej nie stawiam bo aż tak zachłanna nie jestem.

Podsumowanie "zieleninki" będzie przełożone na po świętach, bo zupełnie nie wydolę .Myślę ,że mnie doskonale rozumiecie i poczekacie .

Ale nie jestem tu aby narzekać ,czas brać się za konkretną robotę.

Kolor na ten miesiąc został zaproponowany przez Paulinkę wyróżnioną w niebieskich pracach.
A cóż ona nam zaserwuje?
Kolor ,który osobiście  uwielbiam w każdej postaci i w każdej pracy.
Kochane będzie kompletny luzik na ten miesiąc,prawie zero wytycznych i tylko jeden banerek.
A jaki kolor na nas czeka ?
 Szkoda ,że nie znalazłam takiego niebieskiego   Stefcia:(

Chociaż nie!!!!!!!!!!

Taka chudzina nam nie jest potrzebna.
My wolimy bardziej wypasione żabki:)

 Dlatego na szybciocha wpadłam na  innego  pomysła!!!!!!!



Rach ciach i dorobiłam mojemu żabolkowi pytajnik 
Teraz mam swój osobisty Stefciowy znak zapytania ,jakim będzie Was witał z początkiem nowych kolorów

                                     

A teraz chwila prawdy 

Kolorem na kwietniową zabawę jest 
FIOLETOWY -pomysł Pauliny

I co Wy na to kochani?
Zadowoleni ?

Pewnie co niektórzy z radości podskakują do góry ,a inni gryzą z nerwów podłogę czy paznokcie

Oto  wytyczne na ten miesiąc 
1.Każda praca powinna zawierać min.50%  koloru fioletowego(dozwolone różne jego odcienie),pozostałe kolorki dowolne i w dowolnej ilości.

2.Z mojej strony dorzucam pewne zadanie (dla chętnych)  i proszę odpowiadać na nie u siebie w postach ze zrobioną fioletową pracą .
A brzmi ono :
Zaproponuj i przekonaj mnie jaki zwierzak pasuje i  najchętniej zaprzyjaźniłby się z naszym  Stefanem.
Dla osoby ,której propozycja wyda mi się interesująca  szykuje się mała niespodzianka.
Czekam na propozycje .

3.Czas  zabawy od 1-30 kwietnia do godz. 23:55 ,a prace proszę wrzucać Stefanowi (InLinkz)na pożarcie pod tym postem .
Jak to zrobić tłumaczę tutaj .

4.Technika pracy dowolna .

5.Cały regulamin znajduje się tutaj,osoby nowe proszone są o dokładne zapoznanie się z wszystkimi punktami 

6.Chęć udziału w zabawie wyrażacie w postaci komentarza pod tym postem.

7.Banerek do pobrania przygotowała dla Was Paulinka 

I to chyba wszystko.
W razie czego piszcie i pytajcie.
Powodzenia moje artystki:)



ZANIM DODASZ LINK  DOBRZE ZAPOZNAJ SIĘ Z WYTYCZNYMI W TYM POŚCIE ORAZ REGULAMINEM KLIKAJĄC tutaj


103 komentarze:

  1. Powodzenia dla córci i dużo zdrowia:) Zgłaszam się do fioletów. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ha ha ha...ale kawał na 1 kwietnia! FIOLETOWY! pogrom....Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmmm... jak dla mnie fiolet może być :) Stosunek do niego mam kompletnie neutralny, ale powinnam coś tam wymodzić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przede wszystkim zdrowiejcie dziewczyny, bo kto to widział chorować na wiosnę. Córci życzę powodzenia, kciuki zaciśnięte, a swoją drogą kto wymyślił, żeby pierwszy ważny egzamin w życiu kazać pisać dzieciakom 1 kwietnia (w zeszłym roku też tak było)? Chyba ktoś kompletnie pozbawiony poczucia humoru, albo dysponujący tylko czarna jego odmianą :)
    Do zabawy w kwietniu piszę się obowiązkowo. Wprawdzie fiolet to nie całkiem mój kolor, ale Zosia go lubi, więc coś się wykombinuje.
    Pozdrawiam i życzę zdrówka :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam serdecznie. Już dawno przyglądam się Cyklicznym Kolorkom i gdy zobaczyłam fioletowy Kwiecień to nabrałam odwagi na dołączenie do zabawy. To mój ulubiony kolor.
    Życzę powodzenia Córci na testach, trzymam kciuki. Moja też pisze, więc trochę się denerwuję.
    Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  6. OOO wITAJ, NA POCZĄTKU TRZYMAM KCIUKI ZA CÓRĘ I ZA TWOJE ZDRÓWKO, A RACZEJ WASZE ZDRÓWKO, BEDZIE DOBRZE, CO DO KOLORU NIE JEST ON UPRAGNIONYM, LA EMOZE W TYM MIESIĄCU MI SIĘ UDA BO W POPRZEDNIM PRZEPADŁAM Z KRETESEM I NIC NIE WYMYŚLIŁAM

    OdpowiedzUsuń
  7. Z zielonym niestety nie wydoliłam, brakło czasu i pomysłu, ale na fiolet się piszę, chociaż pomysłu też brak :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo :) chyba jestem jako pierwsza :) i oczywiście zgłaszam się do zabawy :) kocham fiolet :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekny kolor Paulina wybrała - jeden z moich ulubionych. Córce Twojej zdrowia i powodzenia na egzaminie życzę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Za egzamin trzymam kciuki i dużo zdrówka Wam życzę :)
    Danusiu kolor jak najbardziej może być, lubię fiolet i pewnie coś znajdę:)
    Buziaki przesyłam i pędzie dalej:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak powszechnie wiadomo, jest to mój kolor ukochany ;) Na pewno coś podrzucę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdrowia - żeby żadne wirusy Wam w Święta nie towarzyszyły. I już pewnie egzamin za nią. Teraz tylko odetchnąć i czekać na wyniki :)
    Kolor śliczny. Nawet mam już fioletowe oczy zrobione :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Danusi kciuki trzymam cały czas, wierze że Karolina sobie poradzi koncertowo. Fiolet .. no jakoś nie spodziewałam się fioletu. Ale nie ma innych ograniczeń więc chyba dam radę . Nie wiem co , nie wiem jak , ale miesiąc długi coś sie wymyśli.
    Zdrówka życzę i ide se banerki zamienić :-)
    Alleluja

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham fiolet, co tu kryć :) Już mi się fioletowy zwierzak montuje powoli :) Może on będzie do Stefana pasował? :) Na zielone wyzwanie nie zdążyłam ze zdjęciami, a zielona gąsienica siedzi i patrzy na mnie z wyrzutem... Ale fiolet o obowiązkowo popełnię :)
    Pozdrawiam i dużo zdrówka Wam życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdrowia Wam obu życzę końskiego! Choć w taką mało wiosenną pogodę człowiek najchętniej i tak by dzień w łóżku przeleżał... Na pewno nakarmię Stefana jakimś pięknym fioletem (szkoda, że tylko jednym można!), bo to jest mój ulubiony kolor!! Już mam z pół tuzina różnych pomysłów :-)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  16. e tamDansiu - wpraedzie nie przepadam za fioletem ale coś wymodzę - żdrówka wam życzę oraz spokojnych świąt - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  17. pierwsza! :) zdrowiejcie dziewczyny, a córce powodzenia życzę! zda na pewno na medal :) w związku z powrotem do świata kreatywności powracam też do świata kolorków :) a na powrót lepiej nie mogło trafić niż na fioletowy :D oczywiście podjęłam się również dodatkowego wyzwania i wymyśliłam kompana dla Stefana ;) ale się zrymowało :) pozdrowionka i kciuki mocno trzymam! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. O ja też myślałam o tym kolorku. Zdrówka życzę

    OdpowiedzUsuń
  19. Oooższsz ;-) żart Ci się udał, cały miesiąc myślałam, że następny będzie seledynowy! Już nawet wymyśliłam co to będzie i tylko czekałam na wytyczne dodatkowych kolorów!
    Ale fiolet też jest super i ostatnio za mną chodził, więc bardzo się cieszę!

    OdpowiedzUsuń
  20. OOOOO! Kocham fiolety! Właśnie mam na sobie fioletowy sweter:) Wiesz Danusiu, chyba wszystkie kolory kocham, trzeba się cieszyć życiem, a życie to kolory:) Kiedyś niebieski mi nie bardzo leżał, ale po tej niebieskiej pracy jest już lubianym kolorem:) Pozdrawiam cieplutko i uśmiechów życzę w te Święta!

    OdpowiedzUsuń
  21. Danusiu, przede wszystkim zdrowia życzę, wiosna to czas chorobowy niestety, ale zbieraj się szybciutko zdrowotnie :)
    Egzamin o tej porze na pewno córka już napisała, i na pewno poszedł dobrze :)
    Fioletowy kolor jest śliczny, zaraz po czerwonym, jeden z moich ulubionych, a na drutki wrzuciłam właśnie fioletową włóczkę :))) Jak zdążę, to dołączę znów do zabawy :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pomysł już mam, czekałam tylko na kolor. Zostaje tylko wykonać :) Życzę zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też przeziębiona, więc tym bardziej współczuję, nie lubię być chora, szyć nie można:-) Na moje szczęście pracę w kolorze fioletowym już mam. Pokażę, jak będzie już u nowej właścicielki.

    OdpowiedzUsuń
  24. Trzymam kciuki za wynik egzaminu, bo już na pewno napisany i życzę dużo zdrówka dla córci :)
    Pobieram banerek, ale czy coś wymodzę, zobaczymy, cały miesiąc przede mną. Zabawa bardzo mi się podoba, więc chętnie wezmę w niej udział po raz kolejny. Zaczynam od dziś myśleć :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  25. Danusiu, przede wszystkim powodzenia(chociaż juz po egzaminie) dla córci!!! Dzis siedziałam w komisji i nerwica mnie brała, bo miałysmy przykazane że nie wolno nam nic robić, NIC!!! Jak ja miałam z moim ADHD siedziec bezczynnie??? Bardziej się zmęczyłam niż bym miała przekopać warzywnik;)
    Na kolorek oczywiście się zapisuję, chociaz mam problemy z komentowaniem:( Po czasie, ale na pewno wszystkich odwiedzę:)
    Buziaczki Danuś:) Cieszę się że małe co nieco dotarło:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fiolet na tak! Już się nie mogę doczekać na przygotowania

    OdpowiedzUsuń
  27. Daniusiu przedewszystkim zdrówka dla Ciebie i twojej córci no i oczywiście jak najlepszych wyników z egzaminu. Co do koloru fioletowego to jakoś miałam takie przeczucie, że właście fiolet będzie królował w tym miesiącu. Mam już nawet pewien pomysł może uda mi się go zrealizować pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dużo zdrówka :)
    Oczywiście nie może i mnie zabraknąć :) Zapisuję się życząc Tobie i Twojej rodzince spokojnych, zdrowych i rodzinnych Świąt, no i tradycyjnie smacznego jajka :)
    Pozdrawiam i buziole ślę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. O super kolor świetny, ja jestem zadowolona, teraz święta a potem można spokojnie myśleć nad pracą :)
    Kochana zdrówka dla córci życzę.

    OdpowiedzUsuń
  30. Fioletowy, a może wrzosowy, liliowy - co ja wymyślę w tym kolorze? Tym razem to nie jest mój ulubiony kolor. No cóż, pomyślę przez święta i do dzieła :)
    Pozdrawiam i życzę lepszej pogody :))

    OdpowiedzUsuń
  31. Danuś, kawałów to Ty i tak nam ,,wycinasz" ciągle moc, także dzisiaj nie musisz. Z kolorku się nawet cieszę, chociaż też za nim nie przepadam, ale farby fioletowej u mnie najwięcej, więc problemu nie będzie;) No widzisz? Jak się ma dużo, to jeszcze więcej by się chciało...;) niedawno marzyłaś o 100 uczestników, a teraz marzy Ci się 120?! Jeszcze trochę i 200 będzie Ci mało? no, ale najważniejsze, że ,,karuzela się kręci" prawda? Dziękuję za piękny wierszyk i buziaki przesyłam;)

    OdpowiedzUsuń
  32. No to faktycznie luzik jeśli chodzi o wytyczne na kolorowy miesiąc. Fiolet bardzo lubię więc jeśli czas pozwoli to się zabawię, chociaż pomysłu nie mam. Myślę, że magiczna 120 wcale nie jest taka nieosiągalna. Zabawa się kręci i rozkręca i Stefan bidulek za chwilę niestrawności dostanie.
    Wszystkiego dobrego na Święta, zdrowia i dobrej pogody. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. tym razem i ja spróbuje :)
    egzamin w podstawówce to większy stres dla rodzica niż dziecka :) córka pewnie dała sobie świetnie radę :)
    zdrowiejcie szybciutko bo za pasem święta i lany poniedziałek :)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  34. Danusiu zapisuję się i ja na kolejny kolorek.
    Mam nadzieję, że u córci wszystko dobrze:)
    Ciekawe co Stefan ukrywa pod tym znakiem zapytania? :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Przyznam, że źle zrozumiałam wytyczne... Moja mea culpa! Poprawiłam się i wstawiłam nową pracę :) No i mam nadzieję, że tym razem przejdzie czujną kontrolę ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Mój ulubiony kolor więc zapisuje się :))

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Trzymam kciuki za córkę :) i również z chęcią dołączam do wyzwania w tym miesiącu :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny kolor, już zaczynam główkować.
    Twojej córci Danusiu życzę zdrówka i powodzenia z egzaminem!
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  39. Danusiu, ja się również dołączam...muszę mieć jakąś motywację do tworzenia :) Za córcię bardzo mocno trzymałam wczoraj kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  40. Super. Biorę się za robotę ;) choć to nie jest mój ulubiony kolor.

    OdpowiedzUsuń
  41. Zdrówka życze, u mnie cały komplet kolorystycznych prac

    OdpowiedzUsuń
  42. Też się zapisuję, mam nadzieję, że uda mi się zrobić coś zaraz po świętach. Danusiu! Wesołych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Za fioletowym nie przepadam, ale akurat miałam pomysł na serce, więc wykorzystałam ten kolorek i zgłaszam się do zabawy :))

    OdpowiedzUsuń
  44. Pisałam popołudniu z telefonu i mi wszystko zeżarło :/ Więc pisze jeszcze raz.
    Kochana, jak wczoraj przeczytałam, że w kwietniu króluje fiolet, to se pomyślałam, no niezłe jaja prima aprilisowe :/ Fiolet?? Aaaa!
    Ale, ale, rano mnie natchnęło i to bardzo, skorzystałam z obecności męża i zgłaszam się, bo praca już jest gotowa :) W dodatku z drodze, do bardzo sympatycznej osóbki ;) Więc na razie kradnę banerek i czekam z postem aż dostanę potwierdzenie, że dotarło :) A co będę niespodziewajkę psuć hihi.Mam nadzieję, że dotrze w całości i nie ucierpi za bardzo w tych pocztowych męczarniach ;)
    Dobrze, że Karolci dobrze poszło. Zdrówka dla niej. My też wczoraj w nerwach, bo mój chrześniak też pisał. A chłopaczyna przechodzi jakiś nastolatkowy bunt i nie przegadasz, że to o jego przyszłość idzie. Kurcze, muszę podpytać jak mu tam poszło...
    Pozdrawiam i zmykam relaksować się z mężulkiem przed TV :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Zgłaszam się i ja po 3 miesiącach nieobecności :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Po raz pierwszy mam nadzieje że mile widzana zgłaszam się ,ponieważ fioletowy jest mi ostatnio blisko a po za tym chciałam się w końcu z wami zabawić ,no i witam i miło mi ;-)

    OdpowiedzUsuń
  47. Kolor mój ulubiony więc i ja się zgłaszam :) Akurat dzisiaj opublikowałam post w tym kolorze, ale czasu jeszcze sporo to napewno coś jeszcze powstanie:)

    OdpowiedzUsuń
  48. O matko, ale żeście Dziewczyny wymyśliły i co ja mam zrobić, zero koncepcji :( no ale jest cały miesiąc może się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  49. No będzie bolało.... mam co prawda na koncie trochę ametystowej biżuterii, ale to takie trochę z mojej strony pójście na łatwiznę, a chciałabym coś oryginalnego wrzucić. Fioletu nie lubię - no jeszcze delikatny ametyst, taki prawie biały.... jakoś w tym roku nie mam szczęścia do kolorów.... ani zielony, ani poarańczowy, a teraz dobiłaś mnie fioletem...

    OdpowiedzUsuń
  50. Danusiu mnie też nie zabraknie ;) Raz mi się z kolorkiem poszczęściło i praca już jest hi hi hi :) Podam ją Stefanowi jak się ogarnę...
    Pozdrawiam cieplutko :) Kasia

    OdpowiedzUsuń
  51. Fiolet to jeden z moich ulubionych kolorków, więc z radością dołączam do zabawy:)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  52. Zdróweczka. Zgłaszam się do zabawy kwietniowej :-)

    OdpowiedzUsuń
  53. też chętnie wezmę udział, w końcu fiolet to mój ulubiony kolor :)))

    OdpowiedzUsuń
  54. Powodzenia na egzaminach a fiolet uwielbiam więc zgłaszam swój udział
    i biorę się do roboty
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  55. Uwielbiam kolor fioletowy! Zapisuję się do zabawy! :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Z wielką przyjemnością wezmę udział w zabawie ... chociaż na obecną chwilę pomysłu na pracę brak . Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  57. super :) witam ponownie tym razem chyba uda mi się coś zmalować :D pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  58. Jak już zaczęłam,to nie odpuszczę,chyba,że naprawdę jakaś katastrofa ogromna [odpukać w niemalowane] stanie mi na drodze,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  59. Witam ;) z przyjemnością po raz drugi biorę udział ;) fiolet bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. Udało mi się wykonać pracę z zleconym kolorem i dołączam do wyzwania :)

    OdpowiedzUsuń
  61. No,nie powiem...zaskoczył mnie ten kolor,ale chyba dałam rade ;) Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  62. Ponieważ fioletowy to mój ulubiony kolor i właśnie trafiłam na Kolorki u Danutki to nie mogłam przejść obojętnie i ominąć takie wyzwanie. Od razu pomyślałam, że ten piękny kawałek fluorytu czekał cały rok właśnie na tą okazję:-) No to i ja pokazuję!

    OdpowiedzUsuń
  63. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  64. Ponownie zgłaszam swoją pracę do wyzwania, bo kurcze nie wiem dlaczego została usunięta :( Gdybym jednak dalej nie spełniała warunków regulaminu pod jakimś względem do przepraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paulinko proszę zajrzyj do punktu 8 regulaminu i wtedy będziesz mieć jasne było nie tak .
      Pozdrawiam:)

      Usuń
    2. Juz rozumiem, przepraszam w takim razie :)

      Usuń
  65. I jak zwykle też się zapisuję do zabawy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  66. Zapisujemy się i my :)
    Pozdrawiamy cieplutko...

    OdpowiedzUsuń
  67. To i ja tak nieśmiało chciałam się zgłosić do zabawy. Przymierzam się do tego drugi miesiąc, czas się przełamać ^^'
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słoneczko nic nie rób ,chciałam tylko abyś napisała imię tej żabki ,skoro była to propozycja dla kompana naszego Stefana.Jednak musu nie ma ,bo do było zadanie przede wszystkich dla tych co uważnie czytają moje posty,chcą jeszcze w inny sposób się pobawić i mają może jakiś pomysł.
      Chcę aby zabawa polegała nie tylko na wrzucaniu swoich prac i czekaniu na oklaski,ale na prawdziwej zabawie i włączaniu się do niej innych kolorystek
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  69. Dołączam po raz kolejny, fioletu nie mogłam sobie odpuścić;) Pozdrawiam serdecznie i zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Jest połowa miesiąca , ale co tam jak szaleć to szaleć dopisuje się do kolejki i idę modzić
    a tym czasem zapraszam was wszystkie i każdą z osobna na rozdawajkę https://www.facebook.com/MalgorzataLipinskaJewellery?ref=hl

    OdpowiedzUsuń
  71. Fioletowy, no to jest motywacja do uszczuplenia zapasów fioletowego jedwabiu :)

    OdpowiedzUsuń
  72. I ja chętnie dołączam do zabawy:) mam nadzieję, że wszystkie warunki zostały spełnione:)

    OdpowiedzUsuń
  73. Fioletowy to jeden z kolorów, który lubię. Coś wymyślę więc się zgłaszam:)

    OdpowiedzUsuń
  74. sporo robię fioletu wiec się bawię dalej

    OdpowiedzUsuń
  75. Lubię wszystkie kolory (nawet niebieski jeśli jest czymś przełamany) dlatego się zgłaszam.

    OdpowiedzUsuń
  76. Zapisuję się do zabawy.:))) Danusiu dużo zdrówka:)))
    Przesyłam słoneczne pozdrowienia Lucy:)))

    OdpowiedzUsuń
  77. Oczywiście zgłaszam się ponownie do zabawy i melduję wykonanie zadania :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Post poprawiony:) mam nadzieję, że teraz jest już OK

    OdpowiedzUsuń
  79. POdziwiam , podziwiam , podziwiam .... śliczne .Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  80. Przepraszam Danusiu ale ten poprzedni komentarz nie do Ciebie .. chciałam wystawić komentarz nr 45 i troszkę się zapędziłam ... Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  81. Uwielbiam fiolety :) Może i mnie uda się jeszcze coś wymyślić i dołączyć do wspólnej zabawy. Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  82. Zapisuję się do zabawy po raz pierwszy ale mam nadzieję, że nie ostatni. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  83. Witam serdecznie z przyjemnością zgłaszam się do zabawy :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  84. Prawie rzutem na taśmę ale oczywiście jestem i w tym miesiącu.

    OdpowiedzUsuń
  85. Z miłą chęcią zapisuję się,pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję,że wszystko teraz dobrze zrobiłam,dzięki,pozdrawiam

      Usuń
  86. Danusiu droga - włąśnie dokarmiłąm Stefcia ale z wielkimi problemami- najpierw post mi sie zapisał na nowym blogu - potem znikł i rłownież jeden z poprzednich - nic nie kapuję ale wiem że grasuje po blogach bardzo aktywnycjh jakiś spam z chin - i cuda na kiju się dzieją - proponuję zrobić kopię blogów
    - włąśnie to idę robić - buziole śle i dziękuję bardzo że pozwoliłąś mi ten kicz wrzucić - Marii

    OdpowiedzUsuń
  87. Niewiarygodne! To ja jeszcze się tu nie zgłosiłam?! Oj, muszę się ogarnąć!
    Oczywiście Danusiu i ja pokażę coś fioletowego!

    OdpowiedzUsuń
  88. Świetnie się z Wami bawię,więc nie mogło mnie zabraknąć w tym miesiącu,i też przygotowałam coś fioletowego :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  89. Już się bałam, że w tym miesiącu nie dam rady nic wymyślić... Nie mogłabym tego zdzierżyć, bo kolor fioletowy uwielbiam i byłoby szkoda przepuścić taką okazję! Chciałam coś uszyć, ale nic z tego nie wyszło, jednak nie odpuściłam i po raz kolejny zgłaszam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  90. Tak mi się u Ciebie spodobało, że musiałam znów coś wymyślić. Prawie koniec kwietnia, ale jakoś zdążyłam :)
    Świetnie się u Ciebie bawię, miło tu zaglądać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  91. Chętnie przyłączę się do zabawy :) banerek na moim blogu http://teresa-teresa1305.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  92. Chętnie się dołączę i mam nadzieję, że zdążę na ostatnią chwilę, bo moja praca jest już na etapie wykończeniowym i widzi już linię mety ;-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  93. Udało mi się :) tym razem zdążyłam :) nie wiedziałam, że żyrafy to takie uparte stworzenia ;)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  94. Witaj Danutko !!!
    Coś mi się wydaję,że karmię Stefana jako ostatnia ...
    Już myślałam,że odpuszczę fioletki,ale nie mogłam sobie tego odmówić ;)
    Pozdrawiam Cię serdecznie oraz wszystkie Artystki Kolorystki :)
    Życzę miłego dłuuugiego weekendu :* :* :*

    OdpowiedzUsuń
  95. No to ja rzutem na taśmę też startuję. POZDRAWIAM :)

    OdpowiedzUsuń
  96. Zgłaszam się i ja, nie mogło być inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  97. Rzutem na taśmę ale jestem, chyba.....Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)