piątek, 23 czerwca 2017

C.K. -czerwiec 2017

Heyka !
Miało mnie nie być w maju,a tu nieobecność przeniosła się jeszcze na czerwiec.
Kochani mam nadzieję ,że mnie rozumiecie i wybaczycie taką długą rozłąkę z Wami.
Nie dałam rady z wieloma sprawami,nie zdążyłam z pracą na bombardowanie krawawa,choć takowe sobie nawet zorganizowałam :(
Dziękuję wszystkim za troskę ,maile i telefony,ale życie czasem płata różne figle i nie zawsze możemy być tam gdzie byśmy chcieli być .

Dziś odkurzam na chwilę bloga, bo jak drugą swoja zabawę odpuszczę ,to sama sobie nie wybaczę .
Karteczek do zabaw u Uli i Inki niestety nie zdążę zrobić, dziewczyny proszę wybaczcie.

W czerwcu tematem do zrealizowania był kolor lazurowy.


Przepiękny kolor,przywołujący lato ,cudowne wspomnienia,pierwsze miłości nad brzegiem morza i wiele, wiele innych skojarzeń przychodzi mi do głowy.
Bardzo się cieszę ,że ten kolor tak bardzo wszystkim podpasował.

W maju miałam zamówienia na świeczniki z zimnej porcelany i właśnie jeden z nich był w kolorze lazurowego wybrzeża.
Innej pracy i tak nie zdążę wykonać ,więc chociaż pokażę to co wtedy zrobiłam,aby mieć czyste sumienie.
Chciałam zrobić całą 100% lazurową pracę ,ale niestety czas,czas i jeszcze raz czas .
No cóż świeczniki moje znacie,więc nie ma co o nim opowiadać .
Na szczęście lepienia nie zapomniałam i różyczki jakoś tam wyszły.






Drugi świecznik na zamówienie był w kolorach
 fioletowych -różowych 



I jak kochani,zaliczycie mi to zadanie ?

Postaram się jeszcze w weekend wpaść na bloga,poodwiedzać moje zdolne dziewczyny .
A teraz pozdrawiam Was bardzo serdecznie ,dziękując za każde pozostawione słowo.

Buziaki i do zaśki :)



34 komentarze:

  1. Danusiu Droga, świeczniki cudowne :) Cieplutko pozdrawiam :) <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu droga, śliczne są Twoje świeczniczki. Z racji upodobań kolorystycznych ten lazurowy podbił moje serce.
    Ściskam z całych sił.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świeczniki są urocze. W realu przeurocze :)
    Pozdrawiam Danusiu miłego odpoczywania i korzystania ze słonecznych promyków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Danusiu! Oba świeczniki są śliczne - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne świeczniki i szczerze mówiąc jestem zdziwiona,bo nie przepadam za niebieskim,a ten mnie zachwycił bardzo,choć i ten drugi cudny jest,tym bardziej,że kolory są mi bliższe,a kwiatki wszystkie oczy rwą,są przecudnej urody,pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Oba sú nádherné! Viac sa mi páči ten ružovo-fialkový. Krásne dni prajem ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne świeczniki, oba podobają mi się szalenie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ty Kochana Artystko :***** Jesteś najepsza w robieniu świeczników. Dawno mnie nie było u Ciebie, ale CIebie samej tu dawno nie było :( N aprawdę cudne świeczniki :) Bziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Wybaczam Danusiu ;) a laurowy pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie,nastrojowo i elegancko, jak zawsze podziwiam i wzdycham... ♥
    Pozdrawiam Danusiu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne świeczniki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świeczniki godne firmy Knocik :) Fajnie, że udało Ci się zaliczyć kolorek :) Odpoczywaj, zdrowiej i rób co Ci w duszy gra = haha :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oba są śliczne i trudno wybrać ładniejszy. Pięknie dobrałaś lazurowy kolor!
    Miłego weekendu Danusiu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Chciałam napisać, że lazurowy świecznik jest śliczny, a potem zobaczyłam ten drugi i oniemiałam z zachwytu :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie nie było tutaj na blogach 5 miesięcy a Ty się tłumaczysz...swietne świeczniki!

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne świeczniki pozdrawiam ☺

    OdpowiedzUsuń
  17. Te świeczniki to już chyba Twój znak rozpoznawczy, piękne są oba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. WQow, ale śliczne świeczniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Danusiu cudne te świeczniki, a turkusowe różyczki skradły moje serce.
    Udanego wypoczynku Ci życzę. Wracaj wypoczęta z naładowanymi akumulatorami.
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  20. Sliczna lazurowa praca! Twoje porcelanowe kwiatuszkia cudowne. Buziaki zostawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Danuś te różyczki zachwycają ( tak samo jak i świecznik;) i sama mam ochotę spróbować, ale to w dalekiej przyszłości:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  22. Kwiatuszki bardzo misterne, ślicznie wylepione!!! Serdeczności ślę:))

    OdpowiedzUsuń
  23. Fantastyczne są te twoje świeczniczki, a lampki świetnie sie palą. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne świeczniki, podziwiam te misterne różyczki, jak to się robi???

    OdpowiedzUsuń
  25. Sliczne! Ten lazurowy wymiata Danusiu:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne świeczniki, ten lazurowy jest super!

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne świeczniki. Ciekawa jestem ile już ich zrobiłaś? Cieszę się, że i ja mam takie małe cudeńko - mimo upływu czasu ma się świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  28. Danusiu oba świeczniki są doskonałe:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczna kompozycja świeczników. Przeurocze te kwiaty i kwiatuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świeczniki śliczne. Wyglądają jak zwykle przepieknie. Najładniejszy ten kontrast pomiędzy delikatnością różyczek a jutą. Niech Ci się wszystko układa :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. te świeczniki są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  32. Różyczki jakoś tam wyszły? Przecież one są idealnie perfekcyjne! I w ogóle cała świeczniki super :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wspaniałe są te świeczniki! Różyczki są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)