poniedziałek, 28 stycznia 2019

Wróciłam :)))

Witajcie kochani.

O matko i córko,ależ ten powrót na bloga jest trudny i ciągnie się za mną jak flaki w oleju.
Stanowczo tak długa przerwa nie sprzyja takim powrotom.
Od ponad dwóch tygodni próbuję coś sklecić i za czorta mi nie idzie.
Odwykłam od pisania,odwykłam od gadania do monitora, normalnie jak nie ja.
Chciałoby się powrócić z wielką pompą ,wejściem jak prawdziwa gwiazda oscarowa czy inna stars ze znanego serialu TV,ale chyba na dzień dzisiejszy w moim wykonaniu takie rzeczy są nierealne.
Bo gdzież ja skromna osóbka,o przeciętnych gabarytach matki Polki, miałabym gwiazdorzyć i pokazywać to czy tamto.Oczywiście mam na myśli prace rękodzielnicze,także hola hola komu zbereźne czy czupurne myślenie się włączyło:)
Kochani moi cóż mam powiedzieć ,aby Was nie zniechęcić do odwiedzin w mych progach  ,aby dać odrobinę uśmiechu ,spokoju czy radości z wizyt na blogu.
Po pierwsze tęskniłam za Wami ogromnie.
Bywało ,że na blogi zaglądałam,podziwiałam ,ale przyznaję z ręką na sercu ,że takich chwil było jednak mało.
Nie będę pisać czemu mnie nie było,bo widocznie powody różne bywały .
Najpierw był plan, aby odpocząć tak z pół roku,jednak to okazało się za mało, a niestety zajęć przeróżnych tysiące.Zatem moje odpoczywanie od bloga troszkę (ale tylko troszku)  jakby się przedłużyło :)))
Ale co tam ,już jestem i postaram się bywać częściej,choć stuprocentowej pewności nie daję jak to wyjdzie w tzw.praniu.

Ci co mnie znają wiedzą ,że jak się rozgadam to mogę pisać i pisać bez końca ,dlatego jak na początek takie małe przywitanie chyba wystarczy.

A jestem dziś tu z jednego powodu.
Zabawy jakie prowadziłam są od dawna zakończone,ale moja kochana Anulka nadal szefuje karteczkowej zabawie.
Rad nie rad ,choć boję się czy podołam, postanowiłam dołączyć do grona zdolnych i wspaniałych dziewczyn.

O ile pamiętam dobrze,najpierw wrzucamy banerek a potem cała reszta .



Wszystkie zasady są pod tym linkiem ,dlatego pisać o nich nie będę .

Skromne te moje karteczki będą ,jak zawsze z tego co mam i co dostałam od Was.
 Jakoś muszę się  rozbujać z tym warsztatem karteczkowym i wpaść w ciąg ich tworzenia.
Aczkolwiek zdarzało się czasem poczynić różne kartki,niektóre w biegu bez fotek.
Mówię sobie tak,jak będę trzymać się zabawy i Was kochani to może dotrwam do końca i nie dam plamy.

A teraz czas już na mały pokaz.
Zrobiłam 5 kartek czyli 2 okazjonalne i 3 wielkanocne.
Zacznę może od tych z okazji...

Jako pierwsza wstążeczkowo guzikowa.
Wybrane 3 kolory to fiolet,biały i żółty.


Druga kartka okazjonalna to połączenie fioletu,zielonego i bieli. 


Oczywiście w roli zwierzątek na obu kartkach występują owady ,także wszystko przepisowo .

Natomiast karteczki wielkanocne to 
1.Brąz,pomarańczowy i biel.


2.Z wykorzystaniem kuraków metodą serwetkową: brązy,zieleń i biały.


3.Jako ostatnia :zając serwetkowy ,a kolory dominujące to zieleń,biały i niebieski.



Mam nadzieję ,że Ania zatwierdzi te moje karteluchy i ucieszy się z mojej obecności w zabawie.




Myślę,że jak na pierwszy raz po mega długiej przerwie wystarczy .
A teraz pozdrawiam wszystkim bardzo cieplutko życząc udanego tygodnia .

I jak to u mnie na koniec posta  bywało,czyli stały tekst :

Do zaś kochani :)))



29 komentarzy:

  1. Jak dobrze, że jesteś znowu :):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć Danusiu, super, że wracasz. Brakowało mi Twojego pisania. Podrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że znowu jesteś :)
    I w dodatku od razu z tyloma karteczkami - wszystkie są świetne, a chyba najbardziej podoba mi się ta z drobiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Normalnie oczom nie wierzę w to co widzę :-) Ale maj gębusia się śmiej dookoła głowy . Danusiu ciesze się, że wracasz, brakowało Twoich wesołych postów. Mam nadzieję że jest to powrót na dobre do blogowania.
    Karteczki oczywiście przyjmuje z wielka radością. Wszystkie urocze i jak widzę królują Twoje ulubione fiolety i zielenie.
    Buziaczki przesyłam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  5. Danuś, Tobie żadne czerwone dywany nie są potrzebne. Ważne, ze już jesteś i będziesz.

    OdpowiedzUsuń
  6. No ja mam nadzieję, że ty będziesz pisać ;) Ale na serio, to cieszę się, że odpoczęłaś i wracasz:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wreszcie jesteś. Juz myślałam, byłam pewna, że sobie to blogowanie i nas odpuściłaś. Cieszę się ogromnie gaduło nasza. Karteczki śliczniaste poczyniłaś i to w zdumiewającej ilości. Super Danuś, że jesteś. Buziaczki posyłam i uściski.

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj Danutko nareszcie 😊😊😊.
    I cieszę się ogromnie.
    I oglądać jest co-super,że wróciłaś.
    Pozdrawiam serdecznie 😀

    OdpowiedzUsuń
  9. Nareszcie !!! jak fajnie , że jesteś znowu . Oby na dłużej. Karteczki na zabawę u Ani wykonałas na 100% bardzo ciekawie. Sa Twoje. Tak trzymaj i bywaj tu i zagladaj do nas. Buziaczki ślę i pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. Miło, że wróciłaś , nasza gaduło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Danusiu cieszę się, że do nas wracasz:) trzymam kciuki, by udało Ci się dotrwać do końca zabawy i byś chętniej zaglądała do blogowego świata :)
    A karteczki na start pokazałaś nam śliczne;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Danusiu dobrze, że wróciłaś do nas. Kartki stworzyłaś piękne i bardzo urokliwe. Pozdrawiam Serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. A co moje piękne oczy widzą?! Aż spadłam z krzesła?! Normalnie nie wierzę?! Danuto, czy to naprawdę TY z tyloma kartkami?! wreszcie się doczekałam...

    OdpowiedzUsuń
  14. No i wejście jak gwiazda, od razu bach 5 wspaniałych kartek. Przywitanie w Twoim stylu :). Fakt wiem że potrafisz pisać więcej :), ale jest dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj, nawet nie wiesz jak się cieszę, że Cię widzę i mogę poczytać :) Karteczki świetne i fanfary mogą już grać :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Witaj Danusiu. Bardzo się cieszę, że wracasz do blogowego świata. Życzę Ci owocnej pracy i wielu pomysłów.
    Ja powoli także próbuję odświeżyć swój blog bo niestety przez ostatni czas bardzo go zaniedbałam. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  17. Danusiu, miło Cię znowu zobaczyć i to od razu z taką ilością pięknych karteczek.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  18. Super, że jesteś :) Tęskniłam za Tobą i Twoją energią :) A o trudnych powrotach też coś wiem ;) Wszystkiego dobrego :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Danusiu, bardzo się cieszę, że jesteś z nami. Powiem szczerze, że tęskniłam za Tobą i Twoim gadaniem do komputera:) Twoje zabawy były niepowtarzalne, przez nie poznałam wiele dziewczyn, a Ty świetnie je prowadziłaś. To tyle co mam do powiedzenia:)
    Karteczki śliczne i myślę, że powstaną także inne.
    Całuski przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Witaj Danusiu :)
    Bardzo cieszę się,że wróciłaś :)
    Niezwykle miło i z uśmiechem czytałam Twój powrotny post :)
    Mam nadzieję,że wszystko się u Ciebie korzystnie poukładało i że częściej będę miała okazję zanurzyć się w lekturze Twojego autorstwa :)
    Choć ja niestety ostatnio rzadko odwiedzam też blogowy świat,to prędzej czy później na pewno do Ciebie Kochana będę zaglądać :)
    Pozdrawiam Cię milutko i wirtualnie mocno ściskam i buziam :)* :)* :)*

    OdpowiedzUsuń
  21. No to witaj z powrotem Danulko :))) Czas odkurzyć tego uroczego bloga!
    Świetne karteczki zrobiłaś, dużo się na nich dzieje i miło mi było pooglądać.
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  22. Witaj Danusium fajnie, ze wróciłaś. Ja również po długiej przerwie wróciłam na bloga. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  23. no normalnie mnie zatkało- ale tylko dlatego, ze przegapiłam powrót naszej Danuśki- wybacz,ale i ja ostatnio mało w świecie naszym blogowym uczestniczę.
    Danuś wracaj i nie waż się znowu znikać;)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  24. No! to i ja tu wreszcie dotarłam! ;)
    Wiedziałam, od wspólnych znajomych, ze Danuśka się wreszcie "obudziła" i tak obiecywałam sobie zajrzeć...kiedy niepostrzeżenie miesiąc zleciał ;)
    Ale co się odwlecze...jak to klasyk mawiał to wróci jak bumerang.

    No wiem, że coś się z tym czasem porobiło w tej naszej blogowej drużynie i każdy na jego deficyt cierpi... ale najważniejsze, ze nas do reszty nie opuściłaś bo rozpacz w narodzie byłaby wielka!
    Do zobaczenia! <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Danusiu bardzo się cieszę, że jesteś:)
    Choć doskonale Cię rozumiem z przerwą w blogowaniu i tworzeniu...bo sama takie chwile miewam.
    Piękne karteczki stworzyłaś...takie właśnie Twoje:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajnie ze wróciłaś Danusiu :)

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)