wtorek, 8 listopada 2016

Karteczka dla Alicji i do zabawy u Ulci

Witajcie 

Dziś pojawiam się z dwoma karteczkami .
Pierwsza jest dla malutkiej ,przesłodkiej istotki jaka niedawno pojawiła się na tym świecie.
Nasza kochana Jadzia została  po raz piąty babcią i poprosiła abyśmy zrobili niespodziankę małej Cesarzowej Alicji i jej rodzicom .
Nie mogłam nie wziąć udziału.
Po raz pierwszy zrobiłam kartkę gratulacyjną z okazji narodzin.
Jak to dobrze,że Anitka podesłała mi kiedyś wraz z różnymi przydaśkami takie maluśkie stópki i wózeczek ,więc mogłam je teraz wykorzystać z wielką radością .
Jest bardzo różowo i słodziutko .
Karteczka w niedzielę wysłana,pewnie już dotarła na miejsce.





Z zabaw na ten miesiąc udało mi się jeszcze zrobić kartkę dla Ulci,gdzie miały królować różne zwierzaki ,z wyjątkiem rogaczy.

Długo nie namyślając się usiadłam i zrobiłam w niebieskościach ze słodziutkimi  misiakami .



A teraz zmykam kończyć bombardować moje roleczki ,kto wie może jutro wpadnę z moją pracą .

Do zobaczyska kochani :)




30 komentarzy:

  1. Super karteczki! Kurczę, też obiecałam dla Alicji, muszę się wziąć... Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajniutkie karteczki, oj ja jeszcze w lesie, chociaż jedna zrobiłam, reszta czeka:)
    Tak próbuję ogarnac od kilku dni Twoje bombardowanie 😁

    OdpowiedzUsuń
  3. Na Ciebie Danusiu zawsze można liczyć i karteczka dla małej cesarzowej jest prześliczna. Już widzę miny zaskoczonych rodziców gdy ją otrzymają. Druga kartka w niebieskosciach równie piękna i pomysłowa. Widać, ze to karteczkowanie i Tobie przypadło do gustu. Pomysły masz fantastyczne i ciekawi mnie czy kiedyś się skończą. Myślę, że chyba nie Tobie, bo Ty zawsze masz ich pełną głowę. Czekam z niecierpliwością na Twoją prace z roleczek. Co tam znowu wymyśliłas? Buziaczki kochana i uściski dla Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne obie karteczki :)
    ja też wysłałam karteczkę dla Alicji ale nie zrobiłam dobrego zdjęcia niestety tak gnałam na pocztę hi hi hi :)
    pozdrawiam cieplusio :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Danusia, zawsze jest ten pierwszy raz - akurat we wspomnianej kwestii ten pierwszy raz jeszcze przede mną :-). Ale słodko i różowo! I tak ładnie podkreśliłaś urodę karteczki odpowiednim tłem.
    Na pierwszy rzut oka myślałam, że druga karteczka dla małego kawalera, a to misiaki świąteczne się tulą :-)
    Jak jutro wpadniesz z roleczkami to się załamię - energii masz jak po wymianie akumulatorów :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zawsze Danusiu jesteś na pełnym topie - piękne prace a ta z tulipanami jest zajefajna - buziaki ślę wielkie i chcę coś wymodzić na zabawę z orzeszkami dębowiaczkami tylko nie wiem czy zaakceptujesz - najpierw ci wyślędo pokazu lepiej - tak myślę na priv zdjątko - papappapa

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie są śliczne Danusiu i baaardzo słodziutkie. No, może różowiutka podoba mi się troszkę bardziej. Przesyłam serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  8. Danutko, cudna, słodka, różowiutka, godna maleńkiej cesarzowej karteczka. Te stópki są kochane.
    A misiaczki tak się tulą i takie mają ciepłe czapeczki, że zima im nie straszna.
    I ja Cię tulę - mocno, mocno:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie karteczki cudne, ale mojej serce bliżej tej niebieskiej :) Pięknie, szybko i na temat :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Słodziutkie karteczki :) Cesarzowa Alicja została pięknie uhonorowana :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Danusiu widzę, że scrapowanie i kartkowanie wciągnęło Cię na dobre. Pierwsze kartki zrobiłaś chyba jakoś tak rok temu na święta, jeśli się nie mylę.
    Piękne kartki, wielkie brawa!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  12. Wciąż mi czasu brak by do każdego zajrzeć na blog, Danusiu Twoje karteczki są bardzo radosne i piękne. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne karteczki. Ja także dzięki Twoim kursom bombardowałam roleczki. Powstały 3. :) niedługo pierwsza prezentacja. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Danusiu! Obie Karteczki są Cudowne - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo słodkie karteczki, ale czy mogło być inaczej? ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Danusiu Kochana Twoje serce jest tak przepełnione Miłością, że człowiekowi się w głowie nie mieści. Jesteś wspaniałą Dziewczyną Kochana :*:*:* Moja Złota !! Karteczki są po prostu śiwetne ! Uwielbiam Twój sty, jest uroczy i pełen Miłości! Buziaczki Kochana

    OdpowiedzUsuń
  17. Sliczne Danusiu,Ala nędzę miała fajna pamiątkę;) tempo tez niezłe!? Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne karteczki!
    Ta różowiutka jest przesłodka, stópajki i wózeczek po prostu miodzio :)
    I podziwiam, jak świetnie potrafisz wykorzystać tekturę falistą.
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Misiaczki, pierwsza klasa (bo ja uwielbiam misie) :) A karteczka dla Jadzi wnusia taka słodziutka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Różowa karteczka to prawdziwy słodziaczek,świetnie podkreśla doniosłość chwili,a ta z misiaczkami także jest śliczna,pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  21. Danusiu ale wystrzeliła u Ciebie ta wena twórcza, jak wulkan . Lecisz jak burza, nie da się Toba nadążyć. I taka Cię lubię najbardziej.
    Debiutancka karteczka dla Alicji jest słodziutka. Wiesz że ten wózeczek i stópki tez miałam w rękach ... ale kompletnie nie miałam pomysłu jak je użyć. A u Ciebie ślicznie się wpasowały w klimat kartki. Swoja drogę chciałbym zobaczyć miny syna i synowej Jadzi jak zaczną dochodzi nasze kartki :-)
    Druga kartka mnie zauroczyła , Misiaczki są przesłodkie a w tych niebieskościach wyglądają uroczo. Wyrobiłaś się w tych kartkach niesamowicie Gratuluje !!
    Buziaczki i miłego dnia życze

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne karteczki, obie takie słodkie :)
    Ja dopiero zaczęłam zbierać rolki i na razie mam 3, trochę kiepsko mi idzie, ale raczej nie będę "przyspieszać" tego procesu :)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Różowa karteczka prawdziwy słodziak. A przy misiach można się wzruszyć
    Takie kochające się misie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Danusiu Najdroższa- cieszę się jak małe dziecko na karteczkę dla mojej Wnusi- jest prześliczna :) Dziękuję Kochana, że zechciałaś w ten cudowny sposób zrobić Młodym niespodziankę (a niewątpliwie taką jest). Kochana karteczka z misiaczkami tulaskami równie cudowna. Serdeczności życzę z wielką wdzięcznością w sercu, Droga Danusiu <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Te malutkie stópki na różowej kartce - ach! Słodko - ale tak właśnie ma wyglądać kartka na taką okazję :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne karteczko zrobiłaś, Danusiu. Podobają mi się te słodkie misiaki. Karteczka dla Alicji też jest słodka i cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  27. obie karteczki są przepiękne, te stópki malutkie są bardzo urocze, kocham stopki dziecięce :3

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziś dogodziłaś mi kolorystycznie - obie kartki prześliczne.

    OdpowiedzUsuń
  29. Burza to mało powiedziane! Huragan jakiś ;-D
    I zgarnia po drodze wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładne karteczki, lubię kolor niebieski na kartkach swiątecznych, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)