niedziela, 27 kwietnia 2014

Żółta koszulka lidera i wyniki wyzwania"Tęczowa Wielkanoc"

Witajcie pracusie:)

Wreszcie znalazłam wolną chwilę ,aby usiąść przed monitorem i  odezwać się do Was.
Pewnie nie możecie się już doczekać wyników,a co niektórzy to pewnie nie wytrzymali i sami obliczali punkciki. .
Sama byłam ciekawa kto tym razem będzie liderem w naszym wyzwaniu.Z tego co zauważyłam pomysł na tajne głosowanie bardzo się Wam spodobał i myślę,że możemy dalej go kontynuować w kolejnych naszym zmaganiach.Muszę powiedzieć ,że różnice między uczestnikami  na podium nie były duże  co świadczy o dosyć wyrównanym poziomie walki,szczególnie jeśli idzie o 1 i 2 miejsce.

Oj naliczyłam się tych głosów  po kilka razy od góry na dół i odwrotnie, aby nie odwalić  jakiejś gafy .Dla ułatwienia sporządziłam sobie odpowiednią tabelę, aby sprawniej mi szło i nie było żadnych pomyłek.Cóż zachciało się takiego a nie innego punktowania to teraz trzeba ciągnąć to liczydło do przodu.

Ale najpierw coś nowego co od dziś wprowadzam .
Otóż ja jestem zapaloną rowerzystką i kiedy tylko mam czas pedałuję po okolicy ,a w deszczową pogodę i zimą zasuwam w domu na rowerku stacjonarnym.I stąd kolejny  mój pomysł ,tylko  dziwię się,że nie wprowadziłam tego od samego początku .
A mianowicie mam dla Was taką propozycję,że osoba ,która wygrywa wyzwanie tematyczne pobiera banerek " koszulki lidera" i umieszcza go u siebie na
blogu.
Takich koszulek pojawi się jeszcze 4 do końca naszej zabawy ,a każda będzie dotyczyła aktualnego wyzwania .

Mnie się ten pomysł bardzo podoba i mam nadzieję,że Wam również przypadnie do gustu i zmobilizuje do jeszcze większej pracy i kreatywności.

Zanim jednak ogłoszę  wyniki jeszcze chwila emocji w postaci dużego znaku zapytania ,któż jest tym liderem i stanie na podium.

Tadam!!!!!

Moje 5 punktów tym razem dopisuję Marivon za cudnego, szydełkowego i tęczowego kuraka,którym jestem zachwycona i sama nigdy czegoś takiego nie zrobię .
Jednak następnym razem ,aby nikt  nie miał do mnie pretensji i nie posądzał o nie wiadomo co , będę głosowała jako pierwsza,chociaż na razie nic takiego do mnie jeszcze nie dotarło.Wolę jak to mówią dmuchać na zimne.Doszłam do wniosku ,że powinnam tak robić od samego początku,ale  prowadzę taką zabawę pierwszy raz i jeszcze ciągle ją udoskonalam w taki sposób , aby przeprowadzić  wyzwanie jak  najbardziej obiektywne.

A po dodaniu wszystkich głosów,doliczając moje punkty na podium stają tym razem

1.miejsce Ilona Szczęsna uzyskując  5+1 pkt ,która dziś otrzymuje  przechodnią  koszulkę lidera 
2.miejsce Milka uzyskując 3+1 pkt
3.miejsce Mariwon uzyskując 2+1 pkt

Pozostali uczestnicy otrzymują jak w poprzednich wyzwaniach po 1 punkcie za udział 
Moje podziękowania i gratulacje dla wszystkich uczestników:)

Także kochani  nie martwcie się na zapas,jeszcze nic straconego,każdy zbiera sobie pomalutku swoje punkciki ,a na koniec będzie wielkie podliczanie.
Dla przypomnienia  dodam ,że Ci którzy nie opuszczą żadnego wyzwania dostaną na koniec zabawy dodatkowo po 3 punkty ,tak jak pisałam to w regulaminie <klik>
Coś czuję,że jeszcze nie jedna osoba nas miło zaskoczy , czego bardzo bym sobie życzyła.
Chcę aby to była przede wszystkim świetna zabawa ,ale też chodzi mi o to, aby wydobyć z Was pewne pokłady kreatywności,o których sami nawet nie macie pojęcia.
Czy mi to się udaje oceńcie  sami 

I wybaczcie kochani ,ale nie umiem pisać krócej postów,zawsze włączy mi  się moje myślenie i pisadło.Nie umiem tak po prostu wrzucić gotowych wyników i koniec,bo ja muszę swoje 5 groszy zawsze dopowiedzieć .

No i znów zaczynam się rozpisywać ,także uciekam 
ale nie na długo .

Do zobaczyska 

Całuski dla wszystkich :))

DANUTKA:)))


23 komentarze:

  1. Gratuluję dziewczynom miejsc na podium, w pełni zasłużone :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Ilonce - jej praca była zachwycająca! Zostawiła cały peleton daleko z tyłu i pewnie tak już pozostanie. Mimo to zabawa jest fajna i z przyjemnością biorę udział - postaram się honorowo dotrzeć do mety. Gratuluję także Milce i Mariwon a pozostałe uczestniczki i Ciebie Danusiu serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wielkie gratulacje dla Ilonki - Liderki , dla Milki i dla Marty . Gratuluje również wszystkim którzy wzieli udział w wyzwaniu tym i poprzednich . Uważam ,że wszystkie jestesmy wygrane, poznałyśmy sie nawzajem, odwiedzamy się na blogach i wysilamy te nasze uśpione szare komórki ,żeby sprostać wymaganiom Danusi :-). Tobie Danusiu dziękuję bardzo za zorganizowanie tej zababwy i ciągłe jej udoskonalanie !!! Koszulka lidera jest the best !!!!!! Pomysła miałaś super :-). Ale .... nadal mnie strasznie ciekawi dlaczego tych wyzwań jest akurat 7 ????. Może przy okazji wyjaśnisz skąd się wzieła ta "siódemka"
    Hehehe przepraszam za moje gadulstwo ale mam tak samo , nie umiem napisac krótkiego posta i krótkiego komentarza u Ciebie. !! No dobra już kończę , życze Wam twóczej pracy przy ramkach i udanego tygodnia . I błagam zróbcie coś żeby była pogoda w weekend majowy :-))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu wiem,że często do mnie zaglądasz i na 100 % to przeczytasz.
      Pytasz dlaczego akurat 7 wyzwań ,odpowiem Ci tak -nigdy nie zgadniesz jak to się stało.
      Było małe losowanko, w którym brała udział pewna mała istotka i to dzięki niej jest ich aż tyle.W sumie ktoś też może powiedzieć ,że tylko tyle,bo były też i większe opcje .
      Mam nadzieję,że jesteś usatysfakcjonowana moją odpowiedzią
      Buziaki Anulka i tak trzymaj dalej :)

      Usuń
    2. OK Danusiu dzięki za odpowiedż, daj buziaka małej istotce bo jak by tak wylosowała np 3 byłabym niepocieszona :-)

      Usuń
  4. Ooooo i nawet mój kurak wlazł na podium. Jako że mam lęk wysokości, bardzo się cieszę, że trafiłam na najniższy stopień, hihi. Dziękuję oczywiście za pięć punkcików :)
    Podobnie jak poprzedniczka, uważam że wszystkie w pewnien sposób jesteśmy wygrane i tak jak Ania muszę zadać pytanie skąd ta siódemka ??
    Pomysł w koszulką rewelacyjny !!!! Choć osobiście koszulek nie noszę, hihi. Mam jedną sentymentalną z czasów studiów, ale ta służy mi raczej za przypominacz, żebym nie zapomniała na jakiej uczelni i jakim kierunku studiowałam :)
    No i oczywiście głosowanie anonimowe obowiązkowo. Taka adrenalina, że hej :)
    No to popisałam, teraz zmykam pilnować piekarnika :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martuniu odpowiedź na pytanie znajdziesz u Ani pięterko wyżej :)
      Buziaki i gratulacje jeszcze raz :)

      Usuń
    2. Odpowiedź mega wyczerpująca hihi

      Usuń
  5. A dooooopa ze mnie i to przez duże D. Zapomniałam z wrażenia pogratulować Ilonce i Milce, hihi. Dziewczynki GRATULUJĘ !!!! Choć Ilonce to nie powinnam, bo ona zawsze wszystkich kosi. Oj nie ładnie, nie ładnie, tak nie dawać innym szansy. Ilonka, musisz coś kiedyś spartolić :) hihi i to porządnie. No. Amen

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A byłaś bliska mojemu sercu,Ty Marto Ty;)Takie słowa z Twoich słów tosz to cios;))
      Wydawało mi się,że spartoliłam tęczę,ale mi miło,że się spodobała;)
      Pracuję nad ramką,więc zmykam;)

      Usuń
  6. Super :) Pierwsza praca i mam 2 miejsce:) Chociaż do liderki mi dużo brakuje, to bardzo się cieszę i na pewno wezmę udział w następnych wyzwaniach. Nawet mam już pomysł na ramkę, ale musi on poczekać do weekendu :)
    Gratuluję również pozostałym, którzy brali udział :) Wasze prace również były przepiękne i bardzo pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Danusiu Kochana Ty to jednak masz pomysly wspaniale ! Ten banerek do kazdego wyzwania jest cudowy i zaloze sie ze kazdy z zaszczytem by sobie umiescil go u siebie. Swietnie to wymyslilas :) I to kolejny raz wykazujesz sie swoja pomyslowoscia, kreatywnoscia i stawiasz sobie rozne cele. Bardzo mi sie to podoba i impouje oby tak dalej gdyz wydaje mi sie czasem ze juz nic nie mozna udoskonalic a tu prosze :) Znowu mile zaskakujesz ! Ciesze sie , ze bedziesz kontuuowac tajne glosowanie, trzyma w naspieciu a do tego dodaje pikanterii calej zabawie. Gratuluje kolejnej wygranej Ilonce i reszcie dziewczynom. Wyzwanie bylo bardzo kreatywne i wsyztskie uczestniczki myslem ze spisaly sie super :) Ja rowniez lubie jazde na rowerze, ale odkad jestem za granica nie moge zalesc na to czasu wraz z mezem. A Ty kochaiutka pisz takie posty najlepiej bo ajlepiej sie je czyta i uwielbiam to robic takze prosze o eseje za kazdym razem hihih. Trzymaj sie Danusiu i spokojej niedzieli Tobie zycze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje serdecznie wszystkim dziewczynom - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje ::))
    Pozdrawiam Niedzielnie i życzę udanego tygodnia :))
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję dziewczętom! Co do Ilonki, to wiem, że będzie stale liderką:))) Jest nie do przeskoczenia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję Ilonce, Milce i Marwion wygranych. Ilonka jak zwykle pierwsza ale Ona po prostu ma kondycję i jeszcze wiele zapasu więc jest wciąż pierwsza:)))
    No tak...Wszystkie jesteśmy bardzo dobre , prace są naprawę piękne. Danusiu fajny pomysł z koszulką i z tajnością .
    A jeżeli chodzi o moje candy, Danusiu nie możesz mi tego zrobić i nie chcieć brać udziału, będę ryczeć ::(((( Chyba tego nie chcesz? A już kończę bo następni będą mieli strasznie dużo czytania( hihihi) . Najpierw długi post a później długie komentarze. Ale jak tak lubię i czytam wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje dla Dziewczyn zwłaszcza ,ze 1i2 miejsce to moje faworytki:)!!! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje kobitki :)

    Ja też mam problem z pisaniem wypracowań zamiast postów. Problem w tym że chce się powiedzieć wszystko co ważniejsze ale trudno streścić to do paru zdań. Nie ma na to chyba rady :)) Fajny pomysł z koszulką lidera, myślę że koszulki "wstecz" też można zrobić. Liderzy mogliby umieścić je sobie na pasku bocznym.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochane dziękuję Wam za każdy głosik;)Gratuluję dziewczynom miejsca na podium,w pełni na to zasłużyły;)
    Szczerze powiedziawszy ja się wygranej nie spodziewałam.
    Koszulkę chętnie przygarnę,bo jest superowa:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję zwyciężczyniom :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje dla zwyciężczyń! Dziewczyny w pełni zasłużyły. Pozdrowienia dla wszystkich uczestniczek. Buziaczki, Danusiu.

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje dla zwyciężczyń ! :). Było na co popatrzeć :) i uczta dla oczu :)). Pozdrawiam wszystkie uczestniczki, obserwatorki no i oczywiście Ciebie Danusiu za pomysły i ogrom pracy. Bogusia

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)