poniedziałek, 16 grudnia 2013

OSTATNI STROIK BOŻONARODZENIOWY ALE W ROZMIARZE XXL

Witam!

Kochani  to już naprawdę ostatni mój stroik w tym roku,więcej nie będzie.Zrobiłam go dla siebie,w kolorach co nie których trochę zdziwi,nie w  fioletach tylko tradycyjnych .Oczywiście nie byłabym sobą gdybym nie zrobiła go w troszkę innej wersji,a mianowicie w większym rozmiarze i na 3 świeczki.
Jest duży,bogaty i świecący bo taki ma być w te święta.Rozmiar też ogrywa tu istotną rolę ,ponieważ mam bardzo duży stół i malutkie gdzieś by na nim ginęły,a tak wygląda okazale i pięknie.
Niestety fotki na całym stole nie zrobię ,bo do tego  potrzeba  dobrego fotografa lub porządnego  aparatu.
Dlatego  zdjęcie tradycyjnie już na tle  mojej często fotografowanej ściany.
Czy Wam również przypadnie do gustu to się okaże po komenatrzach ,na które nie ukrywam ,że liczę .

ozdoby świąteczne,boże narodzenie







Teraz pozostało tylko zapalać wkładziki w stroiku ,wymieniać je  i cieszyć się świętami:)

Jak na początek kolejnego ,bardzo pracowitego tygodnia to chyba starczy mojego pisania.
Czas brać się za kolejne obowiązki domowe i robótkowe.
Do zobaczenia na kolejnych postach

Buziaki :)


DANUTKA:)))






35 komentarzy:

  1. Danusiu jesteś niesamowita !! O mnie mówisz pracuś a sama jesteś pracusiem do kwadratu :-) Mnie już chyba braknie czasu na zrobienie stroika dla siebie. Rozmiar imponujący a zielono- czerwono kolorki Bożonarodzeniowe wyglądają pięknie .

    OdpowiedzUsuń
  2. A co tam Danusiu się martwisz ścianą ważne że stroik jest cudowny jest śliczny taki klimatyczny buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  3. Duży, bogaty i prześliczny. Będzie piękną ozdobą Twojego ogromnego stołu. Już sobie wyobrażam jak blask świec ożywi te piękne kolory! Przesyłam buziaczki i miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny stroik! :) Zapraszam również do mnie na dekoracje świąteczne: http://zakochanawsztuce.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana stroik jest taki piekny, ze az szkoda odpalac te cudowne swieczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest przecudny, w tym roku już sobie nie zrobię ale za rok kto wie :)))
    Danusiu możesz zdradzić jak powstają te trójkąty - czy ja dobrze myślę, że w tym to dałaś jakieś wzmocnienie pod spód :)))
    Cudny jest oj cudny :)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko pewnie,że trzeba dać jakąś podstawę solidną ,bo szyszki,orzechy,żołędzie to wszystko jednak waży,więc musi być na bank.POzdrawiam i dziękuję za miły komentarz:)

      Usuń
  7. Prześliczny! masz u mnie Mistrza w robieniu stroików :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny! Kwintesencja świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie jak najbardziej przypadł do gustu:) zwłaszcza, że kolory właśnie typowo świąteczne:) Wygląda imponująco!!! Zazdroszczę tak pięknej ozdoby na stole:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny stroik i na pewno będzie świetnie się prezentował na dużym stole. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. No toś poszalała;))Stroik bombastyczny ,kolorowy i mega klimatyczny;))
    Zastanawia mnie jedno,czy Wy macie taki przerób,czy znajomi zaopatrują Cię w rolki;)))
    Sorki,ale nie mogłam się powstrzymać przed tym pytaniem;))
    Ciebie się nie boję,bo Ty mnie znasz jak nikt inny;)))
    Cmoki wielkie;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ilonko się zbiera to się ma haha:)A sąsiedzi też podrzucają:)
      Aż tak wielkiej mocy przerobowej to nie ma,ale przy 4 ludzi to powiem Ci różnie bywa ,zależy od przemiany materii,kto jaką ma haha:)
      Dzięki za miły komentarzi pozdrawiam :)

      Usuń
    2. heheh ..A mi przyszło to samo do głowy .....ile ta Danusia papieru zużywa .....

      ale ile by nie było stroik jest piękny ..sliczny poprostu

      Usuń
  12. Kochana stroik przecudny!!! Wspaniale wykonany i pięknie się prezentuje!!!
    Cieplutko pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny ten stroik! Pozdrawiam i życzę zdrowych, spokojnych i rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne cudo! Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ ładny stroik zrobiłaś Danusiu, widać jak dużo kombinacji w niego włożyłaś..Jest śliczny
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Faktycznie zrobiłaś ten stroik w bardzo świątecznych kolorach i "na bogato" :-) Lubię takie tradycyjne zestawienie kolorów.
    ps
    W moim wpisie o torebeczce, którą podziwiałaś Danusiu, jest link na jej wykonanie, to w wolnej chwili możesz też spróbować :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie się prezentuje! Ależ jesteś Danusiu pracowita! Ale to dobrze:) Tak trzymaj!:) Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  18. Dodałam Ci komentarz wczoraj i komp wysiadł, miałam nadzieję, że się dodał, ale jak widać nie :) Nie pamiętam już co pisałam, na pewno, że pięknie. Na pewno, że bardzo mi się podoba. Kolory śliczne i soczyste. Ten świecznik to taki bonus na zakończenie świątecznego sezonu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowny wygląda jak ze złota :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny stroik... prawdziwie królewski i barokowy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Droga Danusiu , a gdzie ja będę podziwiac Twoje cuda. Juz nie wiem czy one się mnożą, bo tu są i FB, a Ty robisz te cuda i robisz.
    Pozdrawiam cieplutko, bo światło tych świec, będzie grzac Twoje ognisko domowe ciepłem Twojego serca.

    OdpowiedzUsuń
  22. Danusiu ten stroik jest bombowy. Pieknie to wymyslilas z tymi rolkami od papieru, piekne wykonanie, brawo po prostu.

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękne stroiki tylko podziwiać i patrzeć i patrzeć w nieskończoność do tych prac naprawdę trzeba mieć talent.Bo moje robótki które wykonałam to poprostu się nauczyłam proszę www.weronika.t15.org

    OdpowiedzUsuń
  24. Witaj Danusiu
    zrobiłaś piękne stroiki, pozdrawiam i zapraszam do mnie
    papa

    OdpowiedzUsuń
  25. imponujące te twoje stroiki :) takie wypieszczone te twoje dzieła, co jedno to bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Z całą pewnością jest to najpiękniejszy stroik jaki widziałam:)

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)