niedziela, 23 grudnia 2018

Życzenia

Przez moment pomyślałam czy aby nie zapomniałam jak się pisze posty,bo tak dawno mnie tu nie było:))
Ale widzę ,że to jest jak z jazdą na rowerze,także spoczko dam radę :)
A ponieważ całkiem odwykłam od pisania to będzie bardzo krótko i na temat.

Kochani pragnę złożyć Wam serdeczne życzenia zdrowych,spokojnych i magicznych 
Świąt Bożego Narodzenia.


     🌲🌲⛄️☃️🌲🌲⛄️☃️🌲🌲⛄️☃️🌲🌲⛄️☃️🌲🌲⛄️☃️

Przy okazji pragnę  pięknie podziękować tym dziewczynom, które pamiętały o mnie i przysłały cudowne karteczki z życzeniami.
Dziewczyny jesteście kochane, moje serducho się raduje,że jednak ktoś jeszcze pamięta starą poczciwą Danutkę .




15 komentarzy:

  1. Jak miło znów zobaczyć posta! Wesołych i udanych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję Danusiu i Tobie życzę również udanych, wesołych i ciepłych świąt! Pozdrawiam świątecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych Świąt !!! Niech to będzie dobry czas !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesołych Świąt Bożego Narodzenia oraz szczęśliwego Nowego Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałych, pełnych miłości i radości Świąt!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Radosnych Świąt Danusiu :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ďakujem ♥ Prajem Ti šťastné a veselé Vianoce, pokoj a pohodu Tebe a celej Tvojej rodine. Ana

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze, ze nie widziałaś mojej miny- zaskoczonej, a równocześnie uśmiechniętej od ucha do ucha- więcej postów poproszę;D

    Danusiu spokojnych, zdrowych i radosnych Świat w gronie najbliższych i szczęśliwego Nowego Roku dla Ciebie i całej rodziny:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdrowia, szczęścia i miłości w Święta i nie tylko :-))))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo się cieszę, że Cię czytam :)
    Również życzę przede wszystkim zdrowych, radosnych Świąt Bożego Narodzenia, spędzonych z najbliższymi, a także spokoju i pomyślności na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję Danusiu i wzajemnie, życzę Ci miłych, zdrowych i spokojnych Świąt Bożego Narodzenia spędzonych w rodzinnej atmosferze oraz Szczęśliwego Nowego Roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdrowych i spokojnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Danusiu ja życzę Tobie i sobie aby w Nowym Roku widzieć taki post co najmniej raz w tygodniu. Wracaj do Nas !!
    Buziaki poświąteczne

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja oczywiście spóźniona, ale szczęśliwa, że zobaczyłam Twojego posta :) Mam nadzieję, że święta minęły spokojnie i życzę Ci wszystkiego co najlepsze :) Odzywaj się czasem :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)