czwartek, 12 grudnia 2013

STROIKI BOŻONARODZENIOWE-TO JUŻ OSTATNIE SZTUKI

Witam !
Z całą pewnością święta są coraz bliżej co widać gołyk okiem i nosem haha:)  Okna umyte ,świeże i pachnące firanki zawieszone,wszystko prawie wysprzątane.Wczoraj u mnie cudownie  pachniało piernikami ,dziś roznosi się  aromat bigosu ,więc to wszystko przybliża nam ten cudowny czas.W radio słychać kolędy ,a opłatek wigilijny też już się pojawił i leży na swoim honorowym miejscu.
Jak widać przygotowania idą pełną parą ,zresztą jak czytam u Was jest podobnie.

Dzisiejszy post też nie jest niczym nowym, bo znów będą stroiki w roli głównej .
Pierwszy jest z moich tegorocznych nowości 2013,ale takiego połączenia kolorków jeszcze nie pokazywałam .Tu nie ma zresztą co dużo pisać tylko wystarczy zerknąć .
Powiem Wam ,że ten mi się najbardziej podoba z tych wszystkich ,które robiłam do tej pory ,a jak Wiecie  było ich sporo.
Inne moje stroiki znajdziecie w etykietach lub klikając tutaj



Pamiętacie mój ostatni kursik na stroiki z wytłaczanek do jaj  klik  .Otóż  tam pokazałam Wam ,że nadają się również   wytłoczki na 10 szt.jaj,które mają te środki wyższe i stroik wychodzi troszkę  większy i bardziej masywny 


Postanowiłam udekorować tamten szkielecik ,aby pokazać inną ispirację stroika.
Dlatego spójrzcie czy taka wersja może też się podobać.Oczywiście powstały fiolety w dwóch odcieniach ,bo ten zostaje u mnie w domu więc nie mogło być inaczej .

Tutaj moja zabawa z innym programem do obróbki zdjęć ,ale ja i tak jestem przyzwyczajona do Picasy 3 i jakoś nie chce mi się uczyć nowego .

I na koniec najbardziej fatalne zdjęcie od góry jakie robiłam stroikom,   bo jest tak dziś u nas ciemno i pochmurno,że nie da rady nic z tym zrobić 
To byłoby na tyle jeśli chodzi o moje stroiki tegoroczne,co prawda mam jeszcze kilka do zrobienia ale to są kolory jakie już znacie.

A na koniec zapraszam na moje urodzinowe candy, które trwa jeszcze tylko do soboty ,więc kto ma ochotę na moje niespodzianki niech się spieszy bo czasu zostało malutko.

Kochani na dziś to na tyle,życzę Wam spokojnego weekendu,abyście się nie zatracili w tej przedświątecznej bieganinie i nie zapomnieli co jest naważniejsze w ten czas.
Teraz znikam do kolejnych zajęć.
Buziaki:)

DANUTKA:)))




27 komentarzy:

  1. Danusiu brak mi słów PIĘKNE !!!! połączenie fioletu z zielenią i złotem wypadło cudnie. Oczu nie mogę oderwać od nich !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację , ten jest najpiękniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie twoje stroiki są piękne

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie są cudowne. Twoje pomysły z wykonaniem i kolorystyką Danusiu są bardzo ciekawe:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne i jakże kolorowe
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie zauroczył ten z jajczarek z fioletami;))Mimo,że fiolet nie jest moim ulubionym kolorem,to ten podoba mi się bardzo;))
    Narobiłaś Danusiu tych stroików całą masę,ale nic dziwnego jak mają takie branie;))
    Powiem Ci szczerze,że mnie marzą się już zwykłe,najzwyklejsze prace,byle do nowego roku;))
    Buziole;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne są te Twoje stroiki ;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie stroiki są piękne. Bardzo fajne zestawienie kolorów. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Niezmiennie zachwycasz! Połączenie kolorów - bajeczne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne stroiki Danutko:) Podziwiam je zawsze i wiem, że ilekroć tutaj zajrzę tyle razy zachwycasz mnie nowinkami:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię fioleciki:) Jej Danusiu, jesteś skarbnicą pomysłów! Te stroiki z pudełek po jajach to hit:))) Na prawdę podziwiam Cię!
    Buziak zostawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne stroiki :) a kolorki super :) Pomysły jak zwykle bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Już tak świątecznie u Ciebie Danusiu. Okna umyte, pierniczki, bigosik....ja na razie mam tylko opłatki i umyte okna na piętrze. Reszta w sobotę. Oj muszę się sprężyć. Podziwiam te Twoje stroiki i już nie wiem który ładniejszy! Wiesz co? Wszystkie są cudowne. Buziaczki pracusiu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla mnie wszystkie twoje prace Danusiu są piękne no i zawsze pokażesz jak wykonać to bardzo lubie u ciebie ale przyznaję ci racje ten jest najpiękniejszy buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj dziewczyny jak Was słucham to załamanie mnie bierz bo ja na dobra sprawę to tylko posprzątane i to nie do końca bo jeszcze okna. Ale mam opłatek już tak jak Ewcia. Danusiu stroik śliczny. Pozdrawiam i całuski przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolejne przepiękne !!!!
    Bez względu jakim programem potraktujesz zdjęcia, to i tak Twoje dzieła będą cudowne i wspaniałe !!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przecudne stroiki!!! Bardzo ładne kolorki!!!
    Cieplutko pozdrawiam i buziaki:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Danusiu mnie również chyba najbardziej podoba się właśnie to zestawienie kolorystyczne, chociaż wszystkie są piękne. Masz niesamowite wyczucie w tworzeniu tych stroiczków :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  19. Twoje prace to czysta przyjemność oglądania,podziwiania:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne stroiki Danusiu. Napracowałaś się nad nimi w tym roku bo całe mnóstwo ich powstało. Pozdrawiam Cię gorąco i zazdroszczę porządku w domu bo u mnie totalna demolka. Remont generalny kuchni i jadalni, czyli kurz w każdym kącie.

    OdpowiedzUsuń
  21. szkoda , że już ostatnie ..pięknie wygladają i mogłabym je oglądać bez końca

    OdpowiedzUsuń
  22. Danutko! Piękne. Kolory są jak żywe, zieleń soczysta. Bardzo mi się podobają oba stroiki. Zdjęcie od góry nie wyszło fatalnie, wyszło super! Widać stroik w całek okazałości :)
    U mnie w domu opłatek jeszcze z zeszłego roku :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Danusiu, Twoje stroiki są przecudne i szalenie mi się podobają, jak zresztą wszystkie Twoje prace są zaskakujące, tak zaskakujące a nie użerające, jak mi wyszło w kom. do candy, ale to moja klawiatura czasem robi mi psikusy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Twoje prace kojarzą mi się z bogactwami Cerkwi :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Piekne stroiki, wszystkie w |Twoich kolorkach, wiem,ze uwielbiasz fioleciki,w Twoim domu jest teraz pieknie swiatecznie w Twoich ulubionych kolorkach. Piekne to wszystko..

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)