poniedziałek, 15 maja 2017

Karteczki dla Anulki

Witajcie kochani .
Patrząc na ostatni post widzę,że sporo czasu mnie tu nie było.
Już się tłumaczę kochani :)
Zrobiłam sobie wolne od blogów,od neta bo bardzo było mi to potrzebne.
Maj jest miesiącem ,kiedy wiele ziół nadaje się do zbioru,więc miałam sporo pracy i latania po szuwarach,łąkach,lasach krzakach haha,aby coś tam upolować.

Nareszcie  doczekaliśmy się pięknej  pogody i w każdej wolnej  chwili  lecę  na łono natury, napawam się cudnym wiosennym słońcem i powietrzem ,chłonę jak gąbka piękne widoki jakie natura serwuje każdego dnia.
Poza tym jest wiele  spraw ,o których nie będę pisać ,aby nikogo nie zanudzać.

A teraz by czasu nie zajmować nikomu szybciutko prezentuję karteczki do zabawy u naszej Anulki .
W maju gościnną projektantką jest Ania zwana na blogach Nawanną .
Ania zapodała bardzo fajne tematy i nawet przyjemnie mi się robiło te karteczki.




Z nutkami mam ciągle ten sam problem ,bo nie mam takich papierków,a drukarka nadal nie działa.
Jednak znalazłam serwetkę w pisanki nutkowe i to ją wykorzystałam ,robiąc listki.


Druga karteczka powstała przy wykorzystaniu dwóch różnych serwetek wielkanocnych 


        3 karteczka jest  z udziałem     ptaszków serwetkowych ,oczywiście      obowiązkowa bombka też się na niej znalazła.





Mam cichą nadzieję ,że obu Anulkom karteczki się spodobają .
Karteczka do Uli już też powstała,ale zapomniałam zrobić fotę, więc pojawi się następnym razem.

Kochani od dzisiaj działa żabcia w bombardowanej zabawie i  czeka  na Wasze krawaty pod każdą postacią .

A ponieważ nie mam zupełnie weny do pisania to będę kończyć na dziś .

Pozdrawiam wszystkich ciepluśko 






31 komentarzy:

  1. Śliczne karteczki! Ta z nutkami podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne karteczki stworzyłaś. ...a te elementy serwetkowe to na magica kleisz czy jakoś inaczej...przepraszam za głupie pytanie ale noooooo. ...nie wiem a bardzo mi się ten ppomysł podoba:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana robię to tak , 3 warstwę serwetki z wybranym motywem przyklejam na kartonik z dwustronną taśmą ,wygładzam opuszkiem palca czasem paznokciem ,aby nie było zmarszczek i potem wycinam .
      Polecam popróbować .
      Buziole

      Usuń
  3. Witaj Danusiu Moja Kochana :) Dawno i mnie nie było u Ciebie :) Jak zawsze karteczki cudne ! Trzymasz poziom Kochana jak zawsze :) Buziaczki Przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Danusiu piękne karteczki poczyniłaś , mnie bardzo podoba się ta z nutkowymi listkami. Bardzo ładna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Super karteczki :) A pogoda faktycznie się poprawiła i dzięki temu jest jeszcze mniej czasu - haha :) I słonka się chce i robótek, a nie wszystko da się robić na słonku :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Danusiu cieszę się, że między wojażami po okolicy i zbiorami ziółek znalazłaś ciut czasu na zrobienie karteczek do zabawy :-). Wszystkie super, ale szczególnie wpadła mi w oko ta pierwsza - bardzo lubię papier w deseczki i ta biedroneczka malutka jak kropeczka nad "i" :-)
    Widzę że produkcja papierków z serwetek to już Twój znak rozpoznawczy , swoja drogą super Ci to wychodzi !!
    Buziaczki przesyłam i dziękuje za udział w zabawie.
    P.S. Mam już pomysła na krawat :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. No to uważaj na kleszcze - ja też ostatnio latam po krzakach w podobnym celu i w naszej okolicy niestety jest ich mnóstwo :/
    A karteczki jak zawsze super, chyba najbardziej podoba mi się właśnie ta nutkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne karteczki, Danutko!
    Jesteś dla mnie Mistrzynią wykorzystywania motywów serwetkowych :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietne karteczki bez wyjatku. Pozdrawiam i milego wiosennego zielobrania

    OdpowiedzUsuń
  10. co racja to racja! to najlepsza pora na zbiory ( sosnę te zbierałaś?)
    Nasza Babcia właśnie dopadła kurdybanek i jest z siebie bardzo dumna, zioło juz się suszy i będą herbatki. Pokrzywy mamy już zapas na dwa lata. A latem będziemy polowac na dziewannę ;)
    A to i tak nie wszystko...

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne, zwłaszcza wielkanocna :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z biedroneczką na nutkach - przecudna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Danusiu, zawsze podziwiam jak fajnie wykorzystujesz te serwetki na kartkach. Twoje karteczki są super!
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zbieraj Danusiu ziółka , majowe najlepsze a zima żadne choróbsko niech się nie ima i zapach ziółek poprawi nastój . Wiadomo wszystko dla zdrowia i urody :)) Kartki piekne, z ptaszkami są przeurocze. I wciaż zazdroszczę ,że w razie potrzeby masz kartek do wyboru i koloru. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne karteczki wszystkie. Udanych zbiorów. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Danuś kartki jak zwykle cudne:)
    tez mnie mało, ale próbuję wiosnę podgonić, zeby potem było co zbierać;)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne kartki, zwłaszcza ta pierwsza. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Danusiu,to Ty taka zielarka jesteś,brawo !!! Ja osobiście nie zbieram darów natury,ale kosztować to owszem 😃
    Karteczki jak to zwykle u Ciebie bardzo pięknie zrobione, z wykorzystaniem serwetki w nutki jest bardzo mi sie podoba.
    Serdeczności przesyłam i życzę dużych zbiorów 😘

    OdpowiedzUsuń
  19. Dobrej pogody Danusiu, niech Ci się uda zebrać i upolować wszystko, co planujesz :)
    kartka z ptaszkami - mój nr 1. Zdecydowanie. Choć inne też urocze.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Kartki serwetkowe to już Twój znak firmowy,wszystkie są śliczne,ale mnie te ptaszory urzekły bez reszty,choć pozostałe też podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  21. No weny do pisania to może i nie miałaś, ale do zrobienia karteczek Ci jej nie zabrakło. Są świetne i bardzo pomysłowe. Papierki z serwetek bomba. Chyba muszę w końcu sama spróbować Twojego sposobu. Ziółka zbieraj póki słoneczko świeci i pij ich dużo bo wiesz, samo zdrowie. Bylebyś w jakies moczary nie wpadła podczas poszukiwań tych drogocennych roślinek. Buziaczki Danuś.

    OdpowiedzUsuń
  22. Widzę,że nie tylko ja miałam przerwę w blogowaniu...chociaż ja dłuższą :(
    Danusiu Moja Droga piękne karteczki stworzyłaś :) Wszystkie cudne,ale ta z nutkami i ptaszkami skradła me serducho <3
    Miłego weekendu i czasu miłego na łonie natury,póki pogoda sprzyja ;)
    Buziaczki serdeczne :)* :)* :)*

    OdpowiedzUsuń
  23. Sliczne karteczki. Mimo braku czasu Danusiu wszystkie są piękne i pomysłowe. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne, radosne karteczki! Zauważyłam, że na każdej jest jakieś zwierzątko, co połączyło je w spójną całość. Śliczne.
    Buziaczki Danusiu:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajne i pomysłowe te Twoje Danusiu karteluszki:) sciskam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale śliczności:) bardzo pomysłowe listki nutkowe:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Prześliczne karteczki, pomysł z wykorzystaniem serwetek mi się podoba, i podziwiam, bo ja jak próbowałam wykorzystać serwetkę, to się tak cholerstwo drze, ciężko nakłada, że szacunek wielki.

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)