poniedziałek, 22 maja 2017

Ognisty Maj

Witajcie .

Weszłam naskrobać kilka słów odnośnie mojej ognistej pracy, ale przed tym najpierw zajrzałam na moment na fb ,a tam czytam ,że dziś odszedł nasz genialny muzyk , cudowny głos i wspaniały człowiek, Zbigniew Wodecki.
Normalnie się poryczałam .
Piękny majowy nastrój diabli wzięli 
Zbysiu spoczywaj w pokoju [*][*][*]
No i szlag trafił moje pisanie.
Nie mam nastroju ,zrobiło mi się tak smutno,brakuje słów w gębie,a łzy lecą ciurkiem po policzkach.
Wychowałam się na jego piosenkach ,dlatego bardzo mi go będzie brakować:(

Kochani zatem bardzo krótko.
Nie mam czasu w maju,o czym niedawno pisałam ,dlatego poszłam po najprostrzej linii oporu i zrobiłam ognistą karteczkę .
Wszystko co tyczy się tego zadania znajdziecie klikając tutaj .




Użyłam na kartce wszystkie wymagane kolorki i wygląda ona tak .






Przepraszam Was kochani,że mnie tak mało na blogach .
Jak się uporam ze wszystkim będę bywać częściej .

Dziękuję ,że mimo mojej nieobecności nadal zaglądacie .

Buziaki dla Was :)






30 komentarzy:

  1. Ślicznie wygląda Twoja ognista karteczka :) Nawet jabłuszko pięknie do niej pasuje :) Podziwiam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety takie jest życie,że każdy z nad musi kiedyś odejść :(
    Karteczka wyszła Ci super, nawet jabłuszko się tam znalazło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietnie rozwiązałas temat zadany nam na miesiąc maj:) Bardzo gorąca praca! Sliczna karteczka.
    Ech ten czas... Wszystkim go nam brakuje.
    Buziaki zostawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Danusiu! Świetnie Ci wyszła ta kartka, jest piękna - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ognista kartka.
    A Pana Wodeckiego będzie brakować bo praktycznie kojarzy mi się z moją ulubioną bajką z dzieciństwa czyli tym najpiękniejszym okresem życia jeszcze w błogiej beztroski.
    Pozdrawiam cieplutko Danutko i nie płacz bo osoby,które odeszły będą żyć tak długo jak będziemy o nich pamiętali, a czy można zapomnieć pana Wodeckiego 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Danusiu byłam pewna , że zobaczę ognistą bransoletkę, a tu taka niespodzianka. Karteczka w Twoim wydaniu jest cudna a ten bukiecik na środeczku to już jak u profesjonalnej scraperki.
    Buziaczki przesyłam i życzę dużo uśmiechu i słoneczka

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna karteczka, miłego dnia. pozdawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mnie wczoraj przybiła ta wiadomość...
    A karteczka jest świetna, bardzo podoba mi się kompozycja, a w niej to jabłuszko, wyszło bardzo oryginalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna kartka :-) Wodeckiego szkoda - wychowałam się na "Pszczółce Mai" i "Chałupach", uwielbiam "Zacznij od Bacha"...

    OdpowiedzUsuń
  10. spodziewałam się biżutek :) a tu niespodzianka - ładna karteczka :) Mnie też wczoraj bardzo zasmuciła ta wiadomość :( od wczoraj sobie śpiewam pod nosem : zacznij od bacha.... :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna ognista kartka :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczna karteczka, Danusia jak zwykle królujesz :) podoba mi się bardzo dobór wszystkich dodatków, a te kółeczka i motylki są mega czarujące. Co do Wodeckiego, kojarzę go tylko z Pszczółki Mai. I z tego że kiedyś na trasie zagranicznej ukradł ubikację z hotelu xD.

    OdpowiedzUsuń
  13. Też mi smutno z powodu śmierci tak genialnego muzyka, teraz nie ma już takich ludzi, a karteczka ognista i bardzo ładna .pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesteś bardzo wrazliuwa osobka i to juz wiem doskonale. Twoj ognisty kolorek swietnie sie zaprezentowal na karteczce. Podoba mi sie ta maska w koleczka. Niczym koroneczka. Bukiet ułozyłas jak najbardzie wprawna florystka. Pieknie Danusiu, po mistrzowsdku. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastycznie wkomponowałaś te kolorki w kartkę. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Danutko, kartkę zrobiłaś cudną, nawet rajskie jabłuszko tam dostrzegam.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna, energetyczna kompozycja - to wspaniała interpretacja wyzwania.
    Pana Zbyszka będzie nam brakowało, to wielka strata.
    Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolorki jak najbardziej ogniste, dałaś przykład jak na Szefową przystało :)
    Zbigniew Wodecki to ponadczasowy ulubieniec wielu pokoleń, znały Go i śpiewały Jego piosenki miliony ludzi, a On sam, dla wszystkich miał dobre słowo, takich ludzi się nie zapomina.
    Przytulam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny ognisty Danusiu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękna kartka,ognista aż skry idą i w dodatku bez serwetki,pięknie skomponowane kolory,układ,no po prostu wszystko cudnie gra.Też bardzo żałuję Wodeckiego,tak niespodziewanie i tak szybko przestał nam śpiewać,szkoda

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też myślałam że będzie makramowa bransoletka,a widzę cudną karteczkę 😃
    Bardzo,bardzo mi sie podoba :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładna karteczka Danusiu:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękną kartkę zrobiłaś Danusiu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kartka bardzo ładni Ci wyszła - taka energetyczne i to czarne to tak świetnie uwypukla płomienne kolorki.
    Mnie zawsze trochę przeraża, że odchodzą ludzie, którzy wydawało się, że będą zawsze...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowna karteczka! Ognista, z wykorzystaniem czarnego, a jednak delikatna przez białe dodatki.
    Pozdrawiam Danusiu:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękna karteczka, wspaniale ci wyszła :)
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna ognista karteczka 😃

    OdpowiedzUsuń
  28. jabłuszko! pełne snów.... ;D

    "uporywuj" się tam i wracaj w pełni sił!

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)