piątek, 6 grudnia 2013

JAK ZROBIĆ ŚWIĄTECZNY STROIK LUB WIANEK -KURSIK NA MIKOŁAJKI

Witajcie kochani!

Na początku witam nowych obserwatorów, którzy się pojawili,stałych bywalców i wszystkich którzy tu jeszcze zaglądają.
Dziękuję ,że jesteście ciągle ze mną.

A ponieważ dziś są mikołajki przygotowałam dla Was  małą niespodziankę w postaci szybkiego kursiku:)

Spytacie  na co ?
Odp. A na coś takiego:)


 Zapraszam więc na bardzo szybki kursik w jaki sposób zrobić ciekawy stroik lub wianek.Ja zrobię miniaturki, aby tylko pokazać sposób wykonania,ale Wy możecie robić o wiele większe prace.Oczywiście jeśli chodzi o  wianek to nie należy przesadzać z ciężarem dodatków ,aby go za bardzo nie obciążać.

Zaczynamy :

Potrzebujemy wytłoczki po jajach, a konkretnie to same jej boki 


Ucinamy pasek na połowie tych wzgórków

Wycięty pasek należy pociąć na poj. elementy, z którego każdy powinien posiadać taką kieszonkę 



 Zaczynamy sklejać klejem na gorąco nasze kieszonki, krawędziami w pokazany sposób,to co było naszym brzegiem wytłoczki teraz będzie w środku



W ten sposób uzyskujemy nasz szkielet stroika bądź wianka ,niestety u mnie w kursiku będą to małe prace bo mam czas bardzo ograniczony 


Jeśli ktoś nie ma wytłaczanki na 30 szt jaj można wykorzystać małe na 10 szt i tutaj postępujemy w bardzo podobny sposób

Odcinamy wieczko i przecinamy wytłoczkę  na połowę


Brzegi odcinamy  z obu stron i z jednego paska powstają trzy kieszonki

Jeśli drugą połówkę potniemy uzyskamy 6 kieszonek, które sklejamy ze sobą bokami

Osoby, które nie mają cierpliwości mogą  wyciąć krążek i nakleić na niego powstałe kieszonki.

Kolejną czynnością jest pomalowanie naszych szkielecików  złotą farbą bądź innym kolorem.

 Teraz wystarczy tylko udekorować poszczególne kieszonki według gustu i dostępnych materiałów i gotowe.
Tego nie będę pokazywać ,bo każdy pewnie ma jakąś wizję i pomysł na udekorowanie powstałych prac

Mój pierwszy stroiczek składający się  z 5 elementów utrzymałam w kolorach złoto- brązowych dodając  nasionka pachnącego  anyżu i niemalowane szyszki


 Drugi ((też z wytłoczki na 30 szt)powstał z połączenia złota z czerwienią ,gdzie wkomponowałam małe bombki i inne dodatki

Jak już z wcześniej napisałam powstałe prace mogą służyć jako stroiki lub wianki 

A na koniec  połączenie moich stroików ze świecami






Widzicie kochani jakie to jest szybkie i proste.
Mam cichą nadzieję,że moja mikołajkowa niespodzianka sprawiła Wam radość i  spodobała się  :) 

Inne moje prace, gdzie stosowałam wytłoczki po jajach znajdziecie klikając tutaj i tutaj

Przypominam również o mojej zabawie urodzinowej,zapisy trwają do 14 grudnia, więc kto jeszcze nie zapisał się zapraszam serdecznie ,nagrody czekają:)

Na dziś to tyle,trzymajcie się moje pracowite mróweczki ,uważajcie dziś  na siebie, aby  Was nigdzie nie wywiało przez  wichurę szalejącą w naszym kraju.

Do usłyszenia na kolejnych  postach:)

DANUTKA:)))









30 komentarzy:

  1. Danusiu jesteś niesamowita kopalnia złotych pomysłów. Mam nadzieje , że te pokłady złota nigdy się nie skończą. Stroiki są jak zawsze przepiękne , szkoda że już tak mało czasu do Świąt zostało na takie robótki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już nie wiem co mam Ci pisać? Twoje prace przerastają moje słownictwo. :) Napiszę, po prostu, że piękne! I dziękuję Ci za kursik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudne wianuszki a kursik rewelacja :)))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. super sprawa :) ja na razie wstrzymuję się ze stroikami, bo chcę zrobić je z elementami żywymi, czyli choinką, bukszpanem, jemiołą i liśćmi mahoniu więc jak za szybko zrobię to mi w cieple długo nie wytrzymają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo przydatny kursik Danusiu a tobie to wyszło rewelacyjnie - dziękuję i buziaki slę Marii

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale rewelacyjny pomysł! Superowy! Muszę go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Danusiu, przepieknie, latwe, proste i bardzo efektywne, kolejny pomysl Twoj , juz jest moj:)))Dziekuje, dziekuje za odwiedziny u mnie.Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cuda cudeńka :)) Piękny pomysł Danusiu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny pomysł i wykonanie, super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. OJ DANUSIU ZASKAKUJESZ NAS PIEKNIE

    OdpowiedzUsuń
  11. Danusiu, jak zawsze wpadasz na wspaniałe pomysły !!!
    Teraz będę wiedział co zrobić, gdy braknie mi wianków z sianka do jakichkolwiek stroiczków.
    Dziękuję Ci za wspaniały kursik.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Efekt jest rewelacyjny:) Muszę kiedyś spróbować zabawy z wytłoczkami:) Pozdrawiam mikołajkowo, prezentowo i buziakowo:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczne! Już widziałam róże z wytłoczek, tudzież inne kwiaty- zdaja się, że i poisencje- a stroiki przecudowne- zresztą, jak wszystkie, które robisz ;)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ty już kochana przechodzisz samą siebie;)))Ja nie weim czy jest ktos,kto wpada na takie pomysły jak Ty;))
    Każdy Twój stroik to małe,tfuuu wielkie dzieło i każde jest inspiracja dla baaaardzo wielkiej liczby ludzi.
    Gratuluję Ci Danusiu kreatywności;))

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale fajny pomysł i do tego jaki efekt! Danusiu, dziękuję za kursi i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo dziękuję za kursik- skorzystam i się pochwalę( jak będzie oczywiście czym:)
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Czary - mary i już wszystko wiadomo. A ja nie domyśliłam się wcześniej. To jest coś! W dodatku te wytłoczki są dość masywne i stabilne. Świetny pomysł. Muszę koniecznie zrobić jakiś oryginalny stroik na wigilijny stół ale jeszcze nie zdecydowałam się jaki. Właściwie to nie mam nawet czasu pomyśleć. Ale wiem gdzie szukać inspiracji. Obejrzałam sobie też ten poprzedni stroik bordowo-złoty. Śliczny! Przesyłam buziaki, miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  18. rewelacyjny pomysł i mistrzowskie wykonanie:) jesli pozwolisz porywam na zajęcia do świetlicy:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję za prezent Mikołajkowy, pomysł super!!! Niby to takie proste, a człowiek nie wpadł na to :))) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniały kursik i świetny pomysł. Stroik rewelacyjny. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale niespodzianka! Nie przypuszczałam, że wytłaczanki tak fajnie mozna wykorzystać:) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Super pomysł a efekt prześliczny:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie na Tymonina-art.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Genialne w swej prostocie !

    OdpowiedzUsuń
  24. Danusiu kolejny rewelacyjny pomysł :) Dziękuję Ci bardzo za kursik i pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  25. Twoja kreatywnosc Danusiu nigdy nie przestanie mnie zadziwiac, po prostu szok. Skad Tobie sie to bierze?? rewelacja,, jedno po drugim coraz piekniejsze...

    OdpowiedzUsuń
  26. Wspaniałe pomysły i genialne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Super pomysły korzystam oraz promuję Pani pracy☺

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)