piątek, 13 września 2013

OBRAZEK Z KWIATAMI

Dzień dobry !!!

Nie mam talentu jeśli chodzi o malowanie czy rysowanie ,może i dlatego tak bardzo lubię tworzyć obrazki bez użycia pędzla czy farb.Dlatego wymyślam ich różne formy.Ostatnie które widzieliście  były z udziałem sznurka ,inne jakie kiedyś  robiłam  z  trzciny,albo jeszcze inne z wykorzystaniem maty kuchennej itd.
Korzystam z tego co mam akurat w domu  i robię takie moje własne obrazki.

Dziś chcę Wam pokazać kwiaty w innej odsłonie,nie papierowe tylko z naturalnych roślin ,a dokładnie liści.I to jest to co kocham chyba najbardziej czyli prostotę,naturę i do tego moje dwa ulubione kolory, czyli fiolecik i jeden  z odcieni beżów  .

Nie będę się dziś  rozpisywać  bo nie ma zbytnio  nad czym ,po prostu zobaczcie i ocencie  sami taki sobie zwykły  obrazek,który przyznam się bez bicia bardzo mi się podoba.Oczywiście ramka wykonana jest też z tego samego co kwiaty i wygląda moim zdaniem bardzo ciekawie i ma takie fajne cieniowania

Dodam jedynie ,że wymiar tego obrazka to format kartki A4,czyli wcale nie jest aż taki malutki jak wygląda na fotce.


kwiaty,ramka,dekoracja



ramka,obrazek ,kwiatyz liści











A na koniec z innej beczki ,szczególnie dla tych co lubią psiaki.Ja nie mam talentu w rysowaniu ale moja córka chyba coś tam potrafi nabazgrać ołówkiem  i dlatego  pochwalę się jej wczorajszym szkicem ,który zrobiła leżąc w łóżku przed spaniem .

Wiem ,że zdjęcie nie jest wyraźne  ale ona tak leciutko ołówkiem szkicowała,że nawet  ulepszanie fotki nie bardzo pomogło


Kochani tym miłym akcentem żegnam się dziś z Wami  i dziękuję za każde słowo jakie pozostawiacie.

Życzę spokojnego weekendu:)

DANUTKA:)))





24 komentarze:

  1. Wyjątkowo piękny obrazek! czy to liście z kukurydzy?

    OdpowiedzUsuń
  2. O - to coś dla mnie. Czysta natura w swej pięknej postaci. Obrazek świetny, bardzo pomysłowy i bardzo gustownie skomponowany. Ale zachwycił mnie ten kwiat - jest niezwykle oryginalny i cudowny. Utrwaliłaś to lakierem? Piękny obraz na powitanie jesieni. Buziaczki przesyłam i życzę Ci miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Obrazek z roślin śliczny a córa ma talent psiak świetny

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejna cudna ramka :) Też kiedyś przed spaniem próbowałam rysować. Głównie były to portrety z zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Danusiu rewelacja ,,twoje pomysły są pierwsza klasa ... pieknie wygląda ,,,czasem to co mamy pod ręką jest 100 razy lepsze niż kupione dodatki ,,, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Danusiu masz dar do tworzenia kompozycji kwiatowych;)Zazdroszczę Ci tej umiejętności,bo ja mam z tym odwieczny problem,przez co czas pracy nad jednym quillingowym obrazkiem dwa razy się wydłuża;)
    Cudne są te kwiaty,cudny cały obrazek;)
    Widać,ze Karolina ma talent i niech tego nie zmarnuje.Narysować psa to nie lada wyczyn,a ona świetnie poradziła sobie z proporcjami i cieniami;)Ja się wprawdzie nie znam na rysunku,ale potrafię ocenić,czy coś jest dobre czy złe,mam w domu rysownika;)
    Pozdrowionka dla Ciebie i dla Karoliny;))
    Buźki;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna rameczka, a kwiat to istne cudo. Podziwiam talent i pomysłowość:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również kiedyś rysowałam i malowałam, próbowałam szyć, robiłam biżuterię ale z czasem przestało mi to sprawiać przyjemność. Nie wiem dlaczego. Teraz bawię się innymi rzeczami i wiem, że jeszcze nie raz zmienię zainteresowania :)Ale tak lubię :)
    Co innego w pracy zawodowej, tu muszę być straszną nudziarą, 20 lat w księgowości podatkowej robi swoje haha :)
    Możesz być dumna z córki i z siebie Danutko, obie jesteście utalentowane i bardzo kreatywne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny obrazek :) Ślicznie wyglądają kwiaty zrobione z liści :) Ja już nie mogę się doczekać klonowych liści aby móc zrobić z nich różane bukiety :)
    Pies rewelacyjny! Córcia ma talent :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę , że i Ty masz dziecko rysujące. Fajnego pieska narysowała i pewnie to nie pierwszy i nie ostatni rysunek:)Talent artystyczny po kiś ma. A Ty Danusiu nie za wiele byś chciała? Swoimi zdolnościami mogłabyś obdzielić na pewno kilka osób i jeszcze zostałoby dla Ciebie:) Pozdrawiam, a obrazek pięknie wykonałaś , jak zwykle z resztą:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Danusiu córę masz bardzo zdolną :) A Twój obraz zachwyca :) Serdecznie Cię pozdrawiam i zapraszam do mnie na kawkę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ladniutki i mega pomyslowy obrazek. Piesek jak zywy :) corci z takim talentem mozna pozazdroscic :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Danusiu obrazek przecudny!!! Gratuluję, masz bardzo zdolną Córcię, pięknie rysuje!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Widać, że córka ze zdolnościami w mamusię:) Danusiu , wspaniały pomysł, obrazek cudny:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Danuśku, ramka z kwiatami przepiękna . Świetny pomysł i jesli pozwolisz to wykorzystam, bo co roku robię rózyczki z liści.

    OdpowiedzUsuń
  16. Danusiu obrazek śliczny. Piesek bardzo ładnie namalowany przypomina mi tego psiaka, który był u mnie przez dwa tygodnie i wybieraliśmy dla niego imię.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny obrazek stworzyłaś:)A córcia pięknie rysuje:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Córcia ma talent, musisz go podsycać Danusiu:)
    Obraz wyszedł Ci przepięknie! Slicznie ułożyłaś z liści kwiat! Super. Pozdrawiam Cię serdecznie:)Wakacje minęły, to będę częściej zaglądała!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny i pomysłowy obrazek. Kwiatek śliczny. A córka ma dar do rysowania. Pozdrawiam Was obie i miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  20. Danutko Ty naprawdę potrafisz stworzyć coś z niczego:) A jakie są efekty Twojej pomysłowości to możemy podziwiać za każdym razem, gdy tutaj zajrzymy:) Ten kwiat jest cudowny:) A ws prawie pieska - co ja bym dał, żeby takiego milusińskiego namalować (a też nie potrafię niestety:( Psiaczki uwielbiam (obecnie mam dwa, a raczej dwie;) Podziwiam talent Twojej córci:) Pozdrowienia dla Was przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Danusiu, przyznam szczerze, bez bicia. Nie czytałam, nie mam czasu, ale oglądam i podziwiam, a na czytanie przyjdzie czas później. Piękny obrazeczek. Jak zwykle bardzo kreatywny! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Danusiu, muszę skomentować jeszcze raz :) Doczytałam wszystko, teraz już wiem, że to liście, tylko zastanawia mnie jakie? Wyglądają jak uschnięte liście juki :) Piękne Ci z nich kwiaty wyszły :) Córcia talent ma, tylko musi go rozwijać i ćwiczyć, ćwiczyć, ćwiczyć, bo szkoda by się zmarnował :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj piękny obrazek, cudowna naturalna ozdoba:) a szkic znamionuje talent!:)

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)