piątek, 4 marca 2016

Podsumowanie cytrynek

Od kilku dni zabierałam się za robienie kolaży i ciągle coś mnie od tego odciągało.Ale dziś upragniony piątunio ,więc spokojnie zasiadłam, aby podsumować nasze cytrynkowe prace.

Nie macie pojęcia jak się cieszę ,że jest nas aż tyle ,bo przecież 65 uczestników zabawy to chyba jest nadal dobry wynik.
Kochane dziękuję Wam ślicznie za udział,za cudowne prace i proszę więcej .
Dziękuję ,że mimo braku czasu odwiedzacie siebie nawzajem i dzielnie motywujecie,pozostawiając miłe słowa.

W takich podsumowaniach słowa raczej są  zbędne,bo kolaże mówią same za siebie .Widać na nich  kawał dobrej roboty jaką co miesiąc wykonują moje zdolne Artystki-Kolorystki.

Zatem zapraszam na "Cytrynowy zawrót głowy "













Nie mogłam dodać do kolaży pracy Klementynki,nie wiem czemu nie chciała się pobrać ?
Także kochana jak prześlesz mi fotkę  na maila, to edytuję i dodam Twoją pracę .

Edit.
Już wszystko gra,foteczka Klementynki dodana do kolażu .



Jeszcze pozostało podsumowanie carvingu .
Zawsze się zastanawiam czy oprócz mnie znajdzie się jakaś chętna duszyczka ,która spróbuje zrobić  carvingową propozycję do tego zadania.Dlatego cieszę się,że jest nas aż 8 osób lubiących eksperymenty kulinarne.
Zrobiłam 3 kolaże carvingowe ,które wyglądają w ten sposób .

Na talerzu 


Ryby,rybki i rybeczki

Cytrynowe tworki

Obiecałam Wam ,że w lutym nagrodzę  najlepszą pracę carvingową ,ale po dłuższym zastanowieniu nie uczynię tego,ponieważ wszystkie cytrynki są bardzo pomysłowe i nie mogłabym żadnej pominąć .
Dlatego  przygotowałam taki skromny banerek ,który mam nadzieję będzie  miłą pamiątką i niespodzianką w Cyklicznych Kolorkach .


I to tyle jeśli idzie o podsumowanie.
Teraz kochani skupiamy się na szczypiorku ,Liczę ,że znów  będziecie mile zaskakiwać ,przede wszystkim same siebie .

Do zobaczenia za małą chwilkę ,bo mam do napisania króciutkiego posta .



25 komentarzy:

  1. Piękne prace cytrynkowe. Jest na prawdę co podziwiać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cóż za ciekawe i interesujące prace powstały w lutym, jest na czym oko zawiesić.
    Mail wysłany :) Swoją drogą nie wiem co było przyczyną, że nie mogłaś pobrać zdjęcia, u mnie wszystko działa jak należy.

    OdpowiedzUsuń
  3. ha ha ha :D przeglądam sobie cytrynowe prace i patrzę a mojej nie ma... posta u siebie dałam, a zapomniałam Stefana nakarmić :D ale numer :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha,faktycznie można się pośmiać ,ale kurcze Mireczko szkoda,że się zapomniałaś .
      Mam nadzieję ,że w marcu będziesz uważać ,aby dokarmić Stefana .
      Buziaki

      Usuń
  4. Śliczności cytrynkowe pięknie się prezentują w podsumowaniu, a te cytrynowe tworki są po prostu rewelacyjne i zabawne:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne podsumowanie i piękne prace cytrynkowe :) Niestety w zeszłym miesiącu nie do wszystkich cytrynowych prac dotarłam, za co w tym miejscu wszystkich bardzo przepraszam. Niestety kłopoty rodzinne bardzo ograniczyły mi czas na moje przyjemności, ale postaram się poprawić :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne wszystkie prace ... gratuluję uczestniczkom ja niestety nie brałam udziału w lutym z powodu choroby mojej mamy a właśnie w lutym minął rok jak dołączyłam do zabawy . Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  7. łał, niesamowite prace i BRAWO za podsumowanie !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe prace powstały w lutym :) Fajnie, że tak dużo nas jest! Dziękuję Danusiu za Twój czas, który poświęcasz na pisanie postów z nowymi kolorkami i przygotowywanie podsumowań! Dziękuję również za wyróżnienie i banerek :) Pozdrawiam cieplutko Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super się ogląda te prace zestawione razem w Twoich kolażach! Ale się zrobiło cytrynowy w tym poście:):) Rzeczywiście zawrót głowy:) Wszystkie prace są świetne! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie. Cudne prace. Cytrynki biją po oczach, aż się rozświetliło. Cała gromadka dziewczyn cudnie sie postarała. Szkoda tylko, że w Carvingu nie ma nas więcej. Byłoby weselej co nie? Pozrawiam serdecznie i cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  11. No faktycznie cytrynowy zawrót głowy, Bije ten żółty po oczach strasznie. Nawet nie myślałam , że powstało aż tyle pięknych prac. Myślałam , że zestaw żółto czarny będzie w przewadze a tu jest odwrotnie. Prace cervingowe też świetne i faktycznie trudno wybrać tą "Naj"
    Danusiu dziękuje za świetne podsumowanie, piękne kolaże i że nadal Ci się chce !!
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie prace są genialnie wspaniałe !!!
    Teraz widać je jak na dłoni :)
    Dzięki Tobie i Twojej ciężkiej pracy :)
    Wspaniałe kolaże..jak co miesiąc :)
    Podziwiam za wytrwałość Kochana :)
    Pozdrowionki i buziolki :* :* :*
    Ps. Jakże miło znaleźć się wśród tak utalentowanych osóbek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ tu pięknie i cytrynkowo :) Powstało wiele pięknych i różnorodnych "cytrynek", które dzięki Tobie mogę zobaczyć w jednym miejscu. Gratuluję Wam wszystkim zdolnym Artystkom Kolorystkom :) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie piękne prace. Jest co podziwiać, taka różnorodność.
    Gratuluję Ci Danusiu,że masz takie zdolne ,,artystki kolorystki".
    Pozdrawiam serdecznie i miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie prace są przepiękne ale ja jestem zakochana w cytrynowej rybce w akwarium :) Taka miłość od pierwszego wejrzenia

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbia te kolarze pod sumujące- u nas także- bo wszystkie prace w "kupie" sa o wiele bardziej widoczne :)
    buziaki Danusiu i spokojnego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne prace, a od tego cytrynowego koloru, aż weselej się człowiekowi robi na duszy :)
    Teraz biegnę dołączyć do "marcowego szczypiorka" :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Przyjemne prace a i kolorek bardzo słoneczny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak zwykle kawał niezłej roboty Danusiu, wszystko zebrać do kupy :) Świetne prace, cytrynkowe stworki - "rozsmieszacze" :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super podsumowanie, pieknie sie wszystkie dziewczyny spisały :) Dziekuję za banerek! Juz pobieram :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cytrynki i piękne i smakowite.

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)