sobota, 7 września 2013

ZAWIESZKA - SERCE ZE SZNURKA Z RÓŻAMI Z PAPIERU I WYRÓŻNIENIE OD ELI

Witam !!!

Kochani znacie mnie,że tworzę z różnych materiałów .
Dziś mam dla Was propozycję tego co można zrobić ze sznurka jutowego kupionego w cenie 2 zł  za 5dkg. Czyli koszty  nie są wielkie , a może powstać coś oryginalnego.

Pomyślałam sobie,że wszędzie na blogach widać serducha wiklinowe,decupagowe,papierowe czy szyte,szydełkowe,frywolitkowe  itd.

A ponieważ akurat robiłam inne prace z wykorzystaniem sznurka  to w międzyczasie dla małej odmiany powstały  takie serduszka jutowe


Oczywiście nie mogłam się oprzeć pokusie  i dorobiłam   znane już Wam różyczki z papieru.

Muszę tylko dodać    ,że sznurek jest  miękki,więc trzeba go w miarę odpowiednio naprężać.
Do tego dodałam poprzeplatane między sznurkami zielone gałązki róży  z listkami.












Jeśli ktoś ma ochotę zobaczyć inne moje prace z różami z papieru zapraszam tutaj klik.


A ponieważ pewna osoba, gdy  je zobaczyła  to od razu zapragnęła je mieć i   dać komuś w podarunku,no  to dorobiłam dla niej jeszcze takie mniejsze serduszko   z kwiatkiem  gazetowym z ostatniego mojego kursiku 





A tu   fotka z dwoma serduchami 





Inne prace z wykorzystaniem takiego sznurka  znajdziecie klikając tutaj i tu.


A na zakończenie sprawa dla mnie bardzo miła ,otóż :

Niedawno dostałam wyróżenie od Eli z bloga Pracownia Elizabet ,za które ogromnie  dziękuję.


Ela jest miłą osobą która często do mnie zagląda i komentuje moje prace.Dlatego z wielką przyjemnością zapraszam Was kochani  do niej, bo   jest wszechstronną osóbką i tworzy piękne prace w różnych technikach 


Jeszcze raz wielkie dzięki Elu



Wam kochani dziękuję za wszystkie ciepłe

 słowa jakie pozostawiacie w komentarzach





Dobranoc i do zobaczenia na kolejnych postach 

Waszych jak i moich:)



DANUTKA:)))






31 komentarzy:

  1. Pierwsza;))
    Chyba mamy coś ze sobą wspólnego oprócz miłości do rękodzieła;))Czyżbyśmy porozumiewały się telepatycznie?!:))
    Danusiu ja Ci już 1000 razy wspominałam (i nie tylko ja)że uwielbiam twoją kreatywność.Miło zajrzeć tu do Ciebie i zobaczyć powiew świeżości ,a nie tylko odgrzewane kotlety.Uwielbiam Cie za to!
    Serducha są śliczne,a co najważniejsze inne.Mnie szczególnie uwiodło to drugie,bo jest zupełnie inne od wszystkich;)
    Buziole wielgachne!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie serducha to pasują na różne okazje, a mnie bardziej podoba sie to "bogatsze" z różami !Dobranoc!

    OdpowiedzUsuń
  3. Boskie! Bardzo lubię sznurkowe prace:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne serduszka Danusiu!!! To mniejsze z kwiatuszkiem gazetowym mnie urzekło:)
    Chciałabym takie zrobić sobie czy dla kogoś ale nie mam pojęcia jak się za to zabrać. Dla większości pewnie to pryszczyk, a może nawet gdzieś jest kursik ale gdyby nie było dla Ciebie problemu to proszę pokaż jak to wyplatasz? Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Serduszka są urzekające i rzeczywiście inne niż wszystkie, gratuluję Ci wyróżnienia i pomysłowości w tworzeniu coraz to nowych wspaniałości, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię sznurek. Jest taki naturalny i neutralny i wszystko do niego pasuje. Widziałam już podobne serca z papierowej wikliny. Twoje Danusiu wyszły ślicznie, miałaś świetny pomysł. Podobają mi się obydwa, każde ma swój charakter. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajniutki nie oklepany pomysł, ekstra pasuje tu ognista czerwień

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne te serducha. A to z różyczkami prawdziwe cudo. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe serducho takie inne, takie niesamowite, niepowtarzalne...no i te róze...chcialabym umiec takie robic:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale cudne ,Danusiu ty jestes wulkanem pomysłow

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie Ci wyszły te serducha :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ty z prawie z niczego potrafisz zrobić cudeńka świetne te serduszka

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjne serduszka. Takie inne niz wszystkie :) Super. Gratuluje wyroznienia !!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję wyróżnienia:) Serduszka bardzo mi się podobają. Swietny pomysł. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Prawdziwe cudeńka! Niby "zwykłe" materiały - a jaki efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Danusiu serducha są fantastyczne :)
    Widać, że robione z serca dla serca :)
    Jesteś niesamowita w swoich wytworach, a co najważniejsze tworzysz z głębi serducha :*
    Serdecznie Cię pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne :) Jak wszystkie Twoje prace - pomysłowe, oryginalne i wyjątkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  18. U Danutki jak zawsze pomysłowo:) Świetny efekt uzyskałaś:) Czasami potrzeba tak niewiele, by stworzyć coś wyjątkowego:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Patrzę na Twoje dzieła i Ilonki I nie wierzę, ze takie cuda można robić. Obie jakeście koleżanki to robicie cuda!
    pozdrawiam..............

    OdpowiedzUsuń
  20. I mnie Twoje serduszka zachwycają♥Piękne ozdoby,pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja jestem w szoku ...co do Ciebie wchodzę to zawsze zaskakujesz mnie swoimi pracami ..techniką i materiałem ..dziewczyno Ty jesteś mega zdolna !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluje wyróżnienia, a serducha są przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  23. Danusiu serducha sa swietne :) Powiem Ci,ze ostatnio i ja myslalam,aby zrobic takie serducho. Jak robilam ta zakrecona krepa wlasnie, musialam z bibuly robic sznurek i klelam jak szewc, bo strasznie dlugo to szlo i wtedy wlasnie mowilam do meza, ze duzo szybciej by bylo zafarbowac sznurek na czerwono i oplatac sznurkiem, ,,, uprzedzilas mnie z pomyslem ;-) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo,bardzo podoba mi się ten pomysł.Dzięki za inspirację.Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. wyczarowałaś piękne serduszka Danusiu, sznurek ma ogromne zastosowanie w każdej dziedzinie, pokazujesz nam to idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Serduszka przecudne!!! Wspaniały i świetny pomysł, bardzo mi się podoba!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  27. Serduszka są wspaniałe !!!
    Kwiatki z gazety są poprostu super !!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ty jak zawsze na czasie Walentynki za pasem to u Ciebie na tapeciw serduszka. Zgadzam się z poprzedniczkamiw 100% . Serducha nietuzinkowe, inne i cudne.

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)