czwartek, 5 kwietnia 2018

Dziękuję po stokroć :)))


Jak dobrze,że już jest po świętach.
Dosyć tego lenistwa,łasuchowania i podjadania smakołyków.
Ja to chyba wolę normalne jedzonko,no powiedzmy ,że normalne haha.
Na dworze zrobiło się cudownie,ponieważ nastaje prawdziwa wiosna,taka ze słoneczkiem ,śpiewem ptaków i powoli budzącą się do życia przyrodą .

Kochani bardzo dziękuję za wszystkie życzenia świąteczne i cudowne karteczki wielkanocne.Nie spodziewałam się aż tylu kartek ,zwłaszcza,że jestem od jakiegoś czasu mało aktywna na blogu.Ogromnie  cieszą takie niespodzianki,że pamiętacie o starej poczciwej Danutce.
Jedynie jest mi przykro,że ja tak mało wysłałam do Was karteczek,dosłownie kilka sztuk .
A teraz już dziękuję kochanym dziewczynom :

Lidzi(Czarnej Damie)


 Małgosi X

 Natali Stefaniak 

 Ani(Pawannie)

 Milence Chmiel 

 Ani(Nawanie)

 Krysi 

 Ani T.

 Agnieszce(Kwiatkosi)

 Ilonce(A.M.S.)


 Marzence P.

 Małgosi Oszczędłowicz

Justynce (Klimju)


 Ewie Jurewicz

 Ani Iwańskiej 

Madzi (Allienor)

Kazi Mazur

 Uleńce K.

Tak się też złożyło,że tuż przed świętami obchodziłam urodzinki,  ....naste , gdyby ktoś pytał :)))
Ja to z tych wiecznie młodych hahaha :)
Moje blogowe koleżanki  pamiętały o mnie i przysłały cudowne życzenia oraz upominki.
Oj dziewczynki nawet nie macie pojęcia ile radości mi sprawiłyście .
Ściskam Was mocno i dziękuję przeogromnie .

Lidzi (Czarnej Damie)

Uleńce 

Ewie Jurewicz

Małgosi Oszczędłowicz


Hani Pater 

 Ani Iwańskiej 



A teraz życzę miłego wieczorku i do następnego klikania :)




20 komentarzy:

  1. Wow, ile karteczek, a wszystkie piękne :)
    Pozdrawiam poświątecznie i wiosennie, wszystkiego dobrego na każdy dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne kartki dostałaś Danusiu zarówno te wielkanocne jak i urodzinowe. To bardzo miłe uczucie jak blogowe koleżanki pamiętają o naszych świętach.
    Wracaj już do blogowania bo brakuje Ciebie .
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  3. W takim razie spóźnione ale szczere życzenia z okazji...nastu lat! Też niedługo będę takież obchodzić.;) Piękne kartki i prezenty dostałaś.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Danusiu, chyba nie myślałaś na serio, że mogłybyśmy o Tobie zapomnieć. Śliczne karteczki dostałaś.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne to wszystko. Danusiu , chociaż spóźnione ale bardzo szczere i serdeczne życzenia Urodzinowe przyjmij ode mnie. Przede wszystkim zdrowia i radości każdego dnia i zawsze miłych niespodzianek.Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne karteczki i upominki, ja jak zwykle z opóźnieniem ale 100 lat !
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Danusiu! Przepiękne karteczki otrzymałaś - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownie zostałaś obdarowana, aż się łezka w oku kręci :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prawdziwy wysyp pięknych karteczek. Pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne prezenty dostałaś, ślicznościowe :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, ile karteczek, a wszystkie piękne :)
    Pozdrawiam poświątecznie i wiosennie, wszystkiego dobrego na każdy dzień :)
    HolidayPalace
    Gclub

    OdpowiedzUsuń
  12. Excellent article. I am experiencing some of these issues as well..

    OdpowiedzUsuń
  13. Bo to czysta przyjemność nie tylko dostawać, ale i wysyłać :)
    Wszystkiego dobrego, Danusiu :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Takiej to dobrze. Tyle kartek i dowodów pamięci? No musisz być fajną kobitką Danusiu. Hehehehe tak czy nie? Buziaczki kochana.

    OdpowiedzUsuń
  15. Same wspanialosci !!! Danusiu spóźnione sto lat :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Każda inna i każda śliczna. Listonosz powinien je osobiście doręczać:) Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. poczciwa ...to na pewno!
    ale - stara!
    no błaaagam! ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Skromne kwiatki wymagaja skromnej oprawy.
    A wyszło pięknie.
    Az się nie spodziewałam, że efekty naszych warsztacików będą takie ładniusie :D

    OdpowiedzUsuń
  19. wygląda rewelacyjnie :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję za dobre i bardzo użyteczne informacje, jest to bardzo interesujące, uwielbiam wszystkie rzeczy, którymi się dzielicie i widzicie swoją piękną kreatywność Dziękuję, że dzielicie się ze wszystkimi.
    กินที่ไหน

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)