środa, 7 czerwca 2017

Czerwcowe karteczki dla Anulki

Witam serdecznie .
Dziś wpadam z karteczkami do Anulkowej zabawy,w której w tym miesiącu gościnną projektantką jest nasza Ewunia Jurewicz.
Zdolna z niej bestyjka,robi takie cuda,że mucha nie siada.
Ewcia dała bardzo przyjemne tematy,tylko z weną i czasem u mnie jakoś krucho.
Człek dużo by chciał, a mało z tego chcenia wychodzi.
Wieczni coś innego na głowie,a i mam też problem z naprawieniem siebie ,a zostało mi już dobre dwa tygodnie czasu,aby jakoś dojść do ładu i sprawności.
Trzymajcie kciuki ,aby się udało . 
Dlatego moje kartki będą skromne,ale chyba wszystkie wytyczne są zaware,więc nie będzie czego się czepić .
Mam cichą nadzieję ,że wszystko jest w najlepszym porządeczku i Anula zadanie zaliczy.
Gdyby coś było nie teges,uprzedzam poprawiać nie będę,nie dam rady :)

No dobra zaczynamy ,podlinkowany banerek  do zabawy, a potem lecą foteczki .



Kartka okazjonalna miała zawierać gazetę z nadrukiem ,więc u mnie tym wymaganym elementem  jest kwiatuszek malowany kawą. 


Karteczka wielkanocna powinna posiadać bazę ze ścinków.
U mnie są to różne kawałeczki tapet .
Elementem wielkanocnym  na kartce jest pokolorowany Gosiaczkowy stempelek 


Kartka na B.N. powinna zawierać aniołka.
Mój aniołek jest serwetkowy,robiony na  sposób o jakim już nie raz pisałam,więc powtarzać nie będę .

 I na koniec wymagany kolażyk moich karteczek 



Dziękuję kochani,że jesteście .

Pozdrawiam :)




28 komentarzy:

  1. Bardzo podobają mi się twoje karteczki

    OdpowiedzUsuń
  2. Dausiu cieszę się , że tak szybko oradziłas sobie z czerwcowymi kartkami. Wiem ile masz spraw na głowie i jak czas Cię goni, więc tym bardziej doceniam, że nie zabrakło Cię w mojej zabawie.
    Z karteczkami poradziłaś sobie wyśmienicie . Gosiaczkowy kurczak jest świetny dziub mi się do niego śmieje. Świetny ten obrazek z ptaszkiem i bardzo oryginalny gazetowy kwiatuszek. Aniołek to mój faworyty jest cudny !!
    Buziaczki przesyłam i dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Danusiu! Wszystkie Karteczki są Śliczne - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  4. Danuś piękne kartki, wszystkie :)
    dużo zdrówka życzę i kuruj się, bo zdrowie najważniejsze
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje karteczki Danusiu nie są aż takie skromne, świetnie sobie poradziłaś z interpretacja tematów. Ciekawie wykorzystałaś nadruk - kwiatuszek jest bardzo oryginalny. Ścinkowe tło wygląda bardzo efektownie a stempelek jest kapitalny. Kartka z aniołkiem prezentuje się ślicznie, jest urocza.
    Przesyłam serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Może i skromnie, ale wytyczne spełnione i karteczki pięknie się prezentują :)
    Moje karteczki dopiero się produkują :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Danusiu, bardzo ładne karteczki, pełne niezwykłego uroku.
    Buziaczki posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne, podziwiam, bo jak na zabieganą kobietkę to szybko sie obrobiłaś. karteczki masz zaliczone, więc teraz tylko odp0oczywać. Zdrówka i dużo słońca. Buziaczki ślę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Danusiu zazdroszcze Ci kochana, ze masz juz zaliczoną Anulkowa zabawe. Kartki wspaniałe poczyniłaś. Fajnie ujełaś tematy. Mnie najbardziej podobają sie... Wszystkie karteczki. Kazda ma w sobie to cos co przyciaga oko. Tak mi sie zapomniało gdzie Ty sie wybierasz?. Buziaczki sle ku Cie. Hehehe.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne karteczki, kwiateczek bardzo fajny i oryginalny:)Pozdrawiam Danusiu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Danusiu bardzo ładne karteluszki stworzyłaś :)
    Widzę,że coś jest na rzeczy,zatem życzę powodzenia Kochana !!!
    Zdrowiej szybciutko <3 <3 <3
    Buziaków moc posyłam :***

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietne sa Danusiu, malowanie kawa ekstra!!! I zyxze szybkiej naprawy siebie:) sciskam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kartki piękne, zwłaszcza ta z aniołkiem przypadła mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne karteczki, ta z aniołkiem najpiękniejsza, tym razem to moja faworytka :) Muszę przy jakiejś okazji spróbować Twojej serwetkowej metody, bo efekt końcowy wygląda super.
    Życzę zdrówka i udanego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana przepiękne karteczki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta z aniołkiem jest najładniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne te karteczki! Nic im ne brakuje.

    OdpowiedzUsuń
  18. Szybciutko się uwinęłaś i jak pięknie. Karteczka z Gosiaczkowym stempelkiem wywołała największy uśmiech!
    Buziaczki i uściski przesyłam!

    OdpowiedzUsuń
  19. hehe... to fakt, że na Anulkowe wyzwanie trzeba sie trochę wycwanić ;) bo też i zrobienie 3 kartek na raz tego trochę wymaga ...
    na pewno gotowy aniołek w tym pomaga tudzież inne "chytre" triki ;D
    ale fajnie wyszło a i tak najważniejsza w tym zabawa! :)))

    Zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne karty Danusiu przygotowałaś .Świetne tło ścinkowe ,piękny kwiat z drukiem i cudny aniołek .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Karteczki Danusiu urocze. Trzy na raz to jest niezła zabawa i w tym wszystkim przecież chodzi o zabawę:)
    Czasu wszystkim brakuje, nie wiem czy on teraz jest "szybszy" niż dawniej?
    Zdrowia życzę!

    OdpowiedzUsuń
  22. Super karteczki i fajny ten gazetowo kawowy kwiatuszek. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Danuś, karteczki piękne! Ale ten kurczak mojego autorstwa, to taka ,roklapiocha"... Narysuję Ci ładniejszego;) Kawowy kwiatuszek ,,pikny" może... Ale żebym go w rzeczywistości widziała, to mogłabym napisać więcej...Jak przypuszczalnie dostanę tę karteczkę w dniu imienin, to wówczas ocenię rzetelnie;) Bo fotki zawsze zniekształcają... Aniołek - to Twoje odzwierciedlenie, więc pozostawiam tę karteczkę bez komentarza. No i co więcej mam napisać? Jesteś zdolna, bestyjka", tylko wydaje mi się, że zjadasz zbyt dużo czekolady... Lodów też unikaj, bo wiesz, ja to jest... ,,Kalorie"... Nie przeholuj z nimi! ha ha ha ha ha ;) Jestem jasnowidzem, ale mogę się mylić Danuś, także nie bierz wzystkiego na serio;););)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładne karteczki, aniołkowa podoba mi sie najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Danusiu, śliczne kartki.
    I zdrówka życzę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Jest wyzwanie, jest zabawa :-) fajne kartki powstały, a aniołek najfajniejszy :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne kartki,Gosi kurczak jest odlotowy,a ta z aniołkiem prześliczna

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)