środa, 3 maja 2017

Podsumowanie i nowy temat bombardowania

Witajcie moje "zdolniaszki "

Kolejny etap bombardowania za nami,ale też i nowy przed nami .
Zacznę jednak od podsumowania zbombardowanych butelek.
Ciągle mnie zaskakujecie pomysłowością i pięknym wykonaniem .
Cieszę się jak dziecko,gdy kolejna praca ląduje prosto na języku Stefana .

Kochani zanim przejdę do nowego tematu to  najpierw chcę pokazać Wam wszystkie prace razem .
A do tego celu zawsze idealnie nadają się kolaże,które mam przyjemność teraz Wam przedstawić 






Słoneczka moje wszystko jest cudne,pomysłowe i jakie różnorodne.

Kochani chciałabym w tym miesiącu wyróżnić prace
Any Kreb,która niedawno do nas dołączyła.
Pięknie wyszły jej te jajeczka .
Super,że zabawa w bombardowanie sięgnęła aż do Słowacji.
Ana dla Ciebie ten oto banerek 



Wszystkim dziewczynom, które wzięły udział w butelkowym zadaniu pięknie dziękuję.



A teraz już przechodzę do kolejnego zadania.

Na początek banerek ,obowiązujący aż do połowy czerwca.


Jak widać znowu mamy więcej czasu na przemyślenia, a potem ich realizację .
Kochane tym razem zapraszam Was do męskiej garderoby.
Tak,tak dobrze czytacie haha:)
 Zachciało mi się abyśmy troszkę popracowali nad krawatami.
One mają tyle ciekawych wzorów,kolorów,że może być całkiem ciekawie i przyjemnie.
Mam nadzieję ,że każda z Was znajdzie w szafie jakiś niepotrzebny krawat swojego męża,brata czy chłopaka .
A jak nic nie znajdziecie u Waszych menów, to zawsze można polatać po szmateksach itp. i tam dosłownie za grosze można  nabyć jakiegoś "śledzika" haha .

1.Kochane możecie  z tymi krawatami robić co chcecie czyli szyć ,ciąć je,kleić ,owijać itp.

2.Oczywiście jak zawsze proszę o foteczkę przed ,w trakcie i po bombardowaniu.

3.Żaba łykająca linki pojawi się w połowie maja.

Teraz  jeszcze tylko taka mała podpowiedź w postaci inspiracji z neta.




Zatem do dzieła moje drogie ,rozruszajcie  szare komórki i pokażcie na co Was stać .

Buziaki dla Was :)






31 komentarzy:

  1. Krawat, powiadasz ;) :0 Znowu zacznę i skończy się tak jak z perłowym :p a pomysła mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne prace powstały, ale ja jestem bardzo ciekawa co też teraz wymyślicie- mnie najbardziej spodobał się puf i poduszka, ale to by trzeba było cały wór krawatów;)
    buziaki przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze podziwiam prace dziewczyn i fajnie, ze dajesz radę i je nam przedstawiasz. Krawaci pomysł fantastyczny i już jestem pewna, że będą cuda, cudeńka u Danusi. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyobraźnia koleżanek nie zna granic - fantastyczne prace! No a krawat to chyba jak dotąd największe zaskoczenie, nie jestem pewna czy podołam temu wyzwaniu.
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  5. O matko i córko - rzeczywiście cudeńka powstały, dziewczyny są niesamowite.
    Powiem Ci jestem bardzo ciekawa krawatowych prac- osobiście mój M. ma w szafie tylko trzy wiec czeka mnie lumpeksik jesli czas pozwoli.
    Buziaki kochana.

    OdpowiedzUsuń
  6. OOOOoooo, pomysł rewelacyjny i potwornie trudny do realizacji! Jak wymyśle cosik oryginalnego to przyłączę się do zabawy. Póki co kibicuję wszystkim. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ďakujem, veľmi pekne, Danka♥ Musela som si to dať do prekladača :-) Zriedka používam prekladač, ale tomuto som nerozumela. Nové slovo. :-))
    Nové zadanie (bombardovanie) sa mi páči i keď momentálne mi na um okrem bižutérie neprichádza na um akosi nič.
    Prajem nám všetkým lásky plný aj láskyplný máj, mnoho nápadov a hlavne výtvorov. Teším sa a ešte raz "Ďakujem!" Ana

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne butelkowe prace, jak zawsze bardzo pomysłowe :) Podejrzewam, że krawaty również zaskoczą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Danusiu, chyba moja kreatywność wysiada przy Twojej pomysłowości. Krawat, kochana?:)
    Buziolki serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne prace wyszły! A i nowy temat jest szalenie ciekawy :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Butelkowe prace piękne i każda inna. Ciekawy krawatowy temat.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. No masz.....chyba Ci ta kwietniowa zima nieco zaszkodziła....butelki to był pikuś przy tych krawatach ja się chyba tym razem poddam , mam kompletną pustkę w głowie :-(
    A buteleczki zbombardowane cudnie. Co jedna ta ładniejsza. Pomysły mają dziewczyny niesamowite.
    Dziękuję Danusiu za to piękne podsumowanie no i za organizację zabawy .
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne buteleczki w nowej odsłonie. Piękne podsumowanie i oczywiście niezły temat kolejnego bombardowania :) Szkoda, że nie rok temu, kiedy zostało mi milion krawatów po tatusiu i na siłę usiłowałam kogoś nimi obdarować, ale jeszcze troszkę zostało, to może coś mi się uda wymyślić - haha :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Danusiu kochana pięknie to podsumowałaś. Prace powstały cudniaste i widać, że dziewczyny mają niesamowite pomysły i wyobraźnię. Mobilizujesz nasze szare komórki do działania. Z tymi krawatami to pojechałaś po bandzie. Hehehehe. Dobrze, że dałaś dużo czasu to się jakoś wyrobię, ale najpierw coś muszę wymyśleć. Buziaczki Danusiu. Zmykam dalej.

    OdpowiedzUsuń
  15. Super pomysł! Powodzenia dla wszystkich bombardzistek! :D Pozdrawiam majowo i zapraszam do swoich kącików, w tym do dyskusji pod moim ostatnim postem! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale dziewczyny miały fajne pomysły na te butelki, śliczne prace. Już jestem ciekawa co też wymyślą z krawatami :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Danusiu! Prace butelkowe są przepiękne, Ale Dziewczyny mają Świetne pomysły na wszystkie zadania, Myślę że i z krawatów powstaną ciekawe interpretacje - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  18. O, to się będzie działo :-) Z butelkowych prac najbardziej podoba mi się ta Uli K.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wczoraj napisałam post ale ciagle mi gdzieś ginął.
    Danusiu! pieknie jak zawsze wszystko w całośc poukładałaś. Oj zdolne te nasze dziewczyny. Ttyle super prac. Ale z tym krawatem, to ja nie wiem czy cos zrobię, bo mój małżowin nie lubi ich i chyba powyrzucał, bo nie widzę w szafie. A czy można narysować? POzdrawiam cieplutko w ten zimny czwartek

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne są wszystkie prace i pomysłowe bardzo. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne prace powstały, brawa dla Any. Ale krawaty? Pomysły pierwsza klasa :) Już chyba nic mnie nie zadziwi u ciebie w tym bombardowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ależ piękne i kreatywne prace!
    U mojego męża jedyny krawat to ten ze ślubu - nie zniszczę mu tej osobliwej pamiątki ;-)
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  23. Prace piękne wyszły. Razem wzięte wyglądają jeszcze lepiej niż pojedynczo.
    A krawaty..., no ba , kto jak nie Ty Danusiu wpadłby na taki pomysł ?
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. To Danusiu super temat wymysliłaś! Najbardziej podoba mi sie poduszka z tych języczków krawatowych:)
    Będę się starała cos wymyslic, choiaz jestem bardzo zaskoczona:)
    Serdecznosci.

    OdpowiedzUsuń
  25. Danusiu, rozłożyłaś mnie tym projektem...Po prostu rozłożyłaś :))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow! Ależ ogrom różnorodnych prac powstał :) wszystkie piękne! Brawa dla Dziewczyn!

    OdpowiedzUsuń
  27. Prace butelkowe dosłownie powalają!!! Ostatnio nie przerobiłam butelki to moze tym razem sięgnę po jakis krawat?! Pomyśle Danusiu intensywnie nad tym a tymczasem ślę uściski:):):)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow kapitalne pomysły i wykonanie - ciekawe co wykombinują z krawatami :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Danuś, wybacz mi jak coś ,,pomerdałam"... Bo już sama nie wiem, czy jestem w poście ,,perłowym", czy ,, krawatowym"?!Ja k nie szwankuje mi klawiatura, to myszka... Nie wspomnę już o innych utrudnieniach...No i niechęci do pisania... Mój blog, chyba padnie lada dzień... Nie wiem, gdzie jestem, bo zaległości mam mnóstwo, ale muszę pochwalić te perłowe prace, bo są naprawdę fantastyczne! Odnośnie krawata, to raczej nie będzie problemu, bo mój M tak ich ne znosi, że będzie zachwycony,jak zobaczy w moich rękach nożyczki;) No, ale najpierw muszę zrobić Ci tę ognistą pracę;) Wyrobię się jakoś.... Buziaczki Ci przesyłam i życzę miłego weekendu;)

    OdpowiedzUsuń
  30. uuuu trudne. Chciałam dołączyć a tu proszę od razu na głęboka wodę. No cóż - do dzieła

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawe, nie wiedziałaś że organizujesz takie zabawy też, hmm może się też kiedyś przyłączę :)

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)