niedziela, 28 kwietnia 2013

OBRAZEK Z DALIAMI LUB ASTRAMI

Witam !!!

 W poprzednim  moim poście pisałam o pogodzie, ponieważ było przepięknie i cieplutko, co niektóre osoby zezłościło, bo u nich inaczej.Więc omijam dzisiejszą prognozę ,aczkolwiek powiem im na pocieszenie,że ranek przywitał mnie deszczowo i zimno.

Kochani ostatnio pokazałam Wam kwiatki, które zarówno mogą naśladować dalie jak i też astry,dlatego taki tytuł dzisiejszego posta.

Dziękuję Wam za przemiłe komentarze i obiecuję,że kursik już niebawem ,skoro tyle osób chce  poznać metodę powstawania tych kwiatów i z czego.

A tak na zachętę stworzyłam  nową inspirację i  zrobiłam  obrazek  z pudełka po czekoladkach ,oj kiedyś się takich obrazków robiło masę .Pomalowałam całość farbami ,aby nadać jakiś inny kolor i zrobiłam mały bukiecik w doniczce .

Mam nadzieję ,że Wam się spodoba  pomysł i kolorystyka, którą proponuję .













Dziękuję serdecznie za uwagę i wszystkim życzę  miłego,niedzielnego popołudnia:) 

DANUTKA:)))






26 komentarzy:

  1. Przepiękną kompozycję stworzyłaś;) U mnie też dziś deszczowo i zimno, brr:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe kwiaty, piekne..idealne...jak żywe:)Czekam na kursik Danusiu!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Danusiu, jesteś zapełniona różnymi pomysłami, masz złote rączki. Na pewno, co rzuci Ci się w oczy to z wszystkiego rodzi Ci się pomysł w głowie co można z tego zrobić. Dalie czy Astry są cudowne:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę Danusiu, że cookies już u ciebie zagościły 0 cieszę się, że się udało:) Nawet sobie nie wyobrażasz jaka ulewa dzisiaj mnie przywitała - ale ja od trzech dni "czułam w kościach", że coś się kroi;) A Twoje dalie znów zachwycają - piękna kolorystyka (ja również uwielbiam takie połączenie fioletu i żółci) i oczywiście czekam na kursik:) W tej rameczce wyglądają niezwykle elegancko:) Pozdrawiam i przesyłam buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe kto zjadł te czekoladki, hm?! ;)
    Danusiu, głowa pełna marzeń jak ktoś kiedyś śpiewał. W Twoim przypadku głowa pełna pomysłów. Czy Ty siedzisz i myślisz co nowego zrobić, czy tak samo z siebie przychodzi? Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Boskie,boskie boskie!!!Dzisiaj Cię nie zamęczę swoim komentarzem;))))Mam nadzieję,że się umęczyłaś czytając poprzedni;))
    całuchy;)

    OdpowiedzUsuń
  7. A zapomniałam powiedzieć,że Twoja kreatywność jest godna naśladowania;)))
    papa

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zwykle Danusiu stworzyłaś coś pięknego. Kolorystyka cudowna a kwiaty już chwaliłam i czekam na ten kursik. Fajny pomysł z pudełkiem. U mnie dzisiaj też deszczowo i zimno, ale cieszę się, że popadało. Zieleń odżyła i rozkwitają tulipany. Pozdrawiam Cię cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem oczarowana Twoimi kwiatkami, a kolorystyka pasuje idealnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Danusiu Twoje pomysly powalaja mnie :):) Co jedna praca to piekniejsza :):)
    bardzo mi sie ten obrazek podoba jak i kolorystyka....jak i sciana w tle!! Zauwazylam juz wczesniej na innych zdjeciach ta sciane,uwielbiam cegielki,zreszta sama mam w kuchni sciane w cegielki,ale z checia zrobilabym sobie tak w calym domku ;-)
    Dzis mialysmy pecha z tymi cookies i postami,mam nadzieje,ze zla passa juz za nami ;-)
    Strasznie rozbolala mnie glowa z tego,z tych emocji,doslownie ;-)
    Buziaki przesylam i ogromniaste przytulaski!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniała dekoracja super kolorystyka

    OdpowiedzUsuń
  12. kwiatuszki jak żywe ! cudna praca !
    cieplutko pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny obrazek i śliczne kolory.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Danusiu piękny obrazek. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Danutko, moja imienniczko!Świetny pomysł z tym obrazkiem!!! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Obrazek wyszedł świetnie! Te kolory i ta przestrzeń - świetnie to wszystko skomponowane!
    Może nie zawsze mam czas na komentowanie, ale często tu zaglądam i podziwiam Twoje twórcze zdolności! :)
    Pozdrawiam ...

    OdpowiedzUsuń
  17. To jest niesamowite co Ty potrafisz wyczarować swoimi zdolnymi rączkami:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękny,
    Danusiu ale z Ciebie zdolniacha,
    pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny obrazek w trójwymiarze :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj Danusia, jak Ty to robisz, że czego się nie tkniesz to takie cuda Ci wychodza.Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczny obrazek! kwiaty jak żywe!

    OdpowiedzUsuń
  22. mnie az zatyka takie to piekne ,brak słów poprostu

    OdpowiedzUsuń
  23. ja tez na kursik czekam oczywiscie z niecierpliwoscia

    OdpowiedzUsuń
  24. Uroczy:) Kwiaty wyglądają jak żywe! Brawo!

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)