czwartek, 2 marca 2017

Kreatywne bombardowanie 4

Witam :)
Początek miesiąca mam zawsze bardziej pracowity jeśli chodzi o sprawy blogowe,bo muszę ogarnąć dwie zabawy ,zrobić podsumowania C.K.,odwiedzić kolorystki do których wcześniej nie dotarłam ,że o innych Waszych pracach nie wspomnę. 
Z okazji tego ,że zostałam w marcu projektantką u Anulki ,to karteczki mam już  gotowe ,tylko czasu na pisanie posta jakoś ciągle brakuje.
W tym miesiącu  muszę również zrobić szybkie losowanko  Candy bez okazji.

Jak widać sporo spraw blogowych do przerobienia ,więc proszę o odrobinę cierpliwości.

Ponieważ wiem też ,że  czekacie na kolejny temat bombardowania to tym  zadaniem zajmiemy się najpierw.

Były już pudełka wszelkiej maści po różnych słodkościach,były rolki po papierze toaletowym,a ostatnio zajmowaliśmy się pudełkami z okienkiem .
Czas ruszyć nasze szare komórki dalej i pobudzić do dalszego, jak ja to zawsze mówię móżdżenia.
Zacznę jak zawsze od banerka, który podmieniacie w miejsce tego z okienkami.


I teraz najważniejsze.
1.W tym czasie (patrz banerek )będziemy bombardować wszystkie plastikowe butelki jakie wpadną nam w łapki.
Mogą to być butelki użyte po wodzie,jogurtach,płynie  do prania itd.
Warunek!!!!!!
Butelki muszą być plastikowe,a nie szklane.

2.Oczywiście podczas pracy cykacie futeczkę ,aby było widać co z tą butelczyną działacie i jakie figury z nią wyprawiacie haha:)

3.Żabka będzie pracować jak zawsze od połowy miesiąca,także na spokojnie można przemyśleć i zaplanować co wymodzić z takiej flaszeczki.

4.Bardzo mile widziane jest  cięcie,przecinanie,oklejanie różnymi materiałami,wykorzystywanie tylko części lub  całości butelki i co tam Wam przyjdzie do głowy. 

5.Przypominam,że w tej zabawie nie robimy żadnych karteczek.

6.Aby Was zachęcić do zabawy wrzucam kilka inspiracji z sieci 

Idzie wiosna,więc może coś do ogrodu :)

A może na jakieś kredki czy inne przydaśki 


Można też podejść do tematu wielkanocnie :)

Albo tak :)

czy tak 


 A jak ktoś ma nadmiar butelek po wodzie to może  sobie wymodzić  taką łajbę :)



Myśle,że temat jest bardzo przyjemny i spokojnie dacie radę z tymi butelczynami .
Zatem kto chętny łapka w górę i szybciutko zgłasza się do zabawy.
Kto nie czuje się na siłach, zawsze może wspierać dobrym słowem pozostałych uczestników zabawy.
Kochani znając Waszą kreatywność,wiem ,że pojawią się wspaniałe pomysły i cudowne prace i już nie mogę się ich doczekać .

Pozdrawiam wszystkich bardzo ciepluśko i serdecznie 

Do zaśki :)







Wasze butelkowe pomysły :)

38 komentarzy:

  1. Fajna jest ta łajba ale skąd tyle butelek?! Wyglada swietnie:) hehe Danusiu kapoki co sie nie zapisuje ale jak cos wymyślę z maluchami to dołączymy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obejrzałam zdjęcia i nieźle się ubawiłam. Ciekawe, co wymyślą dziewczyny.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to mogą całkiem ciekawe prace powstać, już jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No i co ja mam bidulka z Tobą i Twoim pomysłami zrobić?? No nie mogę się poddać nie ma takiej opcji !!! Więc mimo całkowitej pustki w głowie zgłaszam chęć udziału w kolejnym szalonym bombardowaniu :-)
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia wielce inspirujące - łajba mi się bardzo podoba :) tylko gdzie nią będę pomykać ;) Bardzo fajny temat - pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Butelki powiadasz? Na dodatek plastikowe?no dobra, coś tam sie wymysli.Dobrze, ze sporo czasu jest. Buziaczki Danusiu, alw wiesz, nie ma dziś siły.

    OdpowiedzUsuń
  7. To ja na pewno wspieram dobrym słowem. Jak nazbieram sporo butelek to zrobię sobie taką łajbę i wypłynę na szerokie wody :-).
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Danuś ja was bedę wspierać duchowo, nie wyrobię sie czasowo:(
    zapisałam sobie jednak te buteleczki w ogrodzie - pomysł jest fantastyczny:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Na razie się przyczajam....:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Temat jak rzeka, tyle tych plastików wokół , trzeba z nich zrobić jakiś użytek. Ide zatem coś pokombinować. Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  11. Danusiu, na pudełeczko z okienkiem kompletnie nie miałam pomysłu, ale myślę, że z butelką sobie poradzę :D Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja za Małgosią się przyczaję...
    Szczerze mówiąc nie lubię plastikowych butelek ale może wpadnie mi do głowy coś ciekawego. Inspiracje są świetne, szczególnie ta łajba.
    Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  13. U la la :) z takiej łodzi to mój Tatuś Wędkarz byłby uszczęśliwiony.
    Ale wymyśle coś innego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak obserwuję od dawna te wasze bombastyczne poczynania Danusiu - właśnie podjęłam decyzje a tu zawiedziona jestem - mam bzika innego na punkcie zbierania właśnie pudełęczek bardzo ciekawych a to tylko po to aby je ozdobic a ty tu dziś z butelkami wyskakujesz - hmm no fakt zawiodłam się tym plastikiem ale może i ja stanę z wami w tany do zabawy - buziaki ślę i lecę dalej - Marii

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana, to ja dołączę do tych dwóch panów i akurat na lipca dokuśtykam na miejsce naszego lipcowego spotkanka (tak gdzie w zeszłym roku a może i bliżej w moją stronę?) Buziaczki, droga Danusiu <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Plastikowe butelki mówisz... na razie pomysłów brak... heh... zobaczymy czy uda się coś wymyślić...

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny pomysł;) Bawię si z Tobą Danuś;) No chyba, że Ty ze mną nie chcesz, to zabiorę ,,szmatki i pójdę na swoje podwórko" ha ha ha ha;) Buziaczki;)

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja wykorzystuję butelki plastikowe jako pojemniki-wieszaki i trzymam w nich pędzle. Wiszą na ścianie regału w tzw. mmojej pracowni, czyli pralni:))) Danusiu bo ja trochę maluję farbami olejnymi:) Cichutko się zgłaszam, moze coś wymyślę:) Długi czas...

    OdpowiedzUsuń
  19. No nie mogę, Ty to potrafisz człowieka zaskoczyć :) Nie mogę się poddać, bo nie opuściłam ani jednej Twojej zabawy, ale co wymodzę, nie mam pojęcia - haha :)
    Pozdrawiam cieplutko i lecę się wyspać zanim burza mózgu mi nie pozwoli :) Buziam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj będzie się działo :-) Choć udziału w zabawie nie biorę, pomyślałam o kloszu do lampki i co w inspiracjach widzę? Butelkową lampkę. Na łódkach z butelek często pływają moi studenci podczas studenckiego pływania na byle czym organizowanego w czasie juwenaliów.

    OdpowiedzUsuń
  21. Najbardziej podoba mi się koncepcja łajby :) Może jednak ktoś się skusi :)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie wiem .....
    Czas mi chyba nie pozwoli 😞
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  23. No mysle ze moze cos wymysle. Lajba niezla ,,, Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Genialne inspiracje i fajny temat :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Inspiracje genialne. Nawet nie wiedziałam że ze zwykłych butelek można takie cuda robić.

    OdpowiedzUsuń
  26. Lubię bombardować i takiego bombardowania nie opuszczę,szczególnie jak popatrzę na te inspiracje,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Krásny pozdrav, Danutka! Môžem sa zapojiť do tvorby aj ja? Ak áno, budem potešená. Ďakujem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Vitajte na Ana.
      Samozrejme, môžete sa zúčastniť zábavy
      pozdravy

      Usuń
    2. Veľmi pekne ďakujem ♥

      Usuń
  28. Noto mnie nieźle zaskoczyłaś, byłam tak na 95 % przekonana, że w ruch pójdą opakowania po jajcach. Z uwagi na totalny brak czasu, żeby nie powiedzieć że jestem w czarnej ... ( co widać ) raczej odpuszczę, ale będę podziwiać, no chyba że ...
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Oj cieszyłam się z butelki szklanej, ale czytam dokładnie, a tutaj o plastikową chodzi. No cóż, trzeba będzie ruszyć tę swoją mózgownicę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Temat fajny , cuda można wyczarować z butelek ... z przyjemnością wezwę udział . Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  31. Danka, poslala som mail, lebo nemám banerek :-) Dobrú noc

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale pomysłowe inspiracje :) Zwłaszcza ta lampka. Ciekawa jestem jakie cuda powstaną. Ruszam podziwiać te, które już zostały opublikowane :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo fajne wyzwanie. Ciekawe co zaprezentują dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Danutko zmobilizowałaś mnę żebym dokończyła dawno zaczety projekt :-) dziękuję:-)

    OdpowiedzUsuń
  35. mój flaszkowy twór właśnie poleciał :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Wszystkie inspiracje są niesamowite, ale łajba bije wszystko na głowę!!! :D
    Bardzo chciałam wziąć udział w tym bombardowaniu, ale niestety okoliczności kompletnie pokrzyżowały mi plany :/ może w następnym rozdaniu uda mi się wziąć udział. Teraz popatrzę, co dziewczyny potworzyły ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)