wtorek, 1 listopada 2016

Podsumowanie i Kreatywne bombardowanie nr.2

Heyka

Jedno bombardowanie mamy już za sobą ,dlatego chcę Wam ogromnie podziękować za tak liczny udział.Nie myślałam,że będzie aż tyle chętnych osóbek .
Serce rośnie ,kiedy nasza praca i wysiłek nie idzie na marne.
Dzięki takim zabawom mamy okazję poznawać nie tylko prace naszych zdolnych koleżanek, ale też zaskakiwać samych siebie .Niektórzy z Was po raz pierwszy przerabiali takie pudełeczka,a ich debiuty były całkiem udane .
Chcąc zaoszczędzić czas to w tym poście będzie zarówno podsumowanie naszego 1-szego bombardowania  jak i kolejny temat .
Chyba Wam to nie przeszkadza,prawda?

Wszystkie pudełka po słodkościach wyszły wspaniałe,a każde z nich jest wyjątkowe i bardzo,ale to bardzo pomysłowe.
Na zachętę dla tych co się zastanawiają nad wzięciem udziału w zabawie mam kolaże z naszego pierwszego bombardowania.
Spójrzcie jakie mamy zdolne dziewczyny  ,które niczego się nie boją i zawsze znajdą sposób na każde,nawet najtrudniejsze zadanie.











Kochani miałam wyróżnić jakąś pracę ,ale chyba  jest to niemożliwe,bo wszystkie zasługujecie na ogromne brawa i wielkie buziaki ode mnie .
Dlatego w tym pierwszym zadaniu czujcie się wszyscy wygrani.

****

A teraz już przechodzę do kolejnego zadania.
Temat jest bardzo ciekawy ,choć to w sferze blogowej  nic nowego .
W listopadzie będziemy bombardować roleczki


Nie będzie teraz wymówek ,że ktoś nie ma materiału,bo takie roleczki to raczej są w każdym domu.A jeśli do tej pory wyrzucaliście to jest chwila czasu, aby kilka sztuk nazbierać .
Zawsze można zwerbować do zbierania dobrą sąsiadkę ,czy pana z naprzeciwka haha:)

A teraz już kilka zasad
1.Chęć udziału jak zawsze wyrażamy w komentarzu pod tym postem .

2.Zabawa potrwa od 1 listopada do 10 grudnia,ale prace będzie można linkować dopiero po 10 listopada,bo darmowa żabka działa tylko przez miesiąc.
Potem ze względu na gorący okres przedświąteczny nastąpi przerwa w zabawie .
(Oczywiście CK będą trwały tak jak zawsze )
Jeśli nadal będzie zainteresowanie zabawą to powrócimy do niej od 1 stycznia 2017.

3.Kochani bombardujemy rolki na wszelkie sposoby ,ale jest jeden obowiązkowy punkt.
Każdy robi jedną foteczkę w czasie tworzenia  i dopiero potem z efektem końcowym .
Chcę widzieć,że to faktycznie były rolki,bo niektóre prace mogą być całkiem odmienne od pierwotnego materiału.

4.Co możemy robić z tymi rolkami?
obklejać ,malować ,ciąć,rysować na nich,wycinać  i co tam tylko Wam przyjdzie do głowy.
5.Zabawę można łączyć z Cyklicznymi Kolorkami ,w której tematem na listopad są Dębowiaczki

6.Banerek do zabawy 




Na zachętę kilka ciekawych inspiracji z sieci




Dla osób ,które nie mają pomysłu mam kilka propozycji.

Jadzia -mistrzyni albumów wszelakiej maści,kształtów i rozmiarów pokazuje jak albumy wykonać z roleczek np. tutaj

A skoro jestem już przy głosie,to pozwolę sobie wrzucić link do moich  dwóch kursików na

Kochani wierzę,że pomysłów na wykorzystanie tych rolek Wam nie zabraknie i za chwil kilka będziemy znów podziwiać nasze kreatywne zdolniachy.

7. Dla autorki pracy, która najbardziej mnie zaskoczy kreatywnością i wykonaniem przewiduję małą nagrodę.

I to chyba wszystko.
Czas brać się za obmyślanie planu.Póki co nie mam na razie żadnego konkretnego pomysłu.

Powodzenia .
Nie zawiedźcie mnie kochani .

Buziaki i do zaśki:))))



43 komentarze:

  1. O żesz wymyśliłaś. Muszę chyba coś na przeczyszczenie wziąć, by tych rolek nazbierac trochę. Hahaha. Masz pomysły. Dobra, w takim razie najpierw sryt.... a potem bobmardowanie. Buziaki Ty nasz pomysłowy Dobromirze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak jakby mojego pudełka nie ma a pamiętam jakby to było wczoraj że brałam udział w zabawie 😂😁 Nad rolkami pomyślę, najlepszy pomysł pewnie wpadnie w toalecie hahaha. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem Ci Danusiu że pudełeczka są bardzo kreatywne i wszystkie cudne. Też bym miała problem z wyborem najładniejszego. Dziękuję za kolejną zabawę , za to że Ci się chciało i za pracę jaką włożyłaś w jej przygotowanie.
    Jeżeli chodzi to powiem Ci że kilka dni temu o nich myślałam a konkretnie o Twoich stroikach i że chyba by mi się chciało ponownie je zrobić... ale chyba u mnie to nie przejdzie, byłoby za prosto, chyba trzeba wymyślić coś innego :-)
    A mam nadzieję że te rolki to mogą być i po innych papierach, foliach itp nie koniecznie te z taśmy łazienkowej ???
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie bombardowane pudełeczka naprawde zachwycają więc się nie dziwię że trudno było wybrac jedno najładniejsze :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Rolki to się u nas nie marnują. Szymuś namiętnie je zbiera a ja Mu podbieram :P Album wg kursu Jadzi już robiłam i polecam Wszystkim :* możliwości rolki mają wiele także myślę, że coś się wymyśli :)
    Piękne prace powstały z bombardowanych pudełek :* Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Wysyp niesamowitych pudelek po bombardowaniu zachwycił mnie ;) Natomiast makieta osiedla powaliła na kolana- szacun dla autorki owego :) Kochana, ja bym od razu zadała albumiki- niechby dziewczyny miały coś kieszonkowego, czy do torebki na zdjęcia tych, których kochają, a kieszonki na wizytówki... a na koniec satysfakcję i radość z końcowych efektów. Ale to tylko moja opinia, pamiętając moje wrażenia po wykonaniu pierwszego rolkowego toaletowego :p Cieplutko pozdrawiam i buziaki wielgachne posyłam <3 :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Och Danusiu ma złociutka ! Dzięki temu nasze Dziewczyny są jak pszczóeckzi pracowite i pudełeczka zdane za medal i myślę, że zrobiłaś dziewczynom niesamowitą niespodziankę uznając je wszystkie za wygrane. A nowe zadanie? Wow!!Kurczę to ja teraz jestem niezmiernie ciekawa co dziewczyny wymyślą hhihihi :) Ten stroik z rulek jest niesmaowity, super :) Buziaczzki Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Wymyślasz kreatywne zabawy to i piękne pudełka powstały.
    Ciekawe jakie teraz z rolek powstaną. Oczywiście bawię sie dalej 😀

    OdpowiedzUsuń
  9. Danusiu no to pojechałaś na całego , skąd ty bierzesz te zaskakujące pomysły . Muszę się wyrobić w tydzień bo później przez miesiąc będę poza zasięgiem . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne pudełeczka normalnie cudeńka masz Danusiu super pomysły pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześlicznie wyszły te wszystkie zbombardowane pudełka, miło obejrzeć tak inspirującą galerię prac. Bawimy się dalej! Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  12. Tego się nie spodziewałam he he:) Podejmuję wyzwanie ;) Pudełkowy zawrót głowy, a każde inne w październikowej zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chcę wziąć udział. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne podsumowanie, pudełeczka zbombardowane koncertowo :)
    Też ostatnio myślałam o Twoich stroikach-świecznikach z rolek, więc może uda mi się wymyślić coś ciekawego :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. No, Danusiu, Ty chyba mi w myślach czytasz:) Od dawna przymierzam się do stroika bożonarodzeniowego wg Twojego kursu, a dzięki "bombardowaniu" będę miała silną motywację, żeby w końcu go zrobić:) Materiału, tzn. rolek u mnie pod dostatkiem - to takie spaczenie zawodowe (kiedy pracowałam w przedszkolu robiłam z dziećmi wile prac z rolrk i rolkami:) i zawsze mam zgromadzony zapas:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. No toś mnie Danusiu zaskoczyła:)rolki powiadasz:))nigdy nie robiłam nic z rolek...a sory,zbierałam i napełniałam papierem ze zniszczarki ,robiłam takie "brykiety" do palenia w kominku dla córki:))))no coś muszę wymyślić:)))

    OdpowiedzUsuń
  17. No ja pamiętam, że z rolek to Ty cuda robiłaś, te stroiki bardzo zapadły mi w pamięć :) Nie wiem czy mi się uda dołączyć, ale na pewno kibicuję innym :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Danusiu, z roleczek jeszcze nic nie tworzyłam, więc wchodzę w to :) Trzeba zwyczajnie zacząć przygodę z czymś nowym :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Siedziałam sobie wczoraj wieczorem i myślałam, co będzie po pudełkach. Myślę sobie "rolki po papierze? Hm... Może zbyt oczywiste, Danusia lubi zaskakiwać...". A jednak!
    Tym razem postaram się przyłączyć. Listopad zapowiada się luźniejszy niż październik. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Danutko, jesteś niesamowita! Twoje pomysły zwalają z nóg ;)
    Będę próbowała coś zrobić, jeśli mój napięty grafik nie strzeli ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Danusiu, może uda mi się zmajstrować coś z roleczek.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  22. 'Widzisz Danusieczko, moja głowa jest pomysłowa ale bardzo, ale to bardzo roztrzepana:) Niepotrzebnie zawracałam Ci Twoją głowę i "bombardowałam" listem:) Umknął mi ten post o bombardowaniu, ale jednak link z lewej strony bloga prowadzi do żołędziaczków, stąd moje pytania. Ale już jestem w domu:) Buziaki kochana !

    OdpowiedzUsuń
  23. Tyle pięknych pudełek w jednym miejscu naprawdę jest co podziwiać.
    Jesteś dobrą organizatorką. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ha! Idę grzebać w koszu, bo dziś jedną rolkę wyrzucilam, a że się zapisuję do zabawy to się ona przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Moje dzieci są specjalistami od bombardowania roleczek, więc pewnie coś wymyślimy. Gratuluję wszystkim, którzy zbombardowali pudełeczka, prace są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  26. Czemu te miesiące sa takie krótkie!
    jak cos zrobić - za krótko
    jak wyżyć z pensji- za długo!
    I jak sie nie obrócisz...cztery litery z tyłu!

    Pieknie dziewczyny "bombardowały"! A Putin niech sie od was uczy jak się bombarduje! ;-D

    OdpowiedzUsuń
  27. Rolki często wykorzystuję, ale do pracy z dziećmi(czyt. dziecinnych hehe). Może tym razem coś uda mi się zdziałać;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja pierdziu😆 w życiu z rolek nic nie zrobiłam, nawet mam kilka zebranych na przydasie tylko nie wiem gdzie wsadziłam 😆 lecę szukać :D
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie wzięłam udziału w zabawie pudełkowej, ale myślę, że spróbuję z rolkami. tym bardziej, że sporo mi się ich uzbierało :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Może dzisiaj nie skasuję komentarza;-)
    Pudełeczek nie bombardowałam, bo słodycze kupuję na wagę (tak tylko troszeczkę). Rolki mam, zbieram dalej, pewnie tym razem bombardowanie się odbędzie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak zabawa, to zabawa, zgłaszam się i ja :)
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Aaa, idealnie! Ostatnio uratowałam w pracy dość dużą, tekturową rolkę od wylądowania w śmieciach, więc na ten miesiąc do przeróbek będzie jak znalazł. :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Choć wszystkie pudełka piękne, wyróżniłabym pudełkowe osiedle.

    OdpowiedzUsuń
  34. Ależ cudne pudełka powstały, brawa dla wszystkich twórców! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jakie piękne te pudełka :) podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Udało się w tym miesiącu! i już nawet się pochwaliłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Zgłaszam się do zabawy! Rolki zbombardowane :)

    OdpowiedzUsuń
  38. cos tam wymęczyłam choc temat rolek bardzo mi się podobał

    OdpowiedzUsuń
  39. Danusiu przede wszystkim dziękuję za wspaniały kursik na stroik z rolek-wykorzystałam go w swoich pracach dzięki czemu i w tym miesiacu dołaczyłam do zabawy. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  40. Danusiu, nie zdążyłam w wyznaczonym terminie pokazać swoich rolkowych prac, ale zadanie wykonałam. Zrobiłam stroiki wg Twojego kursu, wyszły śliczne, dziękuję:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. Witam serdecznie Danusiu, pierwszy raz wzielam udzial w twoim wyzwaniu, bardzo dziekuje za zabawe i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)