poniedziałek, 15 kwietnia 2019

Zakręcone i ostatnie karteczki wielkanocne

Myślę sobie ,że jeśli idzie o mnie to już jest  najwyższa pora, aby zakończyć temat wielkanocnych kartek.
Dużo ich w tym roku nie zrobiłam ,ale ogólnie jestem zadowolona ,gdyż    tworzenie ich sprawiło mi wiele przyjemności.
Powolutku się rozkręcam zarówno w blogowaniu jak i w kręceniu paseczków.
Zawsze uwielbiałam quilling,podziwiałam u innych,szczególnie u Ilonki i Eli, ale jakoś sama nigdy nie miałam odwagi, aby zająć się głębiej tym tematem.
Jeszcze przed wypadem do Wrocławia coś tam sobie zaczęłam zwijać,ale chyba to spotkanie z mistrzynią Kasią tak mnie mocno zmotywowało do działania ,dało solidnego kopniaka ,że jak tylko mam wolną chwilkę siadam i zwijam paseczki jak ten przysłowiowy świstak.
Normalnie muszę, bo inaczej się uduszę.
A wieczór jest po to, aby się zrelaksować i odpocząć po całym dniu pracy.
No to sobie siadam w kąciku,włączam coś miłego do słuchania i kręcę,kręcę aż coś ukręcę:))

Tak sobie myślę ,że duszę mam twórczą ,ale też pokręconą jak te  quillingowe paseczki,bo czasem pojawiają się kudłate myśli i zwariowane pomysły,a czasem dopada mnie melancholia,ochota na medytacje albo sportowe wyczyny.
Tak czy inaczej obiecuję sobie częściej zaglądać w blogowe progi,bo największy problem jak na razie mam z pisaniem nie tylko u Was,ale i u siebie.

Ale koniec gadu gadu,czas zaprezentować co wymodziłam ostatnio.
Oczywiście nie mogło na nich zabraknąć quillingowych kwiatuszków i listeczków,jakie mam przyjemność się uczyć .






kartki świąteczne ,quilling




Obie kartki kolorystycznie bliskie memu sercu,także mam nadzieję ,że osoby które je dostaną ucieszą się nie tylko z  samych życzeń w środku ,ale i ich frontu.

A teraz moi mili dziękuję za wszystkie ciepłe słowa i życzę spokojnego tygodnia .

Danutka 

 I starym zwyczajem do zaś :)))




19 komentarzy:

  1. Karteczki śliczne, a wywijasy z paseczków dodają im jeszcze uroku :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Danuś cudne kartki :)
    mnie quilling podoba się już dawno, ale nie dam się wciągnąć w kolejną technikę;)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Danusiu cudnie Ci wychodzi to skręcanie paseczków. Świetne kwiatuszki powstały. A te zawijaski niebieskie mistrzostwo. Cieszę się, że wracasz do blogowania i do rękodzieła. Jak Cie znam niedługo dorównasz Eli i Kasi w quillingu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne kartki, sama nie wiem, która dla mnie ładniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie karteczki piękne, ale jak dla mnie jednak wygrywa ta z barankiem, straszny słodziak a niego :) Podziwiam też za to zwijanie paseczków, śliczne kwiatowe kompozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne te Twoje kwiatuszki Danusiu, a karteczki zyskały wspaniałą ozdobę!
    Buziaczki Kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie Ci to zwijanie wychodzi, karteczki są na prawdę śliczne a quillingowe kwiatuszki zdecydowanie dodają uroku. Fajny jest też baranek na pierwszej kartce :)
    Tobie Danusiu również życzę spokojnego tygodnia i cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocze są Twoje karteczki Danusiu. Quilling fajna sprawa, takie zawijaski i kwiatuszki pięknie na kartkach wyglądają.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej Danutka, super Ci idzie. Pięknie zwijasz te zawijaski i śliczne kartki wymodziłaś. Z tym twórczym działaniem, rozmyślaniami przeplecionym masz rację, mam to samo. Lubię zasiąść w kąciku, raczki robótką zająć i pomedytować, aby po chwili ochoty na spacer nabrać. Taka zmienność potrzeb. Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne, a kompozycja z barankiem urzekająca :)
    Z zwijania papierków najbardziej lubię tą monotonię i spokój... Zajęte ręce, wolny umysł.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne karteczki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Obie śliczne karteczki. Na pewno obdarowane osoby będą zachwycone:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepięknie sobie te paseczki oswajasz, a takie tworzenie dla przyjemności jest najfajniejsze. Uwielbiam tak po prostu usiąść i np nakręcić. Twoje kwiatuszki wyjątkowo udane, są przepiękne i są cudną ozdobą każdej kartki :-) Brawo Ty :-) Pozdrawiam i do zoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uczeń prześcignie nauczyciela. Pieknie Ci Danusiu idzie to skręcanie paseczków. Karteczki ślicznie sie koponuja z tymi quillingowymi elemantami. Podziwiam . Serdecznie pozdrawiam i życze zdrowych, radosnych, rodzinnych Świat Wielkanocnych

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne kartki :) Radosnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)