czwartek, 27 czerwca 2013

ZAPRASZAM NA MOJE PIERWSZE CANDY


Tak,tak dobrze kochani widzicie.
Ogłaszam moje pierwsze candy.Nie będę wymyślać powodów,  bo byłoby ich sporo,więc będzie ono  głównie w podziękowaniu za to,że przez tak krótki okres czasu jak mam bloga(od końca października 2012r) poznałam fantastyczne osoby,różne techniki,przepiękne  prace.Spotkało mnie dużo przyjemnych chwil  i miłych gestów z Waszej strony.
Odwiedzacie mnie tak licznie ,piszecie mnóstwo komentarzy więc czego można chcieć więcej .


A oto mój banerek dla Was 


Mam cichą nadzieję,że to co przygotowałam  podoba się Wam 

Zasady mojej zabawy są proste i podobne jak u innych:)

1. Udostępnij banerek na bocznym pasku swojego bloga,Fb lub  z linkiem zwrotnym do mojego candy.
2.Wyraź chęć udziału  w zabawie w  postaci komentarza pod tym postem.
 3. Zostaw w komentarzu swój ulubiony kolor ,abym mogła zrobić coś jeszcze           
     w wybranym przez   Ciebie kolorze
  4.Dodaj swój adres bloga,  abym mogła Cię odwiedzić oraz e-mail  w razie wygranej bym   mogła się  z Tobą skontaktować       
3.Zostań publicznym obserwatorem mojego bloga(ale to nie jest konieczny warunek) i miło mi będzie jeśli pozostaniesz nie tylko na czas      
   zabawy , ale i  na dłużej
4.Jeśli posiadasz konto na FB polub mój Fan Page  - tutaj
5.Zapisy trwają od dziś tj.27.03.2013  do 03 sierpnia 2013 r. do północy
6.A na koniec uśmiechnij się do mnie i czekaj cierpliwie na wyniki losowania:)

Zabawa dotyczy osób aktywnie prowadzących bloga,mieszkających  na terenie Polski.Chętni spoza granic kraju mogą wziąć udział w zabawie pod warunkiem  podania adresu  swoich  bliskich w Polsce w razie wygranej.

Wyniki ogłoszę najpóźniej 3 dni po terminie losowania,a nagrodę prześlę do 14  dni od  momentu ogłoszenia wyników.

Zastrzegam sobie prawo do zmiany terminu losowania w razie wypadków losowych i nieprzewidywalnych.

A oto co możecie wygrać :)

1.Nagrodą główną jest specjalnie na tę okazję wykonany   komplet dwóch koszyków z papierowej wikliny malowanych kawą ,z własnoręcznie robionymi różyczkami z papieru 


A w nim :)

Duży koszyczek z wstążką i  papierową różą 



Mały koszyczek  z różyczką i papierowymi  koralikami


2.Prezent niespodzianka w wybranym przez Was kolorze.

?????

3.Na pewno znajdą się też jakieś przydasie. 

4.Skoro candy to i słodkości będą zapewnione:)


Życzę wszytkim zgłaszającym się do zabawy szczęścia w losowaniu:)))

Mam nadzieję,że wiele osób pozostanie ze mną na dłużej, a nie tylko na czas zabawy.

DANUTKA:)))



95 komentarzy:

  1. To jestem pierwsza :)
    J lubię naturalne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja jestem druga ...
    Banerek umieszczony , podglądam Cię już od jakiegoś czasu, na FB też polubiłam.
    Mój e-mail: aagaaz@wp.pl
    A mój ulubiony kolor to fiolet :) Uwielbiam ozdoby w tym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ustawiam się bardzo chętnie, jeśli chodzi o blog to oczywiście wrzucę zaraz baner, ale nie mam FB więc nie wiem czy moje zgłoszenie będzie brane pod uwagę :) pozdrawiam http://mojehandmade-dabo.blogspot.com/ i e-mail sweet.dabo@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Imienniczko moja ,nie ma sprawy ,witam w zabawie i powodzenia życzę:)

      Usuń
  4. Ja miałam być pierwsza,ale się zagapiłam;))Oczywiście,że staję w kolejce;:))Większość warunków spełniłam,a resztę zaleceń zaraz wykonam;))Całuchy wielgachne;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ilonko powodzenia w losowaniu,może szczęście dopisze:)

      Usuń
  5. Wydawało mi się, że już tu dziś komentowałam, a tu taka miła niespodzianka :)
    Oczywiście chętnie ustawiam się po takie rarytasy i pięknie się uśmiecham do Ciebie i losu, co by był dla mnie łaskawy.
    Obserwatorem bloga już jestem od jakiegoś czasu, FB nie mam , no chyba, że mówimy o firmie przewozowej, jaka obsługuje trasę Kraków - Niepołomice, z jakiej czasem korzystam :D
    Mój ulubiony kolorek to lawendowy fiolecik :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszyscy chcą wygrać...chcę i ja:))) ustawiam się Danusiu grzecznie w kolejce.Banerek na blogu;)buziaki:-*wszystkie kolory lubię,ale chyba czerwienie najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się z radością:) koszyczki są śliczne:) również lubię naturalne kolory :)banerek umieściłam: http://liona-mojepasje.blogspot.com/ Polubić na FB niestety na razie nie mogę, ponieważ ciągle wyskakuje mi błąd.

    OdpowiedzUsuń
  8. No takiej okazji to i ja nie mogę przegapić :))) Oczywiście, że się zgłaszam :))

    OdpowiedzUsuń
  9. I ja się zgłaszam:) To już wiem czym ostatnio się zajmowałaś - cudne koszyczki:) A w kwestii kolorów to oczywiście na pierwszym miejscu fiolecik:) Namiarów nie zostawiam, bo wiesz gdzie mnie szukać, a na FB oczywiście lubie bardzo:) I tak jak zaleciłaś na koniec pięknie się do Ciebie uśmiecham;) Buziaki przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. NO to kolejka .......
    ale i ja się pcham..obserwuję już od dawna
    Gdzie mnie szukać to chyba wiesz :)
    a banerek zaraz wklejam
    i czekam ...i się uśmiecham....
    a kolorek mój to oczywiście zielony

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale cukierasy.Stoje grzecznie w kolejce.
    Podziwiam Twoje prace od dłuższego czasu.

    dzis juz szczęście się do mnie usmiechneło a podobno chodzą parami...))
    mój kolorek to czekoladowy i beżowy
    pozdrawiam serdecznie imienniczka











    OdpowiedzUsuń
  12. Danusiu, takiej okazji nie można przepuścić :) Pewnie szczęścia w losowaniu i tak nie będę miała, ale w kolejeczce ustawiam się grzeczniutko :) Mam nadzieję, że droga do mnie znana ;) Jednak w razie potrzeby podaję: robotkijolci.blogspot.com/; jolkaturon@wp.pl; Aha, mój ulubiony kolorek to fiolecik. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie by było wygrać u Ciebie Danusiu candy, bo akurat 3 sierpnia mam urodziny,więc zapisuję się i czekam cierpliwie.Uwielbiam fiolet.http://wmoimkoszyczku.blogspot.com/Pozdrawiam, i też sie do Ciebie uśmiecham.

    OdpowiedzUsuń
  14. KOCHANA! jA TEZ, JA TEZ CHCĘ .....:) Większość warunków spełniam więc banerek na blog juz wklejam! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. OOOO to ja też,też chcę a nóż widelec mi się poszczęści i będę miała naoczne inspiracje ;) bo ostatnio i ja zaczynam pleść ;) już spełniam wszystkie wymogi :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oczywiście,że staję w kolejce ;)Po takie piękności - zawsze ;))) Pozdrawiam serdecznie ;)
    :)***
    angelamasasolna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. i ja sie ustawiam w kolejce po te cudownosci :) moj ulubiony kolor to pomarańczowy , ale lubie wszystkie procz niebieskiego ;0

    OdpowiedzUsuń
  18. No ta ja jako kolejna:):):)Podziwiam wytwory Twoich rąk,wspaniałe kursiki z których niestety jeszcze nie skorzystałam,ale nic straconego:)Spróbuję szczęścia,a może się uda:):):)
    Kolorów lubię kilka,trudny wybór...niech będzie czerwony.
    Pozdrawiam serdecznie.Ania

    OdpowiedzUsuń
  19. Mój fioletowy koszyczek jest samotny więc chętnie wzięłabym udział w zabawie. Mój ulubiony kolor to nadal fiolet. Niestety nie spełniam jednego warunku , nie jestem na FB. Jeżeli to mnie dyskwalifikuje to trudno. Banerek i tak powieszę, dla reklamy wspaniałej zabawy. Przesyłam uśmiechy i buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuś witaj w mojej zabawie ,ograniczeń dla tych co fejsa nie mają nie mam ,więc spokojnie możesz brać udział,powodzenia życzę w losowaniu i pozdrawiam :)

      Usuń
    2. W takim razie bardzo dziękuję i trzymam za siebie kciuki.

      Usuń
  20. no ja też się zabawię choć i tak wiem że nic nie wygram bo po prostu nie mam szczęścia albo coś źle robię pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Grzechem byłoby nie wziąć udziału w Twoim Candy :)
    Więc zgłaszam się z przyjemnością :)

    Mój ulubiony kolor to fiolet i błękit ;)
    Blog już chyba znasz: http://pracowniaelizabet.blogspot.com/
    e-mail: pracowniaelizabet@op.pl
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też ustawiam się w kolejce:) dopiero zaczęłam przygodę z blogowaniem ale zapraszam na mojego bloga zapracowanyzakatek.blogspot.com
    mój ulubiony kolor to czerwony,
    i oczywiście mail ada.zaworska@o2.pl.
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Zaglądam tutaj często:) i oczywiście ustawiam się w kolejce:)
    Mój ulubiony kolor to fiolet i żółty.
    Zapraszam do siebie http://mojswiatrekodziela.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  24. ja też ja też !!! staję w tej zacnej kolejeczce!!!
    A co do koloru, to zmienny jest, może być kolorowy :) wkońcu od dzisiaj zaczynają się wakacje więc i będzie kolorowo :)

    OdpowiedzUsuń
  25. KOCHANI DZIĘKUJĘ ,ŻE SIĘ ZAPISUJECIE DO ZABAWY,JESTEM MILE ZASKOCZONA ,ŻE JEST WAS JUŻ TYLE.DZIĘKUJĘ KAŻEJ Z WAS Z OSOBNA I KAŻDEGO W MIARĘ CZASU Z PEWNOŚCIĄ ODWIEDZĘ .
    POZDRAWIAM WAS SERDECZNIE I ŻYCZĘ SZCZĘŚCIA PODCZAS LOSOWANIA:)))

    DANUTKA:)))

    OdpowiedzUsuń
  26. Z wielką przyjemnością ustawiam się w kolejce! Lubię kilka kolorów, ale niech będzie fiolet!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  27. Ostatni będą pierwszymi. Ostatnio przegapiam wszystkie ważne wydarzenia. Oczywiście zapisuję się. Mój kolor to pomarańczowy i zielony. Banerek zaraz na blogu będzie.
    Pozdrawiam i posyłam całuski Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  28. Oj moja koleżanko. czyżby mnie tu mogło zabraknąć?
    http://dosiablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Z miłą chęcią dołączam się do zabawy. Mój blog: http://agado2013.blogspot.ie/
    FB: https://www.facebook.com/pages/AGADO-Handmade-with-love/340244712748733?fref=ts
    mail: agado2013@gmail.com
    A ulubiony kolor to wrzosowy. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. z przyjemnoscia zapisuje sie ,nie sposob przejsc obojetnie wobec tak pieknego Candy ,te koszyczki sa przesliczne i te kolorki ,zapisuje sie oczywiscie ,a moj kolor ulubiony czerwien fiolet

    OdpowiedzUsuń
  31. Ustawię się w długiej kolejce z wielką przyjemnością:) Takie śliczności ,że nie sposób przejść obok:)Mój kolorek to błękit:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  32. I ja z miłą chęcią się zapisuję, nie mogło by mnie zabraknąć.
    Ty zawsze Danusiu o mnie pamiętasz. Dziękuję :*
    Ja najbardziej lubię czerwony kolor.
    Banrek już wisi: http://evebellart.blogspot.com
    Meil: eva.kwiatkowska@gmail.com
    I oczywiście przesyłam duży UŚMIECH od ucha do ucha :)))
    Pozdrawiam!

    I zapomniałabym dodać, że wspaniałe Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Danusiu tego candy nie można przegapić ,,zapisuję się z przyjemnością ...banerek jest http://ozdobyagnez.blogspot.com/,,,obserwuję od dawna ,
    r.agnieszka.81@wp.pl ... kolorek to naturalne brązy -rude

    OdpowiedzUsuń
  34. Też się zapisuję. Może się uda. Kolor brąz i fiolet.

    OdpowiedzUsuń
  35. Danusiu myślę że nie będę ostatnia w długiej kolejce do Twojego "Candy", Ja to mam zawsze spózniony zapłon, dopiero dzisiaj dojrzałam!
    "Candy" u Ciebie
    Mail do mnie to: aniasyp1@gazeta.pl
    A moje kolorki to; wszystkie lubię
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudne te Twoje prace a koszyczki w candy zachwycające :)
    Chętnie bym się nimi zaopiekowała :)
    Kolorki to fiolet, wszelkie odcienie brązu i beżu.
    Nie mam konta na FB ale jestem obserwatorem tutaj.
    Cieplutko pozdrawiam :):)

    moje namiarki;
    http://mirosek.blogspot.com/
    mikr13@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja też się ustawiam po te energetyczne koszyczki. A kolor? Jakiś kolor lata...
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  38. Wszystkie warunki spełnione - zapisuję się z wielką przyjemnością a kolorek może beż i rdzawy brąz. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajne te koszyczki , mam troszkę fioła na punkcie koszyczków
    Miło mi Cię gościć na swoim blogu :)
    http://nowelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Ha! Ja się zgłaszam po te cuda, adres do Polski podam, oczywiście jak mi szczęście dopisze :) Banerek już u mnie jest, wspomniałam o Tobie w moim poście, mój ulubiony kolor to.... hm... żółty?

    OdpowiedzUsuń
  41. Oczywiście z przyjemnością zapisuję się w kolejce po cudeńka :)
    Moje ulubione kolory to lawendowy i biały :)
    blog:rustykalna.blogspot.com
    rzadkowska.anna83@gmail.com
    Uśmiecham się szeroko do Ciebie i trzymam kciuki za wygraną :)
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  42. Cudeńka tworzysz i dlatego spróbuję szczęścia (a nóż się uda?). Banerek umieszczam, obserwuję u siebie jak i fb. Mój kolor to coś pośredniego między śliwką a burgundem.
    :):):):)Uśmiecham się nie raz:)
    Pozdrawiam Iwona

    OdpowiedzUsuń
  43. Danusiu jak przejść obojętnie obok takich cacusiek :) wszystkie warunki spełnione, adres mojego bloga znasz ale może ktoś z odwiedzających Ciebie do mnie wpadnie to podaje nitusiek.blogspot.com
    @ cudneoczeta7@gmail.com :)
    Mój kolorek to aktualnie fiolet :)
    Pozdrawiam Cie goraco i czekam na łud szczęscia, już dawno nie brałam udziału w candy ale u Ciebie zawsze :)
    Pozdrawiam
    Anita

    OdpowiedzUsuń
  44. Z przyjemnością dołączam bo prezenty piękne. Szkoda, że tak długo trzeba czekać :( Banerek wisi na blogu, Fanpage polubiony.
    Kolorki do uznania, ale lubię pastelowe.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  45. Nagrody są śliczne, przyłączam się do zabawy! Mój ulubiony kolor to fioletowy, ale lubię tez turkusowy :-) Pozdrawiam serdecznie - CreaDiva www.creadivvva.blogspot.com PS Zapraszam na Candy do siebie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  46. Koszyczków nie mogę sobie odmówić, zwłaszcza tak pięknych! Staję zatem w kolejce i trzymam kciuki, by się udało;)
    Mój blog: nitkiariadny.blogspot.com
    mail: dobrezyczenia@gmail.com
    kolor: niebieski:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  47. Nie mogę przejść obok obojętnie, ustawiam się w kolejce :) Wszystkie warunki spełnione, a kolorek uwielbiam niebieski :)
    http://nicikal.blogspot.com/
    kal32@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. Witaj Danusiu:) W kolejce po nagrody staje i ja:)
    Kolory jakie lubie to seledyn i brąz:)
    Obserwuje już od dawna a na fb też lubie:)
    Mój meil to bzik515@gmail.com
    Pozdrawiam Monika Ika z http://rozanyzakatek90.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. po powrocie :)))czekają na mnie same cudeńka :)). Danusiu lubię pastelowe kolory róż i niebieski mój blog http://minifilcus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Z wielką chęcią jako stała obserwatorka się zapisuję :) mój ulubiony kolor to zielony
    mail : niezwyklyzakatek@gmail.com
    blog niezwyklyzakatek.blogspot.com

    pozdrawiam uśmiechając się do Ciebie szeroko :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Ale slicznosci:) Moj blog to koziolekhobby.blogspot.com
    mail: koziolek69@amorki.pl
    Ulubione kolory to fiolet i czarny, alelubie tez mietowy:)
    Koszyczki sa wspaniale. Przydalyby sie na przydasie, albo kosmetyki w lazience:) Do kuchni tez pasuja. Wiele miejsc moglabym im znalezc:D:D Piekne rzeczy robisz, ktore wymagaja wiele pracy i cierpliwosci. Teraz pozostaje czekanie^^ Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo chętnie będę obserwować bloga - takie tu cuda, że się serce raduje :) Zgłaszam się :) Warunki spełnione :) Mail - jusdawi@poczta.onet.pl. blog - http://sunflower-w-wolnej-chwili.blogspot.com/ kolor - zielony :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Z przyjemnością i ja spróbuję szczęścia i oczywiście zostanę na dłużej :) Polubiłam jako Tro Janda, obserwuję jako trojanda a banerek na pasku bocznym mojego bloga: http://trojandowo.blogspot.com/
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  54. koszyczki wyglądają pięknie, papierowa wiklina mnie oczarowała, a kwiaty z bibuły są cudne, oba zajęcia bardzo pracochłonne i efektowne. mój ulubiony kolor: mam kilka ale jeśli to niespodzianka, a ja je uwielbiam to pozostawiam wybór tobie na pewno będzie mi się podobało. W twoich pracach czuć to coś... nitkapanipee.blogspot.pl obserwuje i pozdrawiam EdytaPee

    OdpowiedzUsuń
  55. koszyczki wyglądają pięknie, papierowa wiklina mnie oczarowała, a kwiaty z bibuły są cudne, oba zajęcia bardzo pracochłonne i efektowne. mój ulubiony kolor: mam kilka ale jeśli to niespodzianka, a ja je uwielbiam to pozostawiam wybór tobie na pewno będzie mi się podobało. W twoich pracach czuć to coś... nitkapanipee.blogspot.pl obserwuje i pozdrawiam EdytaPee

    OdpowiedzUsuń
  56. Witam wszystkich !!!
    Trochę już się ustawiło osób.
    To i ja poczekam w kolejce na te cudne koszyki. :)
    Pozostawiam banerek na prawym pasku bocznym.
    A mój ulubiony kolorek to niebieski.
    No a obserwuję juz jakiś czas i pozostanę dalej.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Witaj - koszyczków nigdy dość, więc z radością dopisuję się do kolejkowiczek :o) Warunki spełnione.Preferuję kolory naturalne no i czerwony. Serdecznie pozdrawiam. Ala

    OdpowiedzUsuń
  58. Z przyjemnością przyłączam się do zabawy, banerek na www.5porroku.blogspot.com
    Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  59. Dołączam się do Candy. Kolor oczywiście brąz w każdym odcieniu. http://aborduurwerk.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Dołączę i ja, baner na uolinki.blogspot.com, co do koloru, to brąz, rudy lub zgniła zieleń. takie dla leśników:)

    OdpowiedzUsuń
  61. Po takie cudne koszyczki staję z szerokim uśmiechem na ustach. Mój ukochany kolor to czerwony.
    promyk2004.blogspot.com
    promyk2004@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Witam! Zgłaszam chęć udziału w Candy! Tutaj na moim blogu zamieściłam link do pani bloga "Moje cuda cudeńka" (po prawej stronie w zakładce tu zaglądam:) Jestem początkująca nie wiem czy tak to miało wyglądać?!! http://pasjoata.blogspot.com/ Moje kolorki ulubione to szary, biel, brązy (pastele i ciemne).Adres emailowy: arezlerska@wp.pl Podziwiam od dłuższego czasu Pani stronę,ale dopiero od niedawna jestem "zalogowana" ;.))).Pozdrawiam. Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń
  63. Nie wierze że przegapiła bym Cendy u Ciebie Danusiu, ale już jestem pełna i gotowa:)
    Z wielką przyjemnośćią pisze się na te wszystkie wspaniałości
    mój blog: paulamyart.blogspot.com
    e-mail" paulamyart@gmail.com
    kolor fiolet :)
    i ostatnie uśmiech do Ciebie :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  64. Więc i ja ustawię się w kolejkę :) Takie cuda trudno byłoby przegapić :)
    Mój kolor? Hmm... Błękit, biel, granatowy, fiolet, czy pastelowe jasny róż, brzoskwiniowy, do wyboru do koloru :)
    Pozdrawiam serdecznie Danusiu:)
    www.revi-art-hm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Więc i ja się dopisuję do oczekujących na wyniki ,bo toż to prawdziwe cudowności są .
    kolor czerwony
    e-mail:t.winkowska@gmail.com
    twinkowska.blogspot.com

    banerek umieściłam na FB
    serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  66. Witam ! Chętnie ustawiam tez się w kolejce po te piękności. Banerek podlinkowany już jest, jeszcze wpadnę na FB. Może tym razem uśmiechnie się do mnie szczęście. Przesyłam Buziaki ! http://sabinkawoj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. aaaaaaaaaaaaaa zapomniałam o kolorze, jakiś jasny poproszę

    OdpowiedzUsuń
  68. No w końcu i ja dotarłam do kolejki:) Zapisuję się z ogromną przyjemnością:) A mój ulubiony kolorek to wiesz jaki jest:)

    OdpowiedzUsuń
  69. Danusiu, ja też chętna zapisuję się do kolejki. Może szczęście mi dopisze i w końcu dotknę rękami te papierowe cudeńka:) Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  70. Nie wiem jak to sie stało, że ja dopiero teraz ustawiam się w kolejce. Ale ze mnie gapa ;)Ale już nadrabiam zaległości i grzecznie czekam na wyniki, a nóż to właśnie do mnie uśmiechnie się szczęście :) Banerek na madziorek1.blogspot.com, adresik majda@o2.pl A ulubiony kolorek to błękit. Pozdrawiam cieplutko i oczywiście uśmiecham sie od ucha do ucha ;)

    OdpowiedzUsuń
  71. Zgłaszam się, banerek już jest, obserwuję :)

    Ulubionego koloru nie mam, ale niech będzie turkus! :D

    http://zielona-szkatulka.blogspot.com/
    iwidzisz@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  72. Zgłaszam się:)
    baner jest
    obserwuję też
    a kolorek to granat :)
    sabela87@gmail.com
    isthemagichereforever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Uwielbiam Twoją twórczość. Jak Ty to robisz, że zawsze Ci wszystko tak pięknie wychodzi? Zapatrzona w Twe dzieła do zabawy z miłą chęcią się przyłączam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ załączam. Kolory kocham wszystkie ciepłe, letnie, morskie. Zawsze można mnie znaleźć pod adresem kaczmar.anna@wp.pl =)

    OdpowiedzUsuń
  74. I ja z chęcią przyłączę się do zabawy, ba nagrody są super :).

    Moim ulubionym kolorem jest brązowy.

    Patrząc na Twoje prace w tle tytułu bloga na pewno Cię jeszcze odwiedzę :).

    OdpowiedzUsuń
  75. Przepraszam za drugi komentarz ale zapomniałam o e-mailu a.m.math@poczta.fm oraz adresie bloga http://raeszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  76. Zgłaszam się!
    - baner znajduje się na moim blogu: http://fashion-is-mykryptonite.blogspot.com/,
    - bardzo lubię błękitny i jego połączenia z innymi jasnymi kolorami,
    - adres bloga jest wyżej, a to jest email: jolkamiley@tlen.pl
    - jestem obserwatorem bloga,
    - polubiłam stronę na fb jako Gertruda Gege Guglik,
    - uśmiecham się do Ciebie :D

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  77. Ja też się przyłaczam!
    Lubię kolor bordowy. Pozdrawiam i jeszcze raz dobrego urlopu życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  78. Z chęcią wezmę udział w zabawie :)
    obserwuję jako My preciousssss
    baner na moim blogu http://siubzdziu.blogspot.com/
    ulubiony kolor to turkus ale wszelkie szarości będą też mile widziane
    mail:bulinska@wp.pl

    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  79. Długa kolejka a ja ustawiam się w niej z wielką ochotą!!!! W tym momencie jestem ostatnia a ostatni mogą być pierwszymi:) Mam wielką nadzieję na wygraną. Już od pierwszego dnia jak ogłosiłaś CANDY bardzo chciałam się zapisać do tej zabawy ale niestety nie potrafię wkleić banerka. Obserwuje Cię od czasu jak założyłam bloga. Na FB polubiłam ale z banerkiem walczę:( Muszę go wkleić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udało mi się wstawić baner:) na mim blogu, w końcu!!!! po tyyylu próbach:) Mój adres mailowy: izaiza4000@gmail.com
      Ulubiony kolor ( właściwie pasujący mi obecnie)szarości, fiolety, brązy. Pozdrawiam Danusiu, miłego wypoczynku, buziole ogromniaste:)

      Usuń
    2. Cieszę się bardzo Kaziu i również pozdrawiam :)Życzę śzczęscia w losowaniu:)

      Usuń
  80. Ustawiam się grzecznie w kolejce :)
    banerek na blogu http://wkolorowymswiecie.blogspot.com/
    email to: sa18@hot.pl
    lubię połączenie fioletu z żółtym
    niestety nie ma mnie na FB
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Z chęcią spróbuję swojego szczęścia:)
    Mój ulubiony kolor to niebieski, ale również czerwony, różowy i czarny- jest ich trochę;)
    Zapraszam do siebie na candy:)
    http://www.handmade-artshop.blogspot.com/
    mail: bialelilie@gmail.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  82. Podziwiam Twoje Cudeńka i z przyjemnością ustawiam się w kolejce:) mój ulubiony kolor to pastelowy niebieski, mail:wiolabobrus@gmail.com, pozdrawiam i zapraszam na Candy do mnie:) http://viola-misz-masz.blogspot.com/2013/07/candy.html

    OdpowiedzUsuń
  83. Kolor zapewne nie będzie niespodzianką: fioletowy ;) Lubię i obserwuję od dawna ;) Buziaki ;)

    fiolety.blogspot.com
    charmonia@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  84. hola Danka ! podre participar de tu candy? soy de Argentina ,aqui escribo mis datos : mi correo es :
    sgr_42_46@hotmail.com
    mi blog es : www.lacasadelosmunecos.blogspot.com
    tengo face ,y mi color favorito es el blanco ,un abrazo gracias !SARA.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochani zapisy zakończone ,dziękuję Wam za zabawę i pozdrawiam serdecznie.Życzę wszystkim szczęścia w losowaniu:)

      Usuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)