poniedziałek, 29 maja 2017

Karteczki do Uli i Inki

Maj się kończy to i czas uporać się z ostatnimi, majowymi zabawami karteczkowymi u pozostałych dziewczyn.
Cienko stoję z czasem ,już nawet się nie tłumaczę  ,ale takie życie .
Dlatego bardzo krótko ,zwięzłowato i na temat .
Najpierw oba banerki ,aby było wszystko zgodnie z regulaminem .



Jako pierwsza karteczka doUli ,na której miały być serduszka.
U mnie ich się trochę namnożyło ,bo jest jedno na gałązce,drugie na skarpecie można wypatrzyć,a największa ich ilość utworzyła uroczą choinkę .



Druga kartka poleci do Inki,a ta  zażyczyła sobie kartki w barwach narodowych .
Szału nie ma ,ale coś tam zdziałałam,aby nie odpuścić zabawy,wykorzystując Gosiaczkowy stempelek z  mikołajem .


Mam nadzieję,że dziewczyny kartki zaliczą i ze spokojem przejdę do kolejnych zadań .
Na dziś zmykam szybko i pozdrawiam Was cieplutko 

Do zaśki kochani :)



26 komentarzy:

  1. Super karteczki :) Podoba mi się serduszkowa choinka :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza kartka. Mikołaj bardzo prawdziwy, jak niestemplowany :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne karteczki....ten stempelkowy Mikołaj jest super:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie piękne karteczki. Serduszek nie brakuje, a i barwy narodowe są wspaniałe 😃

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie są śliczne i bardzo pomysłowe, świetnie sobie Danusiu poradziłaś z wyzwaniami.
    Cieplutko pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Danusiu widzę , że dla Ciebie kartki to już mały problem . Siadasz rach , ciach i gotowe. Super wyszły obie. Mikołajek Gosi rewelacja, i fajne te skarpety, a choineczka z serduszek bardzo pomysłowa . Fajnie że mimo braku czasu udało Ci się zaliczyć zabawy u dziewczyn .
    Buziaki i miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne obie, chociaż ta pierwsza jest jakoś bardziej w moim guście. W barwach narodowych to chyba w ogóle ciężko coś wymyślić, ja bym się pewnie poddała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super karteczki Danusiu! Mikołaj jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Milé pohľadnice. Pekné dni prajem a veľa krásnych výtvorov ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne, ale ta w barwach narodowych podoba mi się bardziej, bo więcej w niej mojej ulubionej czerwieni.

    OdpowiedzUsuń
  11. Danusiu, karteczki są śliczne, a pomysł na serduszkową choinkę to prawdziwa rewelacja.
    Buziolki, kochana.

    OdpowiedzUsuń
  12. Danusiu! Wspaniałe Karteczki,Choinka pomysłowa - Pozdrawiam Cię Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  13. Super karteczki, Danusiu!
    Też chodziła mi po głowie taka choinka, ale w końcu wymyśliłam inne serducho ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Swietne karteczki a pomysl z serduchowa choinka bomba. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Faktycznie -bardzo patriotyczny Mikołaj :) Chociaż bardziej podoba mi się serduszkowa choinka - bardzo pomysłowa.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Karteczki na medal. Danusiu, wszystkie mamy za mało ostatnio czasu na nasze robótkowanie. Myslę, że to zabieganie minie i będziemy częściej nanaszych blogach. Buziaczki wielgachne

    OdpowiedzUsuń
  17. Oryginalne i pomysłowe kartki . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Podziwiam! Śliczności! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Myślę że przejdziesz, w obu wyzwaniach poradziłaś sobie śpiewająco :) najbardziej podoba mi się w tych kartach ta choinka z serduszek, kapitalny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudne karteczki Danusiu :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)